قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

مگ سیف اپل چه کاربردی در آیفون ۱۲ دارد؟

مگ سیف اپل چه کاربردی در سری ۱۲ آیفون دارد؟
اگر به واژه مگ سیف MagSafe دقت کنید، متوجه می شوید این کلمه ترکیبی از ۲ واژه Magnetic و Safe است. آیا می دانید ترکیب مغناطیس و ایمن چه ویژگی خاصی ایجاد می‌کند؟ با ما در ادامه همراه باشید تا کاربرد مگ سیف اپل چیست  MagSafe در سری ۱۲ آیفون بررسی کنیم. 5 روش تشخیص کابل شارژ اصلی آیفون از تقلبی چیست؟ مگ سیف اپل چه کاربردی در آیفون ۱۲ دارد؟

MagSafe  چیست؟

در سال ۲۰۰۶ اپل برای لپ‌تاپ‌های مک بوک و مک ایر از کانکتور برق اختصاصی تحت عنوان مگ سیف اپل عرضه کرد. با این کانکتور امنیت محصولات گران قیمت اپل تا حد زیادی تأمین می شود، آیا می دانید، منظور از ایمن بودن کانکتور مغناطیسی چیست؟ فکر کنید لپ‌تاپ شما زمانی که روی میز قرار دارد به کابل شارژر نیز متصل شود، ممکن است به صورت اتفاقی پای شما در سیم شارژ گیر می‌کند، اگر سیم شارژر سریعاً از لپ‌تاپ جدا شود چه اتفاقی می‌افتد؟ درست حدس زدید! لپ‌تاپ از روی میز همراه با شارژر سقوط می‌کند، ولی به واسطه مغناطیسی بودن کانکتور اپل و اینکه به لپ‌تاپ می‌چسبد، کابل از مک بوک شما جدا شده و مانع از افتادن و آسیب دیدن مک بوک خواهد شد. حالا در این زمان ترکیب مغناطیس و امنیت معنا پیدا می‌کند. مگ سیف اپل چه کاربردی در آیفون ۱۲ دارد؟

نخستین بار چه زمانی از مگ سیف  اپل استفاده شد؟

نخستین مگ سیف‌ها مستطیل شکل بودند و تا زمان ۲۰۰۹ از آنها استفاده می‌شد، نسل بعدی ظاهری شبیه به تی انگلیسی داشت و تا ۲۰۱۲ میزبان مک بوک‌های اپل بود و جدیدترین نسل آن که مگ سیف ۲ نام دارد، بازهم تی شکل است و طراحی باریک و کم حجمی دارد و تا به امروز در مک بوک‌ها استفاده می شود. نخستین بار چه زمانی از مگ سیف  اپل استفاده شد؟

ویژگی های جذاب مگ سیف اپل

ویژگی جذابی که استفاده از این کانکتور را هیجان انگیز می‌کند، چراغی است که قسمت بالا و پایین آن قرار دارد و با رنگ سبز باتری ۱۰۰ درصد شاژر نشان می دهد.  زمانی که در حال شارژ باشد رنگ  آن قرمز خواهد شد. همانطور که گفتیم اتصال به صورت مغناطیسی است و از هر سمتی می‌تواند به لپ تاپ بچسبد و جالب‌تر اینکه فرقی ندارد از کدام سمت استفاده می‌کنید، کافی است که کابل را نزدیک مک بوک ببرید تا خیلی ‌سریع به آن متصل شود. شرکت اپل این محصول را محدود به مک بوک نکرده و در سری ۱۲ آیفون نیز به کار رفته است.    مگ سیف اپل چه کاربردی در سری ۱۲ آیفون دارد؟

مگ سیف اپل چه کاربردی در سری ۱۲ آیفون دارد؟

این فناوری باعث شده تا ۴ مدل جدید یعنی آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی به همین طریق به ابزارها و اکسسوری‌های خاص متصل شوند، در ادامه به بعضی از این موارد اشاره می‌کنیم.  
  • شارژر وایرلس و یا همان شارژر بی‌سیم
یکی از پر طرفدار ترین ویژگی‌های مگ سیف اپل این است که باعث ارتقاء شارژ بی‌سیم می شود. در شارژرهای بی‌سیم Qi اگر موبایل دقیقاً روی مرکز شارژ قرار نگیرد. سرعت شارژ تا حد زیادی کاهش می‌یابد. اما استفاده از مگ سیف در شارژهای بی‌سیم این محدودیت را ندارد و سرعت شارژ به هیچ عنوان کم نخواهد شد. نخستین بار چه زمانی از مگ سیف  اپل استفاده شد؟
  • ساخت بک کاور با استفاده از مگ سیف اپل
گفته می‌شود اپل بک کاورهای سیلیکونی مجهز به MagSafe می‌سازد تا برای استفاده از این قابلیت مجبور نباشید گوشی خود را از بک کاور خارج کنید. زیرا اگر بک کاور شما ضخامت زیادی داشته باشد، دیگر نمی‌توانید مثلاً از شارژر بی‌سیم استفاده کنید و حتما باید گوشی را از کاور خارج کنید، اپل با ساخت کاورهای سیلیکونی مجهز به مگ سیف این مشکل را حل کرده است.

دیگر کاربردهای  مگ سیف در آیفون ۱۲

شرکت اپل حتی یک کیف پول کوچک چرمی طراحی کرده است، مگ سیف به راحتی به گوشی و حتی به بک کاور می‌چسبد و این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر کارت‌های اعتباری خود را درون آن قرار دهد. یکی دیگر از کاربردهای مگ سیف اپل نیز هولدر یا پایه نگهدارنده‌ است که اجازه می‌دهد گوشی آیفون در زمان اینکه روی این پایه قرار می‌گیرد به صورت بی‌سیم شارژ می شود. این نوع هولدرها در ماشین مورد استفاده قرار می گیرد. راهنمای انتخاب بهترین هولدر موبایل در سال 2022 چیست؟

 مگ سیف اپل چه کاربردی در سری ۱۲ آیفون دارد؟

مگ سیف اپل در شارژر وایرلس و یا همان شارژر بی‌سیم گوشی په کاربردی دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی‌های مگ سیف باعث ارتقاء شارژ بی‌سیم می شود. در شارژرهای بی‌سیم Qi اگر موبایل دقیقاً روی مرکز شارژ قرار نگیرد، سرعت شارژ تا حد زیادی کاهش می‌یابد. اما استفاده از مگ سیف در شارژهای بی‌سیم این محدودیت را ندارد و سرعت شارژ به هیچ عنوان کم نمی‌شود، از طرف دیگر سرعت شارژ در این مدل از شارژهای بی‌سیم می‌تواند برای آیفون به ۱۵ وات برسد و نسبت به سایر شارژهای بی‌سیم Qi عملکرد سریع‌تری داشته باشد.

مگ سیف اپل در سری آیفون ۱۲ چه کاربردهای جذابی دارد؟

شرکت اپل حتی یک کیف پول کوچک چرمی مجهز به مگ سیف اپل طراحی کرده است، به راحتی به گوشی و حتی به بک کاور می‌چسبد و این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر کارت‌های اعتباری خود را درون آن قرار دهد. علاوه بر این یکی دیگر از کاربردهای آن نیز هولدر یا پایه نگهدارنده‌ است که اجازه می‌دهد گوشی آیفون روی این پایه قرار می‌گیرد به صورت بی‌سیم هم شارژ شود. این نوع از هولدرها در ماشین استفاده می‌شوند.

مگ سیف اپل چه ویژگی‌هایی دارد که باعث هیجان انگیز شدن می شود؟

ویژگی که استفاده از این کانکتور را هیجان انگیز می‌کند، چراغی است که قسمت بالا و پایین آن قرار دارد و با رنگ سبز به شما اعلام می‌کند که باتری ۱۰۰ درصد شاژر شده و زمانی که در حال شارژ است به رنگ قرمز در می‌آید. به همین دلیل اتصال به صورت مغناطیسی است و از هر سمتی می‌تواند به لپ تاپ بچسبد و جالب‌تر اینکه فرقی ندارد از کدام سمت استفاده می‌کنید، کافی است که کابل را نزدیک مک بوک ببرید تا خیلی ‌سریع به آن متصل شود. نخستین بار چه زمانی از مگ سیف  اپل استفاده شد؟

چگونه شارژر مگ سیف را تمیز کنیم؟

شارژر مگ سیف را با پارچه ای نرم و بدون پرز تمیز کنید و هرگز از پارچه های زبر و مواد پاک کننده استفاده نکنید. به توصیه اپل از پاک کردن بیش از حد، که ممکن است موجب آسیب شود مانند سفید کننده ها و اسپری های آئروسل، خودداری کنید. شارژرهای مگ سیف را می توان با دستمال 70 درصد الکل و یا با دستمال ضدعفونی کننده کلروکس ضدعفونی کرد، البته تا زمانی که رطوبت وارد روزنه ای نشود. وسایل مورد نیاز تمیز کردن هندزفری چیست؟

کدام مدل های آیفون مگ سیف دارند؟

مدل های آیفون 12، آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس کدام مدل های آیفون مگ سیف دارند؟

انواع لوازم جانبی مگ سیف اپل کدام است؟

شارژر، قاب ، کیف پول، پاور بانک و هولدر موبایل خودرو همگی از لوازم جانبی مگ سیف به حساب می آیند.

برای استفاده از شارژر مگ سیف حتما باید قاب را از آیفون جدا کنیم؟

در صورتی که قاب شما از نوع مگ سیف است به هیچ عنوان نیاز نیست که قاب را از آیفون جدا کنید و با وصل کردن شارژر مگ سیف اپل به قاب به راحتی تلفن همراه شما شارژ می شود اما در صورتی که قاب شما ضخیم و بدون خاصیت مگ سیف است، برای شارژ با شارژر مگ سیف باید قاب را از آن جدا کنید.

کدام مدل های آیفون مگ سیف دارند؟

کیف پول های مگ سیف چه تعداد کارت را نگهداری می کنند؟

کیف پول های مگ سیف تا 3 کارت را نگهداری می کنند.

سرعت شارژ با کابل سریع تر است یا شارژر مگ سیف

بطور کلی کابل USB-C، آیفون 12 را از 0 تا 50 درصد در 28 دقیقه شارژ میکند ولی شارژر های مگ سیف همین میزان شارژ را در حدود 1 ساعت منتقل می کنند.  مگ سیف اپل چه کاربردی در سری ۱۲ آیفون دارد؟

کدام مدل های آیفون با شارژر آیفون شارژ می شوند؟

بطور کلی همه مدل های آیفون 8 به بعد با شارژر مگ سیف اپل شارژ می شوند اما سرعت شارژ تنها برای مدل های آیفون 12، آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس به 15 وات میرسد و برای سایر مدل ها این سرعت 7.5 وات است. زیرا تنها از آیفون 12 به بعد گوشی های آیفون مجهز به مگ سیف اپل هستند. نخستین بار چه زمانی از مگ سیف  اپل استفاده شد؟  

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد