قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟

3 12 پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 ، راهنمای کامل گام به گام در این نوشته بررسی می کنیم. از آنجایی که مایکروسافت ویندوز 11 را در 24 ژوئن 2021 منتشر کرده است، کاربران ویندوز 10 و ویندوز 7 می خواهند سیستم خود را با ویندوز 11 ارتقا دهند. در حال حاضر ویندوز 11 یک ارتقاء رایگان است و همه می توانند به صورت رایگان از ویندوز 10 به ویندوز 11 ارتقا دهند. هنگام ارتقای ویندوز خود باید دانش اولیه ای داشته باشید. در این مقاله قصد داریم جزئیاتی در مورد نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 به شما ارائه دهیم . آیا به خرید کیف لپ تاپ نیاز داریم؟ نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟

نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟

ما قصد داریم در این نوشته به سوالات مختلف مربوط به نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11  و سیستم مورد نیاز ، زمان فرآیند ارتقا و سایر جزئیات پاسخ دهیم. همانطور که ویندوز 11 قبلا لو رفته بود و ممکن است بسیاری از شما نیز آن را دانلود کرده باشید. حالا اگر شانس دریافت ویندوز 11 تازه و بدون اشکال را دارید که می توانید مستقیماً از وب سایت رسمی مایکروسافت دانلود کنید. شما می توانید ویندوزهای موجود خود (چه ویندوز 10 و چه ویندوز 11) خیلی آسان دانلود و نصب کنید. در این نوشته به سوالات زیر پاسخ می دهیم. 5 نشانه داغ شدن لپ تاپ و راه های جلوگیری از آن چیست؟ سیستم مورد نیاز ویندوز 11 چیست؟ چگونه ویندوز 11 را از منبع رسمی دانلود کنیم؟ چگونه از ویندوز 7 به ویندوز 11 ارتقا دهیم؟ نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟ نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟

سیستم مورد نیاز ویندوز 11 چیست؟

برای نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 در سیستم خود نیازهای خاصی باید برآورده شود. اگر سیستم شما به اندازه کافی پیشرفته نیست، ممکن است هنگام استفاده از ویدوز 11 روی رایانه شخصی خود مشکلی احساس کنید. در اینجا شرایط مورد نیاز برای ویندوز 11 وجود دارد که رایانه / لپ تاپ شما باید داشته باشد.
  •  پردازنده :  1 گیگاهرتز (گیگاهرتز) یا سریعتر با 2 هسته یا بیشتر در یک پردازنده 64 بیتی سازگار یا سیستم روی تراشه  (SoC)
  • RAM : 4 گیگابایت
  • ذخیره سازی : 64 گیگابایت یا بیشتر
  • سیستم عامل : UEFI ، قابلیت بوت امن
  • TMP : TPM نسخه 2.0
  • کارت گرافیک : DirectX 12 یا جدیدتر با درایور  WDDM 2.0
  • صفحه نمایش : صفحه نمایش HD با قطر بیشتر از 9 اینچ، 8 بیت در هر کانال رنگی
  • اینترنت : حساب مایکروسافت و اتصال به اینترنت

چگونه ویندوز 11 را از منبع رسمی دانلود کنیم؟

برای دانلود ویندوز 11 نیازی به بازدید از هیچ وب سایت خارجی ندارید. می توانید به سادگی به بخش به روز رسانی سیستم ویندوز موجود خود بروید و به روزرسانی جدید را جستجو کنید. اگر ویندوز 11 در دسترس باشد، در قسمت نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11  شما نشان داده می شود. به سادگی می توانید روی دکمه دانلود و نصب کلیک کنید تا دامنه را مستقیماً در سیستم خود نصب کنید. اگر نمی خواهید ویندوز 11 را با استفاده از روش آسان ارتقا دهید، می توانید ویندوز 11 را از منابع خارجی نیز دانلود کنید.

چگونه از ویندوز 7 به ویندوز 11 ارتقا دهیم؟

راه های مختلفی برای نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 و ویندوز 7 به 11 وجود دارد؟ ما می خواهیم روشی را که ساده ترین روش است، مورد بحث قرار دهیم.
  • روی منوی استارت کلیک کنید و روی دکمه “کنترل پنل” کلیک کنید.
نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟
  • اکنون در صفحه کنترل پنل، بخشی را با عنوان “به روز رسانی ویندوز” خواهید دید. روی آن لینک کلیک کنید و به صفحه Windows Update هدایت خواهید شد.
نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟
  • اکنون از صفحه Windows Update، روی دکمه “Check for Updates” کلیک کنید و ویندوز شروع به بررسی به روز رسانی های اخیر می کند.
  • هنگامی که ویندوز به‌روزرسانی‌ها را جستجو کرد، می‌توانید به سادگی روی دکمه Install Updates کلیک کنید تا همه به‌روزرسانی‌ها نصب شوند.
نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟
  • به عنوان یک جایگزین ، می توانید روی هر یک از دو گزینه که تعدادی به روز رسانی در دسترس و تعدادی به روز رسانی اختیاری را ارائه می دهند کلیک کنید.
نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟
  • اکنون لیستی از به روز رسانی ها را خواهید دید. با انتخاب کادرهای گفتگو می توانید هر ، به روز رسانی را انتخاب و نصب کنید.
نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟
  • اگر در لیست گزینه Windows 11 Upgrade را مشاهده کردید، آن گزینه را انتخاب کرده و بر روی Install updates کلیک کنید.
  • سپس به آسانی ویندوز 7 شما شروع به ارتقاء به ویندوز 11 می کند.

چگونه از ویندوز 10 به ویندوز 11 ارتقا دهیم؟

می توانید فایل نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 را از وب سایت رسمی دانلود و سپس در سیستم خود نصب کنید. اما ما می خواهیم از روش ساده تر استفاده کنیم. به منوی Start بروید و روی نماد تنظیمات کلیک کنید. نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟
  • صفحه تنظیمات ویندوز 10 شما باز می شود. اکنون از صفحه تنظیمات بر روی گزینه “Updates and Security”  کلیک کنید.
نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟
  • سپس صفحه به روز رسانی ویندوز باز می شود. بر روی دکمه Check for Updates کلیک کنید.
نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟
  • سپس ویندوز شروع به بررسی برای به روز رسانی های جدید می کند.
  • اکنون ویندوز چندین به روز رسانی را نشان می دهد و می توانید انتخاب کنید که کدام به روز رسانی را می خواهید نصب کنید.
نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 چگونه است؟ به روز رسانی های شناسایی شده را مرور کنید، اگر در آن لیست نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11 را مشاهده کردید، آن فایل را انتخاب کنید و روی Download and Install کلیک کنید. می دهیم. نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11

نحوه ارتقاء ویندوز 10 به 11

اگر شما می خواهید ویندوز 11 نصب کنید و رایانه شما دارای سخت افزار مورد تایید مایکروسافت برای مدیریت آن است. چه کار میکنی؟ ما شما را به صورت گام به گام نصب ویندوز 11 آموزش دادیم.  

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد