معرفی 3 مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم

پاساژ های بورس موبایل در قم

برای خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی اصلی، به بازارها و مجتمع ‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. سه تا از پاساژ های بورس موبایل در قم عبارت اند از: مجتمع تجاری موبایل الزهرا، بازار سلام و بازار موبایل آسیا.

مرکز خرید عمده  لوازم جانبی موبایل درقم کجاست؟ پاسخ به این سوال بسیار آسان است! در این مقاله، قصد داریم به شما معرفی کنیم که مجتمع‌ ها و خیابان‌ های معروف در قم که در حال حاضر به عنوان مراکز پرفروش عمده لوازم جانبی موبایل در این شهر شناخته می‌ شوند، کجاست؟ بنابراین، اگر شما نیز به دنبال پاسخ به سوال مرکزخرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم کجاست؟  هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

اگر به دنبال بازارهای خریدعمده  لوازم جانبی موبایل درقم هستید، با ما همراه شوید که قراره در ادامه بهترین مراکز برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم را به شما معرفی کنیم. این بازارها معمولاً در نقاط مختلف شهر قم واقع شده‌ اند. اگر مغازه‌ دار هستید یا می‌ خواهید وارد این حوزه کسب و کار شوید، می‌ توانید از پاساژ‌ها و فروشندگان عمده که در قم معرفی می‌ شوند، محصولات خود را تهیه کنید. برخی از معروف‌ ترین مراکز پخش لوازم جانبی موبایل درقم عبارت اند از: مجتمع تجاری الزهرا مجتمع موبایل در قم، بازار سلام، بازار موبایل آسیا و بازرگانی رادینو

 

شهر قم به عنوان مرکز استان قم واقع شده در زمینه تکنولوژی موبایل و کامپیوتر، قم همچنان در حال توسعه است. همانطور که در سراسر جهان از تکنولوژی ‌های جدید بهره‌ بری می‌شود، قم نیز جزء این رشد و توسعه قرار دارد. در این شهر نیز فروشگاه‌ ها و مراکز مختلفی وجود دارد که تجهیزات مرتبط با موبایل و کامپیوتر را عرضه می‌ کنند.

 با این حال، حواستان باشد که هر جایی که زندگی می ‌کنید، برای خرید عمده گوشی موبایل و لوازم جانبی اصلی، به بازارها و مجتمع ‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. در ادامه به   معرفی 3 مرکز خرید عمده  لوازم جانبی موبایل در قم می پردازیم.

 

1.بازرگانی رادینو – مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم

اگر به دنبال یک فروشگاه برای تهیه خرید های عمده مغازه خودتان هستید و به دنبال خرید عمده  لوازم جانبی موبایل در قم هستید، می‌ توانید به راحتی از سایت رادینو پلاس، با بهترین قیمت و کیفیت، همه نیازهای خود را تامین کنید.

 

در نظر گرفته شده سابقه بلند مدت در حوزه بازرگانی و تجارت شرکت رادینو پلاس، به همراه تجربیات در خرید و فروش محصولات با همکاران، این شرکت می تواند بگوید که با توجه به هزینه‌ های بالا و مسائل مالی مشابه که عمده‌ فروشان در این بازار با آن مواجه هستند، ممکن است نتوانید به راحتی بهترین قیمت‌ ها را در لوازم جانبی موبایل در قم  پیدا کنید. این مجموعه با قیمت های خیلی بهتر و رقابتی بدون هزینه های اضافی مانند مسافرت، کرایه و… می توانید خرید های خود را ثبت کنید.

به عنوان مثال، بسیاری از مغازه‌ داران در شهرستان‌ های مختلف و حتی در تهران، پس از مشاهده قیمت‌ های محصولات این شرکت، به عنوان واردکننده‌ های لوازم جانبی موبایل از چین و امارات و همچنین نماینده برندهای معتبر، به این نتیجه رسیدند که هزینه‌ های بالای مغازه‌ های پاساژ‌های تهران و لوازم جانبی موبایل درقم باعث کاهش سود آنها شده است. اکثراً عامل اصلی انتخاب رادینو پلاس برای خرید های عمده، قیمت منصفانه محصولات، خدمات پس از فروش، امکانات خرید اعتباری و چکی و به ویژه امکان خرید آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق وب‌ سایت را دارا می باشد.

خرید عمده موس سیمی و بی سیم، کیبورد ، هدست های بلوتوثی و همچنین خرید شارژر اورجینال را میتوانید به راحتی با گارانتی معتبر از طریق سایت عمده فروشی رادینو انجام دهید.

علاوه بر این، تنوع بسیار زیاد محصولات این شرکت در زمینه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، حافظه، رم و فلش، یکی از ویژگی‌ های برجسته شرکت رادینو پلاس است. ما از شما دعوت می‌ کنیم که تمام ویترین مغازه‌ های خود را به این شرکت بسپارید و از تنوع و کیفیت محصولات بهره مند شوید.

 

رادینوپلاس بهترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل درقم

سایت فروشگاه رادینوپلاسWWW.RadinoPlus.com

آدرس شعبه حضوری رادینوپلاس: قم، میدان سعیدی، مجتمع سیرنگ، طبقه دوم، واحد 629

شماره تماس: 38859000-025

 

2. مجتمع تجاری الزهرا مجتمع موبایل در قم

مجنمع تجاری الزهرا مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم

 

یکی از مراکز خرید عمده  لوازم جانبی موبایل در قم، مجتمع تجاری موبایل الزهرا می باشد. بسیاری از مردم برای خرید لوازم جانبی، سیم کارت و گوشی موبایل به این مکان مراجعه می کنند.

بازار عمده لوازم جانبی موبایل در شهر قم، همانند سایر شهرهای کشور، به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازارها شناخته می ‌شود. این بازار تنوع بسیاری از گوشی‌ های موبایل، تبلت‌ ها، گاردها و سایر لوازم جانبی گوشی ‌های همراه ارائه می ‌دهد. در این مکان، شما قادر به خرید هر نوع برندی که تمایل دارید، از جمله نام‌ های آشنایی مثل سامسونگ، هوآوی، شیائومی، اپل و…خواهید بود.

مجنمع تجاری الزهرا یکی از مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم است

موقعیت مکانی مجتمع تجاری موبایل الزهرا

مجتمع تجاری موبایل الزهرا، از پاساژ های عمده فروشی لوازم جانبی موبایل  در قم در منطقه باجک یک قم واقع شده و از نظرمکانی قرارگیری خود، در نزدیکی مراکزی چون بازار سلام، هتل استقلال، مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان، مرکز تصویر برداری پرتوطب آزما، مسجد چهار مردان و بیمارستان کامکار عرب نیا است.

همچنین در مسیر ایستگاه اتوبوس قرار دارد که دسترسی به این مکان را برای مسافران عمومی به‌ راحتی فراهم می‌ کند.

مجنمع تجاری الزهرا محبوبترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم

معرفی ساختمان مجتمع تجاری موبایل الزهرا

پاساژ الزهرا دارای 4 طبقه و بیش از 100 واحد تجاری فعال می باشد. این پاساژ یکی از قدیمی های بازار موبایل بوده و فضای داخل بازار، دکوراسیون مغازه ها، نرده ها و کف سازی آن به سبک قدیم می باشد، اما هرکدام از واحد ها به تنهایی دکوراسیون خود را تغییر و امروزی کرده اند.

ساعت کاری مجتمع تجاری موبایل الزهرا

پاساژ الزهرا همه روزه از ساعت 9 الی 22 درحال فعالیت بوده و فقط تایم کوتاهی برای صرف ناهار و نماز پاساژ بسته می شود.

تلفن: 02537703831

آدرس: قم، بلوار عماریاسر

 

لوکیشن مجتمع تجاری  مجتمع تجاری موبایل الزهرا در قم:

 

3. بازار سلام

 

بازار سلام مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم می باشد

جدیدترین و بزرگترین مجتمع در زمینه موبایل و کامپیوتر درقم، بازار سلام می باشد. این بازار 13 طبقه دارد که دارای 5 طبقه پارکینگ و 4 طبقه واحدهای تجاری و همچنین 4 طبقه دیگر مختص به رستوران، تالار فرهنگی، موزه دیجیتال وشهر بازی فعالیت می کنند.

از فعالیت های این مجموعه می توان به خرید و فروش گوشی موبایل و تبلت، نصب انواع نرم افزار ها، تعمیرات گوشی و فروش عمده لوازم جانبی موبایل اشاره کرد. همچنین علاوه بر گوشی تلفن همراه، سیم کارت های دائمی و اعتباری نیز در این پاساژ خرید و فروش می شود.

موقعیت مکانی بازار سلام

بازار سلام (از مراکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم) در منطقه باجک یک قم واقع شده و از نظر مکانی قرارگیری خود، در نزدیکی مراکزی چون مجتمع تجاری الزهرا ، هتل استقلال، مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان، مرکز تصویر برداری پرتوطب آزما، مسجد چهار مردان و بیمارستان کامکار عرب نیا است.

همچنین در مسیر ایستگاه اتوبوس قرار دارد که دسترسی به این مکان را برای مسافران عمومی به‌ راحتی فراهم می‌ کند.

بازار سلام یکی از مراکز عمده خرید لوازم جانبی موبایل در قم می باشد

ساعت کاری بازار سلام

بازار سلام همه روزه از ساعت 8:30 الی 22 درحال فعالیت بوده و فقط تایم کوتاهی برای صرف ناهار و نماز پاساژ بسته می شود.

تلفن: 02533555011

آدرس: قم، عماریاسر

لوکیشن بازارسلام: 

 

4. بازار موبایل آسیا

 

بازار موبایل آسیا یکی ازجدیترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم

 

یکی از مراکز و مجتمع ‌هایی که با خیال آسوده می‌ توانید برای خرید گوشی موبایل اقدام کنید، بازار موبایل آسیا (ازمراکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل  در قم) است که مرکز اصلی خرید گوشی موبایل و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ در قم است.

از فعالیت های بازار موبایل آسیا می توان به خرید و فروش گوشی موبایل و تبلت، نصب انواع نرم افزار ها، تعمیرات گوشی و فروش لوازم جانبی موبایل، خرید و فروش سیم کارت های دائمی و اعتباری اشاره کرد. همچنین خرید و فروش لپ تاپ و کامپیوتر های نو و استوک از دیگر فعالیت های این بازار می باشد.

موقعیت مکانی بازار موبایل آسیا

بازار موبایل آسیا در محله صفاییه قم و در خیابان معلم غربی،خیابان حجتیه واقع شده و از نظر مکانی قرارگیری خود، در نزدیکی مراکزی چون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ، پست میدان مطهری قم، هتل المپیک، کافه کباب استانبول و مرکز واکسیناسیون دانشکده بهداشت قم قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مسیر زنبیل آباد می ‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل ‌و نقل عمومی آسان می‌ سازد.

ساعت کاری بازار موبایل آسیا

بازار موبایل آسیا همه روزه از ساعت 8 الی 23 درحال فعالیت بوده و فقط تایم کوتاهی برای صرف ناهار و نماز پاساژ بسته می شود.

تلفن: 02537400109

لوکیشن بازارموبایل آسیا:


2 دیدگاه برای معرفی 3 مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در قم ثبت شده است

    1. سلام آقای احمدوند وقت بخیر
      بله رادینو خدمات پس از فروش دارد و قیمت های سایت هم بروز هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد