بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

سلام به شما عزیزان! اگر دلتان برای ویجت های دسکتاپ ویندوز 7 تنگ شده است، خواندن این مقاله را تا انتها از دست ندهید. در اینجا، می‌خواهیم بهترین برنامه‌ها را برای دریافت بهترین گجت های ویندوز 10 پیدا کنیم. تیم رادینو پلاس به عنوان بزرگترین پخش کننده و واردکننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر این مقاله را برای شما آماده کرده است.

ویندوز 10 برای افرادی که برای مدت طولانی حوصله استفاده از ویندوز 7 و 8 را نداشتند، هوای تازه بود. بسیاری از ویژگی های جدید و هیجان انگیز را به دسکتاپ شما آورد. چرا باید ویندوز 10 را در رایانه خود فعال کنید؟

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

با این حال، یکی از محبوب‌ترین چیزهای ویندوز 7، یعنی ابزارها/ویجت‌ها را نیز از بین برد و تعداد زیادی از کاربران را ناامید کرد.

اما خبر خوب این است که اگر بخواهید، می توانید گجت های ویندوز 7 را در ویندوز 10 دریافت کنید.

اگرچه مایکروسافت دیگر از ابزارهای رایگان برای ویندوز 10 پشتیبانی نمی کند، اما بسیاری از برنامه های شخص ثالث هنوز آنها را ارائه می دهند. اگر اکنون به این فکر می کنید که این برنامه ها را کجا پیدا کنید، برای انجام این کار فقط کافی است این مقاله را بخوانید.

در این نوشته تمام برنامه‌های شخص ثالث فوق‌العاده‌ای را که بهترین گجت های ویندوز 10 ارائه می‌کنیم.

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

در زیر بسته هایی وجود دارد که می توانید برای دریافت بهترین ابزارهای نوار کناری رایگان برای دسکتاپ ویندوز 10 دانلود کنید. اگرچه برخی ممکن است شما را با ابزارهای متعدد شگفت زده کنند، اما بیشتر همه این برنامه ها می توانند به شما کمک کنند ابزارهای اصلی ویندوز نوار کناری رایگان زیر را بازگردانید:

  • گجت GadgetPack (تقویم) برای ویندوز 10
  • گجت Rainmeter (تایمر) برای ویندوز 10
  • ابزار Gadgets Revivedبرای ویندوز 10
  • ابزارک های Win10
  • گجت AveDesk برای ویندوز 10
  • گجت XWidget برای ویندوز 10
  • گجت Network Meter  برای ویندوز 10
  • CPU Meter برای ویندوز 10
  • گجت Margu-NotebookInfo2

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

 

  • GadgetPack

هر کسی که به دنبال ابزارهای دسکتاپ جالب برای ویندوز 10 است باید 8GadgetPack  را بررسی کند. در اینجا، تقریباً هر ویجتی را که دوست دارید روی دسکتاپ خود داشته باشید، دریافت می کنید.

به عنوان مثال، 8GagetPack 7  نوار کناری، دستور کار، تمام سنج CPU، راه‌انداز برنامه، تنفس، تقویم، ساعت، ارز، یادآوری، سرفصل‌های خوراک و بسیاری ابزارک‌های مفید دیگر را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، اگر به فکر ارتقای سیستم عامل خود باشید، خوشحال خواهید شد که این برنامه حتی از ویندوز 11 نیز پشتیبانی می کند.

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

  • Rainmeter

حال بیایید نگاهی به Rainmeter بیندازیم .این یکی دیگر از نصب کننده ابزارهای فوق العاده برای ویندوز است، مانند استفاده از CPU، پخش کننده رسانه، اطلاعات آب و هوا و موارد دیگر.

علاوه بر این، Rainmeter  کاملاً منبع پسند و بسیار قابل تنظیم است (شما می توانید آن را با تعداد زیادی از پوسته ها سفارشی کنید). همه این ها و در دسترس بودن منبع باز ما را بر آن داشت تا این برنامه را در لیست بهترین گجت های ویندوز 10 قرار دهیم.

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

  • Gadgets Revived

در اینجا وب‌سایت دیگری می‌آید که ابزارهای نوار کناری ویندوز را که مدت‌ها پیش گم شده بود، احیا می‌کند. با Gadgets Revived می‌توانید بسیاری از ابزارک‌های کلاسیک مانند ساعت، موسیقی رادیو، ماشین‌حساب و انواع ابزارهای دیگر را دانلود کنید.

بهترین چیز در مورد این وب سایت این است که ابزارها را در بیش از 16 دسته گروه بندی می کند. هر دسته شامل نسخه‌های متفاوتی از یک ویجت است که Gadgets Revived را به یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای دریافت ویجت‌های دسکتاپ برای ویندوز 10 تبدیل می‌کند.

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

  • Gadgetarian

حالا بیایید Gadgetarian را به شما معرفی کنیم. این مکان رایگان و کارآمد دیگری است که می توانید بسیاری از ابزارهای دسکتاپ ویندوز مایکروسافت را از آنجا دریافت کنید.

جدای از این، فرآیند اضافه کردن ویجت با استفاده از این برنامه بسیار ساده است. فقط کافی است روی ابزار مورد نظر دو بار کلیک کنید تا بخشی از دسکتاپ شما شود.

علاوه بر این، اگر هر ابزاری نتوانست نیازهای شما را برآورده کند، می‌توانید در کمترین زمان آن را با  Gadgetarian حذف کنید.

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

  • ابزارک های Win10

بعد، ما ابزارک های Win10 را در لیست بهترین گجت های ویندوز 10 داریم. این یک برنامه منبع باز است که با استفاده از ساختار Rainmeter ساخته شده است.

با ابزارک های Win10، می توانید تقریباً تمام ویجت های ممکن را به دسکتاپ خود اضافه کنید. به عنوان مثال، به شما امکان می دهد ابزارهایی را برای آب و هوا، موسیقی، وای فای و موارد دیگر روی صفحه رایانه خود قرار دهید.

علاوه بر این، سازگاری با طیف متنوعی از تصاویر پس زمینه، اندازه صفحه نمایش و استفاده از رنگ ویندوز 10 از دیگر دلایل برجسته نامیدن این برنامه به عنوان یکی از بهترین گجت های ویندوز 10 است.

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

  • AveDesk

هنگام بحث در مورد نصب کننده ابزارهای دسکتاپ برای ویندوز 10، نمی توانیم از AveDesk بگذریم. این یکی دیگر از برنامه های دوستانه است که می توانید از آن برای دریافت دسکت های زیبا روی دسکتاپ خود استفاده کنید.

AveDesk دارای اقیانوسی از ویجت‌های مربوط به همه چیز است، از آینده‌نگاری آب‌وهوا گرفته تا ماشین‌حساب.

علاوه بر این، ویژگی‌هایی مانند مقیاس‌پذیری ویجت، سفارشی‌سازی بدون دردسر دسکت، در دسترس بودن جلوه‌های سه‌بعدی با شتاب سخت‌افزاری، و کتابخانه کنترل رابط کاربری داخلی نیز موقعیت  AveDesk  را در لیست ما از بهترین گجت های ویندوز 10 اضافه کردیم.

  • XWidget

XWidget یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای دریافت بهترین گجت های ویندوز 10 دستاپ است. با این نرم‌افزار، می‌توانید تمام ویجت‌های خود را ویرایش کنید زیرا دارای انیمیشن‌های سطح بالا نیز می‌باشد.

علاوه بر این، کاربر پسند بودن نیز یکی از مواردی است که می توانید XWidget را یک برنامه خوب برای ویجت های دسکتاپ ویندوز 10 بنامید.

  • Network Meter

اگر می خواهید سرعت و پهنای باند شبکه خود را کنترل کنید، می توانید از Network Meter برای این کار به راحتی استفاده کنید. Network Meter یکی از پرکاربردترین ویجت‌ها برای رایانه‌های رومیزی ویندوز 10 برای یافتن مشکلات اتصال است.

صحبت در مورد سایر ویژگی های برجسته شبکه متر، همچنین به شما امکان می دهد سرعت دانلود را بررسی کنید (بسیار مفید در صورت دانلود فایل های بزرگ).

  • CPU Meter

در ادامه می خواهیم تمام CPU Meter را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این یکی از بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان، می توانید جزئیات کاملی در مورد پردازنده خود پیدا کنید.

به عنوان مثال، All CPU Meter شما را در مورد استفاده از  CPU، فرکانس پردازنده، استفاده از RAM و بسیاری از اطلاعات مهم دیگر مطلع می کند. علاوه بر این، به شما امکان می دهد از دما و ولتاژ هر هسته CPU مطلع شوید.

  • Margu-NotebookInfo2

لیست بهترین گجت های ویندوز 10 بدون ذکر Margu-NotebookInfo2 کامل نمی شود. این یکی از انتخاب های برتر کاربرانی است که مایلند اطلاعات عمیقی در مورد تقریباً همه جنبه های رایانه خود بدانند.

با  Margu-NotebookInfo2، می‌توانید از آمار باتری رایانه، قدرت شبکه، استفاده از RAM و سایر جزئیات حیاتی مطلع شوید.

در بالا، ما به ابزارهای مختلف دسکتاپ برای ویندوز 10 نگاهی انداختیم. اکنون، بیایید به چند سوال مرتبط پاسخ دهیم تا به شما کمک کنیم تا گجت مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید و شک و تردیدهای مداوم را برطرف کنید.

سوالات متداول – ابزارک های ویندوز

در زیر تقریباً به تمام سؤالاتی که کاربران ویندوز در مورد بهترین گجت های ویندوز 10 دارند پاسخ می دهیم.

بهترین مدیر ابزار دسکتاپ چه ویژگی هایی دارد؟

از نظر ما، برنامه برتر برای مدیریت گجت های دسکتاپ باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • طیف گسترده ای از ابزارها
  • سبک و منبع پسند
  • گزینه ای برای اضافه کردن ویجت های خارجی
  • به روز رسانی خودکار برنامه ها
  • سفارشی سازی آسان با پوسته ها

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

کجا ویجت ها را در ویندوز 10 پیدا کنیم؟

مایکروسافت از ویجت ها پشتیبانی نمی کند. از این رو، تنها راه برای دریافت گجت‌ها برای ویندوز 10 از طریق برنامه‌های ویجت به اشتراک گذاشته شده در این مقاله است.

آیا ویندوز 10 دارای برنامه ساعت دسکتاپ و آب و هوا است؟

مایکروسافت بسیاری از ویجت های مفید را از ویندوز 10 حذف کرده است، از جمله ساعت رومیزی و دسکت های آب و هوا. با این حال، همچنان می‌توانید آن‌ها را از برنامه‌های ابزارک به اشتراک گذاشته شده در بالا دریافت کنید.

بهترین گجت های ویندوز 10 رایگان

جمع بندی ابزارک های دسکتاپ ویندوز 10

در این مقاله، ما برنامه های بسیاری را برای بازگرداندن گجت های دسکتاپ برای ویندوز 10 به اشتراک گذاشتیم. بسته به نوع دسکت هایی که می خواهید به دسکتاپ خود اضافه کنید، می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید.

اگر سؤال، پیشنهاد یا هر چیز دیگری در مورد این مقاله یا دنیای فناوری دارید، می توانید از طریق بخش نظرات با ما در تماس باشید. آموزش تغییر زبان مرورگر فایرفاکس چگونه است؟

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد