معرفی 4 مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اهواز

معروف ترین بازار موبایل های اهواز

برای تهیه موبایل در شهر اهواز، به بازارها و مجتمع‌ های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. معروف ترین بازار موبایل های اهواز عبارت اند از: پاساژ موبایل کربلایی، بازار موبایل آرین، بازار بزرگ کامپیوتر اهواز

در این مقاله قصد داریم درمورد معرفی 4 مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اهواز صحبت کنیم:

مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اهواز کجاست؟ پاسخ به این سوال بسیار آسان است! در این مقاله، قصد داریم به شما معرفی کنیم که مجتمع‌ ها و خیابان‌ های معروف در اهواز که در حال حاضر به عنوان مراکز پرفروش لوازم جانبی موبایل در این شهر شناخته می‌ شوند، کجاست؟ بنابراین، اگر شما نیز به دنبال پاسخ به سوال مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اهواز کجاست؟  هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

اهواز یکی از شهرهای مهم و تاریخی در جنوب غربی ایران است. اهواز پایتخت استان خوزستان و یکی از شهرهای بزرگ ایران می‌ باشد. این شهر در منطقه‌ ای با آب ‌و هوای گرم و خشک واقع شده و به عنوان دروازه جنوبی ایران به کشورهای عراق و کویت مرز دارد. در ادامه تعدادی از ویژگی‌ های شهر اهواز را برجسته خواهیم کرد:

اگر به دنبال بازارهای پخش لوازم جانبی موبایل در اهواز هستید، با ما همراه شوید که قراره در ادامه بهترین مراکز برای پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اهواز را به شما معرفی کنیم. این بازارها معمولاً در نقاط مختلف شهراهواز واقع شده‌ اند. اگر مغازه‌ دار هستید یا می‌ خواهید وارد این حوزه کسب و کار شوید، می‌ توانید از پاساژ‌ها و فروشندگان عمده که اهواز معرفی می‌ شوند، محصولات خود را تهیه کنید. برخی از معروف‌ ترین مراکز پخش لوازم جانبی موبایل در اهواز عبارت اند از: پاساژ موبایل کربلایی، بازارموبایل آرین، بازار بزرگ کامپیوتر اهواز و بازرگانی رادینو پلاس

به طور کلی، اهواز یک شهر مهم ایران با تاریخ و فرهنگ غنی، اقتصاد پویا و جاذبه ‌های گردشگری زیبا است و از نظر فرهنگی و اقتصادی به عنوان یکی از شهرهای کلان و مهم ایران شناخته می ‌شود.

در اهواز همانند شهرهای دیگر ایران، بازارهای موبایل و لوازم جانبی الکترونیکی به عنوان یک بخش مهم از تجارت محلی و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بازی می ‌کنند. در زیر به برخی از معروف ترین بازار موبایل های اهواز اشاره می ‌شود:

پاساژ موبایل کربلایی

یکی از بزرگترین و معروف ترین بازار موبایل های اهواز که می توانید خرید و فروش موبایل و تبلت، خرید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و فروش سیم کارت و… پاساژ موبایل کربلایی می باشد.

پاساژ کربلایی در منطقه بازار اهواز واقع شده است. این پاساژ در خیابان شریعتی و خیابان غفاری قرار دارد. از نظر مکانی، این مکان در نزدیکی اماکن مهمی همچون بازار نادری، مرکز شهر، بیمارستان اروند، مرکز بهداشت شماره یک (رستگاری)، هتل پارس و بیمارستان امام خمینی در اطراف آن قراردارد

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مکان ایستگاه مترو نادری غربی است و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان ایستگاه اتوبوس شریعتی جنوبی آخر آسفالت قرار دارد که کاربران حمل ‌و نقل عمومی امکان دسترسی آسان به این مکان را فراهم می ‌کند.

بازار موبایل آرین

بازار موبایل آرین

مجموعه ‌ای از فروشندگان مستقل و فروشگاه‌های مختلف دارد که تلفن ‌های همراه، تبلت ‌ها، لوازم جانبی و سایر تجهیزات الکترونیکی را به فروش می ‌رسانند.

بازار موبایل آرین، معروف ترین بازار موبایل های اهواز در محله بازار اهواز واقع شده است. این بازار در بلوار بهبهانی و خیابان نادری قرار دارد. از نظر مکانی، این مکان در نزدیکی اماکن مهمی قرار دارد. به عنوان مثال، بازار نادری، مرکز شهر، چهار راه زند، بیمارستان اروند، مرکز بهداشت شماره یک (رستگاری) و هتل پارس در اطراف آن واقع شده اند.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مکان ایستگاه مترو نادری غربی است و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان ایستگاه اتوبوس شریعتی جنوبی آخر آسفالت قرار دارد که به کاربران حمل ‌و نقل عمومی امکان دسترسی آسان به این مکان را فراهم می ‌کند.

بازار بزرگ کامپیوتر اهواز

اگر تمایل دارید تا لوازم الکترونیکی و دستگاه‌ های دیجیتال با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش قابل اعتماد را تهیه نمایید، به بازار بزرگ کامپیوتر اهواز سر بزنید.

بازار بزرگ کامپیوتر اهواز، از معروف ترین بازار موبایل های اهواز در منطقه نادری اهواز واقع شده است. این بازار در خیابان ‌های شریعتی و طالقانی قرار دارد. از نظر مکانی، این مکان در نزدیکی اماکن مهمی مانند بازار نادری در مرکز شهر، بیمارستان اروند، مرکز بهداشت شماره یک (رستگاری)، هتل پارس و بیمارستان امام خمینی قرار دارد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مکان ایستگاه مترو نادری شرقی است و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان ایستگاه اتوبوس شریعتی جنوبی آخر آسفالت می ‌باشد که برای کاربران حمل‌ و نقل عمومی دسترسی به این مکان را آسان می ‌سازد.

این مجموعه در محله ‌ای نزدیک به سینما بهمن واقع شده است؛ بنابراین پس از خرید در بازار بزرگ کامپیوتر، می‌ توانید لذت تماشای یک فیلم در سینما را تجربه کنید و از خستگی خرید خود دور شوید. در سمت چپ این بازار، حسینیه ثارالله نیز قرار دارد که با معماری منحصر به فرد خود شگفت‌ انگیزی را به چشمانتان خواهد آورد.

بازار بزرگ کامپیوتر اهواز از چندین طبقه تشکیل شده است و هر طبقه خدمات خاص خود را ارائه می ‌دهد. در این بازار، قطعات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر به فروش می ‌رسد و همچنین لوازم جانبی برای گوشی‌ های تلفن همراه، کامپیوتر و کنسول بازی نیز در دسترس است. علاوه بر این، اگر تمایل به خرید و فروش لپ ‌تاپ یا دستگاه‌ های دیجیتال دیگر دارید، می‌ توانید با اطمینان به انجام این کار با فروشندگان صادق و معتبر در بازار بزرگ کامپیوتر اهواز بپردازید.

بازرگانی رادینو پلاس | بهترین پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

با توجه به هزینه ‌های بالا مرتبط با عملیات فروش حضوری، از جمله اجاره ‌ی مغازه ‌ها، هزینه ‌های آب و برق و مصرفی ‌های دیگر، عمده ‌فروشان در بازارهای فیزیکی به سختی می‌ توانند بهترین قیمت‌ ها را ارائه دهند. این موقعیت به مشتریان نیازمند به تهیه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در بازار موبایل اهواز فرصت می‌ دهد.

هدف از خرید رادینوپلاس، فراهم کردن تجربه‌ ای آسان و با کیفیت برای مشتریان به همراه ارائه بهترین قیمت‌ها نسبت به بازار موبایل در شهرهای دیگر و بازارهای موبایل کشور است. این مجموعه در زمینه فروش عمده‌ ی انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی کامپیوتر، پخش رم و فلش و انواع حافظه، کالاهای برقی و لوازم شبکه فعالیت می‌کند.

رادینو پلاس
رادینو پلاس | پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

ویژگی‌ها و خدمات رادینوپلاس عبارت اند از:

1. تنوع بالای محصولات: رادینوپلاس با بیش از 1000 کالای مختلف در زمینه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، امکانات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌ دهد.

2. خدمات پس از فروش و گارانتی: این مجموعه ضمانت بازگشت 7 روزه کالا بدون قید و شرط و همچنین گارانتی 6 ماه الی 1 سال برای کالاهای شرکتی را فراهم می‌ کند.

3. مجوز ای نماد: رادینوپلاس دارای ای نماد است که به مشتریان اطمینان می ‌دهد تا با خیال راحت خرید کنند.

4. فروش حضوری و آنلاین: مشتریان و همکاران می ‌توانند از این فروشگاه به صورت حضوری یا آنلاین خرید کنند.

آدرس فروشگاه حضوری: قم، مجتمع سیرنگ، طبقه 2، واحد 629

آدرس سایت فروشگاه رادینوپلاس: WWW.RadinoPlus.com

5. خرید قسطی و شرایطی: رادینو پلاس امکان خرید قسطی را برای افرادی که توانایی خرید نقدی ندارند یا به تازگی مغازه خود را راه‌ا ندازی می‌کنند و سرمایه کافی ندارند، فراهم می ‌کند.

6. نماینده برند‌های معتبر: این مجموعه به عنوان نماینده برند‌های معتبر در زمینه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر عمل می‌کند. همچنین واردکننده لوازم جانبی موبایل از کشورهای چین و امارات می باشد.

رادینوپلاس در زمینه بازرگانی لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر فعالیت دارد و به مشتریان خدماتی با ویژگی‌هایی همچون قیمت رقابتی، تنوع محصولات، ضمانت کیفیت، ارسال سریع و دقیق، و نمایندگی اعطا می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد