پاساژ چارسو | مرکز خرید عمده لوازم جانبی دیجیتال در تهران

پاساژ چارسو تهران

پاساژ چارسو به عنوان یک مرکز فروش کالای دیجیتال شناخته می‌شود. مرکز چارسو می ‌تواند به عنوان یکی از مراکز اصلی فرهنگی تهران شناخته شود و آخر هفته ‌ای جذاب و خاطره ‌انگیز برای شما رقم بزند. تماشای معماری بی ‌نظیر این مجموعه به عنوان یکی از زیباترین بازارهای تهران تجربه ‌ی لذت ‌بخشی خواهد…

پاساژ چارسو به عنوان یکی از مراکز خرید عمده لوازم جانبی دیجیتال در تهران شناخته می‌شود. مرکز چارسو می ‌تواند به عنوان یکی از مراکز اصلی فرهنگی تهران شناخته شود و آخر هفته ‌ای جذاب و خاطره ‌انگیز برای شما رقم بزند. تماشای معماری بی ‌نظیر این مجموعه به عنوان یکی از زیباترین بازارهای تهران تجربه ‌ی لذت ‌بخشی خواهد…

در مرکز شهر تهران که پا می گذارید، وارد قلب بازار کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی قرار می گیرید. در خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، یک ساختمان با معماری بسیار متفاوت به چشم می آید که کل خیابان را با نمایشگر های بزرگی که دارد روشن کرده است. وقتی به صفحه نمایشگر نگاه می کنیم، فیلم های سینمایی روز را که خیابان را روشن کرده و در حال تبلیغ است مشاهده می کنیم. معرفی می کنیم خدمتتون، اینجا پاساژ چارسو؛ مرکز خرید لوازم دیجیتال در تهران است…

از بهترین مراکز خرید عمده لوازم جانبی دیجیتال می توان به پاساژ چارسو و بازرگانی رادینو پلاس اشاره کرد.

 

 

پاساژ چارسو مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران

 

معرفی یکی از بهترین فروشگاه های چارسو با قیمتی بی نظیر بازرگانی رادینو پلاس

یکی از بزرگترین مراکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل  بازرگانی رادینو پلاس می ‌باشد. این شرکت با ارائه بهترین و باکیفیت ‌ترین محصولات و قیمت ‌های بسیار رقابتی، به یکی از پیشتازان این صنعت تبدیل شده است.

هدف اصلی این فروشگاه بهبود روند خرید مشتریان است. این اهداف عبارتند از افزایش دقت در فرآیند خرید، بهبود کیفیت حمل و نقل محصولات، کاهش ضعف‌های موجود در بازار و همچنین ارائه محصولات با بهترین قیمت به منظور افزایش رضایت مشتریان.

بازرگانی رادینو با موفقیت محصولات خود را از کشورهای تولید کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر مانند چین و امارات وارد می‌ کند و تمام تلاش خود را به کار می‌ گیرد تا بهترین خدمات و امکانات را به مشتریان ارائه دهد.

رادینوپلاس مرکز عمده خرید لوازم جانبی موبایل


نمونه هایی از کالاهای موجود در بازرگانی رادینو پلاس

  • لوازم جانبی موبایل شامل: انواع شارژر، انواع کابل های موبایل، هندزفری های سیمی و بلوتوث، پاور بانک و…
  • لوازم جانبی کامپیوتر شامل: انواع هدفون، انواع اسپیکر، ماوس و کیبورد و…
  • لوازم شبکه شامل: کابل های شبکه، مودم، اسپیلیتور و…
  • لوازم برقی شامل: ابزارآلات، محافظ برق، انواع باتری، سیم رابط و…

 

مزایا و امکانات فروشگاه رادینو پلاس

رادینو پلاس با مجموعه‌ای از بیش از هزار مورد محصولات متنوع در زمینه خرید عمده  لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، تنها تنوع و انعطافی را که به مشتریان ارائه می ‌دهد، به تداوم ادامه می ‌دهد. این آرایه گزینه‌ها و تنوع وسیع به مشتریان جذابیت زیادی اضافه می‌کند.

رادینو پلاس همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی قوی را به مشتریان ارائه می‌ کند. این فروشگاه ضمانت بازگشت تا 7 روزه را بهره‌ مند است و همچنین برای محصولات شرکتی، گارانتی یک ساله را فراهم می ‌سازد. این اقدامات به مشتریان اطمینان می ‌دهند که خریدشان ایمن و مطمئن شود.

با دریافت ای نماد، رادینو پلاس به مشتریان اطمینان می ‌دهد که می ‌توانند از یک تجربه خرید راحت و امن بهره ‌مند شوند.

این فروشگاه امکانات خرید حضوری و آنلاین را به مشتریان و همکاران عزیز فراهم می‌ کند، به گونه‌ ای که شما همکاران می‌توانید بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید که خرید را به صورت حضوری یا آنلاین انجام دهید.

یکی از مزیت ‌های بی ‌نظیر فروشگاه رادینو پلاس، امکان خرید قسطی برای کاربرانی است که تمایل به پرداخت نقدی خرید ندارند.

در کنار واردات مستقیم از چین و امارات، رادینو پلاس به عنوان نماینده ‌ای برای برندهای معتبر در زمینه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر شناخته می‌ شود.

سایت فروشگاهی رادینو پلاس: WWW.RadinoPlus.com

آدرس شعبه حضوری رادینوپلاس: قم، میدان سعیدی، مجتمع سیرنگ، طبقه دوم، واحد 629

شماره تماس38859000-025

 

معرفی پاساژ چارسو تهران

پاساژ چارسو یکی از بهترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران

 

پاساژ چارسو، به عنوان مرکز خریدعمده  لوازم جانبی الکترونیک و دیجیتال شناخته شده است. این پاساژ در سال 1391 ساخته شد و بعد از سه سال به عنوان بزرگ ترین بازار لوازم دیجیتال در تهران شناخته شد. طبق صحبت های مدیر تجاری چارسو ساخت این مجتمع بیش از 40 ماه طول کشید و هدف اصلی، ایجاد مجتعمی با معماری ایرانی اسلامی بوده است. همچنین نام این پاساژ (چارسو) و به عنوان یکی از سالن های قدیمی تئاتر ایران نام گذاری شده که کاملا ایرانی می باشد. مساحت این پاساژ، 5700 متر مربع است. پاساژ چارسو در منطقه 12 قرار دارد که دسترسی خیلی خوبی به مترو نیز دارد.

 

پاساژ چارسو مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران است

موقعیت مکانی پاساژ چارسو

پاساژ چارسو در ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری و پل حافظ واقع شده است که یکی از نقاط مهم و پر طرفدار در تهران برای خرید و تجربه فرهنگ محلی است. این پاساژ روبروی یکی از رقیب های خود، یعنی پاساژ علاء الدین قرار گرفته است. برای دسترسی به پاساژ چارسو می توانید از مترو استفاده کنید. از خط یک مترو (کهریزک-تجریش) استفاده کنید و به ایستگاه سعدی برسید. سپس از این ایستگاه می توانید با استفاده از اتوبوس های مسیر (میدان بهارستان-میدان جمهوری) به ایستگاه پل حافظ بروید.

همچنین می توانید از خط متروی شماره چهار (ارم سبز-کلاهدوز) استفاده کنید و به ایستگاه تئاتر شهر برسید. از این ایستگاه با ده دقیقه پیاده روی به سمت خیابان جمهوری حرکت کنید. از خیابان جمهوری می توانید با تاکسی به بازار چارسو بروید یا با ده دقیقه پیاده روی اضافی خود را به مقصد برسانید.

درکل، دسترسی به بازار چارسو از طریق مترو و ایستگاه های نزدیک به آن بسیار آسان است و این بازار یک مقصد شگفت انگیز برای تجربه خرید و معمولا گردشگران و مردم محلی را به خود جلب می کند.

معماری بی نظیر پاساژ چارسو

گروه معماری بن ‌سار به عنوان مسئول طراحی و ساخت پاساژ چارسو انتخاب شد و محمد مجیدی، معمار برجسته ایرانی، سرپرستی طراحی و اجرای این پروژه را برعهده گرفت. محمد مجیدی با استفاده از الگوهای معماری سنتی ایرانی و ترکیب آنها با مدرنیته و زبان معماری امروزی، یک اثر بی ‌نظیر و چشم ‌نواز به مرکز تهران ارائه داد. این بازار با طراحی ظریف و دقیق خود، تجربه خرید و گشت ‌وگذار در مرکز شهر را به یک سطح بالاتر ارتقاء داده است.

گروه معماری بن ‌سار بابت ساخت این مجموعه، رتبه 3 جایزه معمار را در سال 1395 به دست آورده ‌اند.

ساختار پاساژ چارسو از سه قسمت نامنظم تشکیل شده و با سادگی و مینیمالیسم خود به شکل‌ های هندسی ساده ‌ای در هم متصل شده است. اما در همین سادگی، زیبایی ‌های زیادی جای داده است.

رنگ سفید در طراحی بنا به صورت خاصی درخشش و زیبایی این مجتمع را تازه کرده و با محیط اطرافش کنتراستی جذاب ایجاد کرده است. این بازار در مرکز تهران، جایی پرهیاهو و پر از شلوغی است، اما آرامش خاص ویژه را در خود جای داده است.

از طریق تفاوت ویژه در معماری، پاساژ چارسو به عنوان یکی از بهترین و زیباترین ساختمان‌ های مدرن در ایران شناخته می‌شود. این ساختمان بزرگ با ظاهری متفاوت در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ واقع شده و از نظر طراحی و معماری به یک اثر هنری تبدیل شده است.

 

پاساژ چارسو محبوب ترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران

معرفی بخش های مختلف پاساژ چارسو

بازار چارسو، با 6 طبقه فراخنده، یک فضای باشکوه برای خرید و تفریح در تهران ارائه می‌ دهد. این مجموعه دارای 330 واحد تجاری متنوع می ‌باشد، که هر کدام از آنها تجربه خرید منحصر به فردی را ارائه می ‌دهند.

طبقه همکف؛ پایانه اصلی لوازم خانگی، صوتی و تصویری

طبقه همکف، به عنوان پایانه اصلی برای وسایل صوتی و تصویری و همچنین لوازم خانگی شناخته می‌شود. در این طبقه اولین چیزی که به چشم شما می خورد، نمایندگی های رسمی برندهای معروف همچون سامسونگ و ال جی است.

پاساژ چارسو یکی از بهترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران می باشد

طبقات یکم تا چهارم، بورس کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

 

طبقات 1 تا 4 به خصوص فروش موبایل و لوازم جانبی مختلف مرتبط با آن اختصاص دارند. اگر به دنبال خرید لپ تاپ با کیفیت هستید، می‌توانید در این پاساژ گزینه ‌های بسیار عالی را بیابید. همچنین با گذشتن از هر طبقه متوجه می شویم که مساحت هر طبقه نسبت به طبقه پایینی کمتر می شود.

پاساژ چارسو  یکی از بزرگ ترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران

طبقه پنجم؛ خوشمزه ترین طبقه (فودکورت)

طبقه 5 به فودکورت اختصاص داده شده است که با غذاهای خوشمزه از جمله فست فودی، ایتالیایی، غذاهای مدیترانه ای و رستوران های مختلف از شما پذیرایی می کنند. این فودکورت 800 نفر ظرفیت دارد. از جاذبه های این طبقه این است که بعد از صرف غذا می توانید از دیوارهای شیشه ای عبور کرده و در فضای بالکن شهر را تماشا کنید. به همین خاطر یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین طبقات چارسو شناخته می شود.

پاساژ چارسو  یکی از زیباترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران م باشد

طبقه ششم؛ پردیس سینمایی چارسو

در طبقه 6 نیز پردیس سینمایی چارسو وجود دارد که دارای 5 سالن جداگانه با کیفیت برتری در زمینه صدا و تصویر می ‌باشد. این انتخاب عالی برای تماشای فیلم‌های جدید و لذت بردن از تجربه سینما است. در این طبقه سالن انتظار ویژه وجود دارد تا برای ورود به سینما افراد استراحت کنند. در این طبقه نمایشگاه ها، گالری ها و اجرای زنده موسیقی استفاده می شود. هرساله طی برگزاری جشنواره فجر، جلسات نقد و بررسی فیلم ها در این فضا اجرا می شود.

پاساژ چارسو بهترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران

ظرفیت صندلی های این طبقه 900 نفر است و همه روزه از ساعت 14 الی 24 فیلم ها اجرا می شوند. خرید بلیط به صورت حضوری و آنلاین وجود دارد.

پردیس سینمایی چارسو دارای یک سالن اصلی بزرگ با ظرفیت ۳۲۳ نفر و سه سالن دیگر با ظرفیت‌ های متفاوت به تماشاگران ارائه می ‌دهد. سالن اصلی بزرگ که ۳۲۳ نفر ظرفیت دارد، برای نمایش فیلم ‌های اصلی و بزرگ تنظیم شده است. همچنین، دو سالن با ظرفیت ۱۴۰ نفر و دو سالن دیگر با ظرفیت ۱۱۰ نفر نیز در اختیار تماشاگران قرار دارند.

پاساژ چارسو مرکز خرید عمده لوازم جانبی در تهران بزرک می باشد

تمامی این سالن ‌ها در پردیس سینمایی چارسو به عنوان یک مجموعه تئاتری چند منظوره طراحی شده ‌اند و قابلیت اجرای انواع مختلف نمایش ‌ها از جمله تئاتر، نمایش نامه ‌خوانی و سایر اجراهای هنری را دارا می ‌باشند. این مجموعه امکانات مناسب و تجهیزات بروزی برای انجام این نوع اجراها فراهم کرده است. از این رو، پردیس سینمایی چارسو به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری متعدد المنظوره شناخته می ‌شود که تماشاگران به تجربه ‌ی متنوعی از هنر و نمایش‌ های مختلف دسترسی دارند.

پاساژ چارسو در تهران مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل می باشد

پارکینگ پاساژ چارسو

پیدا کردن یک جای پارک در شلوغی شهر تهران ممکن خیلی سخت و حوصله سر بر باشد. به همین دلیل پارکینگ چارسو می‌ تواند به عنوان یک راه نجات برای بازدیدکنندگان عزیز عمل کند. این پارکینگ با 4 طبقه، بیش از 1000 خودرو را در خود جای‌ دهی می ‌کند. تمامی طبقات پارکینگ با دوربین ‌های مداربسته و حضور نگهبان‌ ها تحت نظر و نظارت قرار دارند، بنابراین شما نیازی به نگرانی ندارید.

ساعت کاری پاساژ چارسو تهران

پاساژ چارسو همه روزه از ساعت 10 الی 23 فعالیت می کنند و مراجعه کنندگان می توانند روزهای جمعه از ساعت 10 الی 21 از این پاساژ استفاده کنند. همچنین پردیس سینمایی چارسو هرروز از ساعت 14 الی 24 فعال است.

قدرت خرید افراد در پاساژ چارسو

با توجه به وجود نمایندگی ‌های قانونی، قیمت‌های لوازم دیجیتال در این پاساژ به طور کلی متوازن است. اگرچه امکان دارد که در مقایسه با مغازه‌ های دیگر خارج از پاساژ که نمایندگی اصلی نیستند، قیمت‌ها اندکی بالاتر باشند. در مجموع، قیمت‌ها در محدوده متوسط رو به بالا واقع می ‌شوند. همچنین، قیمت غذاهای موجود در فودکورت بازار چارسو نیز تقریباً در مرتبه قیمت‌ های بالا قرار دارد.

شماره تماس : 02161720000

آدرس: تهران خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع خیابان حافظ

لوکیشن: 

 

 

 

 

2 دیدگاه برای پاساژ چارسو | مرکز خرید عمده لوازم جانبی دیجیتال در تهران ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد