قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

کدام ایرپاد بهتر است ؟ 7 مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو

مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو
پرطرفدار بودن ایربادزها از زمان حذف جک ۳.۵ میلی‌متری شروع شد و در حال حاضر این هدفون‌های بلوتوثی به یکی از محصولات مورد نیاز کاربران تبدیل شدند. ایرپاد ها هم مانند گوشی‌های هوشمند در بازه‌های قیمتی مختلفی تولید می‌شوند و شما می‌توانید ایربادز پرچمدار یا ارزان قیمت از مراکز معتبر خریداری کنید. نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی چیست؟   مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از نظر طراحی و ارگونومی  

کدام ایرپاد بهتر است ؟

در ادامه این نوشته قصد داریم به طور کامل به سراغ گلکسی بادز پرو سامسونگ و ایرپاد پرو شرکت اپل خواهیم رفت و این دو هدفون بلوتوثی در قسمت های مختلف با هم مقایسه می‌کنیم.  با ما در مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو همراه باشید.   انواع مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو

انواع مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو

  • طراحی و ارگونومی
  • اتصال و برنامه مرتبط
  • قابلیت‌های نرم افزاری
  • شارژدهی باتری
  • قابلیت ANC
  • کیفیت صدا
  • میکروفون و کیفیت مکالمه
  مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو

مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از نظر طراحی و ارگونومی

طراحی این دو هدفون به طور کامل با هم تفاوت دارد. ایرپاد پرو اپل یک ساقه کوچک در ادامه دارد که باعث می‌شود شما به آسانی بتوانید آن را درون گوش خود وصل کنید. گلکسی بادز پرو جمع و جور‌تر و کوچک است ولی به دلیل نبود هیچ دنباله یا ساقه‌ای مجبور هستید بخش لمسی بادزها را لمس کنید و این باعث پخش یا توقف موسیقی خواهد شد.   مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو  
  • به عنوان مثال شما در حال دویدن هستید و تمایل دارید که بادزها را درون گوش خود محکم کنید. ایرپاد پرو به کمک این ساقه کوچک به شما اجازه می‌دهد تا این کار را انجام دهید اما در مورد بادز پرو حتما باید خود هدفون و بخش لمسی را به داخل گوش فشار دهید و این باعث عمل کردن دستورات لمسی می‌شود. هر دو محصول به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به خوبی درون گوش وصل می  شوند و برای استفاده طولانی مدت و تکان خوردن‌های متفاوت مانند ورزش کردن نیز از گوش خارج نخواهد شد.
  انواع مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو

مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو از نظر اتصال و برنامه مرتبط

قبل از هر چیزی یک موضوع کلی را توضیح می دهیم. شما می‌توانید ایرپاد پرو را به گوشی اندرویدی وصل کنید و امکان اتصال گلکسی بادز پرو نیز به آیفون‌ها وجود دارد ولی در عمل بهتر است که از برند هدفون و گوشی مشابهی گشی خود بهره بگیرید. چرا که مثلا ایرپادهای اپل به طور کامل با ایفون‌ها بسیار عملکرد بهتری خواهند داشت و گلکسی بادزها نیز با گوشی‌های سامسونگ ملکرد خوبی دارد.   انواع مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو  
  • در مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو باید گفت : ایرپاد پرو از تراشه H1 اپل بهره می گیرد و در زمانی که شما درب ایرپاد پرو را باز کنید یک صفحه پاپ آپ به روی آیفون نمایش می یابد. زمانی که شما ایرپاد پرو را به ایفون خود متصل کنید این هدفون به صورت خودکار به تمامی محصولات اپلی شما که از اپل آیدی یکسانی متصل می‌شود. به عنوتن مثال اگر در حال فیلم دادن با مک بوک و استفاده از ایرپاد پرو باشید و گوشی زنگ بخورد بدون نیاز به انجام هیچ کاری می‌توانید تماس دریافتی آیفون را نیز با ایرپاد پاسخ بدهید.
  مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو از نظر اتصال و برنامه مرتبط

مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از نظر قابلیت‌های نرم افزاری

در این قسمت مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از نظر قابلیت بررسی می کنیم. هر دو هدفون از پدهای لمسی برای اجرای دستورات بهرهمند هستند کاربران با لمس این قسمت ها می‌تواند محتوای مورد نظر را پخش-  موقف کنید. حتی به تماس دریافتی پاسخ بدهد.  همچنین می تواند دستیار صورتی گوشی خود را فراخوانی کنید. قیمت لمسی هر دو هدفون عملکرد خوبی دارند ولی به این نکته توجه کنید: در مورد بادز پرو حساسیت بخش لمسی زیاد است و مواقعی این موضوع در طول استفاده دردسر ساز خواهد شد.   مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو از نظر میکروفون و کیفیت مکالمه  
  • ایرپاد پرو تنها در زمانی به شما اجازه می‌دهد که ولوم محتوای در حال پخش را تغییر دهید که از سیری کمک بگیرد و طبیعتا این قابلیت به سیستم عامل IOS محدود می باشد. از طرف دیگر گلکسی بادز پرو به شما امکان می‌دهد تا به کمک خود گوش‌ها ولوم را کم و زیاد کنید و می‌توانید این قابلیت را از طریق برنامه های مرتبط شخصی سازی کنید .
  مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از نظر قابلیت‌های نرم افزاری

مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از نظر شارژدهی باتری

بهترین شارژدهی ایرپاد پرو زمانی است که کاربران آن را به آیفون اتصال می دهند. و تنها با یک بار شارژ کامل ایرپاد پرو همچنین روشن بودن ANC شما می‌توانید 5 ساعت به صورت کامل به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید. با استفاده از کیس ایرپاد قابلیت این را دارید 24 ساعت به این عدد اضافه کنید. تنها برای برای شارژ کردن ایرپاد یک کابل لایتنینگ به Type C استفاده شده است، باید آداپتور   Type C  نیز همراه خود داشته باشید.
  • در این بخش مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از نظر شارژ بررسی می کنیم: گلکسی بادز پرو با یک بار شارژ کامل و روشن بودن ANC می‌تواند 4 ساعت و 48 دقیقه به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید همچنین به کیس حدود 13 ساعت اضافه کنید. کیس بادز پرو از طریق درگاه Type C شارژ می‌شود که روش بسیار مناسبی است. هر دو هدفون از شارژ بلوتوثی پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه در زمینه شارژ دهی ایرپاد پرو را بهتر از گلکسی بادز پرو  می باشد. چرا که به کمک کیس خواهید توانست  24 تا 28 ساعت به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید و این اتفاق برای گلکسی بادز پرو 16 تا 20 ساعت می باشد.
    مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از نظر شارژدهی باتری

مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو  از نظر قابلیت  ANC

یکی دیگر از مهم ترین مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو قابلیت های برای هدفون‌های بلوتوثی و بخصوص برای هدفون‌های پرچمدار مثلا این دو مدل همین قابلیت ANC یا Active Noise Cancelling است. قابلیت حذف نویز فعال به این شکل فعالیت می‌کند که هنگام قرار گرفتن در محیط‌های شلوغ مثل مترو، اتوبوس و موارد مشابه، نویزهای موجود در محیط را حذف خواهند کرد تا کاربران بدون هیچ مزاحمتی بتوانند به آهنگ مورد علاقه گوش دهند.  

مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو از نظر کیفیت صدا

مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو از نظر کیفیت صدا

موارد گفته شده در بالا بسیار مهم هستند و در انتخاب تأثیر می باشند اما همه می دانیم که مهم‌ترین بخش یک هدفون بلوتوثی کیفیت صدای تولید شده توسط شرکت سازنده است. به همین دلیل انتظار می رود در زمینه کیفیت صدا هر دو هدفون بسیار خوب عمل کنند اما کدام ایرپاد صدای خروجی صدای بهتری دارد؟
  • مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از نظر صدای خروجی : گلکسی بادز پرو صدایی بهتری را تولید می کند و صدای Mid کاملا وضوح دارد همچنین باس قوی نیز به گوش می‌رسد میزان صدای تولید شده توسط ایرپاد پرو مقداری کمتر دارد همچنان صدا آن کاملا واضح است. صدای High در ایرپاد پرو مقداری کیفیت بهتری نسبت به گلکسی بادز پرو دارد .
     مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو از نظر میکروفون و کیفیت مکالمه

مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو از نظر میکروفون و کیفیت مکالمه

مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو  از نظر میکروفون و کیفیت مکالمه هر دو هدفون پرچمدار عالی عمل می‌کنند و می‌توانند صدای شما را به صورت واضح و بدون صداهای اضافی به فرد مقابل انتقال بدهند. صدای محیط در هنگام مکالمه تا حد بسیار خوبی حذف شده است و به شخص انتقال نمی یابد. آیا می دانید نحوه اتصال ایرپاد به گوشی آیفون و اندروید چگونه است؟   مقایسه ایرپاد پرو با گلکسی بادز پرو

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد