قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

3 دلایل و نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی چیست؟

نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی چیست؟
جالب است بدانید در سال های اخیر هندزفری های بلوتوثی جایگاه ویژه ای بین کاربران دریافت کردند. مشکلات مهمی با تولید هندزفری های بلوتوثی حل شد ، این مشکلات آنقدر جدی بودند که کاربران حاضر شدند برای حل این مشکلات هندزفری های بلوتوثی را خریداری کنند. هندزفری های بلوتوثی قیمت گران تری نسبت به هندزفری معمولی داشتند. گرچه هندزفری های بلوتوثی مزایای بسیاری دارند ولی احتمال این که هندزفری ها و هدست ها با مشکلاتی مواجه شوند زیاد است. در این زمان برای تعمیر هندزفری از متخصص راهنمایی بگیرید. هدست ها و هندزفری با مشکلات مانند قطع و وصل  ارتباط هندزفری با گوشی یا رایانه می توان به روش هایی گوناگونی حل کرد. در بعضی از اوقات ممکن است این مشکل به گوشی مربوط شود و هندزفری یا هدست سالم باشد. در این نوشته قصد داریم دلایل و نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی بررسی کنیم ؟ آیا می دانید 10 روش تشخیص باتری گوشی تقلبی از باتری اصل چیست؟   نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی چیست؟

مشکلات و نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی

آیا می دانید در برخی اوقات مشکلات مانند خاموش شدن هندزفری با این که هدست یا هندزفری کلملا شارژ دارد ، نشان دهنده سالم بودن هندزفری نیست. در این زمان می توانید از گارانتی آن استفاده کنید. اگر گارانتی هندزفری تمام شده باشد ، یا دلایلی که نتوانید از گارانتی استفاده کنید. باید از تعمیر کار متخصص کمک بگیرید. بهتر است بدانید بیشتر هندزفری ها از ظاهری با ظرافت خاص طراحی شده اند. بدین صورت شاید با تعمیر هندزفری هیچگاه به حالت اولیه باز نخواهد آمد. شاید به هر حال تمایل دارید هندزفری و هدست خود را تعمیر کنید. در این نوشته قصد داریم دلایل و نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی بررسی کنیم؟ در نتیجه به راه حل برای این مشکل اشاره می کنیم. اگر فکر میکنید هندزفری شما خیلی زود شارژ خود را از دست می دهد ، یا باتری خراب شده است، این نوشه می تواند برای شما مفید باشد.  آیا می دانید بهترین روش های سالم نگه داشتن عمر باتری لپ تاپ چیست؟   مشکلات باتری هندزفری بلوتوثی چیست؟

کیفیت و عمر باتری هندزفری و هدست به چه مواردی بستگی دارد؟

بهتر است بدانید به صورت کلی کیفیت و عمر باتری هندزفری و هدست به موارد بسیاری بستگی دارد.
  • قدرت باتری
  • توان باتری
  • مراقبت از هندزفری بلوتوثی
  • مدت زمان استفاده از هندزفری
  • برند هندزفری
  اصلی ترین نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی چیست؟

نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی

جالب است بدانید رفتار های کاربر مهم ترین دلایلی می باشد، که منجر به کاهش عمر هدست و هندزفری بلوتوثی می شود. به عنوان مثال یکی از علت های خرابی باتری گرما می باشد. که احتمال خراب شدن باتری را زیاد می کند. به همین دلیل باتری هندزفری بلوتوثی صدمه می بیند، توصیه می شود در روز های تابستان یا روز های سرد زمستان هدست یا هندزفری بلوتوثی در بخاری ماشین یا نور خورشید یا هوای سرد زمستان قرار ندهید.   نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی   نکته : خریداری محصولات باکیفیت از مراکز معتبر یکی از راه های جلوگیری از  خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی است. اگر باتری هدست یا هندزفری بلوتوثی بدون دلیلی خراب شد و مدت زمان نیست که هندزفری خریداری کردید. این احتمال وجود دارد که هندزفری شما کیفیت مناسبی ندارد، یا تقلبی و فیک است. برای جلوگیری از این اتفاقات توصیه میشود از مراکز معتبر که محصولات دارای گارانتی دارند خریداری کنید. بازرگانی رادینو یکی از مراکز معتبر در فروش لوازم جانبی با گارانتی می باشد.   نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی

نشانه های خراب شدن باتری هدست بلوتوثی چیست؟

متاسفانه هدست های بلوتوثی مانند گوشی ها نیستند که در صورت نیاز باتری آن ها را تست کنید تا متوجه شوید مشکل از باتری است یا خیر! به همین علت دو راه بیشتر وجود ندارد.
  • هدست و هندزفری بلوتوثی را فراموش کنید و به فکر خرید باشید.
  • هدست و هندزفری خود را تعمیر کنید.
در این بخش مهم ترین نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی بررسی می کنیم. اگر 2 یا 3 نشانه را مشاهده کردید به احتمال بسیار باتری هدست خراب است.   نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی چیست؟

اصلی ترین دلایل خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی

  • خاموش شدن هندفری بلوتوثی به صورت ناگهان
  • خاموش شدن هندزفری بلوتوث بعد از جدا کردن از شارژر
  • روشن بودن هدست تنها در زمانی که به شارژر متصل است.
  اصلی ترین دلایل خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی

خاموش شدن هندزفری با داشتن شارژ کافی

مهم ترین نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی خاموش شدن هدست با وجود شارژ کافی می باشد. اگر هدست یا هندزفری شما به صورت ناگهانی خاموش شد. این احتمال وجود دارد باتری عمر خود را از دست داده است و نیازمند تعمیر است. در این زمان مطمئن باشید هندزفری شارژ دارد یا خیر . معمولا هدست ها با یک بوق یا زدن چراغ چشمک زن LED شارژ بودن را نشان می دهد.  اگر اطمینان دارید هدست بلوتوثی به صورت ناگهانی شارژ تمام می کند . به احتمال 90 درصد باتری خراب شده است. بعضی از مواقع مشکل باتری نیست و دلایل مانند power saving mode باعث این مشکل می شود. در این زمان از اتصال هندزفری به گوشی و راه های رفع این موضوع بررسی کنید.  

اصلی ترین دلایل خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی

خاموش شدن هندزفری بلوتوث بعد از جدا کردن از شارژر

یکی از مهم ترین نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی خاموش شدن هندزفری یا هدست بعد از جدا شدن از شارژر است. اصلی ترین مسئله مطمئن شوید پورت شارژ هندزفری سالم است. و از سلامت کابل شارژ اطمینان کسب کنید. هندزفری ها یک چراغ LED که زمان شارژ شدن نمایش می دهد. اگر چراغ روشن باشد: بعد از  1 تا 2 ساعت شارژ  هندزفری از شارژر جدا کنید .  اگر ناگهان بعد از نیم ساعت خاموش شد نشان دهنده خرابی باتری است.   روشن بودن هدست تنها در زمانی که به شارژر متصل است؟  

روشن بودن هدست تنها در زمانی که به شارژر متصل است؟

یکی از نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی روشن بودن هدست تنها در زمان شارژر است. گاهی تنها در زمانی که هندزفری بلوتوثی به شارژ متصل است روشن است. گاهی بعد از شارژ کامل خیلی زود شارژ خالی می شود و نیاز به شارژ مجدد دارد. در زمانی ممکن است ، همچنین فقط در این زمان LED روشن خواهد شد. این زمان به احتمال بالا باتری هندزفری یا هدست خراب شده است. اگر مدت زمان بسیاری از هدست بلوتوثی استفاده می کنید و با این مشکلات مواجه شدید این احتمال وجود دارد که باتری دچار فرسایش شده است. در این زمان با ریست کردن هدست یا هندزفری بلوتوثی مشکل خاموش شدن ناگهانی حل می شود.   نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد