بازار موبایل تبریز | معرفی مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در تبریز

بازار موبایل تبریز کجاست؟

بازار موبایل تبریز در محله مقصودیه در خیابان ارگ قرار گرفته است. این بازار موبایل از لحاظ موقعیت مکانی به مراکزی مانند بستنی وحید تبریز و پایانه سه راه امین و بیمارستان بهبود و بازار شمس تبریزی و میدان بار تبریز بسیار نزدیک می باشد. در ادامه به سوالاتی از قبیل اینکه بازار موبایل تبریز کجاست و مزایای این بازار…

بازار موبایل تبریز یکی از مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در تبریزشناخته شده است، بازار موبایل تبریز در محله مقصودیه در خیابان ارگ قرار گرفته است. این بازار موبایل از لحاظ موقعیت مکانی به مراکزی مانند بستنی وحید تبریز و پایانه سه راه امین و بیمارستان بهبود و بازار شمس تبریزی و میدان بار تبریز بسیار نزدیک می باشد. در ادامه به سوالاتی از قبیل اینکه بازار موبایل تبریز کجاست و مزایای این بازار…

آیا تا به امروز به مراکزپخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در تبریز سر زده اید؟ آیا می دانید مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در تبریز کجاست؟ تبریز شهر بزرگ و وسیعی است که مصرف موبایل هر فرد، یکی از مصارف عمده در سبد خرید هر خانواده است. خرید موبایل، کامپیوتر و لوازم جانبی آنها برای کسی که در این زمینه آشنایی ندارد، می تواند کار سختی باشد. همچنین مراجعه به کدام بازار موبایل و انتخاب برند تحقیق زیادی می خواهد. این شهر، نه تنها از بازار فیزیکی برخوردار بوده، بلکه با کمی جستجو می توانید مغازه ها و فروشگاه های آنلاین که در تبریز فعال هستند را نیز مشاهده کنید.

در این مطلب سعی کرده ایم بهترین مکان هایی که می توانید در تبریز به آن مراجعه کنید را معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید و اجناس مورد نظر خود را خریداری کنید.

 از بهترین مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در تبریز بازار موبایل تبریز و بازرگانی رادینو پلاس

 

 

مراکز عمده پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در تبریز

معرفی یکی از بهترین فروشگاه های تبریزبا قیمتی بی نظیر بازرگانی رادینو پلاس

یکی از بزرگترین مراکزپخش  عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر  بازرگانی رادینو پلاس می ‌باشد. با توجه به هزینه های بالا عمده فروشان حضوری از قبیل اجاره های مغازه بالا و هزینه های آب و برق و وسایل مصرفی و… نمی توان بهترین قیمت را در این بازار پیداکرد.ضمن اینکه افرادی که در تبریز نیستند، هزینه های جانبی مانند هزینه کرایه، سفر و… را باید تقبل کنند.

فروشگاه رادینو پلاس، این امکان را به شما می دهد تا خریدهای عمده خود را از این فروشگاه به راحتی انجام دهید.

 

بهترین مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در تبریز

 

 

هدف از خرید رادینوپلاس، خریدی آسان و با کیفیت همچنین مناسب ترین و بهترین قیمت حتی نسبت به بازار موبایل تبریز و سایر بازار موبایل های کشور است. مجموعه رادینوپلاس در زمینه های فروش عمده انواع لوازم جانبی موبایل،لوازم جانبی کامپیوتر، کالاهای برقی و لوازم شبکه فعالیت می کند.

در ادامه به مزایای خرید از فروشگاه رادینوپلاس اشاره می کنیم

تنوع بالای محصولاترادینوپلاس با بیش از 1000 کالا در زمینه ی لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر را با امکانات متنوع به مشتریان عرضه می کند.

خدمات پس از فروش و گارانتیرادینوپلاس برای تمامی کاربران ضمانت بازگشت 7 روزه کالا بی قید و شرط و همچنین گارانتی 6 الی 1 سال برای کالاهای شرکتی را دارا می باشد که این امر برای مشتریان و کاربران بسیار مهم و ارزنده است.

مجوز ای نمادرادینوپلاس دارای نماد ای نماد بوده که به مشتریان اطمینان داده تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

فروش حضوری و آنلاینشما مشتریان و همکاران محترم می توانید از این فروشگاه بسته به نیاز خود به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید.

خرید قسطی و شرایطییکی از بهترین مزیت های فروشگاه رادینوپلاس خرید قسطی بوده که می تواند برای همکارانی که توانایی خرید نقدی نداشته یا به تازگی می خواهند مغازه ی خود را راه اندازی کنند و سرمایه کافی ندارند بسیار مناسب باشد.

نماینده برند های معتبر: این مجموعه علاوه بر واردات لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از چین و امارات، نماینده برند های معتبر در این زمینه است.

قابل ذکر است شاخه اصلی بازرگانی رادینو پلاس در پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر بوده و با قیمت رقابتی، تنوع محصولات، ضمانت محصولات، ارسال سریع و دقیق در خدمت مشتریان و همکاران محترم می باشد.

 

سایت فروشگاهی رادینو پلاس: WWW.RadinoPlus.com

آدرس شعبه حضوری رادینوپلاس: قم، میدان سعیدی، مجتمع سیرنگ، طبقه دوم، واحد 629

شماره تماس38859000-025

 

بازار موبایل تبریز در کجا قرار دارد؟

پاساژ موبایل یا بازار موبایل تبریز در محدوده ی مرکزی شهر، محله مقصودیه در خیابان امام خمینی، خیابان ارگ قرار گرفته است. این محله از شمال به خیابان هفده شهریور و خیابان ارتش جنوبی،از جنوب به بلوار آزادی و از غرب به خیابان طالقانی مجاورت دارد. در این محله محدوده ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و به راحتی می توان با ماشین شخصی در این محله رفت و آمد کرد. از مزایای این محله می توان به بازار اشاره کرد که موقعیت بسیار خوبی برای افراد بومی و گردشگران دارد؛ زیرا به سه راه امین، بیمارستان بهبود، بازار شمس تبریزی، بستنی وحید تبریز و میدان بار نزدیک است.

از دیگر مزایای این بازار می توان به نزدیک ترین مترو که میدان ساعت نام دارد و نزدیک ترین بی آر تی که ایستگاه دبیرستان فردوسی است اشاره کرد که دسترسی را برای مسافران و بومی های تبریز آسان کرده است. یکی از ویژگی های برجسته این بازار آسانسور مناسب معلولین، ورودی مناسب معلولین و پارکینگ معلولین اشاره کرد.

روزهای کاری بازار موبایل تبریز شنبه تا پنجشنبه با دوشیفت کاری صبح و عصر بوده که در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در زیر ساعت کاری این بازار موبایل ذکر شده است:

  • ساعت کاری صبح: از ساعت 9:30  صبح تا 13:30  ظهر
  • ساعت کاری عصر:  از ساعت 16:00 عصر تا 20:00  شب
مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در تبریز

ویژگی بازار موبایل تبریز

همانگونه که در بالا ذکر شد بازار موبایل در تبریز از موقعیت های خوبی بهره مند بوده است. در ادامه دیگر ویژگی های معروف این بازار را بیان می کنیم:

متنوع ترین محصولات:

اگر در شهر تبریز هستید و تنوع محصولات برای شما اهمیت بسیاری دارد، توصیه ما این است که حتما به بازار موبایل تبریز مراجعه کنید. زیرا این بازار به عنوان یکی از مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی با برند های معتبر و محبوب است که شامل گوشی هوشمند، تبلت، لوازم جانبی از قبیل هندزفری، شارژر، قاب و کاور و سایر تجهیزات مختلف است.

گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

از مهم ترین اموری که برای مشتریان اهمیت بسیاری دارد، خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات و تعمیر آنهاست. برای مشتریان بسیار مهم است محصولی را که خریداری می کنند، درصورت بروز مشکل به راحتی و بدون دردسر بتوانند تعمیر کنند. این امر اعتماد خرید از این بازار را افزایش می دهد.

فروش به صورت اینترنتی

نه تنها در شهر تبریز، بلکه در این زمان، اکثر فروشگاه های موجود، امکان خرید به صورت آنلاین و آفلاین را براساس نیاز و ترجیح های شخصی خود دارند که مخاطب بهترین و سریع ترین روش را انتخاب کند.

خرید قسطی و شرایطی

یکی از محبوب ترین امکانات برای مشتریان، امکان خرید کالا به صوررت قسطی است. به این صورت که موبایل و لوازم جانبی موبایل مورد نظرشان را خریداری کرده و با پرداخت اقساط ماهیانه آن را دریافت می کنند. در دوره ای که مردم توانایی خرید نقدی را ندارند، این گزینه یک انتخاب هوشمندانه و مناسب است. بازار موبایل تبریز شامل چندین فروشگاه و مغازه است که این خدمات را به مردم ارائه می دهد.

محبوب ترین مرکز خرید عمده لوازم جانبی در تبریز

کالاهایی که می توانید از بازار موبایل تبریز خریداری کنید

انواع موبایل از ساده تا آخرین مدل هر برند، انواع شارژر موبایل و تبلت، انواع هندزفری های سیمی و بلوتوث، انواع کاور و قاب گوشی وتبلت، انواع پاوربانک با ظرفیت های مختلف و سایر لوازم جانبی…

 

 

 

آدرس: تبریز، مقصودیه، خیابان امام، خیابان ارگ

شماره تماس: 04135577000

لوکیشن:

 

 

 

 

 

 

3 دیدگاه برای بازار موبایل تبریز | معرفی مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در تبریز ثبت شده است

  1. سلام … خیلی ممنون که از مقاله خوبتون

    1. سلام ممنونم
      خیر فعالیت بازرگانی رادینو پلاس بصورت آنلاین هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد