قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

مزایا و معایب هندزفری بلوتوثی یا بی سیم چیست؟

مزایا و معایب هندزفری بلوتوثی
بعضی اوقات پاسخ دادن به تلفن‌های ضروری ممکن است به یکی از چالش های مهم برای کاربران که تماس های زیادی دارند تبدیل شود. فکر کنید در حال رانندگی در یک جاده پر ترافیک هستید که باید مکالمه مهمی را پاسخ بدهید. در این زمان از جواب دادن تلفن منصرف می کنید و تا قستی از جاده می روید تا به جای خاکی برسید. اگر در موقعیت‌ قرار بگیرید خرید هندزفری بلوتوثی نیاز نیست این کارها را انجام بدهید. ولی ممکن است برای کاربرانی که در طول روز تماس‌های زیادی ندارند استفاده از هندزفری بلوتوث کارایی زیادی ندارد. نکته این جا است که هندزفری بلوتوثی کارکردهای  بسیاری دارند. در کنار همه مزیت های هندزفری قطعاً معایب هم وجود دارد ، قصد داریم در این نوشته مزایا و معایب هدفون بلوتوثی را به صورت کامل تعریف کنیم، با ما همراه باشید. 3 دلیل و نشانه های خراب شدن باتری هندزفری بلوتوثی چیست؟   آیا هندزفری بلوتوثی وسیله موردنیاز در دنیای مدرن است؟

بررسی فناوری هندزفری بلوتوثی

بلوتوث یک تکنولوژی بدون سیم است که بین دو دستگاه که به هم نزدیک هستند می‌تواند داده‌ها را انتقال بدهد. زمانی که این تکنولوژی کشف شد، دنیا دچار تغییرات بزرگی شده است. شبکه‌هایی که در حوزه بلوتوث کار می‌کنند بسیار ایمن هستند و خطری برای نفوذ یا سرقت داده‌ها وجود نخواهد داشت. بزرگ ‌ترین مزایا و معایب هدفون بلوتوثی برای کاربران این است که : کابل یا سیم وجود ندارد. تنها محدودیت این تکنولوژی می توانید در فاصله 100 متری از هندزفری بلوتوثی استفاده کنید.   مزایا و معایب هدفون بلوتوثی یا بی سیم چیست؟

ویژگی های هندزفری بلوتوثی چیست؟

هندزفری های بلوتوثی برای گوش کردن به فایل‌های صوتی و برای پاسخ دادن به مکالمه مورد استفادعه قرار می گیرند. هندزفری های بلوتوثی به طور کامل در گوش متصل می شوند. نکته : استفاده طولانی مدت از هندزفری بلوتوثی ممکنه خطراتی برای گوش به مرور زمان ایجاد کند. در واقع یکی از تفاوت‌های اصلی هندزفری بلوتوثی با هدفون این است که هدفون دور گوش را به طور کامل می پوشاند و داخل گوش نمی‌رود. به این دلیل خطر استفاده از هدفون بلوتوثی کمتر از هندزفری بلوتوثی می باشد.   ویژگی های هندزفری بلوتوثی چیست؟

چرا هندزفری بلوتوثی خریداری کنیم؟

در زمان‌های گذشته اکثر کاربران بیشتر وقت خود را برای باز کردن گره‌های هندزفری صرف می کردند. در واقع یکی از مزایا و معایب هدفون بلوتوثی نبود گره ها بود. غیر از این مزایای بسیاری در خرید هندزفری های بلوتوثی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع هندزفری دست و پا گیر نبودن آن می باشد. در حالی که خیلی اوقات پیش آمده که هنگام گوش دادن به فایل صوتی سیم هندزفری کشیده می شود. سیم یکی دو متری محدودیت هایی را برای کاربران به وجود می‌آورد. به همین دلیل هندزفری های بلوتوثی جایگزین مناسبی برای هندزفری های سیمی هستند. در ادامه بعضی از مزایا و معایب هدفون بلوتوثی را بررسی می‌کنیم.   چرا هندزفری بلوتوثی خریداری کنیم؟

امکان اتصال هندزفری بلوتوثی به دستگاه‌های مختلف

یکی دیگر از مزایای استفاده از هندزفری های بلوتوثی امکان بلوتوثی آن به دستگاه‌های مختلف است. فکر کنید برای اتصال هندزفری های سیمی به ماشین ، لپ‌تاپ ، تلویزیون خانه یا گوشی خود مجبور بودید که کابل آن را جا به جا کنید. در صورتی که با خرید این هندزفری بلوتوثی می‌توانید به راحتی حتی بدون این که جای خود را تغییر دهید به دستگاه‌های مختلف متصل شوید. جالبه بدانید حتماً به یاد داشته باشد که برای اتصال دستگاه‌های مختلف با بلوتوث لازم است که در فاصله ده متری دستگاه باشید.   مزایا و معایب هدفون بلوتوثی یا بی سیم چیست؟

دکمه های بیشتر در هندزفری های بلوتوثی

مزایا و معایب هدفون بلوتوثی بسیار زیاد است، به عنوان این محصولات در زمان رانندگی کردن یا گوش دادن به فایل‌های صورتی ، امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهند. به همین دلیل است که می‌توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری و حتی بدون لمس کردن صفحه گوشی ،  فایل‌های صوتی را جا به جا کرده و یا میزان صدای آن را تغییر بدهید.   مزایا و معایب هدفون بلوتوثی یا بی سیم چیست؟  

معایب خرید هندزفری بلوتوثی چیست؟

جالبه بدانید این محصول مانند هر چیز دیگری دارای ویژگی های خوب و منفی مختلفی است. اولین و مهم‌ترین عیب بزرگی که هندزفری های بلوتوثی دارد توجه فرد مصرف کننده به اطراف کاهش میابد.
  • به عنوان مثال بسیار دیده شده کسانی که هندزفری های بلوتوثی خریداری می کنند، در معرض تصادف قرار می‌گیرند. البته اگر صدای هندزفری خود را کم کنید بیشتر متوجه محیط اطراف خود و خطراتی که احتمالاً ممکن است به وجود بیاید می شوید. گاهی ممکن است به خاطر بی احتیاطی متوجه محیط اطراف نباشیم.
 
  • فراموش نکنید هندزفری بلوتوثی دارای باطری می باشد که بعد از چند ساعت استفاده از آن لازم است که دوباره شارژ شود. برای این که بتوان استفاده بهتری از هندزفری بلوتوثی داشته باشید بهتر است که قبلا آن را شارژ کنید. میزان نگهداری شارژ در هندزفری های بلوتوثی متفاوت است و به برند و کیفیت آن بستگی دارد. همچنین خوب است بدانید که شارژ کردن هندزفری های بلوتوثی مانند سایر وسایل دیجیتالی، کار آسانی است و با استفاده از کابل های شارژ معمولی شارژ می شود. در ادامه به برخی دیگر از مزایا و معایب هدفون بلوتوثی  اشاره میکنیم.
  امکان آسیب به شنوایی گوش

امکان آسیب به شنوایی گوش

حتماً می‌دانید که با استفاده مداوم از هندزفری و بالا بردن صدای آن، احتمال زیادی وجود دارد که به شنوایی شما آسیب وارد شود. پاسخ دادن به تماس‌ها و گوش دادن به فایل صوتی با صدای بلند، باعث می‌شود که گوش شما مقدار صدایی بیشتر از آنچه ظرفیت دارد تحمل کند و در نتیجه عصب‌های شنوایی گوش تحت تأثیر قرار بگیرند. البته می دانید که با کنترل کردن میزان صدای فایل‌های صوتی می‌توانید از این عواقب به خوبی پیشگیری کنید. اما اگر بیش از اندازه از هندزفری استفاده می‌کنید بهتر است که در زمان استفاده و میزان صدای آن دقت زیادی به خرج دهید تا در دراز مدت افت شنوایی نداشته باشید.

آیا امواج بلوتوث مضر است؟

برخی از دانشمندان گفته‌اند که این نوع امواج کاملاً بی‌ضرر هستند و برخی دیگر آن را دارای ضرر و زیان می‌دانند. نکته روشن این است که اگر هندزفری بلوتوثی به صورت طولانی و مداوم توسط کاربر استفاده نشود، مزایای آن بیشتر از معایبی است که به همراه دارد. این نوع هندزفری ها با افزایش فاصله گوش از مغز و سر باعث می شوند تا انسان کمتر در معرض امواج خطرناک گوشی موبایل قرار بگیرد. اگر بر این اساس در نظر بگیریم، هندزفری بلوتوثی که با صدای ملایم و به صورت محدود استفاده شود، خطری برای سلامت افراد نخواهد داشت. در فروشگاه های محصولات دیجیتال نیست این امکان را دارید تا برندهای بهتر هندزفری را تهیه کنید.   امکان آسیب به شنوایی گوش

آیا هندزفری بلوتوثی یک وسیله مورد نیاز است؟

در این نوشته سعی کردیم تا مزایا و معایب هدفون بلوتوثی را بررسی کنیم. در نتیجه استفاده بیش از اندازه و بی حد و مرز از این وسیله ممکن است خطراتی را برای سلامت گوش‌ها و بدن به همراه بیاورد. استفاده از هندزفری های بلوتوثی با صدای زیاد می‌تواند مشکلات جدی برای شنوایی و گوش‌های شما ایجاد کند. اما اگر از این وسیله به درستی استفاده کنید، درصد مزایای آن بیشتر از معایب است.

بررسی امکانات بیشتر در هندزفری بلوتوثی

مزایا و معایب هدفون بلوتوثی بسیار است به عنوان مثال از جمله مزایای این نوع هندزفری‌‌ها این است که این محصولات در زمان رانندگی یا گوش دادن به موسیقی، امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی و بدون لمس کردن صفحه گوشی خود، آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید. و میزان صدای آهنگ را تنظیم کنید. افزایش احتمال ابتلا به عفونت گوش چقدر است؟   آیا می دانید مزایا و معایب هدفون بلوتوثی چیست؟

آیا می دانید مزایا و معایب هدفون بلوتوثی چیست؟

با اطلاعاتی که از مزایا و معایب هدفون بلوتوثی کسب کردید باید بدانید در صورتی که هندزفری خود را صورت مرتب تمیز نکنید. استفاده زیاد هندزفری بلوتوثی ممکن است سلامتی شما را به خطر بیاندازد. بنابراین این مسئله را جدی بگیرید و هر از چندگاهی به ویژه قسمت‌های سیلیکونی هندزفری را نظافت کنید تا به عفونت گوش مبتلا نشوید. کدام ایرپاد بهتر است ؟ 7 مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو چیست؟   آیا می دانید مزایا و معایب هدفون بلوتوثی چیست؟

آیا خرید هندزفری بلوتوثی احتمال آسیب به شنوایی را بالا می‌برد ؟

در بالا به مزایا و معایب هدفون بلوتوثی اشاره کردیم؟ اگر بیش از اندازه از هندزفری بلوتوثی استفاده می‌کنید ممکنه به شنوایی آسیب برسانید. پاسخ به مکالمه و گوش دادن به موسیقی با صدای بلند، به عصب شنوایی گوش آسیب می رساند. البته با کنترل کردن حجم صدا می‌توانید از افت شنوایی پیشگیری کنید. اما اگر بیش از اندازه از هندزفری استفاده می‌کنید بهتر است در زمان استفاده مدیریت بهتری داشته باشید.

آیا استفاده از هندزفری بلوتوثی برای گوش خطرناک است؟

بعضی از کارشناسان این امواج را کاملاً بی‌خطر می‌دانند و بعضی دیگر احتمال ضرر آن را رد نمی‌کنند. اما نکته روشنی که در این میان وجود دارد این است که اگر هندزفری بلوتوثی به صورت مداوم و طولانی مدت استفاده نشود، بدین سبب در مقایسه مزایا و معایب هدفون بلوتوثی مزیت نسبت به معایب بیشتر است. هندزفری بلوتوثی با افزایش فاصله گوشی از مغز و گوش موجب می‌شود تا انسان کمتر در معرض امواج خطرناک قرار بگیرد. بدین دلیل هندزفری بلوتوثی اگر با صدای ملایم و به مدت محدود استفاده شود، خطری برای سلامتی انسان ندارد.   معایب خرید هندزفری بلوتوثی چیست؟

آیا هندزفری بلوتوثی وسیله موردنیاز در دنیای مدرن است؟

در این نوشته سعی کردیم تا به طور مختصر مزایا و معایب هدفون بلوتوثی بپردازیم. متوجه شدیم که استفاده بیش از اندازه از هندزفری‌های بلوتوثی با صدای زیاد می‌تواند باعث بروز جدی‌ترین مشکلات سلامت گوش بشود. اما اگر از این وسیله درست و به اندازه استفاده کنید قطعاً می‌توانید از مزایای آن نیز بهره‌مند شوید. بازرگانی رادینو انواع هندزفری بلوتوثی و محصولات مشابه را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. از این رو برای خرید انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت تنها کافی‌ است تا سری به صفحه محصولات بزنید. اگر شما نیز تجربه استفاده از هندزفری‌های بلوتوثی را دارید ، می‌توانید در انتهای همین مطلب آن را بیش کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.  

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد