کابل افزایش صدا 3 متر رویال

25,200 تومان

مشخصات کابل افزایش صدا 3 متر رویال :

رابط: جک 3.5 میلی متری

طول کابل: 3 متر

جنس کابل: TPE

گارانتی شرکتی رویال

فروشنده محصول
بازرگانی رادینو پلاس
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
حداقل مبلغ سفارش یک میلیون تومان میباشد
ارسال به سراسر کشور

با پست پیشتاز/ باربری / تیپاکس

قیمت عمده

25,200 تومان

در انبار موجود نمی باشد

مشخصات کابل افزایش صدا 3 متر رویال :

رابط: جک 3.5 میلی متری

طول کابل: 3 متر

جنس کابل: TPE

گارانتی شرکتی رویال

هم اکنون این محصول موجود نیست . پیشنهاد ما استفاده از محصولات زیر به عنوان جایگزین می باشد .

توضیحات خلاصه محصول

مشخصات کابل افزایش صدا 3 متر رویال :

یکی از اصلی‌ ترین کابل‌ های مورد استفاده برای لوازم صوتی تصویری، کابل‌ های AUX هستند. اما گاهی اوقات احساس می‌ شود که کابل خریداری شده کوتاه است؛ به عنوان مثال، یک کابل 20 متری خریداری شده و احساس می‌ شود یک متر کم است.

حالا چه راه‌حلی وجود دارد؟ آیا باید کابل 20 متری را دور بیندازیم و به جای آن یک کابل بزرگتر به طول 25 متر بخریم؟ این راهکار هزینه بالایی دارد و به نظر نمی‌ آید که یک گزینه مناسب باشد.

راه‌ حل اول این است که یک کابل AUX به هر متراژی که نیاز دارید بخرید و یک AUX نیز تهیه کنید. سپس به ادامه کابل قبلی، این AUX را اتصال دهید.

راه‌ حل دوم که پیشنهاد ماست، خرید کابل‌ های افزایش طول است. این کابل‌ ها نه تنها در سیستم صوتی بلکه در انواع مختلف کابل‌ ها هم وجود دارند؛ مانند کابل افزایش طول VGA برای تصویر مانیتور، کابل افزایش طول HDMI، کابل افزایش طول شبکه، کابل افزایش طول USB، و ده‌ها کابل افزایش طول دیگر.

با استفاده از این کابل‌ ها، به راحتی می‌ توانید یک سر آن را که مادگی دارد به کابل قبلی متصل کرده و سر دیگر آن را که نری است، به محل مورد نظر و کم‌متر از متراژ مورد نیاز وصل کنید.

 

کابل افزایش صدا 3 متر رویال، ، به منظور افزایش طول کابل‌ های AUX در دستگاه‌ های استریوی هدفون، هندزفری، هدست، اسپیکر، کامپیوتر و دیگر ابزارهایی که دارای خروجی AUX هستند، به کار می‌ رود. این کابل در یک سر دارای جک نری AUX با قطر 3.5 میلی‌ متر استریو، و در سر دیگر دارای فیش مادگی AUX است. این ویژگی‌ ها باعث می‌ شود که کابل افزایش صدا 3 متر رویال به عنوان افزاینده طول کابل صدا AUX در انواع دستگاه‌ های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار گیرد.

به طور کلی، امروزه ارتباط بین دو دستگاه با استفاده از کابل‌ های AUX با دو سر فیش 3.5 میلی‌ متری یکی از راهکارهای متداول و در دسترس برای انتقال صدا است. این کابل‌ ها (معمولاً با نام AUX شناخته می‌شوند) در انتقال صدا از گوشی موبایل به پخش ماشین یا از کارت صدای کامپیوتر به اسپیکر و دیگر ابزارهای صوتی به کار می‌ روند.

هنگامی که کابل AUX ممکن است کوتاه باشد، کابل افزایش طول صدا AUX می‌ تواند به عنوان راهکاری کارآمد برای حل این مشکل به کار گیرد. یک سر این کابل دارای ورودی جک 3.5 میلی‌متری است و سر دیگر آن خروجی صدای AUX را ارائه می‌ دهد.

0/5 (0 نظر)

مشخصات محصول:
رابط:
جک 3.5 میلی متری
طول کابل:
3 متر
جنس کابل:
TPE
مناسب برای:
افزایش طول کابل های AUX
ویژگی ها:
مقاوم در برابر پارگی رسانایی مطلوب سیگنال صوتی

نام برند :Royal

برند رویال Royal یک برند در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر می باشد. مبدا این برند کشور چین می باشد. برخی از محصولات این برند شامل موارد زیر می باشد که از کیفیت بالا و تنوع بالایی برخوردار می باشند: - انواع موس های سیمی و بی سیم رویال Royal - انواع کیبورد های سیمی و بی سیم رویال Royal - انواع کابل های کامپیوتر در متراژهای مختلف رویال Royal - انواع دسته بازی و گیم پد رویال Royal - انواع شارژر موبایل و شارژ لپ تاپ رویال Royal - انواع هدفون و هدست رویال Royal - و سایر محصولات جانبی دیگر بازرگانی رادینو به عنوان واردکننده و توزیع کننده انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، محصولات رویال Royal را نیز با بهترین قیمت به همکاران و عمده فروشان محترم سراسر کشور عرضه میکند

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کابل افزایش صدا 3 متر رویال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *