قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope (ASPS) در سال 2022

نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope (ASPS)
نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope (ASPS) قوی ترین و ایمن ترین امنیت وب سایت و محافظت از کپی را برای تمام رسانه های صفحه وب، ایمن از هرگونه کپی از جمله ضبط صفحه، دانلود، خراش دادن و غیره فراهم می کند. در واقع ASPS ایمن ترین راه حل را برای امنیت داده ها ارائه می دهد. و جلوگیری از از دست دادن داده ها و سرقت علمی که تا به حال تصور می شد .چگونه یک کنترلر ps4 را به لپ تاپ وصل کنیم؟ نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope (ASPS)  

نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope

چگونه نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope از محتوای وب سایت محافظت می کند. ماژول سرور ASPS بر روی وب سرور (آپاچی یا ویندوز) نصب شده است تا صفحات وب رمزگذاری شده را از وب سایت شما ارائه دهد که فقط مرورگر Artis می تواند تفسیر و نمایش دهد و یک تونل امن بین وب سایت و کاربر ایجاد کند.مرورگر وب که در آن هیچ داده یا رسانه ای را نمی توان به هیچ وجه کپی یا استخراج کرد، حتی از حافظه پنهان یا حافظه مرورگر. نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope (ASPS)

ویژگی های امنیتی محافظت از سایت  ArtistScope

تمام رسانه های نمایش داده شده در یک صفحه وب ASPS را می توان با بیشترین ایمنی محافظت از کپی کرد: از همه کپی، ذخیره، دانلود، اسکرین شات ها و ضبط صفحه جلوگیری کنید. حفاظت از چاپ و کپی را در هر صفحه کنترل کنید. پیوندهای رسانه را نمی توان با خراش دادن یا مشاهده منبع صفحه به دست آورد. داده ها را نمی توان از حافظه پنهان یا حافظه مرورگر استخراج کرد. قابل استفاده در تمام وب سایت ها، به عنوان مثال: سرورهای Apache، Nginx و Windows IIS. شناسایی کاربران با شناسه کامپیوتری منحصر به فرد آنها برای مدیریت DRM داده ها از استخراج توسط داده ماینرها و sniffer های بسته محافظت می شوند. در تمام سیستم عامل ها از جمله ویندوز، مک، اندروید و iOS پشتیبانی می شود. چه کسی با استفاده از نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope بیشترین سود را می برد؟ هر کسی که می تواند هزینه اضافی یک وب سرور مجازی را بپردازد، که این روزها به دلیل VPS زیاد نیست، اکنون می توان با 10 دلار در ماه و کمتر اجاره کرد. ASPS امن ترین محافظت از کپی را برای تمام رسانه های صفحه وب که به هیچ وجه نمی توانند کپی یا مورد سوء استفاده قرار گیرند، به جز عکس گرفتن از خود مانیتور کامپیوتر، فراهم می کند. نحوه کپی کردن محافظت از جریان ویدیوی زنده را ببینید. نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope (ASPS)

کپی محافظت از ویدئو با ASPS

هر رسانه ای که در صفحه وب شما نمایش داده می شود از کپی محافظت می شود و می توانید از هر فرمت فایل ویدیویی یا پخش کننده جاسازی شده ای که دوست دارید استفاده کنید. حتی می‌توانید پخش‌های زنده و ویدیو را از سرویس‌های رسانه‌ای مانند Vimeo جاسازی کنید. برای نمونه هایی از ویدیوهای محافظت شده نمایش داده شده در CMS مورد علاقه شما مانند  WordPress، Moodle  و غیره، لطفاً از یکی از سایت های نمایشی فهرست شده در زیر دیدن کنید.

کپی محافظت از PDF با ASPS

هر رسانه ای که در صفحه وب شما نمایش داده می شود از کپی محافظت می شود، اما با PDF باید مراقب باشید که گزینه هایی برای چاپ، دانلود و غیره ارائه نکنید. به عنوان مثال، جاسازی ساده PDF، پشتیبانی Adobe Reader را فعال می کند که گزینه هایی را غیرفعال نمی کند. با این حال، با استفاده از نمایشگر PDF JS، PDF از هم جدا شده و به صورت HTML نمایش داده می شود. هنوز هم مانند یک PDF جاسازی شده به نظر می رسد، اما شما می توانید گزینه های نوار ابزار را برای دانلود، چاپ و ذخیره حذف کنید. برای نمونه هایی از PDF محافظت شده که در CMS مورد علاقه شما مانند WordPress، Moodle  و غیره نمایش داده می شوند، لطفاً از یکی از سایت های نمایشی فهرست شده در زیر دیدن کنید. نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope (ASPS)

کپی محافظت از تصاویر و متن با ASPS

نرم افزار محافظت از سایت هر چیزی که در صفحه وب شما نمایش داده می شود از کپی محافظت می شود و باعث می شود متن، تصاویر و نتایج پایگاه داده از هرگونه کپی و استخراج، حتی از حافظه پنهان و منبع مشاهده، ایمن شود. به عنوان مثال، جاسازی ساده PDF، پشتیبانی Adobe Reader را فعال می کند که گزینه هایی را ارائه می دهد که غیرفعال نمی شوند. با این حال، با استفاده از نمایشگر  PDF JS، PDF  از هم جدا شده و به صورت HTML نمایش داده می شود. هنوز هم مانند یک PDF جاسازی شده به نظر می رسد، اما شما می توانید گزینه های نوار ابزار را برای دانلود، چاپ و ذخیره حذف کنید. برای نمونه هایی از PDF محافظت شده که در CMS مورد علاقه شما مانند WordPress، Moodle و غیره نمایش داده می شوند، لطفاً از یکی از سایت های نمایشی فهرست شده در زیر دیدن کنید.

الزامات سرور حفاظت از سایت ASPS

هر نسخه از سرور  Apache ، Nginx یا Windows IIS مناسب است. با این حال یک سرور اختصاصی یا VPS برای داشتن مجوز برای نصب نرم افزار در سطح سیستم مورد نیاز است.نصب همیشه توسط ArtistScope  انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که ماژول فیلتر برای نسخه سیستم عامل سرور مناسب است و به درستی برای سایت های وب مورد نظر مجوز دارد. خود نصب یک گزینه نیست. نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope (ASPS)

دموهای آنلاین محافظت از سایت ASPS

برای بررسی و ارزیابی تأثیر محافظت ASPS بر روی انواع وب سایت هایی که از CMS استفاده می کنند. سایت های آزمایشی زیر در دسترس هستند:
  • سایت دمو دروپال
  • سایت دمو جوملا
  • سایت دمو مودل
  • سایت دمو وردپرس
یا می توانید هر کپی صفحه وب محافظت شده از طریق ASPS Mirror  را مشاهده کنید. از راه دور وب سایت یا هر وب سایت خود را با استفاده از آینه ASPS ما آزمایش کنید. نرم افزار محافظت از سایت ASPS کلیک کنید تا نسخه آزمایشی Copy Protect Any Web Page Hosted Anywhere  را امتحان کنید. ASPS Mirror ما از این نظر منحصر به فرد است که می تواند یک صفحه وب را برای بررسی در ArtisBrowser بازیابی و ارائه دهد. هر نوع صفحه وب را می توان آینه کرد و از کپی محافظت کرد. اما در حالی که صفحه وب از کپی محافظت می شود، هر صفحه ای که از آن صفحه کلیک شود محافظت نمی شود. همچنین، اگر مستقیماً از آن صفحه بازدید کنید، محافظت نمی شود. فقط صفحه ای که در دمو نمایش می دهیم از کپی محافظت می شود. نرم افزار محافظت از سایت ArtisBrowser برای این نسخه نمایشی مورد نیاز است. آن را امتحان کنید و خودتان ببینید که چرا نرم افزار محافظت از کپی ArtistScope غیرقابل مقایسه است. نرم افزار محافظت از سایت ArtistScope (ASPS)

پلاگین های مدیریت متا تگ  ASPS

انتخاب نرم افزار محافظت از سایت صفحات وبی که می‌خواهید محافظت کنید و تنظیمات حفاظت از کپی برای اعمال آن‌ها در آن صفحات توسط متا تگ‌هایی که می‌توانید اضافه کنید کنترل می‌شود. با این حال، این کار با استفاده از یک پلاگین برای CMS شما بسیار ساده می شود که می تواند انتخاب متا تگ ASPS شما را به صفحات وب موجود در جریان اضافه کند و تعیین کند که کدام صفحات برای وب سایت امن شما بدون ویرایش مستقیم آن صفحات محافظت می شوند. افزونه مدیریت برچسب ASPS  ما برای وب سایت های دروپال، جوملا، مودل و وردپرس موجود است. این پلاگین ها نیاز دارند که ASPS برای هر کاربردی نصب شده باشد. دارندگان مجوز ASPS می توانند افزونه مناسب با CMS خود را درخواست کنند.

مرورگر وب امن ArtisBrowser

ArtisBrowser  یک بارگیری رایگان برای عموم است و برای همه سیستم عامل ها و دستگاه های محبوب در دسترس است. در حالی که دارای عملکردی مشابه با مرورگرهای وب محبوب است، استفاده از آن مستلزم توافق کامل با این قرارداد کاربر است. نرم افزار محافظت از سایت ArtisBrowser را می توان با هر نوع وب سایت یا برنامه وب بدون توجه به زبان برنامه نویسی مورد استفاده استفاده کرد.

نرم افزار سرور ASPS را خریداری کنید.

برای نصب نرم افزار محافظت از سایت  این راه حل، حقوق مدیر یک سرور اختصاصی یا مجازی برای  ArtistScope  مورد نیاز است. نرم افزار ASPS بر روی تمامی سرورهای آپاچی و ویندوز پشتیبانی می شود. مجوز یک خرید یک بار برای هر سرور است و می تواند شامل تمام نام های مستعار و زیر دامنه های یک دامنه در صورتی که روی همان سرور میزبانی شوند، باشد. نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟  

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد