قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟

چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟
آیا می توان با پاور بانک لپ تاپ را شارژ کرد؟ چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ پاسخ بله است. برای شارژ لپ تاپ با پاوربانک، باید به میزان توان، پورت ها و ظرفیت باتری توجه کرد. با استفاده روزافزون از لپ تاپ ها، نیاز به منبع تغذیه قابل حمل در حال افزایش است. در حالی که مبدل هایی وجود دارد که شخص با خود حمل می کند، می تواند به یک راه اندازی حجیم و نامناسب منجر شود. یک سوال ایجاد می شود، چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ در ادامه همراه ما باید، تا درباره شارژ لپ تاپ با استفاده از باتری قابل حمل، پیش نیازها و نکاتی که باید در نظر بگیرید بیشتر بدانید. فست شارژ یا شارژ سریع چیست؟ و چرا به آن نیاز داریم? چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟   توانایی شارژ لپ تاپ خود در هر مکانی که هستید به شما آزادی کار و سفر را می دهد، بدون اینکه نگران باتری خالی آن باشید. چندین پاوربانک وجود دارد که می توان به راحتی لپ تاچ را شارژ کرد. بنابراین کدام گزینه برای شما بهترین است؟ چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ و چند بار می توانند لپ تاپ شما را شارژ کنند؟   چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟

آیا می توان لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کرد؟

بله، امکان شارژ لپ تاپ با پاور بانک وجود دارد. حال یک سوال دیگر در ذهن کاربران شکل می گیرد چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ با این حال، این بستگی به سازگاری پاور بانک و لپ تاپ دارد. لپ‌تاپ‌ها دستگاه‌هایی با قدرت بالا هستند که در برخی مدل‌ها با شارژرهایی با توان 105 وات یا حتی 135 وات عرضه می‌شوند. از طرف دیگر، اکثر پاوربانک ها دارای خروجی برق 5 ولت5/2 آمپر یا 9 ولت5/2 آمپر هستند که حتی به چیزی که یک لپ تاپ مدرن می تواند نیاز دارد، نباشد. به همین دلیل است که ابتدا باید میزان شارژ لپ‌تاپ را بفهمیم. در ادامه بررسی میکنیم چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟

بررسی رتبه بندی قدرت لپ تاپ

یک لنوو Ideapad معمولی به 135 وات نیاز دارد، یک مک بوک پرو 15 اینچی با 87 وات شارژ می شود، در حالی که مدل 12 اینچی ممکن است با ورودی برق کمتر از 29 وات کار کند. بنابراین برای شارژ هر یک از موارد فوق، شخص به یک پاوربانک با توان خروجی برابر یا بیشتر نیاز دارد. منبع تغذیه کمتر ممکن است دستگاه را شارژ نکند یا به جریان معکوس برق از لپ تاپ به پاوربانک ختم شود و باتری لپ تاپ خالی شود.

پورت ها و آداپتورهای سازگار

چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ یک لپ تاپ ممکن است با پورت های زیادی عرضه شود. اگر لپ‌تاپ دارای پورت شارژ USB C باشد، پاوربانکی که با نرخ خروجی برق مطابقت داشته باشد و دارای پورت خروجی USB C باشد، می‌تواند آن را شارژ کند. برخی از لپ‌تاپ‌هایی که هنوز با درگاه‌های شارژ اختصاصی عرضه می‌شوند را می‌توان با استفاده از پاوربانک و با کمک آداپتورهای مخصوص شارژ کرد. آداپتور به کابل شارژ متصل می شود. گزینه دیگر می تواند جستجو برای پاوربانک با خروجی AC باشد. چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟

ظرفیت باتری پاور بانک

ظرفیت باتری پاوربانک تعیین می کند که لپ تاپ چند بار شارژ شود. با توجه به اینکه پاور بانک ها 70 تا 80 درصد ظرفیت خروجی را ارائه می دهند، برای اینکه بدانید چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ یک پاور بانکی انتخاب کنید. به عبارت ساده، برای شارژ 2 بار لپ تاپ 5000 میلی آمپری، ممکن است نیاز به خرید یک پاوربانک 15000 میلی آمپر ساعتی باشد. کسی که از لپ تاپ به طور گسترده برای کارهای سخت مانند بازی یا تولید محتوا استفاده می کند، باید به سراغ پاوربانک های سنگین برود. چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟

معرفی پاور بانک های که می توان لپ تاپ شارژ کرد؟

این روزها لپ تاپ های جدید اغلب دارای یک پورت USB-C PD تحویل برقThunderbolt 3 هستند که برای شارژ لپ تاپ نیز استفاده می شود. پاوربانک های XB3 ما به طور خاص برای شارژ مجدد لپ تاپ USB-C PD شما در هر کجا که هستید طراحی شده اند. علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟ ما دو پاور بانک XB3 داریم که می‌توانند لپ‌تاپ شما را با خروجی 45 وات یا 60 وات شارژ کنند. اینکه کدام یک برای شما مناسب تر است به نیاز برق لپ تاپ شما بستگی دارد. چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ یک راه ساده برای بررسی این موضوع این است که به شارژر دیواری همراه لپ تاپ خود نگاه کنید. برخی از لپ تاپ ها، مانند مک بوک پرو 15 اینچی، ممکن است به بیش از 60 وات برق نیاز داشته باشند. USB-C PD  عالی است، اما متاسفانه هنوز همه لپ تاپ ها آن را ندارند. این بدان معنا نیست که هیچ راهی برای شارژ سایر لپ تاپ ها در حال حرکت وجود ندارد. چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ Xtorm دو پاوربانک AL480N و AL490 را ارائه می دهد که هر دو دارای پریزهای برق AC واقعی هستند. این بدان معناست که شما می توانید تقریباً هر دستگاهی را وصل کنید و آن را شارژ کنید. AL480N  یک پاوربانک قدرتمند و در عین حال نسبتا کوچک است که دارای خروجی AC 80 وات / 220 ولت است. AL490 دارای دو خروجی AC 200W / 220V است که بیشتر از AL480N است، اما از نظر اندازه نیز به طور قابل توجهی بزرگتر است.

چند بار می توانم لپ تاپ خود را شارژ کنم؟

چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ این به چند چیز بستگی دارد، مانند ظرفیت پاوربانک، اندازه باتری لپ تاپ شما و همچنین نحوه شارژ است. برای توضیح بهتر چیزها، باید کمی فنی تر باشیم. برای اینکه بفهمید پاوربانک چند بار می تواند لپ تاپ را شارژ کند، باید ظرفیت پاوربانک را با اندازه باتری یک لپ تاپ مرتبط کنید. بهترین راه برای مقایسه اندازه باتری استفاده از Wh وات ساعت است. چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟

Wh چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟

استفاده از Wh ممکن است عجیب به نظر برسد، زیرا معمولاً هنگامی که برای پاوربانک خرید می کنید، ظرفیت ها اغلب بر حسب میلی آمپر ساعت نشان داده می شوند. این به این دلیل است که تا همین اواخر اکثر پاوربانک‌ها عمدتاً برای استفاده با تلفن‌های هوشمند طراحی شده بودند، و از آنجایی که ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند با میلی آمپر ساعت ارتباط برقرار می‌شود. چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ سوالی است که در ذهن اکثر کاربران وجود داشته باشد. چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ منطقی است که این کار را برای پاور بانک‌ها نیز انجام دهیم. به عنوان مثال – مک بوک پرو 13 اینچی 2018 دارای باتری 5200 میلی آمپر ساعتی است. وقتی این را با گوشی‌های هوشمند امروزی مقایسه می‌کنید، که ظرفیت‌هایی به 4500 میلی‌آمپر ساعت دارند، باتری لپ‌تاپ نسبتاً کوچک به نظر می‌رسد. حتی ممکن است فریب بخورید و فکر کنید که می توانید مک بوک پرو را تقریباً 2 برابر با یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی شارژ کنید، که درست نیست. پس چرا این مورد برای لپ تاپ ها هم صدق نمی کند؟ این به این واقعیت مربوط می شود که ولتاژ باتری های لپ تاپ کمی با باتری معمولی تلفن هوشمند شما متفاوت است،  استفاده از W این مشکل را حل می کند.

چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟ چگونه می توان بفهمیم که ظرفیت باتری چقدر است؟

می توانید آن را با ضرب ظرفیت (m)Ah یک باتری در ولتاژ محاسبه کنید . (Ah x V = Wh) برای آسان‌تر کردن کار، پاوربانک‌های Xtorm امتیاز Wh روی جعبه و همچنین مشخصات را ذکرمی‌کنند. برای اطلاع از ظرفیت باتری لپ تاپ خود باید دفترچه راهنما را بررسی کنید یا آنلاین شوید تا عدد دقیق آن را بیابید. امیدوارم اطلاعات خوبی در مورد شارژ کردن لپ تاپ با پاور بانک داده باشیم.

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد