قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟

علت چشمک زدن چراغ پاور بانک
آیا می دانید علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟ پاوربانک‌ها کاربردی‌ترین لوازم جانبی هستند، امروزه به دلیل اینکه گوشی ها نقش بسیار مهمی در انجام بسیاری از کار‌های روزانه ما دارند، در دسترس بودن گوشی ها بسیار مهم شده است. تا زمانی‌ که گوشی شارژ داشته باشد، در دسترس است؛ به همین دلیل استفاده از پاوربانک برای هر فردی که از گوشی استفاده زیادی داشته و معمولاً بیرون از منزل ضروری است. میزان شارژ اولیه پاور بانک چند ساعت است؟ علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟ گاهی اوقات پاوربانک با ایراداتی همراه است و به خوبی شارژ نمی‌کند، از طرفی چراغ پاور بانک چشمک می‌زند. در این نوشته می‌خواهیم علت چشمک زدن چراغ پاور بانک را بررسی کنیم و مشکلات رایج پاوربانک‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد. هاب USB چیست ؟  علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چه معنایی دارد؟

علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چه معنایی دارد؟

در پاوربانک‌ها 4 چراغ LED کوچک طراحی شده است که میزان شارژ پاوربانک را نشان می‌دهند. از طرفی بعضی از پاوربانک‌ها دارای که صفحه نمایش LED کوچک هستند و اطلاعات شارژ پاوربانک و نحوه شارژ را روی آن نمایش می‌دهند. اگر پاوربانک دیگری را به گوشی یا دیوایسی متصل نکرده باشید، یا پاور بانک را به شارژ‌ زده باشید و یا پاوربانک در حال شارژ کردن دیوایس دیگری باشد، با فشار دادن دکمه POWER  چراغ‌های LED پاوربانک روشن شده و با چراغ‌ها نشان می‌دهند که پاوربانک چقدر شارژ دارد. چراغ‌های پاور بانک شیائومی یا هر برند دیگری معنایی دارند که در ادامه در جدول زیر بطور کامل ذکر شده است.  تعداد چراغ‌های LED روشن 

 تعداد چراغ‌های LED روشن

1- شارژ پاور بانک 0 تا 25 درصد است : اگر 1 چراغ LED روشن باشد و چشمک بزند. 2- شارژ پاور بانک 25 تا 50 درصد است : اگر 2 چراغ LED روشن باشد و چشمک بزند. 3- شارژ پاور بانک 50 تا 75 درصد است :  اگر 3 چرغ LED روشن باشد و چشمک بزند. 4- شارژ پاور بانک 75 تا 100 درصد است : اگر 4 چراغ LED روشن باشد و چشمک بزند.
  • نکته : اگر پاوربانک به شارژر متصل است یا در حال هر شارژ کردن دیوایس دیگری است و هر چهار چراغ چشمک می‌زند، نشان‌دهنده این است که در فرایند شارژ ایرادی وجود دارد. در این بخش علت چشمک زدن چراغ پاور بانک بررسی کردیم.
متداول‌ترین مشکلات پاوربانک‌ها

متداول‌ترین مشکلات پاوربانک‌ها

قیمت پاوربانک‌ بسیار به‌صرفه است و در نوع خود یکی از بهترین لوازم جانبی به شمار می رود، اما مشکلات رایجی برای پاوربانک‌ها روی می‌دهد که ممکن است شما را با چالشی جدی مواجه کنند. اگر چراغLED  پاوربانک روشن می‌شود اما پاوربانک را که به شارژ‌ زده‌اید، شارژ نمی‌شود، می‌تواند دلایل بسیار زیادی چشمک زدن چراغ پاور بانک داشته باشد.
  • نکته : از طرفی اگر ساعتی گذشته و در این مدت پاوربانک شارژ نمی‌شود، پاوربانک با ایرادی همراه است و باید منشا آن را پیدا کنید. در ادامه می‌خواهیم متداول‌ترین مشکلات پاوربانک‌ها از جمله علت دیر شارژ شدن پاور بانک را بررسی کنیم.
  1. آداپتور پاوربانک را بررسی کنید

اگر پاوربانک اپل و یا هر برندی دیگری که دارید، شارژ نمی‌شود، می‌تواند دلیل آن آداپتور به خوبی به پریز متصل نشده است. بررسی کنید که پاوربانک به خوبی به پریز متصل شده و ایرادی از این نظر وجود ندارد. کابل پاوربانک را نیز چک کنید، ممکن است کابل از پاوربانک جدا و یا شل شده باشد. برای اطمینان از سالم بودن پریز برق پاوربانک را به پریز دیگری متصل کنید.   متداول‌ترین مشکلات پاوربانک‌ها
  1. درگاه شارژ را بررسی کنید

اگر درگاه شارژ USB  حاوی جرم گرد و غبار و یا آلودگی باشد ممکن است اتصال کابل به سوکت به خوبی انجام نشده و پاوربانک شارژ نشود، به همین دلیل باید درگاه شارژ را بررسی کنید و اگر آشغال یا هر نوع آلودگی و جرمی می‌بینید با گوش‌پاکن، خلال دندان، موچین و یا سنجاق آن را خارج کنید. در این خصوص استفاده از پاوربانک وایرلس می‌تواند این مزایا را داشته باشد که اگر درگاه و پورت شارژ، خراب شد بتوان از شارژ وایرلس آن استفاده کرد.
  1. از کابل شارژ دیگری استفاده کنید

ممکن است کابل شارژ خراب باشد. اگر کابل شارژ قطع و وصل شود، نمی‌تواند به خوبی پاوربانک را شارژ کند. به همین دلیل بهتر است که از کابل شارژ دیگری استفاده کنید تا مطمئن شوید که کابل شارژ سالم است. اگر کابل شارژ را تعویض کردید و همچنان پاوربانک شارژ نشد ممکن است پورتUSB  آسیب دیده باشد. علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟
  1. پاوربانک را به لپ‌تاپ متصل کنید

اگر پاوربانک خود را به پریز متصل کردید و پاوربانک شارژ نشد و کابل شارژ و پریز دیگری را نیز امتحان کردید، بهتر است که پاوربانک را با کابل شارژ به لپ‌تاپ متصل کنید. ممکن است آداپتور ایراد داشته باشد و جریان الکتریکی را به پاوربانک منتقل نکند.
  1. احتمال خرابی پاوربانک دلیل شارژ نشدن

اگر چراغLED  پاوربانک در حالت شارژ شدن یا در حالت شارژ کردن دیوایس دیگر خاموش است، ممکن است پاوربانک خراب شده و کارایی خود را از دست داده است. اگر پاوربانک 30000 میلی آمپری شما ضربه‌دیده و یا از ارتفاع بلندی سقوط کرده ممکن است که باتری‌های داخلی آسیب دیده و قابل تعمیر نیز نباشند. بهتر است بدانید که ضربه به پاور بانک می‌تواند باعث انفجار نیز شود، به همین دلیل بهتر است که از سقوط و ضربه‌دیدن پاوربانک جلوگیری کنید.
  1. باتری پاوربانک خراب شده است

پاوربانک‌ها از یک یا چند باتری استفاده می‌کنند. چنانچه باتری پاوربانک شما به هر دلیلی آسیب دیده باشد، ممکن است کارایی خود را از دست داده باشد و نتواند جریان الکتریکی را در خود ذخیره کند. اگر پاور بانک شما دارای گارانتی است بهتر است که خدمات گارانتی استفاده کنید. به عنوان مثال پاوربانک 20000 میلی آمپر ظرفیت اسمی و واقعی آن متفاوت است؛ اگر باتری گوشی شما 5 هزار میلی آمپر است با پاوربانک 20000 میلی آمپر حداقل 3 و حداکثر 4 بار باید گوشی شما را شارژ کند، در غیر اینصورت یا باتری پاوربانک معیوب شده و یا پاوربانک فیک است. آیا می دانید علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟
  1. پاوربانک تقلبی است

بعضی از کاربران پرسیده‌اند که چرا پاور بانک باد کرده و چرا پاور بانک خاموش می‌شود؟ علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟ علت باد کردن پاور بانک، خاموش شدن و یا عدم شارژ شدن و شارژ کردن می‌تواند نشان‌دهنده پاوربانک قلابی باشد. برای اینکه بدانید پاوربانک‌تان تقلبی نیست، شماره سریال و کد امنیتی پاوربانک خود را در سایت سازنده چک کنید.
  • به ازای هر 2500 میلی آمپر، پاوربانک باید 60 گرم وزن داشته باشد. اگر از پاوربانک 15000میلی آمپر استفاده می‌کنید، پاوربانک شما باید 360 گرم وزن داشته باشد. هر چه ظرفیت پاوربانک یا همان شارژر همراه بیشتر باشد، وزن آن بیشتر است و از این طریق نیز می‌توانید به تقلبی یا اصل بوده پاوربانک خود پی ببرید.
 
  • علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟

نکات برای استفاده بهینه از پاوربانک

استفاده بهینه از پاوربانک باعث می‌شود که عمر پاوربانک افزایش پیدا کند و بتوانید در سال‌های طولانی‌تری از پاوربانک خود استفاده کنید؛ در ادامه 7 نکته مهم برای استفاده بهینه از پاوربانک را شرح می‌دهیم. آیا می دانید علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟
  • برای شارژ پاوربانک یا هر دیوایس دیگری بهتر است که از کابل شارژ اورجینالی استفاده کنید، استفاده از آداپتور و کابل شارژ فیک به مرور باتری پاوربانک را خراب می‌کند. بهترین شارژر برای شارژ پاور بانک همان شارژری است که داخل جعبه پاوربانک قرار دارد.
  • برای شارژ پاوربانک از آداپتور و شارژی استفاده کنید که اطلاعات آمپر و ولتاژ آن با پاوربانک هماهنگ و یکسان باشد.
  • سعی کنید پاوربانک را در معرض نور آفتاب قرار ندهید؛ پاور بانک در گرما و در معرض نور آفتاب داغ می‌شود و به مرور کارایی باتری کاهش پیدا می‌کند.
  • پاوربانک خود را به مدت طولانی در شارژ نگذارید. اگر پاوربانک شما 5 هزار میلی آمپر است برای شارژ شدن نهایتاً به 6 ساعت زمان نیاز دارد. اگر پاوربانک شیائومی دارید در این خصوص برای کسب اطلاعات بیشتر دفترچه راهنمای پاور بانک شیائومی 20000 2 c مطالعه کنید.
  • از پاوربانک فقط برای شارژ دیوایس‌هایی استفاده کنید که همسو با آمپر و ولت تعریف شده باشد. برای مثال اگر از پاوربانک شیائومی استفاده می‌کنید در دفترچه راهنمای پاور بانک شیائومی و روی بدنه پاوربانک اطلاعات آمپر و ولت ورودی و خروجی درج شده است.
علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟
  • قبل از اینکه پاوربانک تخلیه شارژ شود پاوربانک خود را شارژ بزنید، چراکه درصورتی‌که به‌صورت مداوم پاوربانک در حالت شارژ خاموش شود، ممکن است دیگر روشن نشود.
اگر پاوربانک را به شارژ‌ زده‌اید دیوایس دیگری را با آن شارژ نکنید! چراکه به مرور زمان باتری خراب می‌شود و راندمان کمتری را خواهد داشت. خرید بهترین پاور بانک ارزان و با کیفیت یکی از ضروریات در مسافرت است.
  • در بالا اشاره کردیم علت چشمک زدن چراغ پاور بانک چیست؟ امیدوارم مطالب برای شما مفید بوده باشد.

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد