گارانتی و شرایط آن

سلام و عرض ادب به شما عزیزان همکار و مشتریان محترم

در بازار دیجیتال و به خصوص در خرید غیر حضوری و اینترنتی بزرگترین چالش و ریسک آن، نداشتن خدمات پس از فروش و همچنین نداشتن حق مرجوعی در صورت عدم رضایت یا سخت بودن این فرایند است. ما در بازرگانی رادینو در راستای مشتری مداری و برای حل این چالش و مشکل، شرایطی بسیار عالی برای خریدی مطمئن و بدون دغدغه برای شما درنظر گرفته ایم.

در زیر شرایط خدمات پس از فروش را بصورت واضح با شما عزیزان مطرح نموده ایم. سعی شده تمامی شرایط به نفع مشتری و در راستای سیاست مشتری مداری و خریدی مطمئن و آسان بوده باشد.

مطالعه این شرایط قبل از همکاری با بازرگانی رادینو و خرید محصولات ضروری بوده و تمامی سفارشات ثبت شده از تاریخ تنظیم این شرایط (1401/09/01) شامل این قوانین می شود.

خدمت اول: مرجوعی در صورت عدم رضایت از محصول

تمامی محصولات خریداری شده از این بازرگانی، چه بصورت عمده چه بصورت خرید خرد، دارای 7 روز ضمانت بازگشت در صورت عدم رضایت می باشد.

اما شرایط این نوع خدمات:

  1. از زمان تحویل کالا، مشتری 7 روز فرصت دارد از طریق درخواست آنلاین، فرم تقاضای مرجوعی را تکمیل کند. لذا به درخواست به صورت های دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  2. در صورت احراز استفاده یا تغییر کمی و کیفی محصول، این خدمات قابل تقاضا نیست.
  3. محصول هایی که دارای پلمپ و شیرینگ شرکتی هستند، فقط بصورت پلمپ قابلیت مرجوعی داشته و در صورت باز شدن پلمپ و شرینگ، فقط در صورت خرابی مرجوع میشوند.
  4. هزینه ارسال محصول تا دفتر بازرگانی برعهده مشتری میباشد.
  5. در صورت وجود هر نوع آسیب و پارگی در پک یا محصول، این نوع خدمت قابل ارائه نخواهد بود.
  6. مبلغ محصول مرجوعی تا یک روز کاری بعد از رسیدن محصول به رادینو ، در ابتدا به کیف پول شما عزیزان اضافه شده و در صورت درخواست به حساب شما واریز خواهد شد.

خدمت دوم: مرجوعی در صورت خرابی محصول

این خدمت نیز مانند خدمت اول، برای تمامی محصولات خریداری شده می باشد و مدت آن نیز 7 روز می باشد و بعد از 7 روز قابلیت اجرا ندارد

اما شرایط این نوع خدمات:

  1. از زمان تحویل کالا، مشتری 7 روز فرصت دارد از طریق درخواست آنلاین، فرم تقاضای مرجوعی را تکمیل کند. لذا به درخواست به صورت های دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  2. این شرایط فقط در خصوص کالاهای میباشد که گارانتی شرکتی نداشته و توسط رادینو گارانتی خواهند شد. اطلاعات گارانتی محصولات شرکتی را در خدمت سوم ارائه خواهیم کرد.
  3. خرابی هایی از قبیل سوختگی، شکستگی، پارگی و کالاهایی که پک آنها نیست یا از بین رفته، شامل این نوع خدمت نمیشوند.
  4. هزینه ارسال محصول تا دفتر بازرگانی برعهده مشتری میباشد.
  5. مبلغ محصول مرجوعی تا یک روز کاری بعد از رسیدن محصول به رادینو ، در ابتدا به کیف پول شما عزیزان اضافه شده و در صورت درخواست به حساب شما واریز خواهد شد.

خدمت سوم: واسطه در گارانتی محصولات شرکتی

بعد از مهلت 7 روزه مرجوعی، اگر کالایی دارای گارانتی شرکتی سه یا شش یا مادام العمر باشد، بازرگانی رادینو وظیفه واسطه گری خواهد داشت و محصولات را از مشتریان خود گرفته و به خدمات گارانتی شرکت مربوطه ارسال خواهد کرد.

اما شرایط این نوع خدمات:

  1. فقط درخواست از طریق فرم ارسال گارانتی دریافت می شود
  2. در این نوع خدمت، وظیفه رادینو صرفا دریافت از مشتری و ارسال کالا به گارانتی مربوطه میباشد. لذا هر گونه تاخیر در ارسال به شرکت گارانتی بر عهده رادینو بوده ولی تاخیر در تحویل یا زمان گارانتی شرکت برعهده رادینو نخواهد بود.
  3. زمان تحویل محصولات گارانتی شده توسط شرکت گارانتی کننده معلوم میشود، لذا بازرگانی رادینو در این خصوص مسئولیتی نخوهد داشت.اما زمان حدودی این نوع خدمت، حداقل دو هفته میباشد.
  4. این شرایط فقط در خصوص کالاهای میباشد که گارانتی شرکتی دارند و پک یا هولوگرام یا برچسب گارانتی آنها مخدوش نشده باشد.
  5. اکثر شرکتها خرابی هایی از قبیل سوختگی، شکستگی، پارگی و کالاهایی که پک آنها موجود نیست یا از بین رفته، را قبول نمیکنند، لذا از قبول این محصولات معذوریم.
  6.  
  7. هزینه ارسال محصول تا دفتر بازرگانی و همچنین برگشت از گارانتی برعهده مشتری میباشد.

خدمت چهارم : تعمیرات در صورت نداشتن شرایط گارانتی

در صورتی که خواستار تعمیرات لوازمی هستید که فاقد گارانتی می باشد، بازرگانی رادینو میتواند با حداقل هزینه، برای شما این محصولات را تعمیر کند. درخواست تعمیر را میتوانید از طریق این لینک ثبت کنید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد