راهنمای خرید فلش مموری؛ معرفی بهترین فلش های بازار 2021

راهنمای خرید فلش مموری؛ معرفی بهترین فلش های بازار 2021

راهنمای خرید فلش مموری

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که اطلاعات مهمی داشته باشید و بخواهید از آن به خوبی نگهداری کرده و یا جهت انتقال آن به فرد دیگری اقدام نمایید یا حتی گاهی اوقات ممکن است اطلاعاتتان را در حافظه رایانه و یا لپ تاپ ذخیره کرده باشید و تنها ورود یک ویروس به سیستم یا پریدن ویندوز به راحتی اطلاعات شما را از بین برده باشد در نتیجه باید به فکر یک راهکار دیگر باشید. شاید خرید فلش مموری مناسب و ایده‌ آل بتواند کمک بزرگی در نگه داشتن اطلاعات باشد. در مقاله ی امروز رادینو راهنمای خرید فلش مموری و چند نکته مهم که باید قبل از خرید فلش مورد توجه قرار دهید را با هم بررسی می کنیم تا خرید هوشمندانه‌ ای داشته باشید.

نکاتی که باید قبل از خرید فلش مموری در نظر بگیرید

اگر نیاز به استفاده از فلش داشته و قصد دارید یک فلش مموری جدید خریداری کنید؛ راهنمای خرید فلش مموری که در ادامه به آن پرداخته‌ ایم را مطالعه کنید.
  • سعی کنید با توجه به بودجه ای که دارید بالاترین ظرفیت را خریداری کنید.

ظرفیت فلش مموری یکی از پارامترهایی است که همه افراد زمان خرید به آن توجه دارند! فلش مموری ها با ظرفیت های مختلف از 1 گیگابایت تا 2 ترابایت عرضه می شوند. البته بسیاری از مواقع، افراد بعد از گذشت یک یا دو ماه، به این مسئله فکر می کنند که چرا یک فلش USB با ظرفیت بالاتر نخریدند! محبوب ترین ظرفیت میان کاربران، ظرفیت 32 و 64 گیگابایت است، اما با توجه به نوع فایل هایی که معمولا قصد جابجایی آن ها را دارید، ظرفیت فلش مورد نظر را انتخاب کنید. با افزایش حافظه، قیمت فلش مموری نیز افزایش می‌ یابد؛ بهتر است قبل از خرید بررسی کنید که فلش را برای چه کاری نیاز دارید و چه اطلاعاتی قرار است در آن ذخیره کنید؟ برای مثال، فرض کنید هر فایل صوتی ۴ مگابایت حجم دارد و شما باید ۴۰۰۰ تا از این فایل صوتی را ذخیره و نگهداری کنید؛ بنابراین یک فلش ۱۶ گیگابایتی برای شما کافی است.
  • سرعت انتقال داده فلش مموری، حتی از ظرفیت مهم تر است!

حداقل ویژگی‌ هایی که فلش مموری‌ها دارند؛ شامل سرعت انتقال متفاوت است. برخی از فلش مموری‌ها دارای پورت 2.0 USB هستند؛ یعنی اطلاعات را با سرعت 60 مگابایت بر ثانیه منتقل می‌ کنند؛ در صورتی که پورت 3.0 USB با سرعت 640 مگابایت بر ثانیه داده‌ها را منتقل می‌ کنند. فلش پورت 2.0 USB به علت قیمت مناسب‌تر بین افراد رایج‌ تر است. راهنمای خرید فلش مموری
  • به گارانتی محصول توجه داشته باشید.

شاید تا به حال شما هم شنیده باشید که یک محصول گارانتی مدام العمر دارد. بسیاری از افراد فکر می کنند تا زمانی که یک محصول دارای گارانتی مادام العمر را دارند، می توانند از خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی بهره مند شوند. جدا از اینکه بسیاری از موارد مانند آب خوردن فلش USB، ضربه های فیزیکی و اتفاق های دیگر شامل گارانتی نمی شود، نکته ی مهمی وجود دارد که بسیاری از افراد از آن اطلاع ندارند! آن هم معنی صحیح گارانتی مادام العمر است. معنی گارانتی مادام العمر: تا زمانی که محصول مورد نظر تولید و پخش می شود، تحت گارانتی است. با توجه به اینکه بازار لوازم جانبی موبایل اکثر مواقع پر رونق است، بسیاری از سودجویان از این فرصت استفاده می کنند و با عرضه محصولات تقلبی، جیب خودشان را پر می کنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا جای ممکن از مراکز معتبر خرید کنید و محصولاتی را تهیه کنید که گارانتی دارند. معمولا فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه رادینو، به جز گارانتی محصول، فرصت 7 روزه جهت تست محصول، برای کاربران در نظر می گیرند. در هر صورت چه آنلاین و چه حضوری قصد خرید داشتید، حتما از اصالت کالا اطمینان خاطر پیدا کنید. برندهای مشهور مثل فلش مموری وریتی و فروشنده‌ های معتبر همیشه کالاهای خود را تضمین می‌ کنند و خدمات پس از فروش دارند.
  • طراحی، رنگ بندی، اندازه بدنه فلش؛ متفاوت انتخاب کنید.

جدا از ویژگی های فنی و سخت افزاری، وسیله ای که همیشه با خودتان حمل می کنید باید از نظر ظاهری نیز مناسب باشند. خوشبختانه تنوع در رنگ، جنس و طراحی فلش مموری ها پایان ندارد و صد ها مدل و طرح از این وسیله در بازار وجود دارد. اگر به دنبال فلش مموری برای پخش کننده خودرو می گردید، بهتر است فلش های مینیمال یا به اصطلاح بند انگشتی را مد نظر قرار دهید. خرید فلش های فانتزی نیز می تواند برای هدیه دادن گزینه مناسبی باشد.
لینک خرید فلش مموری های فانتزی
راهنمای خرید فلش مموری
  • ضد آب و ضد ضربه بودن فلش مموری

فلش مموری محبوب‌ ترین حافظه‌ ی قابل حمل می‌ باشد و ممکن است اطلاعات مهمی را داخل آن قرار دهیم که از بین رفتن آنها برای ما دردسرساز باشد. بنابراین ضد آب و ضد ضربه و ضد شوک بودن فلش مموری موضوع مهمی محسوب می‌ شود.

فلش‌ های موجود در بازار اکثرا ضد آب و ضد ضربه هستند. اگر شما اغلب اوقات در شرایطی قرار دارید که ممکن است آسیب فیزیکی به فلش شما وارد شود؛ به شما توصیه می‌ کنیم فلش مموری ضد آب و ضد ضربه تهیه کنید. این دسته از فلش‌ ها گران‌تر از فلش‌های دیگر هستند.

بهترین فلش مموری های بازار

  • فلش مموری وریتی Verity

فلش مموری وریتی

مزایا:

  • ضد شوک ، ضد آب ، ضد مواد مغناطیسی
  • در اکثر مدل ها دارای بند
  • سرعت خوب و مناسب (در بعضی مدل های سرعت بسیار بالا)
  • جای اضافه شدن بند به فلش یا اضافه کردن به دسته کلید …
  • گارانتی مادام العمر (ضمانت همیشگی)
  • مجهز بودن به رابط دوگانه
  • جذب اثر انگشت (با توجه به فلزی بودن جای اثر انگشت روی فلش نمی ماند)
  • خوش قیمت نسبت به اکثر برند های دیگر موجود در بازار

معایب:

  • نداشتن بند در بعضی مدل ها (البته این مورد برای همه عیب نیست.

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد