راهنمای خرید هدفون بلوتوثی

خرید هدفون بلوتوثی

اگر در حال گوش دادن به آخرین قسمت پادکست Gadget Lab باشید، با یک جفت هدفون بلوتوثی مناسب به راحتی به گوش دادن ادامه می هید. تنها مشکل این است که تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد.

بهترین هدفون بلوتوثی

هدفون های پرچمدار حذف نویز سونی اکنون در نسل پنجم خود هستند و این به معنای ظاهری جدید و زیباتر با بهبود صدا و حذف نویز است.

  •  اپل
  • سامسونگ
  • سونی
  • مچر
  • ایکس پی
  • کالیو
  • و…

 

راهنمای خرید هدفون بلوتوثی

راهنمای استفاده از هدفون بلوتوث

دستورالعمل ایمنی:

  1. هدفون را نزدیک منابع شعله برهنه قرار ندهید. مانند شمع یا فر.
  2. هدفون را منبع خیس قرار ندهید. مانند نوشیدنی، سطح مرطوب یا استخر شنا.
  3. محصول را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  4. پایین تابع را به آرامی فشار دهید. فشار بیش از حد ممکن است طول عمر عملکرد را کوتاه کند.
  5. این محصول فاقد قطعات قابل سرویس دهی توسط کاربر می باشد. برای جلوگیری از آسیب دائمی، اقدام به تعمیر نکنید.
  6. محصول را روی سطح سخت نیندازید. این ممکن است باعث آسیب به محصول شود.
  7. هدفون بلوتوثی را در نزدیکی تلویزیون، بلندگو، بی سیم یا اشیایی که میدان مغناطیسی قوی ایجاد می کنند قرار ندهید.
  8. هنگامی که هدفون تحت تأثیر میدان مغناطیسی قوی یا تداخل دیگر قرار می گیرد، برای از سرگیری عملکرد عادی هدفون را خاموش کنید.
هدفون بی سیم

شارژ هدفون بلوتوثی

این هدفون دارای باتری داخلی قابل شارژ است. باتری باید 4 ساعت قبل از اولین استفاده کاملاً شارژ شود تا از عملکرد و عمر باتری بهینه اطمینان حاصل شود.

شارژ هدفون با اتصال به پورت USB یک رایانه مجهز به کابل برق میکرو USB ارائه شده. جایگزین هدفون شارژ با شارژر AC/DC  که دارای خروجی USB 5 ولتی 500 میلی آمپری با سیم برق میکرو USB است.

چراغ قرمز رنگ نشانگر شارژ هنگام شارژ “روشن” خواهد بود. پس از شارژ کامل خاموش می شود.

 

جفت شدن هدفون بلوتوثی

اطمینان حاصل کنید که عملکرد بلوتوث دستگاه پخش کننده موسیقی روشن است و قابل جستجو است. یعنیiPod/iPhone، تلفن همراه یا دستگاه سازگار توسط این هدفون روشن است.

برای فعال کردن عملکرد بلوتوث و روش های جفت شدن به دفترچه راهنمای کاربر دستگاه مراجعه کنید.

دکمه ON/OFF را روی بلندگوی گوشی به مدت 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا هدفون بلوتوثی روشن شود. چراغ نشانگر آبی چشمک می زند که نشان می دهد هدفون جفت شده است، هدفون بلوتوث شروع به جستجوی دستگاه بلوتوث می کند.

برای جفت شدن از لیست بلوتوث، “PBT-BT” را در دستگاه موسیقی انتخاب کنید.

پس از جفت شدن، چراغ نشانگر قرمز خاموش خواهد شد. چراغ نشانگر آبی چشمک می زند. اکنون می توان موسیقی را از دستگاه موسیقی شما در این هدفون بلوتوث پخش کرد.

هنگامی که هدفون برای مدت طولانی استفاده نمی شود، لطفا هدفون بلوتوثی را خاموش کنید.

هدفون بی سیم ارزان

کنترل موسیقی توسط دستگاه موسیقی:

از دستگاه پخش کننده موسیقی برای پخش، مکث، تغییر آهنگ، تنظیم میزان صدا استفاده کنید.

سوالات متداول

سوال: هدفون بلوتوثی نمی توان با موفقیت جفت شد.

پاسخ 1 : بررسی کنید هدفون روشن باشد و در فاصله قابل جستجو باشد.

پاسخ 2 : بررسی کنید که آیا تعداد زیادی گیرنده بلوتوث در اطراف وجود دارد یا خیر، دستگاه غیر ضروری را خاموش کنید تا مزاحمتی ایجاد نشود و دوباره جفت کنید.

سوال: صدا بسیار کم یا مخدوش است.

پاسخ 1 : تنظیم صدا را در دستگاه موسیقی بررسی کنید و روی سطح صدای مناسب تنظیم کنید.

پاسخ 2 : ممکن است باتری کم باشد، لطفا هدفون را شارژ کنید.

سوال: هدفون بلوتوثی می توان موسیقی را به درستی پخش کرد.

پاسخ: بررسی کنید که آیا فاصله بین هدفون بلوتوثی و دستگاه موسیقی از فاصله کاری بسیار دور است یا موانعی وجود دارد که ارتباط بین هدفون و دستگاه را مسدود می کند.ه

بهترین هدفون بلوتوثی

هدفون بلوتوثی ارزان

بسیاری از ما حداقل برای بخشی از روز به دستگاه‌های خود متصل هستیم، در حال حرکت به موسیقی گوش می‌دهیم، ویدیوها را تماشا می‌کنیم یا با دوستان یا همکاران خود در تماس‌های ویدیویی شرکت می‌کنیم. هدفون چیزی فراتر از یک وسیله جانبی است.

اگر سال‌ها با هدفون سیمی ارزان ‌قیمتی به موسیقی گوش می هید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به ارتقای آن فکر کنید. انتخاب‌های زیادی وجود دارد، از مدل‌های کوچک داخل گوش که در جیب قرار می‌گیرند تا قوطی‌های بزرگ و روی گوش که می‌توانند به شما کمک کنند در صدایی با کیفیت گوش دهید. اگر چه هدفون بلوتوثی برای بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد، اما هنوز دلایلی وجود دارد که بخواهید یک جفت هدفون سیمی بخرید.

رادینو پلاس در حال حاضر بیش از 200 مدل هدفون در لیست هدفون ها دارد. همه آنها از نظر کیفیت صدا، همراه با انواع ویژگی های دیگر تست شده اند. وقتی نوبت به انتخاب بهترین هدفون می‌رسد، مدل های بسیاری وجود دارد. کیفیت صدای خالص برای اکثر افراد مهم است و بودجه،راحتی و ویژگی‌های مختلف نیز مهم هستند.

 

هدفون بلوتوثی یا سیمی

انتخاب هدفون شما به همان اندازه که به کیف پول شما مربوط می شود به سبک زندگی شما نیز بستگی دارد. برخی از افراد انواع مختلفی را برای مصارف مختلف می خرند. مثلاً یکی برای ورزش کردن و دیگری برای استراحت در خانه یا شرکت در یک کنفرانس ویدیویی، اما هیچ قاعده ای در مورد نحوه استفاده شما وجود ندارد. افرادی را می‌بینید که با هدفون های بزرگ و روی گوش ورزش می‌کنند، و برخی از افراد 24 ساعته به هدفون خود وصل می‌شوند، حتی زمانی که در حال تماشای فیلم با لپ‌تاپ خود هستند.

کوچکتر: زمانی که قابلیت حمل اهمیت بالایی دارد

همه هدفون‌ها از نظر فنی «قابل حمل» هستند، اما ما از این اصطلاح برای توصیف مدل‌های کوچک و سبک استفاده می‌کنیم، که بیشتر آن‌ها در داخل گوش قرار می‌گیرند و می‌توان آن‌ها را در یک جیب یا کیف قرار داد. برخی از افراد هدفون‌های کوچک‌تر و سبک‌تر را راحت‌تر می‌دانند.

بزرگتر: جایی که صدا عالی است

ما از اصطلاح «سبک خانه/استودیو» برای هدفون‌های بزرگ‌تری استفاده می‌کنیم که روی یا دور گوش‌ها قرار می‌گیرند و دو گوش‌کاپ با یک هدبند قابل تنظیم به هم متصل می‌شوند. برخی برای نگهداری تا می شوند و کیسه های حمل همراه دارند. آنها حجیم‌تر هستند، اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند گوش‌هایشان بسته نباشد.

راهنمای خرید هدفون بلوتوثی

نکاتی در مورد خرید هدفون بلوتوثی

کیفیت صدا را ارزیابی کنید

مانند بلندگوها، هدفون‌ها می‌توانند بر قسمت‌های مختلف طیف صوتی تأکید کنند (یا تحریف کنند)، و ممکن است شما یک صدا را بر دیگری ترجیح دهید. اگر می توانید قبل از خرید هدفون بلوتوثی را امتحان کنید. اگر آنلاین خرید می‌کنید، سیاست‌های بازگشت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خرید شما می‌تواند برگردانده شود یا با مدل دیگری تعویض شود.

رادینو پلاس انواع هدفون بی سیم ارزان و هدفون سیمی با قیمت مناسب و با گذشت 7 روز کالا انتخاب بی نظیری است.

هدفونی را انتخاب کنید که متناسب با استفاده شما باشد

مدل‌های روگوشی برای گوش دادن در خانه عالی هستند، اما می‌توانند در حین حرکت مانعی ایجاد کنند. گاهی اوقات مدل‌های کوچکتر و قابل حمل‌تر کمی کیفیت صدا را قربانی می‌کنند، اما مطمئناً مفید هستند، مدیریت هدفون‌های داخل گوشی آسان‌تر است. اگر به آرامش در کار، خانه یا محیط های دیگر نیاز دارید، هدفون هایی با فناوری حذف نویز فعال را در نظر بگیرید.

هدفون بی سیم ارزان

آیا می توان از هدفون بلوتوثی برای میکس و ویرایش صدا استفاده کرد؟

استفاده از هدفون بلوتوثی (بی سیم) برای میکس، مانیتورینگ یا سایر کارهای استودیویی به شما و میزان بزرگی پروژه بستگی دارد. اگر روی یک پروژه کوچک یا چیزی موقتی کار می کنید، اگر نمی خواهید روی هدفون های استودیو سیمی سرمایه گذاری کنید، می توانید از هدفون بلوتوثی استفاده کنید. با این حال، اگر روی تولید موسیقی با کیفیت بالا کار می کنید که دقت آن بسیار مهم است، هدفون بی سیم کافی نیست. مهم نیست که کیفیت هدفون های بی سیم چقدر خوب باشد، تفاوت قابل توجهی در کیفیت صدا با همتای سیمی آن وجود دارد.

آیا خرید آنلاین هدفون قابل اعتماد است؟

بله، بسیاری از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک معروف و معتبر وجود دارند که صدها گزینه مختلف را برای انتخاب ارائه می‌دهند. در واقع محدوده انتخاب آنلاین بیشتر از آن چیزی است که فروشگاه ها و نمایشگاه های فیزیکی دارند. تنها چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که از سیاست‌های تعویض و مرجوعی آن‌ها آگاه باشید، مشخصات کالا را به دقت ببینید و قبل از خرید نظرات را مطالعه کنید. همچنین، برای درک بیشتر، حتما «راهنمای خرید هدفون سیمی» ما را بخوانید.

آیا همه هدفون های بلوتوث دارای کابل های صوتی قابل جدا شدن برای استفاده با سیم هستند؟

لازم نیست. داشتن کابل صوتی قابل جدا شدن بستگی به مدل و سازنده دارد. در حالی که برخی از مدل ها این امکانات را دارند، برخی از این امکانات ندارند. اگرچه همیشه توصیه می‌شود به دنبال هدفونی باشید که دارای پورت کابل صدا باشد، بنابراین می‌توانید در صورتی که اتصال بلوتوث شما به دلایلی کار نمی‌کند، جریانی بدون وقفه داشته باشید. داشتن یک کابل صوتی جداشدنی همچنین باعث می‌شود هدفون همه‌کاره‌تر باشد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کاربردهای وسیع‌تری در عملکردهای استودیویی، ساعات بازی نامحدود و غیره داشته باشند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد