قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

رونمایی رابط کاربری POCO UI در سال 2021 ? تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی

رونمایی رابط کاربری POCO UI در سال 2021 ? تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی
زیرمجموعه غول چینی شیائومی  POCO برنامه های بزرگی برای آینده دارد. او مایل است ابر ساختار گرافیکی خود به نام POCO UI را در گوشی های هوشمند خود بیاورد. با این مرحله او می خواهد خود را از شیائومی متمایز کند. در این نوشته رابط کاربری POCO UI  و تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی بررسی می کنیم؟ رونمایی رابط کاربری POCO UI

رونمایی رابط کاربری  POCO UI

این برنامه‌های بزرگ توسط کوین شیائوبو کیو، مدیرعامل POCO Global  و  Angus Ng، مدیر بازاریابی محصول در POCO Global در مصاحبه‌ای با AndroidCentral فاش شد. به گفته آنها، POCO  همچنان به شیائومی در تولید گوشی های هوشمند خود اعتماد می کند، اما آنها می خواهند ، گرافیک آن ها در سیستم عامل اندروید متمایز شوند و باید ازPOCO UI  بهره بگیرند. رونمایی رابط کاربری POCO UI در سال 2021 دارای ویژگی‌های نرم‌افزاری انحصاری عالی برای رابط تلفن‌های هوشمند POCO خود خواهد بود، و آن را به راحتی از سایر دستگاه‌های شیائومی که از MIUI  استفاده می‌کنند متمایز می‌کند.  تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی چیست؟   مدیران POCO می گویند که در حال حاضر  POCO UI  همچنان بر اساس کد MIUI است، اما در آینده می توانند رابط کاربری  POCO UIخود را ایجاد کند، اگر همچنان در دنیای گوشی های هوشمند محبوب باشند. فست شارژ یا شارژ سریع چیست؟   رونمایی رابط کاربری POCO UI

عیب یابی یک اولویت برای POCO است؟

علاوه بر این مدیر عامل پوکو اعلام کرد که نرم افزار آنها قوی ترین ویژگی تلفن های هوشمند POCO نیست، اما آنها اکنون بر بهبود رابط کاربری  POCO UIخود تمرکز خواهند کرد، نه تنها بر روی ویژگی های جدید تمرکز می کنند، بلکه بر رفع تمام اشکالات و بهبود تجربه کاربری نیز تمرکز خواهند کرد. به نظر می رسد POCO برنامه های بلندپروازانه ای برای سال 2021 دارد. خوب است که این شرکت نمی خواهد تنها به عنوان اسمارت فون های شیائومی و ردمی تغییر نام داده شود، بلکه می خواهد راه خودش را ادامه دهد، همانطور که شرکت ردمی قبلاً تصمیم گرفته بود. با این حال ما همچنان باید منتظر توسعه رابط کاربری POCO UI باشیم. رونمایی رابط کاربری POCO UI

 تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی چیست؟

Poco F1  با پشتیبانی شیائومی ترکیبی جذاب از سخت‌افزار عالی و دوربین‌های خیره‌کننده را به ارمغان می‌آورد ، اما یکی دیگر از زمینه‌هایی که این شرکت در آن توجه دارد، رابط کاربری Poco F1 با “MIUI for Poco”  عرضه می‌شود که یک نسخه اصلاح‌ شده از MIUI است که مخصوصاً برای گوشی جدید بهینه شده است.  تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی چیست؟   MIUI  برای Poco طراحی مجدد نه تنها ظاهر را جذاب تر و زیباتر می کند، بلکه رابط را روان تر و پاسخگوتر می کند. اما در عین حال رابط در مقابل رابط قبلی که در طول هشت سال تسلط یافته است، نوجوان است . اما اگر هنوز نمی توانید تصمیم بگیرید، تفاوت عمده بین MIUI برای Poco و MIUI را فهرست کرده ایم.    تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی چیست؟

رابط کاربری MIUI و MIUI برای Poco

تفاوت عمده قابل مشاهده بین MIUI و MIUI برای Poco در نحوه ظاهر شدن پوسته سفارشی اندروید است. به طور قابل توجهی، بزرگترین ویژگی برجسته MIUI برای Poco که به آن برتری نسبت به رابط کاربری استاندارد می دهد، کشوی برنامه آن است. اساساً، به عنوان بخشی از راه‌انداز جدید Poco، که در فروشگاه Google Play نیز راه‌اندازی شده است ، کشوی برنامه روش‌های بصری مرتب‌سازی و مدیریت برنامه‌ها را ارائه می‌کند.  تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی چیست؟   ویژگی های بسیار خوبی مانند مرتب سازی بر اساس رنگ نمادها و همچنین امکان مخفی کردن برنامه هایی که نمی خواهید دیگران به آنها دسترسی داشته باشند وجود دارد. نویز کنسلینگ چیست ؟  

 تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی چیست؟

MIUI for POCO  همچنین دارای یک اعلان و پانل تنظیمات سریع است، اما می توان با استفاده از یک تم MIUI آن را تغییر داد. اساساً، هر دو رابط کمابیش یکسان هستند، با نسخه Poco F1 که  bloatware  و دیگر شیائومی را که از قبل با MIUI بارگذاری شده اند کاهش می دهد.  تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی چیست؟

انیمیشن های آیکون MIUI که Poco F1 حذف می کند؟

این شرکت همچنین انیمیشن های تزئینی و در عین حال بیهوده به ویژه نمادها را حذف کرده تا بر بهبود کیفیت رابط کاربری در MIUI برای Poco تمرکز کند. با این حال هنوز جای بهبود وجود دارد. به این دلیل است که در پشت نمای تمیز همان MIUI معتبر نهفته است. امیدواریم پوکو نیز به این موضوع پی ببرد و به مرور زمان این را بهبود بخشد.  تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی چیست؟

به روز رسانی های منظم

شیائومی سابقه خوبی در به روز رسانی MIUI خود به آخرین نسخه اندروید ندارد. به این دلیل که شرکت تلاش زیادی برای بهینه سازی رابط و افزودن ویژگی های جدید عالی انجام می دهد. با این حال با تمرکز بر توسعه  MIUI، شیائومی از برنامه به‌روزرسانی استاندارد اندروید عقب‌تر نگاه می‌دارد و این نیز باعث شده است که بسیاری از طرفداران شیائومی به سراغ دستگاه‌های Android One مانند Mi A2 بروند .  تفاوت رابط کاربری پوکو و شیائومی چیست؟ اما با راه اندازی Poco F1، این شرکت قول داده است که هر سه ماه یکبار به روز رسانی های امنیتی و همچنین به روز رسانی اندروید پای خود را در سال جاری منتشر خواهد کرد. اگر پوکو بتواند وضعیت فعلی به‌ روزرسانی‌ها را تغییر دهد، احتمالاً کاربران بیشتری را به سمت برندی می‌کشاند که به دلیل رابط پف‌کرده MIUI فاصله خود را حفظ کرده‌اند.

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد