قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

چرا باید ویندوز 10 را در رایانه خود فعال کنید؟

چرا باید ویندوز 10 را در رایانه خود فعال کنید؟
مایکروسافت با راه اندازی ویندوز 10 چیزهای زیادی را تغییر داد. مهمتر از همه، مایکروسافت نصب ویندوز را بدون نیاز به فعال سازی آسان کرد. ایده این بود که از دزدی دریایی افسارگسیخته و نسخه های کرک شده ویندوز که در گردش بودند، بکاهیم. اما سوال دیگری را مطرح کرد. اگر بتوانید نسخه رسمی را دانلود کنید و آزادانه از آن استفاده کنید، چرا باید ویندوز 10 را روی رایانه خود فعال کنید؟ نصب ویندوز ۱۰ بدون کلید محصول و رایگان چگونه است؟ به نظر می رسد که دلایل مختلفی پشت آن وجود دارد، و شما باید هرچه زودتر مجوز ویندوز را خریداری کنید. بیایید بفهمیم چرا و سپس خواهیم دید که چگونه ویندوز 10 را نیز فعال کنیم؟ چرا باید ویندوز 10 را در رایانه خود فعال کنید؟

ویژگی های کلیدی فعال سازی ویندوز

یکی از دلایلی که باید به فکر فعال کردن ویندوز 10 باشید، ویژگی های آن است. ویندوز 10 دارای چندین ویژگی است که بسیاری از آنها فقط در نسخه دارای مجوز موجود هستند. برخی از موارد مورد علاقه من عبارتند از حالت تاریک در سراسر سیستم، Windows Defender and Security، Focus Assist  و Windows Hello  و سایر موارد می باشد. همچنین نمی توانید مایکروسافت آفیس را در ویندوز 10 نصب و استفاده کنید مگر اینکه آن را فعال کنید. اگر موفق به نصب نسخه کرک یا آزمایشی شوید، با یک پاپ آپ دائمی مواجه می شوید که به شما یادآوری می کند که فعال سازی کنید. چیزی که دریافت می کنید یک واترمارک در سمت راست پایین صفحه است که به شما یادآوری می کند که از نسخه رایگان استفاده می کنید. اینها فقط برخی از ویژگی های کلیدی هستند که شما از دست می دهید. تیم توسعه دهنده ویندوز دائماً روی ویژگی های جدیدی کار می کند که هرگز دریافت نخواهید کرد زیرا نمی توانید به روز رسانی ها را نیز دانلود کنید. چرا باید ویندوز 10 را در رایانه خود فعال کنید؟

رفع اشکالات و باگ های ماکروسافت

اگر فکر می‌کردید به‌روزرسانی‌های ویندوز صرفاً برای ارائه ویژگی‌های جدید یا به‌روزرسانی ویژگی‌های قدیمی است، در اشتباهید. مایکروسافت اغلب به‌روزرسانی‌های کوچکی را ارائه می‌کند که باگ‌ها و خطاهای شناخته شده را برطرف می‌کند. این اشکالات بر نحوه تعامل شما با سیستم عامل ویندوز و همچنین برنامه های مایکروسافت تأثیر می گذارد. تیم توسعه مایکروسافت تنها افرادی نیستند که به دنبال این باگ ها هستند. توسعه دهندگان و علاقه مندان مستقل نیز از طریق برنامه Microsoft Bug Bounty  به عنوان مترجم آزاد مشغول به کار هستند . اگر اشکالی را پیدا کنید و آن را به مایکروسافت گزارش دهید، برای تلاش خود پاداشی دریافت خواهید کرد. این پاداش ها می تواند قابل توجه باشد، به همین دلیل است که برخی افراد آن را حرفه خود کرده اند و برای امرار معاش نیز این کار را انجام می دهند. چرا باید ویندوز 10 را در رایانه خود فعال کنید؟

به روزرسانی های امنیتی ویندوز

به‌روزرسانی‌های ویندوز همچنین حاوی اصلاحات امنیتی برای بدافزار، ویروس و سایر تهدیدات سایبری هستند که اخیراً کشف شده‌اند. مبارزه با مجرمان سایبری و هکرها مانند یک جنگ بی پایان است. شما هرگز نمی توانید آنها را شکست دهید، بلکه فقط آنها را دور نگه دارید، و به روزرسانی ویندوز یکی از راه های انجام این کار است. پس از فعال کردن ویندوز 10 در رایانه‌تان می‌توانید این کار را انجام دهید. شما برای محافظت از داده ها، هویت خود و جلوگیری از تسلط هکرها بر سیستم شما به دلیل باج گیری از شما، به این به روزرسانی ها و اصلاحات امنیتی نیاز دارید. به این باج افزار می گویند و یک کابوس است. چرا باید ویندوز 10 را در رایانه خود فعال کنید؟

کلیدهای کرک شده ویندوز

تعداد زیادی از کاربران ویندوز وجود دارند که هنوز اینترنت را برای یافتن کلیدهای کرک شده ویندوز جستجو می کنند و امیدوارند که ویندوز 10 را به صورت رایگان بر روی رایانه خود فعال کنند. مشکل اینجاست اکثر این کلیدها کار نمی کنند و سایت میزبان/اشتراک کننده آنها تبلیغات کامل، ویروس ها و تروجان ها هستند. آنها به دنبال داده های شما هستند. کلاهبرداری و کلاهبرداری نیز بیداد می کند. اغلب در رسانه‌های اجتماعی یا برخی از انجمن‌ها فروشنده‌ای پیدا می‌کنید که ادعا می‌کند یک کلید مجوز یدکی ویندوز 10 دارد. او از شما می‌خواهد که از طریق PayPal یا حتی بیت‌کوین پیش‌پرداخت کنید، که برای شما کمتر از یک دهم قیمت اصلی خواهد بود. با این تصور که معامله خوبی است خرید خواهید کرد و متوجه می شوید که فریب خورده اید. به همین دلیل است که همیشه باید مستقیماً فقط از مایکروسافت یا نمایندگی های مجاز خرید کنید. چگونه دو گوگل کروم را به طور همزمان نصب کنیم؟ چرا باید ویندوز 10 را در رایانه خود فعال کنید؟

انواع مجوزهای ویندوز

در اصل دو نوع مجوز وجود دارد. یکی ویندوز هوم و دیگری ویندوز پرو. بیشتر ویژگی‌ها را در Windows Home  دریافت می‌کنید، مانندWindows Hello، فایروال، رمزگذاری، کنترل‌های والدین و Defender. Windows Pro  کنترل بیشتری را برای توسعه دهندگان، مشاغل و کاربران پیشرفته مانند ویرایشگر  Group Policy، حالت Kiosk، کنترل دسترسی، پشتیبانی از Azure و غیره ارائه می دهد. هنگامی که کامپیوتری با ویندوز از پیش نصب شده خریداری می کنید، مجوز OEM نامیده می شود و هزینه مجوز در قیمت نهایی محصول لحاظ می شود. هنگام خرید رایانه با  DOS، باید مجوز خرده فروشی را از سایت مایکروسافت یا یک فروشنده مجاز خریداری کنید. تفاوت این است که مجوز OEM غیرقابل انتقال است. اگر رایانه خود را بفروشید و یک رایانه جدید بخرید، مجوز خرده فروشی قابل انتقال است که آن را به یک معامله مادام العمر تبدیل می کند. به همین دلیل است که خرید لپ تاپ های مبتنی بر DOS می تواند بسیار منطقی باشد.

چگونه ویندوز 10 را فعال کنیم؟

اگر ویندوز 10 از قبل روی رایانه شما نصب شده باشد، نیازی به فعال کردن آن نیست. اگر مجوز را به صورت آنلاین/آفلاین خریده‌اید و یک کلید محصول 25 کاراکتری دارید، ادامه مطلب را بخوانید. کلید  Windows + I  را فشار دهید تا تنظیمات باز شود و به Update & Security > Activation > Update product key > Change product key بروید. در حالت ایده‌آل، رابط از شما می‌خواهد که کلید را در حین یا بلافاصله پس از نصب وارد کنید. چرا باید ویندوز 10 را در رایانه خود فعال کنید؟

کلیدهای مجوز ویندوز

کلیدهای مجوز ویندوز 10 ممکن است برای برخی گران باشد، به همین دلیل است که به شما توصیه می کنم مجوز خرده فروشی را خریداری کنید. سپس می توانید آن را انتقال دهید. شما باید ویندوز 10 را در رایانه خود برای ویژگی ها، به روزرسانی ها، رفع اشکالات و وصله های امنیتی فعال کنید. چگونه دو گوگل کروم را به طور همزمان نصب کنیم؟    

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد