راهنمای خرید هدفون سیمی

راهنمای خرید هدفون سیمی

راهنمای خرید هدفون به شما کمک می کند بفهمید به دنبال چه ویژگی هایی باید باشید. در عصر دیجیتال امروزی، هدفون سیمی و بی سیم یکی از پرکاربردترین اشیاء فناوری در خانه‌های ما است، درست مانند تلویزیون. به نظر می رسد این وضعیت در سال های آینده به زودی تغییر نخواهد کرد. اگر بخواهید با موسیقی مورد علاقه خود همراه باشید، با کسی صحبت کنید، یا بخواهید سریال یا فیلمی را بدون مزاحمت برای اطرافتان لذت ببرید، یک جفت هدفون سیمی یا بی سیم مناسب انتخاب کنید. با استفاده از آن، می توانید همه این کارها و خیلی کارهای بیشتر را به راحتی انجام دهید.

راهنمای خرید هدفون سیمی

راهنمای خرید هدفون سیمی

هدفون های زیادی وجود دارد و چیزهای زیادی که باید قبل از انتخاب یکی از آنها بدانید. راهنمای خرید هدفون رادینو پلاس باید به شما کمک کند. رادینو پلاس یکی از عرضه کنندگان هدفون ارزان به صورت عمده با گارانتی معتبر و بازگشت 7 روزه کالا می باشد.

هدفون‌ها راهی برای گوش دادن به موسیقی هستند، آنها به یک دستگاه پوشیدنی تبدیل شده‌اند، راهی برای تقویت تجربه تلفن هوشمند شما می باشند. رمزگشایی همه مشخصات ممکن است سخت باشد و حتی درک اهمیت برخی از ویژگی های نرم افزار نسبت به سایرین سخت تر باشد، به خصوص اگر در خرید هدفون سیمی و بی سیم تازه کار هستید. ما اینجا هستیم تا با راهنمای خرید هدفون، به شما کمک کنیم. اکنون، زمان کمتری را به تحقیق و زمان بیشتری را به لذت بردن از موسیقی اختصاص می دهید.

خرید هدفون گیمی

چه نوع هدفونی می خواهید؟

هدفون ها طیف وسیعی از لوازم جانبی صوتی را پوشش می دهند و شکل ها و اندازه های مختلف، با انواع اتصالات و غیره را به خود می گیرند. ابتدایی‌ترین تقسیم‌بندی هدفون‌ها شامل هدفون‌ سیمی، هدفون بی سیم، هدفون‌های روی گوشی، دور گوش و هدفون‌های بلوتوثی است. مزایا و معایب هر نوع هدست موارد استفاده برای کمک به شما در محدود کردن جستجوی بررسی میکنیم.

هدفون روی گوش

از نظر فیزیکی، هدفون های روی گوش بزرگترین نوع هدفون هستند. هدفون های روی گوش احتمالاً همان چیزی است که اکثر ما وقتی کلمه “هدفون” را می گوید در ذهن خود تصور می کنیم.

هدفون ارزان

چرا باید هدفون روی گوش تهیه کنید؟

به‌طور کلی، هدفون روی گوش برای باز تولید صدای دقیق در طیف فرکانسی، از نت‌های زیر باس تا نت‌های سه‌گانه، آسان‌تر هستند. این درایورهای بزرگ، معمولاً پویا، می توانند هوای بیشتری را به یکباره جابجا کنند. این نکته کلیدی برای نت‌های باس بلند است، چیزی که هدست‌های کوچک‌تر مانند هدفون‌های چند درایور تلاش می‌کنند انجام دهند.

هدفون سیمی روی گوش نیز به طور موثرتری حس واقعی فضای شنوایی را نسبت به داخل گوش ایجاد می کنند. این اغلب به عنوان “صوتی” نامیده می شود. نحوه قرار گرفتن پدهای گوش در اطراف گوش به این معنی است که امواج صوتی به گوش شما برخورد می کند و از آناتومی آنها برای هدایت امواج به کانال گوش استفاده می کند. این شبیه نحوه انتقال منظم صدا به مغزمان برای پردازش است.

بهترین هدفون سیمی روی گوش کدامند؟

مزیت دیگر ردپای بزرگتر راحتی بیشتر و عمر باتری بهتر نسبت به گزینه های کوچکتر است. گوش‌کاپ‌های فراگیر وزن را راحت‌تر در اطراف گوش و روی هدبند توزیع می‌کنند. از آنجایی که محفظه ها جادار هستند، فضای زیادی برای انداختن برخی باتری های لیتیوم یونی بزرگ نیز وجود دارد. خرید هدفون گیمینگ در رادینو پلاس با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر بهترین انتخاب برای همکاران است.

چرا ممکن است هدفون های روی گوش را نخواهید؟

مانند مزایا، معایب هدفون  سیمی روی گوش نیز به اندازه آنها بستگی دارد. هدفون‌ها فضای بیشتری را در کیف شما نسبت به یک جفت هدفون سیمی یا بی‌سیم اشغال می‌کنند، و نمی‌توانند مانند گوشی‌های روی گوش فشرده شوند. یکی دیگر از مشکلات نادر این است که یک جفت هدفون سیمی درجه یک ممکن است به تقویت کننده خارجی نیاز داشته باشد. این به طور کلی برای علاقه مندان و هدفون هایی است که بسیار تخصصی هستند.

راهنمای خرید هدفون سیمی

هدفون سیمی دور گوشی

یکی دیگر از انواع محبوب هدفون، هدفون سیمی روی گوش هستند. برخلاف هدفون دیگر، مستقیماً دور گوش شما قرار می گیرند.

چرا باید هدفون سیمی دور گوشی تهیه کنید؟

هدفون سیمی دور گوشی در برخی موارد ممکن است بهترین گزینه باشد. دلیل‌های زیر نشان می‌دهند که چرا باید هدفون سیمی دور گوشی تهیه کنیم:

 

  1. کیفیت صدا: هدفون سیمی دور گوشی‌ها به دلیل بسته بودن درون گوش و به دور از صدای اطراف، امکان تجربه کیفیت صدای بهتری را فراهم می‌کنند. در مقابل، هدفون‌های بلوتوث بیشتر به خاطر وابستگی به فناوری بی سیم، در کیفیت صدا کاستی دارند و ممکن است در صورتی که سیگنال بلوتوث متوقف شود، صدای آنها مخلوط شود.
  2. ثبات و اتصال: هدفون سیمی دور گوشی‌ها معمولاً از طریق پورت ۳.۵ میلی متری صدا به گوشی وصل می‌شوند و به همین دلیل ارتباط بین آنها به صورت مستقیم و محکم‌تر است. در مقابل، هدفون‌های بلوتوث ممکن است در صورت از دست دادن سیگنال بلوتوث، اتصال را از دست دهند و صدای آنها قطع شود.
  3. هزینه: هدفون سیمی دور گوشی‌ها معمولاً ارزان‌تر از هدفون‌های بلوتوث هستند و در برخی موارد کارایی بهتری را ارائه می‌دهند

پیدا کردن بهترین هدفون سیمی دور گوشی‌ می تواند زمان بر باشد، به خصوص این یک دسته باریک است. پخش عمده هدفون در رادینو پلاس (هدفون دور گوش/روی گوش/داخل گوش) با قیمت مناسب و گارانتی معتبر مناسب همکاران و مشتریان عزیز می باشد.

 

چرا ممکن است هدفون سیمی دور گوشی را نخواهید؟

حفظ ایزوله مناسب، توانایی هدست برای جلوگیری از نویز پس زمینه، با هدفون های روی گوشی دشوار است. تکان دادن بی‌گناه گوش می‌تواند کل تناسب را از بین ببرد و همه صدای محیط اطراف شما را به درون خود راه دهد. این وضعیت بدی است، زیرا ایزوله خوب کیفیت صدای مطلوبی را به همراه دارد.

از طرف دیگر، یک هدفون دور گوش ممکن است ایزوله بسیار موثری را ارائه دهد. این موضوع در مورد هدفون حذف نویز Beats Solo Pro  در گوشی صدق می‌کند، که احساس می‌کند یک گیره در دست است. یکی دیگر از معایب: اگرچه حمل آن ها راحت تر از هدفون های روی گوشی است، اما نسبت به هدفون بلوتوثی دست و پا گیر هستند.

هدفون های بی سیم، هدفون های سیمی و مانیتورهای داخل گوشی

هدفون ها نام های زیادی دارند، اما هر طور که آنها را صدا کنید، یک پایه صوتی هستند. هر دستگاه پخش MP3 و گوشی‌های هوشمند اولیه با یک جفت هدفون، فقط برای شروع کار، عرضه می‌شد، و بحث در مورد ارزش جک هدفون همچنان ادامه دارد.

هدفون با کیفیت

چرا باید هدفون داشته باشید؟

این که آیا هدفون های سیمی یا بی سیم خریداری می کنید، حمل و نقل آن ها بسیار آسان است. می‌توانید بدون فکر کردن، آن‌ها را در جیب قرار دهید، یا آن‌ها را در کیف بغلتانید و روز  گوش خود بگذرانید.

نوک گوش سیلیکونی یا فوم مموری یک مهر و موم محکم ایجاد می کند که صدای پس زمینه را مسدود می کند، و زمانی که آنها را به درستی قرار دهید، می توانند تقریباً به اندازه برخی از گزینه های حذف نویز موثر باشند.

یک جفت هدفون خوب تقریباً با هر بودجه ای به راحتی پیدا می شود.

هدفون‌ بی‌سیم واقعی (با نام مستعار هدفون‌های بی‌سیم) قابل حمل‌ترین گزینه هستند. هدفون‌های بی‌سیم کنترل زیادی از کاربر ارائه می‌دهند، زیرا اغلب می‌توانید کنترل‌های لمسی یا دکمه‌ای را دوباره پیکربندی کنید، ویژگی‌هایی مانند عبور از محیط و موارد دیگر را تغییر دهید.

فرقی ندارد چقدر هزینه برای هدفون‌های بی‌سیم بپردازید، همه مدل‌ها دارای کیفی هستند که به عنوان راهی برای شارژ کردن هدفون است. از آنجایی که این نوع هدست بدون سیم است، برای ورزشکاران عالی است. به طور خاص، هدفون های بی سیم برای علاقه مندان به ورزش ایده آل هستند. هدفون های تمرینی زیادی وجود دارند که دارای نوعی رتبه بندی IP هستند، یک ویژگی ضروری برای هر ورزشکاری است. یکی دیگر از مزایای عالی خرید هدفون این است که آنها مقرون به صرفه هستند.

راهنمای خرید هدفون سیمی

برخی از بهترین هدفون های بی سیم کدامند؟

تعداد زیادی هدفون بی‌سیم عالی برای انتخاب وجود دارد، و در اینجا برخی هدفون سیمی مورد علاقه ما آورده شده است!

آنچه قبل از خرید هدفون جدید باید بدانید

چه به دنبال هدفون سیمی یا بی سیم باشید و چه هدفون های روی گوشی، یا دور گوش یا داخل گوش در اینجا نحوه یافتن بهترین استایل، صدا و تناسب بررسی میکنیم، این روزها یک جفت هدفون با کیفیت یکی از لوازم جانبی مهم است.

هدفون سیمی و هدفون بی سیم : تفاوت چیست؟

هدفون ها به طور کلی در یکی از دو دسته قرار می گیرند.

هدفون داخل گوش

هدفون ها حداقل تا حدودی در داخل مجرای گوش شما قرار می گیرند و گاهی اوقات روی گوش نیز می بندند. آنها معمولاً هدفون سیمی داخل گوش نامیده می شوند.

هدفون های جمع و جور، نسبتا محجوب هستند و می توانند در جیب یا کیف پول نگهداری شوند. آنها می توانند نسبتاً ارزان باشند یا می توانید قیمت بالایی داشته باشند. برخی از آنها به سبک گوش گرد یا گیره دار برای استفاده در حین ورزش عرضه می شوند و نسخه بی سیم می تواند تجربه بهتری را در حین ورزش به شما ارائه دهد.

با این حال، احتمالاً بهترین وفاداری صوتی را برای شروع نخواهید داشت، و سیم‌های ظریف برخی از مدل‌ها ممکن است با بسته‌بندی/بازکردن مداوم آسیب ببینند، که می‌تواند کیفیت صدا را به خطر بیندازد. جلوگیری از سر و صدای محیط نیز دشوار است، مگر اینکه از هدفون های گران‌تر داخل گوش که به‌طور خاص برای حذف و جداسازی صدا طراحی شده‌اند، استفاده کنید.

اندازه کوچکتر همچنین به این معنی است که هدفون های بی سیم و حذف نویز معمولاً عمر باتری کمتری نسبت به هدفون سیمی روی گوش/دور گوشی/داخل گوش دارند. آن‌ها همچنین نمی‌توانند دکمه‌ها را در خود جای دهند، بنابراین باید از کنترل‌های لمسی یا صوتی استفاده کنید، که می‌تواند مشکل ساز باشد.

هدفون‌ها روی سر شما قرار می‌گیرند و در مدل‌های روی گوش (یا دور گوش) و داخل گوش هستند. گاهی اوقات آنها را به صورت عامیانه “هدست” می نامند.

اندازه بزرگتر معمولاً به این معنی است که تولید صدای بهتری نسبت به هدفون های داخل گوشی دریافت خواهید کرد. آنها می توانند صدای محیط را به طور موثرتری محدود کنند و در صورت عدم استفاده به گردن آویزان شوند. هدفون‌های بی‌سیم و حذف‌کننده نویز معمولاً عمر باتری طولانی‌تری نسبت به هدفون‌ سیمی دارند و برخی به جای کنترل‌های لمسی از دکمه‌های فیزیکی پشتیبانی می‌کنند که استفاده از آن‌ها آسان‌تر است.

پخش هدفون عمده

هدفون روی گوش بهتر است یا داخل گوشی؟

هدفون های روی گوش/داخل گوش (دور گوش) به طور کامل گوش شما را احاطه می کنند و ممکن است ویژگی های حذف غیرفعال نویز را مانند گوش بند ارائه دهند. بالشتک دور گوش نیز ممکن است به راحت‌تر پوشیدن آن‌ها برای مدت طولانی کمک کند. نکته منفی این است که ممکن است متوجه شوید که آنها پس از مدتی استفاده از آنها گرم و عرق می کنند و اغلب برای نگهداری و حمل آنها بزرگ و حجیم هستند. وزن هدفون، بالشتک خوب و تنظیم کشش برای راحتی طولانی مدت مهم هستند، همچنین محکم بودن بند فنری که آنها را روی سر شما نگه می دارد.

هدفون های روی گوش (فوق شنوایی) به طور کلی کوچکتر هستند و بنابراین ذخیره و حمل و نقل آسان تر هستند. آنها در قسمت بیرونی گوش شما قرار می گیرند و اجازه می دهند هوای بیشتری در اطراف آنها جریان یابد. با این حال، ممکن است صدای محیط کمتری را از خود دور کنند. آنها همچنین مستقیماً روی گوش ها فشار می آورند تا به سرعت احساس ناراحتی کنند.

قبل از خرید هدفون سیمی یا بی سیم مزایا و معایب هدفون بی سیم ، سیمی در وبسایت رادینو پلاس باهم مقایسه کنید.

هدفون سیمی

هدفون پشت باز در مقابل هدفون پشت بسته

هدفون‌های پشت باز اجازه می‌دهند هوا از طریق آن جریان پیدا کند که اساساً وضوح صدا را بهبود می‌بخشد و صدای طبیعی‌تری را به‌ویژه در فرکانس‌های پایین‌تر ایجاد می‌کند، اما این امر قابلیت حذف نویز آن‌ها را کاهش می‌دهد و خطر ورود رطوبت و گرد و غبار به قطعات را افزایش می‌دهد. آنها گزینه خوبی برای گوش دادن به صدای با کیفیت بسیار در خانه هستند.

هدفون‌های پشت بسته باعث می‌شود آنها در جلوگیری از نویزهای محیطی بسیار موثرتر باشند، اما کیفیت صدا، از جمله کیفیت پایین، چندان خوب نیست. آنها برای استفاده روزانه به خصوص در محیط های پر سر و صدا مانند حمل و نقل عمومی یا هواپیما بهترین هستند.

انواع هدفون بی سیم

اگرچه بلوتوث کم و بیش گزینه پیش فرض اتصال بی سیم است، اما چند نسخه مختلف در دسترس است. برخی از آنها کیفیت متفاوتی دارند و فقط توسط هدفون ها و دستگاه های خاصی (مانند تلفن و لپ تاپ) با مزایا و معایب خاص خود پشتیبانی می شوند. در زیر لیستی از تمام نسخه‌های اصلی وجود دارد، اما باید مشخصات هدفون و دستگاه متصل خود را بررسی کنید تا ببینید چه هدفونی مناسب شماست. انواع مختلف هدفون کامپیوتر دور گوش / روی گوش/ داخل گوش بررسی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد