چگونه یک تجارت عمده فروشی لوازم جانبی تلفن همراه راه اندازی کنیم؟

جانبی 8 پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
استفاده از تلفن همراه در دنیای مدرن ما در حال افزایش است که باعث افزایش تقاضا برای لوازم جانبی تلفن همراه خواهد شد. معرفی خرید عمده و بازار عمده فروشی لوازم جانبی بانه و تهران در مقاله های قبلی مطالعه کنید. لوازم جانبی که در تلفن همراه خود استفاده می کنید باعث کارایی بیشتر و محافظت از آن می شود. بنابراین، اکنون طیف گسترده ای از فرصت های تجاری برای شما باز است. شما می توانید از راه اندازی یک شرکت لوازم جانبی تلفن همراه پول زیادی به دست آورید، اما برای آن یک طرح تجاری خوب لازم است. در این نوشته چند نکته در مورد نحوه شروع فروش لوازم جانبی تلفن همراه با یک مرور سریع از بازار گوشی های هوشمند در زیر جمع آوری کرده ایم. چگونه یک تجارت عمده فروشی لوازم جانبی تلفن همراه راه اندازی کنیم؟

فروش عمده لوازم جانبی تلفن همراه

برای برنامه بازاریابی لوازم جانبی تلفن همراه شما باید شامل همه این محصولات باشد تا در صورت تلاش زیاد، احتمال شکست شما بسیار کم باشد. لوازم جانبی که پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد عبارتند از پاپ سوکت های حجیم، هدفون های بی سیم و قاب گوشی می باشد. اخبار داغ لوازم جانبی مختلف متفاوت است، اما به گفته فعالان تجاری موجود، حاشیه لوازم جانبی موبایل بیشتر از فروش گوشی است. در زیر تعدادی از مواردی که برای فروشگاه شما ایده آل هستند ذکر شده است
  1. قاب / روکش تلفن
  2. هدفون سیمی یا بی سیم
  3. پاپ سوکت
  4. هدفون
  5. شیشه سکوریت برای صفحه نمایش موبایل
  6. استیک سلفی
  7. پاور بانک
  8. شارژر چند پورت
  9.  کابل بلوتوث
  10.   بلندگوی بلوتوث
  11.  پورت شارژ خودرو
  12. بلندگوی بلوتوث
فروش عمده لوازم جانبی تلفن همراه  

مرحل راه اندازی کسب و کار لوازم جانبی تلفن همراه

پیش از این به بررسی برخی از پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل پرداختیم. آنچه مهم است این است که با راه اندازی کسب و کار لوازم جانبی تلفن همراه خود، در حال برداشتن گام هایی برای تحقق رویاهای خود هستید. پیروی از این مراحل به شما کمک می کند تا یک تجارت فروش لوازم جانبی تلفن همراه راه اندازی کنید

بازار را تحلیل کنید

بازار لوازم جانبی دارای رقبای متعددی است که برای هر کسب و کاری طبیعی و سالم است. به آنچه رقبای شما می فروشند نگاه کنید و لیست محصولات منحصر به فرد خود را ایجاد کنید که شما را از آنها متمایز می کند. اگر می خواهید کسب و کار شما مورد توجه قرار گیرد، به هر چیزی که می تواند شامل یا حذف شود فکر کنید.  

مکان مناسب را پیدا کنید

چگونه می خواهید لوازم جانبی را به صورت آنلاین بفروشید یا یک مغازه باز کنید؟ کسب‌وکارهای لوازم جانبی موبایل باید مکان ایده‌آلی داشته باشند زیرا این کسب‌وکار نمی‌تواند به تنهایی از یک مکان کار کند. اگر می خواهید فروشگاه شما موفق شود، پس باید یک کیوسک در یک مرکز خرید یا بازاری با ترافیک بالا اجاره کنید. یک فروشگاه آنلاین به شما این امکان را می دهد که به پایگاه مشتریان گسترده تری برسید

مرحل راه اندازی کسب و کار لوازم جانبی تلفن همراه

برای تحقق این امر نیاز به برنامه ریزی گسترده است. راه اندازی یک کسب و کار نیازمند سرمایه است که بدون آن رونق غیرممکن است. بسته به نیازهای تجاری شما می توان سرمایه را به روش های مختلفی افزایش داد.
  • وام کسب و کار
  • وام اعتباری
  • پس انداز
  • ورودی دوستان و خانواده
  • پس انداز شخصی شما
  • الزامات قانونی را درک کنید
برای راه اندازی کسب و کار لوازم جانبی مجوز کسب و کار الزامی است. صدور مجوز باید از طریق یک سازمان دولتی انجام شود. برخی از مجوزهای مورد نیاز برای انواع مشاغل عبارتند از :
  • مجوز معامله گران
  • ثبت نام Aadhar
  • ثبت نام PAN
اگر قصد افتتاح فروشگاه فیزیکی را دارید، ثبت نام طبق قانون فروشگاه و تاسیس الزامی است. مرحل راه اندازی کسب و کار لوازم جانبی تلفن همراه  

یک تامین کننده انتخاب کنید

پیدا کردن تامین کننده لوازم جانبی گام بعدی خواهد بود. هنگامی که یک تجارت لوازم جانبی را اداره می کنید، تامین کننده مناسب را انتخاب کنید. هنگام پیدا کردن یک تامین کننده، ابتدا باید شهرت آنها را در نظر بگیرید. تامین کننده ای را انتخاب کنید که محصولاتش همیشه با کیفیت هستند. محصولات و فناوری های جدید به طور منظم به صنعت تلفن همراه معرفی می شوند. برخلاف فناوری کابلی، امروزه همه از فناوری بی سیم استفاده می کنند. در گذشته این امر غیرممکن تلقی می شد. مهم است که نگاهی به محصولاتی بیندازید که اکنون عملکرد خوبی دارند و موج می زند. اینها مواردی هستند که تقاضای زیادی دارند، بنابراین روی آنها سرمایه گذاری کنید. اجازه ندهید موجودی شما مسدود شود.

راه اندازی کانال های بازاریابی

یک برنامه بازاریابی نیز ضروری است. یک سیستم بازاریابی به شما کمک می کند تا این خبر را گسترش دهید و بدون آن نمی توانید موفق شوید. اگر کسب و کار شما به صورت آنلاین فعالیت می کند، نیاز بیشتری به بازاریابی دارید. رسانه های اجتماعی می توانند به شما در بازاریابی کمک کنند. بازاریابی رسانه ای تنها راه برای تبلیغ آنلاین برند شما نیست YouTube و Google AdWords پلتفرم های دیگری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. مواردی که در طرح کسب و کار شما ضروری است  

مواردی که در طرح کسب و کار شما ضروری است

برای موفقیت، باید مواردی را در برنامه تجاری خود لحاظ کنید، مانند :

درباره شرکت

بانک ها و سرمایه گذاران به طرح تجاری شما و اهداف آن علاقه مند خواهند شد. برای اینکه تصویری دقیق از کسب و کار خود داشته باشید، به یاد داشته باشید:
  • چشم انداز
  • تاریخ
  • بازار و محصول
  • اهداف
  • خلاصه هزینه
  • ماموریت
  • کلیدهای موفقیت
  • تحلیل بازار و صنعت
علاقه و تلاش شما در این بخش به سرمایه گذاران ارائه می شود. قبل از شروع کسب و کار خود، اگر در مورد بازار و صنعت بیشتر تحقیق کنید، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. موارد زیر را شامل شود:
  • تجزیه و تحلیل صنعت
  • مشتری هدف
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • تحلیل بازار
  • تجزیه و تحلیل SWOT
  • استراتژی بازاریابی
هر زمان که با سرمایه گذاران تماس بگیرید، آنها در مورد استراتژی بازاریابی شما سوال خواهند کرد. در حالت ایده آل، باید استراتژی و برنامه خود را قبل از رسیدن به آنجا آماده کنید. کسب و کار خود را با توجه به تمام این استراتژی ها برنامه ریزی کنید:
  • استراتژی قیمت گذاری
  • استراتژی فروش
  • استراتژی محصول/خدمت
  • استراتژی تبلیغات و ترویج
  • استراتژی توزیع
  • استراتژی بازار هدف
  • پیش بینی بازاریابی و فروش
چگونه فروش لوازم جانبی را افزایش دهیم؟  

چگونه فروش لوازم جانبی را افزایش دهیم؟

به محض راه اندازی یک کسب و کار، تنها چیزی که به آن فکر می کنید گسترش آن و افزایش فروش است تا بتوانید به سود خود برسید. افزایش فروش را می توان از چند راه مختلف به دست آورد.

 افزایش فروش را می توان از چند راه مختلف به دست آورد.

از بازاریابی اینترنتی استفاده کنید، ما در عصری زندگی می کنیم که استفاده از اینترنت به شدت افزایش یافته است و پلتفرم های رسانه های اجتماعی اغلب برای تبلیغات استفاده می شوند. بدون این پلت فرم، ممکن است در یک نقطه ضعف شدید قرار بگیرید. در واقع، باید به فکر افتتاح یک فروشگاه تجارت الکترونیک باشید تا شرکت لوازم جانبی تلفن همراه خود را توسعه دهید. کسب و کار خود را تبلیغ و تبلیغ کنید، ارائه معاملات و تخفیف های عالی به مشتریان بهترین راه برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه شما است. برای جلب یک پایگاه مشتری بزرگتر، توصیه می شود در رسانه های اجتماعی، از طریق احتکار یا با استفاده از برگه ها، تبلیغ کنید. بازخورد بخواهید، اگر چه اشتباهات در صورتی که از آنها بیاموزید قطعاً رخ می دهند، اما همیشه قابل قدردانی است. فروشگاه شما می تواند یک فرم بازخورد داشته باشد که در آن مشتریان می توانند تجربیات خوب و بد خود را یادداشت کنند، که منجر به بهبود کیفیت خدمات می شود.

واردات  لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

در این مقاله به نحوه راه اندازی کسب و کار عمده فروشی لوازم جانبی تلفن همراه پرداخته ایم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به راه اندازی یک فروشگاه لوازم جانبی به شما کمک کرده باشد. اگر به فکر راه اندازی کسب و کار خود هستید، این مقاله می تواند به شما کمک کند. بهترین عمده فروشان در پاساژ علاءالدین تهران ، پاساژ چارسو ، بازار موبایل ایران شعبه اصلی و 2 می باشند.  
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد