معرفی پاساژهای موبایل کرج +[بهترین عمده فروشان کرج]

معرفی 2 پاساژ موبایل کرج

این 2 پاساژ موبایل کرج معمولاً در محله‌ های مرکزی یا معتبر شهر کرج قرار دارد. 2 تا از مهم ترین بازارهای موبایل کرج عبارت اند از: بازار موبایل کرج و بازار موبایل درختی کرج

کرج، پایتخت استان البرز در ایران، یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت این کشور است. این شهر در شمال غربی تهران واقع شده و جزء مناطق حومه تهران محسوب می‌ شود. کرج به عنوان یکی از شهرهای نزدیک به تهران، به عنوان یک مقصد مهم برای مهاجرت از شهرهای دیگر به دلیل امکانات شغلی و زندگی مناسب خود شناخته می ‌شود. در این مقاله قصد داریم 2 پاساژ موبایل کرج را به شما معرفی کنیم:

 

بازار موبایل کرج
بازار موبایل کرج | معرفی پاساژ های موبایل کرج

از بین 2 پاساژ موبایل کرج، بازار موبایل یکی از مراکز مهم خرید و فروش تلفن‌ های همراه و لوازم جانبی مرتبط با آن در این شهر است. این بازار معمولاً در محله‌ های مرکزی یا معتبر شهر کرج قرار دارد و به عنوان یک مرجع اصلی برای خرید و تعمیر تلفن ‌های همراه در منطقه شناخته می ‌شود. در بازار موبایل کرج، می‌ توانید تلفن‌ های هوشمند مختلف، تبلت ‌ها، لوازم جانبی مثل کاور های موبایل و تبلت، گلس‌ های موبایل و تبلت، انواع شارژر ها، هدفون ‌های سیمی و بلوتوث، اسپیکرهای سیمی و بلوتوث و سایر وسایل مرتبط با موبایل را پیدا کنید.

این بازار علاوه بر خرید و فروش، ممکن است خدمات تعمیر تلفن ‌های همراه را نیز ارائه دهد. همچنین، ممکن است فروشندگان در این بازار اطلاعاتی در مورد تلفن‌ های همراه جدید، مشخصات فنی آن‌ها و نحوه استفاده از تجهیزات مختلف را به مشتریان ارائه دهند.

با توجه به اهمیت تلفن‌های همراه در زندگی روزمره افراد، بازار موبایل در کرج می ‌تواند یک مقصد مهم برای خرید و تعمیر تجهیزات مرتبط با موبایل باشد و به افراد این امکان را بدهد تا از آخرین فناوری‌ها و وسایل جدید استفاده کنند.

بازار موبایل کرج
بازار موبایل کرج | معرفی پاساژ های موبایل کرج

1. بازار موبایل کرج

یکی از 2 پاساژ موبایل کرج، بازار موبایل کرج می باشد. بازار موبایل کرج یکی از بزرگترین مجموعه‌ های فروش تلفن‌ های همراه در کرج است. در این مرکز، انواع محصولات از برند های مختلف تلفن همراه مانند آیفون، سامسونگ، شیائومی، هوآوی، سونی، نوکیا و… موجود است و ساکنان شهر کرج می ‌توانند با مراجعه به این بازار، نیازها و مشکلات مرتبط با تلفن همراه خود را رفع کنند.

بازار موبایل کرج با بیش از 50 واحد تجاری و 50  واحد اداری، با استفاده از رویکرد های نوین در زمینه بازاریابی و تبلیغات، اعتقاد دارد که دسترسی مردم استان البرز به آخرین تکنولوژی ‌های جهانی در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات را آسان ‌تر کند. این بازار تجمع شرکت‌ های معتبر در زمینه‌ های مختلف از جمله فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌ های همراه و همچنین فعالیت فروشندگان ماهر و با تجربه را برای مشتریان فراهم می ‌کند، تا این امکان را به آنها بدهد تا با مقایسه و تحلیل مناسب، خرید هوشمندانه ‌تری انجام دهند.

در نتیجه، بازار موبایل کرج به عنوان یک مرجع مطمئن برای برقراری ارتباط میان برندهای معتبر تلفن‌های همراه و مردم استان البرز شناخته می‌شود.

بازار موبایل کرج
بازار موبایل کرج | معرفی پاساژ های موبایل کرج

موقعیت مکانی بازار موبایل کرج

بازار موبایل کرج در محله اصفهانی های کرج، واقع شده و در بلوار شمس و خیابان قزوین قرار دارد. این مکان از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی همچون بیمارستان کمالی، بیمارستان امام خمینی، مرکز تصویربرداری پزشکی پارس، امامزاده حسن و کاروانسرای شاه عباسی قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهدا (مظاهری) و نژاد فلاح است که برای کاربران حمل‌ و نقل عمومی، دسترسی به این مکان را آسان می ‌سازد. همچنین نزدیک ترین ایستگاه های مترو به این مکان، ایستگاه مترو طالقانی می باشد.

بازار موبایل کرج
بازار موبایل کرج | معرفی پاساژ های موبایل کرج

ساعت کاری بازار موبایل کرج

بازار موبایل کرج همه روزه از ساعت 8  الی 22  فعالیت می کنند و مراجعه کنندگان می توانند روزهای جمعه از ساعت 11 الی 22  از این پاساژ استفاده کنند.

بازار موبایل درختی کرج
بازار موبایل درختی کرج | معرفی پاساژ های موبایل کرج

بازار موبایل درختی کرج

یکی دیگر از 2 پاساژ موبایل کرج، بازار موبایل درختی کرج است. اولین نمایشگاه دائمی موبایل در شهر کرج، به عنوان کامل ‌ترین و مطمئن ‌ترین مرکز تجاری تلفن همراه در استان البرز شناخته می ‌شود. این بازار بزرگترین مرکز توزیع انواع گوشی ‌های تلفن همراه و لوازم جانبی اورجینال را ارائه می ‌دهد. این مجموعه نه تنها تجهیزات فروشی را فراهم می‌ کند بلکه دارای تیم مهندسان متخصص در زمینه الکترونیک است که انجام کارهای نرم ‌افزاری و سخت‌افزاری برای انواع گوشی ‌های تلفن همراه را به عهده دارند.

بازار موبایل درختی کرج به مشتریان امکان تست گوشی ‌های روز دنیا از تمامی برند های معروف را فراهم می ‌کند تا افراد بتوانند با آسانی گوشی مناسب خود را انتخاب کنند و از خدمات حرفه ‌ای این مرکز بهره ببرند. این بازار نه تنها یک مکان برای خرید تلفن همراه، بلکه یک مرکز جامع برای خدمات مرتبط با تلفن‌ های همراه محسوب می ‌شود.

موقعیت مکانی بازار موبایل درختی کرج

بازار موبایل درختی در محله گلشهر شهر کرج واقع شده است. این بازار در بلوار شمس و خیابان ایثار واقع شده و از لحاظ موقعیت جغرافیایی، در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد. این مراکز عبارت اند از جایگاه CNG گلزار شرقی که مخصوص تاکسی‌ هاست، بیمارستان مریم، اداره ثبت احوال شهرستان کرج، پمپ بنزین و مرکز تجاری گلشهر کرج.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این بازار، ورودی ۲ ایستگاه مترو گلشهر است و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه تاکسی سواری بین شهری شعبه ترمینال شهید کلانتری است که دسترسی به این مکان را برای مسافران حمل ‌و نقل عمومی آسان می‌ کند.

بازار موبایل درختی کرج

لوکیشن:

 

 

ساعت کاری بازار موبایل درختی کرج

بازار موبایل کرج همه روزه از ساعت 9  الی 23 فعالیت می کنند و مراجعه کنندگان می توانند روزهای جمعه نیز از ساعت 9  الی 23 از این پاساژ استفاده کنند.

معرفی یکی از بهترین فروشگاه های بازار موبایل کرج

اگر به دنبال یک فروشگاه می گردید که خرید عمده لوازم جانبی موبایل مغازه خودتان را تهیه کنید، می توانید به راحتی از سایت رادینو پلاس همه نیازهای خود را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید.

با توجه به سابقه ی بلند مدت در عرصه بازرگانی و تجارت در شرکت رادینو پلاس، و همچنین تجربیات ما در خرید و فروش محصولات در 2 پاساژ موبایل کرج با همکارانمان، می ‌توانیم بگوییم که با توجه به هزینه ‌های بالا و مسائل مالی مشابه که عمده‌ فروشان در این بازار با آن مواجه هستند، ممکن است نتوانیم به راحتی بهترین قیمت‌ها را در بازار موبایل کرج پیدا کنیم.

به عبارت دیگر، ما به دلیل هزینه‌ های بالا ممکن است نتوانیم به عملی‌ ترین قیمت ‌ها دست پیدا کنیم و باید با انجام تحقیقاتی کمی، مجموعه‌ ای توانمند و با قیمت ‌های بهتر را بدون دسته‌ های هزینه مانند مسافرت و کرایه و غیره در این بازار پیدا کنیم تا عملاً هزینه ‌های اضافی مغازه ‌داران را پرداخت نکنیم.

سایت رادینو پلاس: WWW.RadinoPlus.com

رادینو پلاس
رادینو پلاس | پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

لوکیشن دفتر مرکزی رادینو:

نمونه کالاهای فروشگاه رادینو پلاس:

برای مثال، بسیاری از مغازه‌ داران در شهرستان‌ های مختلف و حتی در تهران ، پس از مشاهده قیمت‌ های محصولات ما، به عنوان واردکننده ‌های لوازم جانبی موبایل از چین و امارات و همچنین نماینده برندهای معتبر، به این نتیجه رسیدند که هزینه ‌های بالای مغازه‌ های پاساژ های تهران و بازار موبایل های کرج باعث کاهش سود آنها شده است. اکثراً عامل اصلی انتخاب ما برای خریدهای عمده، قیمت منصفانه محصولات، خدمات پس از فروش، امکانات خرید اعتباری و چکی و به ویژه امکان خرید آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق وب ‌سایت ما بوده است.

علاوه بر این، تنوع بسیار زیاد محصولات ما در زمینه لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی کامپیوتر، حافظه، رم و فلش، یکی از ویژگی ‌های برجسته شرکت رادینو پلاس است. ما از شما دعوت می ‌کنیم که تمام ویترین مغازه‌ تان را به ما بسپارید و از تنوع و کیفیت محصولات ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد