بازار موبایل اصفهان | محبوب ترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اصفهان

بازار موبایل اصفهان

بازار موبایل اصفهان در محله فتح آباد اصفهان و در خیابان شهید صدوق شمالی، پل فردوسی و خیابان فردوسی قرار دارد. این بازار در در نزدیکی مراکزی مانند پل خواجو، سی و سه پل، هتل زهره، کلینیک چشم پزشکی پارسیان و داروخانه هلال احمر قرار گرفته است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه…

بازار موبایل اصفهان یکی از مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اصفهان شناخته شده است. آیا می دانید بازار موبایل اصفهان کجاست؟ یکی از کلان شهر های تاریخی در مرکز ایران، اصفهان است. پس از تهران، دومین کلان شهر بزرگ ایران از نظر مساحت، اصفهان می باشد. از خوبی ها و مزایای شهر اصفهان این است که هرکالایی پاساژ و مکان مخصوص به خود را دارد. به این صورت که به مجتمع یا بازار مراجعه کرده و در بین انواع برندها و تنوع زیاد، محصول موردنظر را خریداری می کنید.

در حال حاضر، گوشی های موبایل عضو جدانشدنی زندگی ما هستند و متاسفانه گوشی های فیک و تقلبی توسط دلالان به خریدارانی که با دنیای دیجیتال آشنا نیستند فروخته می شود. اما به یاد داشته باشید در هر شهری که هستید، برای خرید گوشی های موبایل و لوازم جانبی اصلی حتما به بازار و مجتمع هایی که در این حیطه فعالیت می کنند مراجعه کنید.

در اصفهان هم بازار موبایل برای ارائه خدمات به شما مخاطبان داریم. در ادامه باما همراه باشید… از بهترین مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اصفهان  بازار موبایل اصفهان و بازرگانی رادینو پلاس

بازاراصفهان مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل

معرفی یکی از بهترین فروشگاه های بازار موبایل اصفهان بازرگانی رادینوپلاس

یکی از بزرگترین مراکزپخش  عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر  بازرگانی رادینو پلاس می ‌باشد. یکی از بزرگترین وارد کننده های لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در کشور، بازرگانی رادینو پلاس است. رادینو پلاس بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه داده و همچنین قیمت های آن بسیار رقابتی می باشد.

هدف این فروشگاه بهبود روند خرید مشتریان، افزایش دقت در خرید، بهبود کیفیت حمل و نقل، کاهش ضعف های موجود در بازار و همچنین خرید با بهترین قیمت و افزایش رضایت مشتریان است.

بازرگانی رادینو موفق به واردات محصولات از کشور های تولید کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در چین و امارات شده است و در این راستا تمام تلاش خود را می کند که بهترین خدمات و امکانات را به مشتری دهد.

بازرگانی رادینو بزرگترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اصفهان

مزایا و امکانات فروشگاه رادینو پلاس

  • رادینو پلاس با تنوع بالای 1000 قلم محصولات خود، در زمینه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، امکانات متنوع به مشتریان ادامه می دهد. این تنوع و گزینه های متعدد برای مشتریان بسیار جذاب است.
  • رادینو پلاس خدمات پس از فروش و گارانتی قوی را برای مشتریان عرضه می کند. این فروشگاه ضمانت بازگشت 7 روزه و همچنین گارانتی تا یکسال را برای محصولات شرکتی فراهم می سازد.
  • رادینو پلاس با ای نماد دریافت شده به مشتریان اطمینان می دهد تا خریدی راحت و مطمئن داشته باشند.
  • رادینو پلاس امکان خرید حضوری و آنلاین را به مشتریان و همکاران محترم فراهم می کند، به طوری که شما همکاران می توانید بسته به نیاز خود خرید حضوری یا آنلاین را انتخاب کنید.
  • از مزیت های بی نظیر فروشگاه رادینو پلاس، امکان خرید قسطی برای کاربرانی است که نمی خواهند نقد خرید کنند.
  • و در آخر رادینو پلاس به عنوان نماینده ای برندهای معتبر در زمینه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در کنار واردات مستقیم از چین و امارات شناخته می شود.

سایت فروشگاهی رادینو پلاس: WWW.RadinoPlus.com

آدرس شعبه حضوری رادینوپلاس: قم، میدان سعیدی، مجتمع سیرنگ، طبقه دوم، واحد 629

شماره تماس38859000-025

 

بازار موبایل اصفهان (خیابان فردوسی) کجاست؟

بازار موبایل فردوسی یا بازار موبایل اصفهان یا مجتمع تجاری موبایل اصفهان یکی از بازارهای معروف برای خرید و فروش گوشی های موبایل و لوازم جانبی آن ها در شهر اصفهان است. این بازار یکی از لوکس ترین، شیک ترین و بزرگترین پاساژ ها در حیطه تلفن همراه و لوازم جانبی می باشد. این مجتمع تجاری اصلی ترین مرکز خرید موبایل در اصفهان است. از نظر معماری و طراحی این مجتمع تجاری می تواند با مرکز خرید پالادیوم تهران رقابت کند.

بازارموبایل اصفهان بزرگترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اصفهان می باشد

معرفی اولیه بازار موبایل اصفهان

بازار موبایل اصفهان در محله فتح آباد اصفهان و در خیابان شهید صدوق شمالی، پل فردوسی و خیابان فردوسی قرار دارد. اگر بخواهیم موقعیت مکانی بازار موبایل را بیان کنیم باید بگویییم در نزدیکی مراکزی مانند پل خواجو، سی و سه پل، هتل زهره، کلینیک چشم پزشکی پارسیان و داروخانه هلال احمر قرار گرفته است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو سی و سه پل و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه اتوبوس پل بوده که دسترسی را برای کاربرانی که بومی اصفهان هستند و یا گردشگر هستند آسان کرده است.

بخش فروش بازار موبایل اصفهان

این بازار موبایل اصفهان دارای 7 طبقه می باشد. این بازار، به سه بخش که شامل نمایشگاه دائم، واحدهای تجاری و خدمات پس از فروش می باشد، تقسیم شده است. هنگام ورود به این پاساژ، در طبقه همکف نمایشگاه دائم را ملاحظه می کنید که برندهای سامسونگ، شیائومی، هوآوی، سونی، اچ تی سی، اپل، لنوو و… فعالیت می کنند. این برندها آخرین مدل محصولاتشان را به صورت میز لایو به نمایش گذاشته اند و شما عزیزان می توانید گوشی های روشن روی میز را تست و از مشاورین مشاوره بگیرید. در 5 طبقه ی بالایی واحد های تجاری و اداری فعالیت می کنند که کار آنها فروش موبایل و تبلت، فروش سیم کارت، لوازم جانبی موبایل و نرم افزار ها می باشد و در طبقه منفی یک این بازار، واحد های خدمات پس از فروش نیز فعال هستند.

در بازار موبایل اصفهان، می توانید جدیدترین مدل های گوشی های موبایل و یا گوشی های دست دوم را با قیمت های متنوع پیداکنید. همچنین می توانید انواع لوازم جانبی از جمله کاورهای موبایل، شارژر ها، هدفون ها، هولدر موبایل و… را پیدا کرده و خریداری کنید.

بازارموبایل اصفهان مرکزپخش عمده لوازم جانبی موبایل در اصفهان

بخش خدمات بازار موبایل اصفهان

بازار موبایل اصفهان که به بازار فردوسی هم نیز معروف است، خدمات رفاهی قابل قبولی در اختیار شهروندان و خریداران قرار داده است. این خدمات شامل کافی شاپ، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و سایر خدمات…

نکات خرید از بازار موبایل اصفهان

سلامت گوشی موبایل و لوازم جانبی

قبل از خرید وضعیت فیزیکی گوشی را چک کنید. اگر گوشی دست دوم بود، از سلامت ظاهری آن اطمینان حاصل کرده و به ویژگی ها و عملکرد آن توجه کنید.

بهترین قیمت خرید

برای به دست آوردن بهترین قیمت، از توانایی مذاکره استفاده کنید.

اصالت گوشی و گارانتی:

حتما مطمئن شوید که از فروشندگان معتبر و شرکت هایی که گارانتی معتبر دارند خریداری کنید.

لوازم جانبی گوشی موبایل:

شما عزیزان می توانید لوازم جانبی موبایل خود را با تنوع خوبی از بازار موبایل اصفهان تهیه کنید.

بازارموبایل اصفهان محبوبترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اصفهان می باشد

نکته مهم در هنگام خرید از بازار موبایل اصفهان

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که قبل از خرید، وضعیت موبایل و لوازم جانبی موردنظر خود را بررسی کنید و از سلامت و عملکرد آن مطمئن شوید. همانطور که می دانید قیمت ها در بازار ممکن است متغیر باشد؛ بنابراین پیشنهاد می شود قبل از خرید، قیمت هارا از چند فروشنده مختلف بپرسید و مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

بازار موبایل اصفهان ؛ میدان احمد آباد

یکی دیگر از مکان های خرید موبایل و تجهیزات آن، بازار موبایل اصفهان که در احمد آباد قرار دارد، است. تقریبا 90 درصد مردم اصفهان این بازار موبایل را خوب می شناسند.

برای پیدا کردن بازار موبایل، از میدان احمد آباد که وارد خیابان احمد آباد می شویم، تقریبا در هر دو طرف تا محدوده 30 متری خیابان تعداد زیادی مغازه برای تعمیر و فروش موبایل وجود دارد. همچنین از میدان احمد آباد به سمت خیابان بزرگمهر چیزی حدود 50 الی بیشتر فروشگاه انواع گوشی نو و کارکرده و همچنین چندین تعمیرات موبایل وجود دارد.


یکی از مراکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل در اصفهان بازار موبایل اصفهان می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد