قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

نکات کلیدی قبل از خرید هدفون سیمی

نکات کلیدی قبل از خرید هدفون سیمی
جالب است بدانید طرفداران گروه موسیقی به دنبال محصولاتی می گردند ،که بتوان حس خوبی از موسیقی مورد علاقه خود پیدا کنند. شرکت های زیادی در طراحی و تولید محصولات صوتی گام برداشته اند. امروزه با توجه به استقبال شگفت انگیز کاربران از هدفون ، انواع مختلفی هدفون روانه بازار شدند. هدفون سیم دار در بعضی از مواقع انتخاب هوشمندانه ای هستند. بهترین هدفون های بلوتوثی نمی توانند جای هدفون سیمی بگیرند. به عنوان مثال استفاده کردن از هدفون سیمی در سفر های طولانی مدت شما زمان بسیاری در حرکت هستید هدفون سیم دار در آن زمان مناسب تر از هدفون بلوتوثی است. در خبر های پیشین به بررسی و شناخت انواع هدفون و انتخاب بهترین آن ها پرداخته ایم، در این نوشته نکات کلیدی قبل از خرید هدفون سیمی بررسی می کنیم.   نکات کلیدی قبل از خرید هدفون سیمی

انواع هدفون در سال 2022

یکی از مهم ترین و جامع ترین تقسیمات انواع هدفون ( ایرفون ) دو گروه بدون سیم ( وایرلس ) یا بلوتوثی است. نوع دیگر هدفون های معمولی با سیم است. پرطرفدارترین نوع هدفون امروزه بدن سیم یا بلوتوثی است. این هدفون برای کاربرانی که پخش موزیک اهمیت زیادی ندارد کاربرد دارد. هدفون های تو گوش ، دور گوشی یا روی گوشی از دیگر انواع هدفون ها می باشند. این نام گذاری بر اساس شکل ظاهری صورت گرفته است. انواع هدفون سیمی بر اساس  نوع اتصال 1-    هدفون های با اتصال جک 5/3 میلی متری که به دستگاه های مختلف مانند لب تاب ، موزیک پلیر ، و دیگر دستگاه که ورت یونیورسال را دارند اتصال پیدا می کنند. 2-    هدفون ها با اتصال دو جک 5/3 میلی متری که به دستگاه کمتر اتصال پیدا می کند. دارای 2 پورت اتصال می باشند یکی برای میکروفون و دیگری برای اسپیکرهای هدفون می باشد. 3-    هدفون ها با اتصال USB که مناسب دستگاه های تخصصی تر مانند هدست گیمینگ می باشند. این نوع به کامپیوتر های و کنسول بازی اتصال میابند.     انواع هدفون سیمی

مزایای هدفون سیمی

 
  • کیفیت و دقت صدای تولید شده توسط هدفون سیمی مقداری بهتر از هدفون های بلوتوثی است. و مشکلات زمانی و لگ نخواهد داشت.
  • نیاز ندارید هدفون های سیمی شارژ کنید و نگران تمام شدن شارژ نخواهید بود . بعضی از هدفون های سیمی برای فعال سازی قابلیت نویز کنسلینگ اکتیو نیاز به باتری خواهند داشت.
  • عمر بیشتری یک هدفون سیمی نسبت به یک هدفون بدون سیم (بلوتوثی) به دلیل عدم وجود باتری و مشکلات احتمالی دارد.
  • اتصال Plug-and-Play
  • مشکلات اتصالی وجود ندارد.
  • قیمت هدفون های سیمی نسبت به هدفون بدوم سیم ( بلوتوثی ) پایین تر است.
  مزایای هدفون سیمی  

نکات کلیدی در زمان خرید هدفون سیمی

نکات خرید هدفون های سیمی می توان به بیس صدا ، طول کابل ، میکروفون داشتن یا نداشتن ، ریموت کنترل ، برند معروف هدفون از مهم ترین نکات کلیدی در زمان خرید می باشند. اگر هدفون انتخابی شما سیم نرمی دارد پس احتمال گره خوردن هدفنتان بسیار است. برای حل مشکل خود از محافظ های سیمی که به راحتی بر روی سیم پیچیده میشوند و از گره خوردن یا پاره شدن جلوگیری خواهند کرد .   خرید هدفون سیمی

7 نکات کاربردی برای نگهداری از هدفون های سیمی

آسیب دیدن به هدفون ها به دلیل عدم آشنایی از نگهداری این وسیله های پر کاربرد نگران کننده است. برای جلوگیری از این اتفاق نکات نگهداری از هدفون ها خوب بشناسید. در این قسمت 7 نکته پرکاربرد نگهداری از هدفون های سیمی بررسی می کنیم.
  • گوشی های هدفون را در دوره های زمانی معیین تمیز کنید : برای انجام دادن این کار کافی است پارچه نخی را کمی خیس کنید و داخل هدفون را تمیز کنید.
  • هدفون در جعبه مخصوص قرار دهید : بعد از استفاده کردن از هدفون سیمی آن را در کیف بگزارید تا از پیچ خوردن جلوگیری کند.
  • بعد از استفاده از هدفون آن را از گوشی جدا کنید : اتصال هدفون به گوشی همراه یا لب تاب باعث آسیب های غیر قابل پیش بینی خواهد شد. به عنوان مثال ممکن سیم هدفون ناگهان از لب تاب خارج شود یا گره بخورد و سیم مسی در داخل آن پاره شود.
  • صدای گوشی را خیلی زیاد نکنید : صدای خیلی بلند برای گوش دادن به موسیقی باعث آسیب دیدن به شنوایی می شود ، از طرفی دیگر بالا بردن بیش از حد موسیقی باعث آسیب دیدن به هدفون است.
  • هدفون سیمی در کیف قرار ندهید : از حمل هدفون سیمی در کیف جلوگیری کنید چرا که با این کار گره های در دور سیم هدفون پیچیده می شود که باز کردن دشوار است و باعث آسیب دیدن به هدفون می شود، نخست هدفون در جعبه یا کیف مخصوص قرار دهید سپس در کیف بگزارید.
  • سیم هدفون نکشید : در زمان خارج کردن جک از گوشی همراه یا لب تاب هیچ وقت هدفون با کشیدن سیم جدا نکنید . برای جدا کردن درست باید جک را بگیرید و به آرامی از گوشی یا لب تاب خارج کنید.
  • با هدفون روشن نخوابید : قرار دادن سیم هدفون در حالت نامنظم در زمان خواب آسیب به هدفون وارد می شود. پس قبل از خواب هدفون در کیس یا کیف مخصوص قرار دهید .
  7 نکات کاربردی برای نگهداری از هدفون های سیمی

مشخصات هدفون سیمی مچر مدل Macher MR-71

نوع اتصال: سیمی رابط: جک 3.5 میلی متری + رابط میکروفون قطر درایور: 40 میلی متر امپدانس: 32 اهم پاسخ فرکانسی هدفون: 20 تا 20000 هرتز طول کابل: 2 متر حساسیت سیگنال بر نویز: 105 دسی بل ابعاد میکروفن: 5*6 میلی متر نوع میکروفن:  Omnidirectional حساسیت میکروفن: 40 دسی بل امپدانس میکروفون: 2.2 کیلو اهم قابلیت های دیگر : میکروفون با قابلیت چرخشی ، قابلیت تنظیم ارتفاع گوشی ها ، دارای کلید فیزیکی از نوع چرخشی جهت تنظیم میزان ولوم صدا قیمت : 185.000 تومان مشاهده محصول هدفون سیمی مچر مدل Macher MR-71

مشخصات هدفون سادیتا مدل SaData GM-012

نوع اتصال: سیمی نوع گوشی: دو گوشی رابط: جک 3.5 میلی متری طول کابل: 1.2 متر امپدانس: 32 اهم پاسخ فرکانسی: 20000-20 هرتز حساسیت: 115 دسی بل قطر درایور: 40 میلی متر دارای میکروفون و کلید مدیریت میزان صدا دارای تبدیل 2 به 1 جک 3.5 میلی متری مناسب برای گیمینگ قیمت : 228.000 تومان مشاهده محصول هدفون سادیتا مدل SaData GM-012

مشخصات هدفون گیمینگ کوشن Kotion Each مدل G4000

نوع اتصال: سیمی نوع گوشی: دو گوشی رابط: جک 3.5 میلی متری، پورت USB نوع کابل: کنفی طول کابل: 2 متر امپدانس: 16 اهم پاسخ فرکانسی: 20000-20 هرتز حساسیت: 114 دسی بل قطر درایور: 50 میلی متر دارای میکروفون و کلید مدیریت میزان صدا هدبند ساخته شده از جنس PVC منعطف و قابل خم شدن هدفون دو فیش مجزا به میکروفون و صدا دارای میکروفون قابل چرخش مناسب برای گیمینگ و کاربری عمومی مناسب استفاده برای کامپیوتر نکته : در صورت استفاده برای لپ تاپ، گوشی موبایل، پلی استیشن از تبدیل استفاده کنید قیمت : 400.000 تومان مشاهده محصول هدفون گیمینگ کوشن Kotion Each مدل G4000

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد