قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

از کجا بفهمیم میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی چقدر است؟

از کجا بفهمیم میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی چقدر است؟

از کجا بفهمیم اسپیکر چقدر شارژ دارد؟ آیا می‌دانید اسپیکر ، هدفون ، هندزفری بلوتوثی و لوازم جانبی بلوتوثی دیگر  میزان شارژ چقدر است؟ ممکن است تصمیم به کوهنوردی داشته باشد و اسپیکر یا هدفون را همراه خود ببرید تا از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

اگر لوازم جانبی هایی مانند اسپیکر و هدفون به دلیل عدم شارژ خاموش شوند، در این زمان چه حسی به شما دست می دهد؟ نکات لازم در زمان خرید اسپیکر بلوتوثی چیست؟ در این نوشته روش های فهمیدن میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی و دیگر لوازم جانبی بررسی می کنیم. تا با این آگاهی بتوانید برنامه ریزی دقیقی  برای بردن لوازم جانبی به مسافرت داشته باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • از کجا بفهمیم میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی چقدر شارژ دارد؟
  • چگونه اپلیکیشن میزان شارژ لوازم جانبی نصب کنیم؟
  • میزان شارژ باقی مانده از طریق پنل اعلان
  • مشاهده میزان شارژ اسپبکر در ویندوز 10
  • مزایای خاموش کردن اسپیکر در زمان شارژ

از کجا بفهمیم میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی چقدر است؟

از کجا بفهمیم اسپیکر چقدر شارژ دارد؟

برای فهمیدن میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی، ابتدا باید به دفترچه راهنمای استفاده از اسپیکر خود مراجعه کنید. در بیشتر موارد، میزان شارژ با نمایش لامپ‌های LED یا با استفاده از یک صفحه نمایش در اسپیکر نمایش داده می شود. همچنین، شما می توانید به راحتی از طریق برنامه مربوطه که با اسپیکر همراه است، میزان شارژ را بررسی کنید. در صورت عدم وجود دفترچه راهنما یا برنامه مربوطه، می توانید به وب سایت تولید کننده اسپیکر مراجعه کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

اگر لوازم جانبی خود را از مراکز معتبر فروش برند های خاص خریداری کنید، اپلیکیشن مخصوص اعلام میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی و لوازم جانبی دیگر ارائه می کنند. اگر از کاربران گوشی های اندرویدی هستید در نسخه 8.1 به بالاتر در قسمت تنظیمات بلوتوث به آسانی از میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی و دیگر لوازم جانبی مانند هدفون ، هندزفری و… اطلاع کسب کنید.

توصیه می شود لوازم جانبی خود را از مراکز معتبر خریداری کنید چرا که لوازم جانبی بی کیفیت امکان تشخیص میزان شارژ ندارند. آیا می دانید خرید هدفون بلوتوثی چه مزیت هایی دارد. در ادامه از میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی مطلع شوید.

چگونه از میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی مطلع شویم؟

چگونه میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی در اندروید 8.1 مشاهده کنیم؟

در اندروید 8.1 به بالا به صورت خودکار از میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی و دیگر لوازم جانبی مانند هدفون بلوتوثی ، هندزفری بلوتوثی استفاده می کنید. خوشبختانه به نصب اپلیکیشن نیاز نخواهید داشت. برای اطلاع از شارژ اسپیکر بلوتوثی ابتدا گوشی هوشمند را با اسپیکر جفت کنید.

حالا به منو تنظیمات بلوتوث بروید ، در این صفحه لوازم جانبی هایی که با گوشی شما جفت شده مشاهده می کنید. در کنار اسم اسپیکر میزان شارژ به صورت درصد نمایش میابد. اگر نتوانستید از میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی مطلع شوید، قطعا اسپیکر یا هدفون شما با سیستم اندروید سازگاری ندارد. در این زمان برای فهمیدن میزان شارژ لوازم جانبی باید اپلیکیشن را نصب کنید.

چگونه اپلیکیشن میزان شارژ لوازم جانبی نصب کنیم؟

چگونه اپلیکیشن میزان شارژ لوازم جانبی نصب کنیم؟

برای اطلاع از میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی، هدفون ، هندزفری ، مچ بند و دیگر لوازم جانبی اپلیکیشن BatOn نصب کنید. این اپلیکیشن اندروید 3/4 به بالا را پشتیبانی می کند. اپلیکیشن BatOn را از گوگل پلی دانلود کنید و به آسانی از میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی و دیگر لوازم جانبی مطلع شوید.

  • ابتدا اسپیکر را با گوشی جفت کنید.
  • اپلیکیشن BatOn را اجرا کیند.
  • در برنامه BatOn لیست لوازم جانبی بلوتوثی همراه با میزان شارژ نمایش میابد.

نکته: اگر لوازم جانبی بدون کیفیت خریداری کنید، ممکن است مدت زمان شارژ اسپیکر بلوتوثی ، هدفون ، هندزفری و… خیلی زود به اتمام برسد. با خرید لوازم جانبی برند های معتبر کمترین نگرانی خواهید داشت. خرید لوازم جانبی با کیفیت سریع تر شارژ می شوند همچنین زود شارژ آن ها خالی نمی شود. برای خرید لوازم جانبی معتبر به محصولات بازرگانی رادینو نگاهی بیندازید.

چگونه اپلیکیشن میزان شارژ لوازم جانبی نصب کنیم؟

میزان شارژ باقی مانده از طریق پنل اعلان

اپلیکیشن BatOn را باز کنید، سپس در بخش Settings گزینه Notifications کلیک کنید. در مرحله بعدی گزینه show notifications را فعال کنید. حالا برای اطلاع از میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی و دیگر لوازم جانبی پنل اعلان را پایین بکشید. در این قسمت به آسانی از میزان شارژ لوازم جانبی به صورت درصد مطلع شوید.
نکته: هر زمان که لوازم جانبی را به گوشی متصل کنید، میزان شارژ در پنل اعلان نمایش میابد.

میزان شارژ باقی مانده از طریق پنل اعلان

رفع باگ در زمان اتصال

ممکن است در زمان اتصال گوشی و لوازم جانبی با باگ مواجه شوید. نگران نباشید این قطع و وصل شدن زمان زیادی طول نخواهد کشید. تنها در چند دقیقه ، اتصال لوازم جانبی بلوتوثی به دستگاه پایدار می شود. بعضی از لوازم جانبی بدون کیفیت و ارزان قیمت میزان شارژ با اپلیکیشن BatOn امکان پذیر نخواهد بود. در زمان خرید لوازم جانبی مانند اسپیکر ، هدفون ، هندزفری به اطلاعات کافی نیاز دارید.

رفع باگ در زمان جفت گیری

مشاهده میزان شارژ اسپبکر در ویندوز 10

لوازم جانبی های بلوتوثی ما را از سیم ها راحت کردند، برای اطلاع از میزان شارژ لوازم جانبی بلوتوثی در ویندوز 10 به مراحل زیر بروید:

  • ابتدا به Settings بروید.
  • در منو گزینه Devices کلیک کنید.
  • سپس در پایان گزینه Bluetooth & other devices انتخاب کنید.

در این قسمت لیست لوازم جانبی بلوتوثی نمایش میابد، سپس به صورت درصدی از میزان شارژ اسپیکر بلوتوثی و دیگر لوازم جانبی بلوتوثی مطلع شوید. در ویندوز 10 شارژ تمامی لوازم جانبی بلوتوثی نمایش میابد. مگر زمانی که از لوازم جانبی بدون کیفیت خریداری کردید که قابلیت میزان شارژ گجت ها را ندارد.

نحوه نمایش میزان شارژ گجت ها در آیفون

نحوه نمایش میزان شارژ گجت ها در آیفون

در زمان اتصال گجت ها به آیفون آیکون میزان شارژ به صورت خودکار در نوار وضعیت در باتری گوشی نمایش میابد. اگر این آیکون نمی بینید، در قسمت Notification Center آن را فعال کنید. در ابتدا اسکرول پایین نگه دارید، حالا ویجت Batteries را انتخاب کنید و گزینه edit انتخاب کنید و در بخش add widgets   باتری را پیدا کنید و در جای دلخواه درگ کنید و گزینه Done انتخاب کنید.

مزایای خاموش کردن اسپیکر در زمان شارژ

مزایای خاموش کردن اسپیکر در زمان شارژ

اسپیکر ها مانند گوشی های هوشمند نیاز به زمان استراحت دارند. استراحت ساده عمر باتری گوشی را افزایش می دهد.  اگر از اسپیکر در مدت زمان طولانی استفاده می کنید، گاهی اسپیکر را خاموش کنید و بگذارید کاملا شارژ شود. زمانی که اسپیکر را خاموش می کنید، باعث می شود سریع تر شارژ شود.

مدت زمان شارژ اسپیکر بلوتوثی چقدر است؟

مدت زمان شارژ اسپیکر بلوتوثی چقدر است؟

نباید باتری اسپیکر کاملا خالی شود همچنین نباید باتری به بالای 80 درصد شارژ برسد. زمانی که باتری اسپیکر زیر 20 درصد رسید آن را شارژ کنید و  مدت زمان شارژ اسپیکر 80 الی 90 درصد باشد. این کار باعث افزایش عمر باتری اسپیکر می شود. اگر در زمان شارژ از اسپیکر استفاده می کنید، به مرور زمان باعث کاهش عمر باتری اسپیکر می شود. اکثر باتری های لیتیومی در زمان استفاده و شارژ، گرم می شوند و اگر همزمان این کار را انجام دهید، گرم شدن آسیب جدی به باتری وارد شود.

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه خرید عمده لوازم جانبی موبایل

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد