نحوه انتخاب کابل لایتنینگ مناسب

راهنمای خرید کابل شارژ لایتنینگ

با نوآوری بزرگ در فناوری، اختراعات و پیشرفت های زیادی نیز وجود دارد. مردم تمایل دارند همیشه به دنبال چیز بهتری باشند. آنها تلاش می کنند و سعی می کنند چیزهایی را بیابند که در عین حال آنها را راضی و مفید کند.

بسیاری از دارندگان اپل نگران کابل های شارژ خود هستند. به این دلیل است که شارژرها و کابل های همراه محصولات اپل را می توان به راحتی شکسته، پیچ خورده بدین صورت آنها همیشه به دنبال کابل شارژی هستند که دوام بیشتری داشته باشد. اینجاست که یک کابل لایتنینگ از شرکت های دیگر وارد می شود. این محصولات نه تنها بادوام هستند بلکه کاربردهای زیادی نیز دارند.

در این مقاله، ما در مورد خرید کابل آیفون کاربرد آنها و برخی از بهترین کابل های لایتنینگ امروزی بررسی خواهیم کرد.

راهنمای خرید کابل شارژ لایتنینگ

بهترین راهنمای خرید کابل های لایتنینگ برای دستگاه های اپل

خرید کابل لایتنینگ مناسب بسیار ساده تر از خرید کابل USB-C به USB-C است.

اول از همه، کابل های لایتنینگ ساخت اپل یا کابل‌های دارای گواهی MFi از تولیدکنندگان شخص ثالث را برای کیفیت و طول عمر انتخاب کنید.

MFi مخفف Made for iPhone،  iPad و iPod است و برنامه مجوز اپل برای توسعه‌دهندگان و سازندگان است. یک محصول دارای گواهی MFi دارای لوگوی مخصوص خواهد بود. می‌توانید به وب‌سایت رسمی اپل MFi بروید تا بررسی کنید که آیا یک محصول واقعاً تأییدیه MFi را دارد یا خیر.

ثانیاً، اگر می‌خواهید برای آیفون 8 یا جدیدتر شارژ سریع 18 واتی داشته باشید (50٪ در حدود نیم ساعت شارژ می‌شود)، یک کابل USB-C به Lightning (C2L) و یک شارژر USB-C PD تهیه کنید. اگر نیازی به شارژ سریع ندارید یا دستگاه‌های USB-C زیادی ندارید، می‌توانید به سادگی کابل‌های معمولی UBS-A تا کابل لایتنینگ را انتخاب کنید (درست مانند کابل داخل جعبه همراه آیفون) که حداکثر سرعت شارژ 12 وات (5 ولت / 2.4 آمپر) را با شارژر مناسب فراهم کنید. 18 وات ممکن است چندان قدرتمند به نظر نرسد، اما در مقایسه با شارژ معمولی 5V/1A یا 5V/2A در زمان شما صرفه جویی می کند، به خصوص زمانی که از کابل شارژ آیفون خود در حین شارژ استفاده می کنید.

خرید کابل لایتنینگ

امکانات کابل های لایتنینگ اپل

آخرین اما نه کم ‌اهمیت، کابل لایتنینگ آداپتورهای یکپارچه برای تطبیق‌پذیری بهتر، کابل‌هایی با طول‌های مختلف برای سناریوهای مختلف، و کابل‌هایی با نوک فلزی و آستین‌های نایلونی،کولار برای دوام بیشتر وجود دارد. شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا برای آن ویژگی های اضافه شده حق بیمه پرداخت کنید.

اگر می‌خواهید نگاه عمیق‌تر به کابل های لایتنینگ  داشته باشید ، در اینجا اطلاعات بیشتری ارائه می‌شود.

به طور خلاصه، کابل لایتنینگ ساخت اپل یا MFi را خریداری کنید. اگر می‌خواهید شارژ سریع داشته باشید، کابل‌های C تا لایتنینگ را انتخاب کنید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

کابل لایتنینگ ژوژی مدل Xooxi A32

کابل لایتنینگ ژوژی مدل Xooxi A32

58,300 تومان

 

کابل لایتنینگ ژوژی مدل Xooxi 210

کابل لایتنینگ ژوژی مدل Xooxi 210

113,100 تومان

 

بهترین کابل لایتنینگ برای دستگاه های اپل

کابل USB C به لایتنینگ Anker Powerline II

این کابل از یک قطعه ممتاز ساخته شده است. دارای یک پوشش الاستومر ترموپلاستیک است که دوام و محافظت عالی برای سیم کشی داخلی ایجاد می کند. این می تواند 12000 خم شدن را که توسط آزمایشگاه تایید شده است. علاوه بر این، هنگام اتصال به شارژر USB C Power Delivery از شارژ سریع پشتیبانی می کند. همچنین می‌توانید با مدل‌های بعدی دستگاه iOS به شارژ سریع دسترسی داشته باشید.

برای شارژ و همگام‌سازی، iPhone، iPad یا iPod خود را با کابل لایتنینگ به Mac و iPad Pro دارای USB-C متصل کنید.

امکانات کابل Anker Powerline II

این کابل لایتنینگ دارای گواهی MFI است. با هر دستگاهی که از کانکتور لایتنینگ استفاده می کند بی عیب و نقص کار می کند. علاوه بر این، تضمین می کند که دستگاه شما با بیشترین سرعت ممکن با خیال راحت شارژ می شود.

این دستگاه با آیفون XS Max، آیفون XS، آیفون XR، آیفون X، آیفون 8 پلاس، آیفون8، ایرپاد پرو10.5  اینچی، ایرپاد پرو12.9  اینچی (نسل دوم)، ایرپاد پرو 12.9 اینچی (نسل اول) سازگار است.

Woven nylon لایتنینگ به کابل USB

این کابل لایتنینگ از پارچه فیبر نایلونی مقاوم و ضد آب برای محافظت استفاده می کند. با پوشاندن محکم بند ناف، نه تنها استحکام بلکه انعطاف پذیری را نیز فراهم می کند. از آنجایی که بادوام است، می تواند استرس زیادی را تحمل کند. همچنین، عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند، بنابراین نیازی به تعویض سریع آن ندارید. علاوه بر این، این کابل لایتنینگ دارای سیم های مسی با کیفیت بالا است. اینها حداکثر کیفیت و دوام سیگنال را افزایش می دهند. این کابل می تواند تا 95 درجه خم شود و 4000 بار تست شده است.

راهنمای خرید کابل شارژ لایتنینگ

امکانات Woven nylon لایتنینگ به کابل USB

علاوه بر این، کوچک است و کاملاً مناسب اکثر موارد است. همچنین قوی است و می تواند با قطع مکرر برق و ذخیره سازی طولانی مدت مقابله کند. انتخاب خوبی برای استفاده در خانه، محل کار، ماشین یا میز خواب است. دارای تاییدیه Apple MFi  است و شارژ بی عیب و نقص و سازگاری همگام سازی با دستگاه های اپل شما را تضمین می کند.

با دستگاه های اپل که دارای پورت لایتنینگ هستند سازگار است. عبارتند از آیفون X، آیفون 8 پلاس، آیفون 8، آیفون 7 پلاس، آیفون 7، آیفون 6s پلاس، آیفون 6s، آیفون 6  پلاس، آیفون 6 ، آیفون 5s، آیفون 5c، آیفون 5  همچنین با iPad های مختلف و دستگاه های آی پاد نانو سازگار است.

کابل لایتنینگ  ZUS Super Duty

این یک کابل رعد و برق سنگین است که با فیبر کربن درجه نظامی و نایلون بافته شده بیش از حد مهندسی شده است. هر انتهای این کابل دارای یقه های ضد استرس سنگین است. اینها به جلوگیری از فرسودگی کانکتور کمک می کنند. علاوه بر این، یک بدنه فولادی در اطراف سیم کشی داخلی کانکتور وجود دارد. بر اساس آزمایش های انجام شده، این می تواند در برابر 15000 خم شدن مقاومت کند. این 50 درصد بیشتر از برند پریمیوم و 300 درصد بیشتر از کابل لایتنینگ معمولی است.

امکانات کابل های لایتنینگ  ZUS Super Duty

علاوه بر این، پوسته بیرونی نایلونی بافته شده سخت این کابل را بدون گره خوردن نگه می دارد. همچنین، یک کراوات Velcro مکمل برای مرتب نگه داشتن آن ارائه می شود. همچنین می توان از آن در فضاهای باریک استفاده کرد زیرا باریک است. این برای استفاده به عنوان شارژر و برای همگام سازی داده ها قابل اعتماد است.

کابل لایتنینگ Zus Super Duty دارای گارانتی مادام العمر است. اگر از طریق ساییدگی معمولی شکسته شود، تعویض می شود.

سازگار با آیفون SE، آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 6s، آیفون 6s پلاس، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 5، آیفون 5s، آیفون 5c، ایرپاد Air، ایرپاد Air 2، ایرپاد پرو، ایرپاد مینی، آی پاد تاچ و آی پاد نانو دارد.

بهترین کابل آیفون

Anker Powerline+ III Lightning به کابل USB A

این کابل لایتنینگ طراحی فوق العاده باریکی دارد. با نایلون بافته شده درجه یک با اتصال فلزی تقویت شده است. جدا از انعطاف پذیری، یکی از قوی ترین کابل هایی است که تا کنون ساخته شده است. این می تواند در برابر 35000 خم شدن مقاومت کند که گواهی بر طول عمر و دوام آن است. علاوه بر این، می تواند در برابر هر پیچ و تاب، گره خوردن و کشش مقاومت کند. لبه های فولادی ضد زنگ آن در برابر خش مقاوم هستند. همچنین ظاهر خوبی دارند، می توانند کاملاً با نمای بیرونی لپ تاپ ها و تلفن های رده بالا مطابقت داشته باشند.

امکانات Anker Powerline+ III Lightning

علاوه بر این، از Power Delivery پشتیبانی می کند و دارای گواهی USB-IF است. این به طور موثر با دستگاه های USB-C کار می کند و شارژ ایمن را با بالاترین سرعت ممکن تضمین می کند. همچنین از انتقال داده با سرعت بالا فیلم، فیلم و عکس با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

سازگار با  آیفون 11، آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس، آیفونXS ، آیفون  XS Max، آیفون XR، آیفون X، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 5s، ایرپاد Air، ایرپاد Air 2، ایرپاد مینی، ایرپاد mini 2، ایرپاد مینی 3، ایرپاد مینی 4، ایرپاد  نسل چهارمiPod nano ، نسل هفتم iPod touch  نسل پنجم AirPods  و AirPods با کیس شارژ بی سیم دارد.

کابل بلکین بوست USB-C به لایتنینگ

این کابل لایتنینگ دارای کانکتور جوش لیزری و فیبرهای آرامید است. کت بیرونی این کابل از نایلون دو بافته استفاده می کند. استحکام بیشتری برای حداکثر دوام فراهم می کند. طول اضافه شده آن را برای استفاده در اتومبیل ها، میزهای خواب و هر مکان دیگر ایده آل می کند. علاوه بر این، از شارژ سریع USB Power Delivery پشتیبانی می کند. هنگامی که با یک آداپتور برق 18 وات یا بالاتر USB-C جفت شود، آیفون شما را تنها در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می کند. همچنین، همگام‌سازی فایل‌های دیجیتال، موسیقی، فیلم‌ها و عکس‌ها با اتصال گوشی به لپ‌تاپ USB-C آسان است.

امکانات کابل بلکین بوست USB-C به لایتنینگ

علاوه بر این، این کابل دارای گواهی MFi است. ایمنی و سازگاری را تضمین می کند و با استانداردهای عملکرد اپل مطابقت دارد. علاوه بر این، دارای یک بند چرمی است که کابل را به خوبی سازماندهی می کند.

این دستگاه با آیفون 11، آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس، آیفون XS، آیفون XS مکس، آیفون XR، آیفون X، مک بوک و آی پد سازگار است.

راهنمای خرید کابل شارژ لایتنینگ

کابل لایتنینگ Nomad Ultra Rugged

این کابل لایتنینگ بسیار ناهموار دارای یک سیم سنج ضخیم و هسته محکم است. این از یک ژاکت PVC بسیار ضخیم و مواد نایلون بالستیک بافته شده ساخته شده است. این مواد درجه یک از کابل در برابر خراش و پارگی محافظت می کند. همچنین، این مواد باعث می شود این کابل واقعا بادوام باشد و دوام بیشتری داشته باشد. این شامل یک بند کابل لاستیک سیلیکونی مایع با طراحی سفارشی رایگان است. این بند کابل برای مدیریت راحت و بدون دردسر کابل مفید است. برای مقاومت در برابر بیش از 10000 خمش چند جهته و 150 درجه آزمایش شده است. با این کار، نیازی به نگرانی در مورد ساییدگی و شکستگی نیست.

امکانات کابل های لایتنینگ Nomad Ultra Rugged

علاوه بر این، دارای یک محافظ RF تقویت شده است که همگام سازی سریع داده ها را ترویج می کند. این دستگاه از یک مس بزرگ 20AWG  استفاده می کند که به شارژ سریع دستگاه کمک می کند. همچنین، دارای گواهی MFi است که ایمنی و سازگاری با دستگاه های اپل را تضمین می کند.

این کابل با آیفون 5 ، آیفون 5S، آیفون 5C، آیفون SE، آیفون 6، آیفون 6S، آیفون 6  پلاس، آیفون 6S پلاس، آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 8، آیفون X، ایرپاد nano و iPod Touch سازگار است. یک آداپتور رعد و برق همچنین، می توان آن را با iPad و iPad Mini  که از کانکتور لایتنینگ استفاده می کنند، استفاده کرد.

انکر 6 فوت کابل نایلون لایتنینگ ممتاز (2 بسته)

انکر 6 فوت کابل نایلون لایتنینگ با تکنیک ها و مواد پیشرفته ساخت و ساز برای دوام بیشتر ساخته شده است. این باعث می شود کابل 5 برابر بیشتر از کابل معمولی دوام بیاورد. برای مقاومت در برابر آسیب با نایلون دو بافته سخت پیچیده شده است. همچنین، اتصال با کیفیت را از طریق کانکتورهای Unibody محکم خود تضمین می کند. اینها در برابر آسیب مقاومت می کنند و از یک جاسازی مطمئن در هر درج اطمینان می دهند. علاوه بر این، عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد که شارژ سریع دستگاه های اپل را تضمین می کند.

امکانات انکر 6 فوت کابل نایلون لایتنینگ

علاوه بر این، این کابل دارای گواهی MFi است و سازگاری 100٪ با هر دستگاه لایتنینگ را تضمین می کند. همچنین، این کابل شارژ ممتاز دارای شماره سریال و تراشه مجوز منحصر به فرد و تایید شده برای کار بی عیب و نقص با دستگاه های اپل است.

این دستگاه با آیفون XS، آیفون مکس Max، آیفون XR، آیفون X، آیفون 8، آیفون 8  پلاس، آیفون 7، آیفون 7  پلاس، آیفون 6، آیفون 6 پلاس  و iPad Pro Air 2 سازگار است.

پخش لوازم آیفون

کابل لایتنینگ چیست؟

کابل لایتنینگ کابلی با یک آداپتور رعد و برق نازک در یک طرف و یک USB-A استاندارد در طرف دیگر است. این به سادگی یک کابل USB 2.0 است. می توانید از آن برای اتصال iPhone، iPod و iPad خود به پورت USB رایانه یا آداپتور پریز برای شارژ و همگام سازی استفاده کنید.

کابل های لایتنینگ فقط هشت پین سیگنال دارند. آنها کانکتورهای داک 30 پین مورد استفاده در نسل های قدیمی محصولات اپل را جایگزین کردند. در مقایسه با کانکتور میکرو USB استاندارد بزرگتر است. علاوه بر این، محکم تر، بادوام تر و کاملاً برگشت پذیر است.

موارد استفاده از کابل های لایتنینگ

هنگام خرید آیفون یا آی‌پد، هر دو دارای کابل لایتنینگ و شارژر هستند. کابل لایتنینگ را می توان با وصل کردن آن به پورت USB کامپیوتر به عنوان شارژر دستگاه استفاده کرد. علاوه بر این، در ارسال و دریافت اطلاعات مفید است. با آن می توانید عکس ها یا فیلم ها را آپلود کنید یا موسیقی و فیلم را دانلود کنید. فقط باید از کابل لایتنینگ استفاده کنید. همچنین از این کابل های لایتنینگ می توان در همگام سازی فایل ها بین دستگاه و کامپیوتر استفاده کرد.

مراقبت از کابل های لایتنینگ

حتی اگر کابل های لایتنینگ ما بادوام و با بالاترین کیفیت باشند، تخریب ناپذیر نیستند. شما باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که می توانید برای مدت طولانی از کابل لایتنینگ خود استفاده کنید. در اینجا چند راه برای مراقبت از کابل های لایتنینگ آورده شده است.

  1. هنگام اتصال و جدا کردن دوشاخه برق، آن را روی ژاکت پلاستیکی سخت نگه دارید. کشیدن توسط کابل به آن فشار وارد می کند.
  2. کابل را خیلی خم نکنید یا آنها را محکم نپیچید.
  3. پین ها را همیشه تمیز نگه دارید و آنها را از هر نوع مایعی دور نگه دارید.

نظرات نهایی در مورد کابل های لایتنینگ

اولین باری که آیفون خود را می‌خریم، همیشه یک شارژر و کابل همراه با بسته دارد. با این حال، این شارژر و کابل آنقدرها که فکر می کنید بادوام نیستند. برخی از آنها به راحتی آسیب می بینند یا به دلیل ساییدگی شکسته می شوند. به همین دلیل، ما تمایل داریم کابل دیگری بخریم که دوام بیشتری داشته باشد. با این کار، کابل لایتنینگ وجود دارد که می توانید آنها را در بازار خریداری کنید که عملکرد بهتری نسبت به محصول استوک دارند. آنها در رنگ ها، طول ها و اهداف مختلف برای مطابقت با نیازهای فوری شما موجود هستند

وقتی به دنبال بهترین کابل آیفون هستیم، باید عاقل باشیم. ارزان بودن آن کافی نیست. باید بادوام باشد و بتواند آنچه ما برای کابل نیاز داریم را فراهم کند. علاوه بر این، باید با گوشی ما سازگار باشد، تحت آزمایش های انجام شده قرار گرفته و برای کار بی عیب و نقص با گوشی ما گواهی داشته باشد. به این ترتیب، ما می توانیم مطمئن باشیم که گوشی ما به آنچه که شایسته آن است خواهد رسید.

پخش لوازم آیفون، شیائومی ، سامسونگ با قیمت عمده و گارانتی معتبر بهترین انتخاب برای مغازه داران و همکاران عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد