قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی آیفون و اندروید چگونه است؟

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی آیفون و اندروید چگونه است؟
اپرپاد های برند اپل گجت های پر کاربرد هستید و در سال 2016 در مراکز معتبر عرضه شدند. بعد از 3 سال اپریاد های نسل دوم که به نام ایرپاد پرو در سال 2020 وارد بازار شد. اگر تازه با این هندزفری های جذاب و پرطرفدار آشنا شدید. احتمالا در زمان اتصال ایرپاد به گوشی با مشکل مواجه شده اید. در این نوشته با نحوه اتصال ایرپاد به گوشی آیفون و اندروید آشنا می شوید. آیا می دانید 10 نشانه تشخیص هندزفری اصل از فیک برند پل چیست؟   نحوه اتصال ایرپاد به گوشی آیفون و اندروید چگونه است؟

نحوه اتصال ایرپاد اپل به دستگاه های مختلف

شرکت اپل همیشه به دنبال راهی بود تا محصولات خود با سرعت بیشتری به یکدیگر متصل شوند. به همین دلیل اتصال ایرپاد به گوشی و دیگر دستگاه ها آسان است. برای اتصال کافیه کیس ایرپاد اپل روی گوشی بگیرید و در ایرپاد باز کنید. اگر بلوتوث روشن باشد پیغامی روی صفحه نمایش دیده می شود. می توانید با انتخاب گزینه Connect ایرپاد با گوشی جفت کنید. جالب است بدانید ایرپاد های برند اپل به آسانی به گوشی های اندروید و دیگر  دستگاه ها متصل می شوند. ایرپاد ها جزء بهترین لوازم جانبی به شمار می روند و توانستند طرفداران بسیاری جذب کنند.

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی و دیگر دستگاه  های برند اپل

آیا می دانستید غیر از آیفون ها ، اپل واچ از سیستم عامل watchOS 3 حتی بالاتر  طراحی شده ند. این محصولات همراه با مک های مجهز به macOS Seirra  و نسخه جدید تر به آسانی به ایرپاد متصل می شوند. بعد از متصل شدن ایرپاد به گوشی های آیفون با گزینه iCloud به صورت خودکار به اپل واچ یا مک ها اتصال برقرار می شود.   نحوه اتصال ایرپاد اپل به دستگاه های مختلف

نحوه متصل شدن ایرپاد به گوشی اندرویدی و کامپیوتر

ایرپاد ها جزء بهترین لوازم جانبی می باشند، ایرپاد های اپل به آسانی به سیستم عامل دیگر اتصال میابند. برای اتصال ایرپاد به گوشی ابتدا دکمه در پشت کیس ایرپاد نگه دارید. حالا کیس در حالت آماده قرار می گیرد، نور سفید در پشت ایرپاد دیده می شود.
  • ابتدا به Setting گوشی بروید.
  • سپس وارد تنظیمات Bluetooth گوشی بشوید.
  • در این قسمت نام ایرپاد مشاهده کنید.
برای اتصال ایرپاد به گوشی نام ایرپاد را لمس کنید. ایرپاد اپل مانند دیگر هندزفری های بلوتوثی اتصال میابند.   خرید هندزفری های بلوتوثی برند اپل

خرید هندزفری های بلوتوثی برند اپل

هندزفری های بلوتوثی این روزها در بین کاربران طرفداران بسیاری دارد. به دلیل امکانات بیشتر از هندزفری معمولی محبوبیت پیدا کردند. خرید هندزفری بلوتوثی با برند های مختلف امکانات جذابی به کاربران می دهد.   ویژگی های ایرپاد اپل

ویژگی های ایرپاد اپل

ایرپاد اپل مانند دیگر هندزفری های بلوتوثی به آسانی به گوشی اتصال میابند. آیا می دانستید تاچ کاربری بسیاری دارد؟ این تاچ که روی ایرپاد اپل طراحی شده است به شما امکان انجام دادن کار های جذابی را می دهد، در ادامه با نحوه کنترل ایرپاد آشنا می شوید.

نحوه کنترل ایرپاد اپل

  • کنترل موسیقی با ایرپاد
  • برقراری تماس

بررسی کنترل موسیقی با تاچ ایرپاد اپل

بعد از اتصال ایرپاد به گوشی زمانی که ایرپاد را در گوش قرار می دهید به صورت خودکار شروع به پخش آهنگ دلخواه می کند و زمانی که ایرپاد خارج کنید پخش آهنگ متوقف خواهد شد. حالا با دوباره لمس کردن تاچ ایرپاد آهنگ مورد علاقه تغییر می کند. اگر سه بار لمس کنید با سرعت به عقب باز میگردد. زمانی که نیاز به رد کردن چند آهنگ دارید کافیه دوبار لمس کنید سپس برای برای دوم انگشت را نگه دارید تا چند آهنگ رد کنید و به آهنگ مورد علاقه برسید.

برقراری تماس با تاچ ایرپاد

بعد از اتصال ایرپاد به گوشی ایرپاد را در گوش قرار دهید. ایرپاد اپل دارای میکروفون قدرتمندی که نویز ها در آن حذف شده است. با خرید ایرپاد صدا را به خوبی با کیفیت قابل توجه ای می شنوید.  صدا با کیفیت بالایی به مخاطب پشت گوشی در زمان برقراری صدا می رسد. برای پاسخ دادن به صداهای ورودی کافیه یک بار تاچ ایرپاد لمس کنید. اگر پشت خطی دارید یک ثانیه انگشت را روی تاچ نگه دارید، تا به تماس پشت خطی جواب دهید. نکته : اگر بیشتر از دو ثانیه انگشت را در پشت تاچ نگه دارید تماس پشت خطی قطع می شود. اگر یک بار سریع تاچ لمس کنید تماس جاری شما قطع می شود.   مهم ترین مشکلات در زمان اتصال ایرپاد به گوشی آیفون

مهم ترین مشکلات در زمان اتصال ایرپاد به گوشی آیفون

اگر چه ایرپاد ها کیفیت بالایی دارند و مشکل در آن ها کمتر اتفاق می افتد. ولی چند مدل مشکلات رایج در بین کاربران وجود دارد، ممکن است در زمان اتصال ایرپاد به گوشی با آن مواجه شوید. هندزفری های بلوتوثی دارای مشکلات مانند عدم اتصال یا گم شدن رایج ترین اتفاق در بین هندزفری بدون سیم است. بخاطر این مشکلات برخی از افراد هندزفری سیمی را نسبت به هندزفری بلوتوثی ترجیح می دهند. در ادامه مهم ترین مشکلات ایرپاد ها بررسی می کنیم. 5 روش تشخیص کابل شارژ اصلی آیفون از تقلبی  چیست؟

متصل نشدن ایرپاد با گوشی آیفون

اگر با روش های معمولی که در بالا اشاره کردیم ایرپاد به گوشی آیفون متصل نشد.
  • ابتدا 15 الی 30 ثانیه درون کیس قرار دهید.
  • ایرپاد با روش اتصال اتوماتیک اتصال دهید ، اگر باز مشکل داشت.
  • گوشی و بلوتوث را خاموش و روشن کنید.
  • در صورتی که روش های بالا را امتحان کردید نتیجه ای حاصل نشد، ایرپاد را ریست کنید.

چگونه ایرپاد را ریست کنیم؟

برای ریست کردن ایرپاد کافیه آن را درون کیس قرار دهید و 15 ثانیه دکمه روی کیس نگه دارید تا LED کیس چشمک بزند. با ریست کردن ایرپاد مشکل اتصال ایرپاد به گوشی آیفون حل می شود.   متصل نشدن ایرپاد با گوشی آیفون

چگونه مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد را درست کنیم؟

ممکن است در  زمان اتصال ایرپاد به گوشی آیفون با مشکل قطع و وصلی یا Ear Detection مواجه شوید. در مطالب بالا اشاره کردیم یکی از مهم ترین امکانات ایرپاد پخش خودکار آهنگ بعد از قرار دادن ایرپاد در گوش است. به این ویژگی Automatic Ear Detection می گویند. سنسور های طراحی شده در درون ایرپاد پخش خوکار انجام می شود. گاهی ممکن است سنسور ها اشتباه عمل کنند و آهنگ قطع و وصل شود . در این زمان برای درست شدن ایرپاد به مراحل زیر بروید:
  • ابتدا وارد settings شوید.
  • سپس بلوتوث را روشن کنید.
  • گزینه Airpod را انتخاب کنید.
  • در آخر گزینه Automatic Ear Detection غیر فعال کنید.

چگونه صدای نویز در ایرپاد کاهش دهیم؟

کاهش صدا در اکثر ایرپاد ها به دلیل دور شدن ایرپاد از دستگاه است . سعی کنید ایرپاد به گوشی یا دستگاه نزدیک باشد. ایرپاد های نسل اول از چیپ W1 طراحی شده اند و امکان کاهش صدا دارند ، برای کاهش صدای نویز در ایرپاد وای فای خاموش کنید. ایرپاد پرو از چیپ H1 طراحی شده است و این مشکل در ایرپاد نسل دوم دیده نمی شود.

چگونه ایرپاد گم شده را پیدا کنیم؟

یکی از مهم ترین نگرانی های کاربران ایرپاد گم شدن آن هاست. اگر ایرپادی که به گوش متصل بود را گم کردید با مراجعه به سایت iCloud.com و انتخاب Find My سپس در تب Devices با انتخاب ایرپاد خودتان روی صفحه محل دقیق ایرپاد ببینید. نکته : گزینه Play a sound با پخش صدا توسط ایرپاد باعث پیدا شدن آن می شود. زمانی این گزینه جواب می دهد که ایرپاد روشن باشد و از کیس خارج باشد.

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد