راهنمای خرید پد موس

خرید پد موس

در حالی که بیش از نیم قرن است که موس پد در جهان ظاهر شده است، اکنون با طراحی در سال 1969 بسیار متفاوت است. وقتی صحبت از بازی به میان می آید، خرید پد موس خوب و مناسب مطمئنا عملکرد و تجربه بهتری را به گیمر می دهد.

در بین موس پدهای مختلف چگونه یک موس پد برای خود انتخاب کنیم؟ در اینجا چند نکته وجود دارد.

خرید پد موس

مواد موس پد

مواد مختلفی مانند پارچه، سیلیکون، آلومینیوم و حتی شیشه وجود دارد. ابتدا باید نوع بازی و DPI موس خود را در نظر بگیرید.

رایج ترین مواد پارچه است. از پارچه و کف ضد لغزش که معمولاً لاستیکی است تشکیل شده است. مزیت این ماده قیمت مناسب و راحتی می باشد.

پد موس گیمینگ MSI GD21/GD30/GD70 از سطح پارچه ای ابریشمی بهره می برد که تجربه راحت بی نظیر و سطح دقیقی را برای موس بازی فراهم می کند.

اندازه موس پد

اندازه مهم است البته، اولین نکته این است که میز شما چقدر است؟ اندازه صفحه کلید و موس شما چقدر است. آیا با پلتفرم رایانه شخصی رومیزی یا نوت بوک بازی می کنید؟ اینها عاملی برای انتخاب اندازه پد موس مناسب هستند. اگر میز شما به اندازه کافی بزرگ است، بهتر است یک موس پد بزرگ داشته باشید. این می تواند فضای کافی برای حرکت موس به شما بدهد و سطح راحت تری برای دست شما دارد. سعی کنید یک پیکربندی راحت برای محیط بازی خود پیدا کنید.

سایر ویژگی های خرید پد موس

ویژگی های موس پد گیمر : به عنوان مثال، نورپردازی RGB تجربه بازی را فراگیرتر می کند. موس پد  MSI GD60 جلوه های نورپردازی RGB را ارائه می دهد. کاربر می تواند به راحتی با دکمه سخت افزاری سوئیچ کند.

همچنین عملکرد بهتری برای موس بی سیم دارد، برای تمیز کردن آسان مواد ضد آب استفاده شده است در صورتی که نوشیدنی به طور تصادفی ریخته شود، جای نگرانی نیست.

 

خرید پد موس

خرید پد موس

شاید یک موس پد اولین چیزی نباشد که در ذهن گیمر قرار دارد. با این حال باعث بهبود تجربه بازی می شود.

رادینو پلاس تعداد متنوعی موس پد با قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می کند.

پخش موس پد بازی

پد موس گیمی برای بازی ردیابی و کنترل بیشتر بر حرکت موس انتخاب خوبی برای گیمر ها است. علاوه بر این، ممکن است به شما در گرفتن عکس های پیکسلی در هنگام بازی کمک کنند و شما را قادر می سازند تا حریفان خود را از بین ببرید.

خرید پد موس گیمی

وقتی اکثر مردم به یک موس پد فکر می کنند، یک پد کوچک مربعی را به تصویر می کشند که به صراحت برای استفاده با موس کامپیوتر طراحی شده است. موس پدها در طول سال ها محبوبیت روزافزونی به دست آورده اند، شما می خواهید فضای زیادی برای موس داشته باشید تا هنگام بازی راحت باشد، اما موس پدها از صفحه کلید بازی شما نیز پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، با استفاده از پد موس که به صراحت برای این منظور طراحی شده است، ممکن است قسمت پایین موس شما توسط موس پد در برابر سایش و پارگی ناشی از بازی محافظت شود.

پد موس گیمی در حین بازی راحتی مچ دست شما را فراهم می کند، با کمک پد موس به  راحتی، می توانید مقداری از فشار وارد شده به مچ دست خود را کاهش دهید.

پد موس ها از ضخامت‌ها و اندازه‌های مختلف، از بزرگ تا کوچک، پلاستیکی تا پارچه‌ای و هر چیز دیگری طراحی شده است، خرید پد موس یکی از حیاتی ترین تجهیزات برای بازی های سطح بالا می باشد.

برای کمک در خرید آگاهانه، راهنمای خرید پد موس بازی را گردآوری کرده‌ایم تا به شما در محدود کردن گزینه‌هایتان کمک کند.

 

راهنمای خرید پد موس

هنگام انتخاب موس پد بازی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بهترین پد موس چه ویژگی هایی دارند، هنگام انتخاب موس پد بازی، پنج نکته زیر را در نظر داشته باشید:

  1. مواد سطحی
  2. ابعاد
  3. پایه
  4. لبه ها
  5. ویژگی های افزودنی
  6. مواد سطحی

مواد سطحی عمدتاً نوع پد موس را تعیین می کند که برای بازی از آن ساخته شده است. انواع مختلفی از مواد برای ساخت موس پد استفاده می شوند. به عنوان مثال، پارچه، سیلیکون، آلومینیوم و حتی شیشه ممکن است به عنوان مواد پد موس استفاده شود.

آنها را می توان به دو دسته تقسیم کرد: لنت های نرم و لنت های سخت. وقتی تصمیم می گیرید که یک پد موس سفت یا نرم می خواهید، همه چیز به نظر شما بستگی دارد. با این حال، داشتن درک درستی از مزایا و معایب هر کدام ممکن است به شما کمک کند که کدام گزینه برای شما بهترین است.

خرید پد موس گیمی

پد موس سخت در مقابل نرم: کدام بهتر است؟

موس پدهای نرم

خرید پد موس نرم در صنعت اغلب به عنوان موس پد پارچه ای نیز یاد می شود. پارچه موس پدهای نرم با فوم انعطاف پذیر لایه بندی شده است. از آنجایی که آنها از پارچه ساخته شده اند، می توان آنها را خیلی سریع جمع کرد تا به هر جایی منتقل شوند. به طور مشابه، آنها مقداری بالشتک زیر موس قرار می دهند تا کاربران مچ دست خود را روی آن قرار دهند.

علاوه بر این، موس‌پدهای مجلل به بهبود عملکرد موس کمک می‌کنند. ضریب اصطکاک کمتر به موس اجازه می دهد تا با دقت بیشتری روی سطح سر بخورد و دقت حرکات شما را بهبود می بخشد. هنگامی که بازی های تیراندازی اول شخص مانند Call of Duty، Overwatch یا Apex Legends را انجام می دهید، حس کنترل بیشتری خواهید داشت.

علاوه بر این، بر خلاف سطوح سفت تر، سطوح نرم وقتی موس را روی آنها حرکت می دهید صدای کمتری تولید می کنند. هنگامی که راحتی و تحرک در اولویت هستند، پارچه تقریباً همیشه ماده انتخابی است. موس پدهای نرم به دلیل ساییدگی و پارگی طبیعی که در طول زمان رخ می دهد، باید هر پنج تا شش ماه یکبار تعویض یا تعویض شوند.

پخش پد موس

خرید پد موس سخت مناسب گیمر ها

مواد صاف و جامد مانند پلاستیک یا فلز برای ساخت تشک های موس ناهموار استفاده می شود. آیا استفاده از موس پد محکم فایده ای دارد؟  اغلب برای بازی‌های سریع که در آن‌ها سرعت مهم‌ترین چیزی است که باید در نظر گرفته شود، فوق‌العاده هستند. در نتیجه، موس شما مسافت بیشتری را با مقدار بسیار کمتری از قدرت طی می کند.

موس های بازی لیزری دارای حسگرهای لیزری هستند. آنها مستعد دریافت اطلاعات بیش از حد هستند، مانند انعکاس تک تک رشته های پارچه، که آنها را فوق العاده مفید می کند. از سوی دیگر، این مشکل زمانی که روی سطوح سخت راه می‌روید مشکلی ایجاد نمی‌کند، زیرا آنها هیچ چالشی برای سنسور ایجاد نمی‌کنند.

اگرچه سطوح سخت هیچ گونه بالشتکی برای بازوی شما فراهم نمی کنند، ممکن است با وجود این واقعیت، یک پد موس نرم را انتخاب کرده باشید زیرا راحتی بیشتری را ارائه می دهد. در حالتی نمی توان سطوح سخت را تا کرد تا قابل حمل شوند.

زمانی که موس روی سطح حرکت می‌کند، می‌توانید مقداری از سر و صدا را بشنوید که ممکن است برای مدت‌های طولانی حواس‌تان را پرت کند. به عنوان مثال، اگر آنها از فلز ساخته شده باشند، پدهای سخت ممکن است در لمس احساس سرما داشته باشند، به همین دلیل است که برخی افراد را کمی ناراحت می کنند.

پس از بازی ، خرید پد موس سخت برای مدت طولانی ممکن است احساس ناخوشایند یا ایجاد خستگی کند زیرا هیچ ماده بالشتکی برای شکستن سطح وجود ندارد.

از طرف دیگر تمیز کردن آنها ساده است. برای تمیز کردن قسمت بالای پد، از یک پارچه مرطوب استفاده کنید تا هرگونه زباله را از بین ببرید، سپس مدت کوتاهی بگذارید تا تشک کاملاً خشک شود. آنها در برابر آب مقاوم هستند همچنین آنها برای گیمیر ها گزینه ای عالی است.

ابعاد پد موس: موضوع محیط

موس پدها فضا را اشغال می کنند، اما می توانید ابعاد آنها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. شما باید از خود بپرسید، “چه اندازه موس پد نیاز دارید؟”

اکثر گیمرها پدهای موس را انتخاب می کنند که به اندازه کافی بزرگ باشند تا به حرکات موس اجازه دهد تا روی تشک حرکت کنند. علاوه بر این، تشک‌های موس گسترده‌تر می‌توانند انواع مختلفی از دسته‌ها از جمله کف دست، نوک انگشت و پنجه را پشتیبانی کنند.

خرید پد موس بهینه امکان تحرک کافی موس را فراهم می کند، در نتیجه، گزینه های بزرگ یا متوسط ​​هستند.

نوع تکمیل/غلتاندن لبه‌ها و محیط‌های پد موس را در نظر بگیرید. اینها ممکن است به مرور زمان فرسوده شوند. در نتیجه، خرید پد موس با حاشیه محکم و دوخته شده را در نظر بگیرید.

خرید پد موس معمولی یک سطح همگن و صاف را ارائه می دهد که ردیابی کامل را تسهیل می کند. در نتیجه، انگیزه محکمی برای صرف کمی برای آن وجود دارد.

خرید پد موس پارچه ای نرم یا بالشتکی مزایای مشخصی نسبت به انواع دیگر دارد. بنابراین، کاملاً به تشخیص شما بستگی دارد. علاوه بر این، ممکن است یک سطح رنگی برای تکمیل چیدمان دسکتاپ خود داشته باشید.

پخش پد موس در رادینو پلاس با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب توانسته است نظر همکاران و مشتریان را جلب کند.

 

خرید پد موس
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد