قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

راهنمای انتخاب بهترین هولدر موبایل در سال 2022

بهترین هولدر موبایل
بهتر است بدانید انتخاب بهترین هولدر موبایل (پایه نگهدارنده ) مناسب خودرو که قابلیت نصب روی داشبورد ماشین دارد ، یا سطح های دیگر مانند میز یا فرمان خودرو کار دشواری است. بدین دلیل که امروزه محصولات بسیاری برای انتخاب بهترین هولدر موبایل وجود دارد. به عبارتی پیدا کردن میوه در انبار پر از کاه است. در این نوشته قصد داریم بهترین هولدر موبایل یا همان پایه نگهدارنده گوشی مناسب خودرو بررسی کنیم. اگر نیاز به خرید نگهدارنده موبایل هستید در این نوشته همراه ما باشید. آیا می دانید چرا پاوربانک زود شارژ خالی می کند؟   خرید بهترین هولدر موبایل برای خودرو  

خرید بهترین هولدر موبایل برای خودرو

یکی از بهترین اختراعات انسان در قرن 21 اپلیکیشن های مسیریاب هستند ، فقط کافیه مقصد خود را انتخاب کنید تا بهترین مسیر های رسیدن به مقصد را نمایش دهد. فقط یک مشکل بزرگ وجود دارد این تکنولوژی ممکن باعث تصادف شود. بر اساس اعلام آمار پلیس راهنمایی رانندگی عدم تمرکز در زمان رانندگی یکی از مهم ترین عامل های تصادف است. با توجه به محبوبیت زیاد اپلیکیشن مسیریاب  این اپلیکیشن سهم زیادی در تصادف خودرو دارد. ممکن این اطلاعات شما را نگران کند ولی نگران نباشید، چون راه حلی آسان برای جلوگیری از این اتفاقات پیدا کردیم. و قصد داریم در این نوشته بررسی کنیم.

خرید بهترین هولدر موبایل راه حلی برای جلوگیری از تصادفات

با خرید هولدر یا نگهدارنده موبایل می توانید از خطر عدم تمرکز در زمان رانندگی تا حد بسیاری کاهش دهید. دیگر مجبور نیستید زمانی که از گوشی استفاده می کنید چشم خود را از مسیر بردارید و تمرکزتان در زمان رانندگی حفظ خواهد شد. در بالا اشاره کردیم عدم تمرکز یکی از مهم ترین عامل های تصادف است و اگر وسیله ای بتواند تمرکز ما را در زمان رانندگی حفظ کند کار بزرگی کرده است ، این تنها مزیت هولدر ها نیست.   مزایای بهترین هولدر موبایل

مزایای بهترین هولدر موبایل

  • گوشی همراه را از هر گونه آسیب و ضربه حفظ می کند.
  • جلوگیری از افتادن موبایل به جاهای خطرناکی مانند زیر پدال
  • دید نسبت به جلو در زمان رانندگی محدود نمی گردد.
  • دسترسی آسان به تلفن همراه
آیا فکر میکنید خرید بهترین هولدر موبایل کار راحتی است ؟ ولی خرید این وسیله به ظاهر آسان است. چرا که سخت ترین کاری است که میتوان انجام دهید. حالا چرا؟ تنوع بسیار این محصول باعث انتخاب سخت شده است. حالا در ادامه به راهنمای جامع خرید بهترین هولدر موبایل می پردازیم. تا بتوان به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم تا بتوانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

انوع هولدر گوشی در بازار

به دلیل تقاضای بالا ، تنوع هولدرهای گوشی هر روزه بیشتر شده است. محبوبیت بسیار اپلیکیشن اسنپ و تپسی باعث بیشتر شدن تقاضای خرید نگهدارنده های گوشی است. برای خرید بهترین هولدر موبایل قصد داریم 4 گروه نگهداره به طور خلاصه بررسی کنیم.
  • هولدر گوشی گیره ای : این نوع نگهدارنده با استفاده از گیره های نصبی روی تیغه های کولر نصب می گردد. هولدر گیره ای برای شبکه کولر مستطیل ، مربع ، مشبک متناسب است. موقعیت این نگهدارنده باعث می شود تا دید در زمان رانندگی حفظ شود. معایب : ممکن است نصب هولدر در شبکه کولر زمانی که کولر یا بخاری خودرو روشن باشد ، ( گرما و سرما ) وارد گوشی هوشمندتان شود.
  • هولدر موبایل مکنده ای: نصب این نگهدارنده بیشتر در شیشه جلو یا داشبورد است و اتصال به وسیله چسبده های مکنده ای قرار می گیرد. در زمان خرید بهترین هولدار موبایل از کیفیت ساکشن اطمینان کسب کنید. چرا که بعد از مدتی قدرت مکنده کم می شود . اگر این نگهدارنده روی شیشه نصب شود ، ممکن است دید راننده را بگیرد، ولی نگران نباشید چون فضای شیشه و داشبورت زیاد و می توانید محل مناسب پیدا کنید.
  • هولدار موبایل چسبی : به دلیل چسب قوی این مدل از محل نصبی اطمینان کسب کنید . چرا که بعد از نصب جابه جا کردن کار سختی است . همچنین ممکن است باقیمانده چسب روی سطوح بماند .
  • نگهدارنده مغناطیسی گوشی : غیر از دو هولدر چسبنده و مکنده یک نوع نگهدارنده دیگر وجود دارد که با امکان مغناطیسی بودن گوشی هوشمند شما را محکم نگه می دارد. نگهدارنده های مغناطیسی بر روی شبکه کولر و شیشه نصب می شوند، تفاوت نگهدارنده های مغناطیسی با نگهدارنده گیره ای استفاده سریع و راحت در قراردادن و برداشتن گوشی هوشمند از هولدر است.
 

معرفی بهترین هولدر موبایل متناسب خودرو ها

در بالا اشاره کردیم که هولدر یا نگهدارنده موبایل برای مسیریابی در برنامه ویز و اسنپ مورد استفاده قرار می گیرند. تا بتوانیم در سطح شهر دور از ترافیک های شلوغ و حوصله سر بر ، بهترین مسیر برای حرکت پیدا کنیم. هولدر یا نگهدارنده گوشی های هوشمند به دو دسته تقسیم می شوند.
  • بعضی از هولدر ها متناسب رومیزی در داخل ماشین و روی فرمان می باشند.
  • بعضی دیگر برای عکاسی سلفی که دسته دوم مونوپاد نام دارد.
در این نوشته به راهنمای خرید بهترین هولدر موبایل می پردازیم تا در زمان سفر با برنامه اسنپ و ویز بهترین مسیر به ما نشان دهند، در مطالب بعدی مونوپاد ها بررسی خواهیم کرد.   نکات مهم برای خرید بهترین نگهدارنده گوشی

نکات مهم برای خرید بهترین نگهدارنده گوشی

برای انتخاب هولدر خوب دقت کنید در فاکتور اول نیاز شما برای خرید هولدر موبایل چه چیز های است، بعضی هولدر امکان شارژ گوشی ها دارد. برخی دیگر با طراحی منحصر به فرد امکان استفاده در قسمت های مختلف خودرو می دهند.

نکات مهم در زمان خرید بهترین هولدر موبایل

بهتر است قبل از خرید نگهدارنده گوشی دو نکته خیلی مهم توجه کنید که هر دو نکته اهمیت بسیاری دارد:
  • هولدر گوشی باید بر اساس اندازه گوشی هوشمند خریداری کنید که بدون شکسته شدن نگهدارنده خیلی آسان بتوانید از آن استفاده کنید.
  • هولدر انتخاب کنید که روکش نرم دارد تا از خط و خش انداختن بر روی گوشی جلوگیری شود. بعد از بررسی دو نکته مهم باید نکات دیگری نیز توجه کنید.
  • جنس نگهدارنده گوشی
نگهدارنده یا هولدر در جنس های متفاوتی مانند PVC فشرده و پلاستیک طراحی شده اند. حالت شکنندگی در جنس پلاستیک هولدر دیده می شود ، ممکن است از دست کودکان بشکند. ولی جنس PVC و دیگر هولدر ها از مقاومت بیشتری در برابر فشار برخوردارند. پس در زمان خرید بهترین هولدر موبایل به جنس طراحی شده دقت کنید.
  • نصب در قسمت های مختلف خودرو
نگهدارنده های گوشی بیشتر در شیشه و داشبورد ماشین نصب می گردند. ولی برخی دیگر از نگهدارنده ها این امکان را دارند به صورت همزمان بر روی شبکه کولر و محیط های دیگر متصل شوند. پس در زمان خرید بهترین هولدر موبایل از نصب بر روی شیشه ، روی فرمان خودرو و شبکه کولر اطمینان کسب کنید.
  • شارژ کردن موبایل به وسیله هولدر
جالب است بدانید برخی از هولدر ها شارژ کردن گوشی موبایل به صورت بی سیم انجام می دهند. بعضی دیگر با شارژر فندکی از شارژ سریع بهرمند هستند. شارژ کردن گوشی بدون شلوغی با کابل های مختلف صورت می گیرد. اگر اهل تفریح و مسافرت هستنید، یا مدت زیادی رانندگی می کنید : مانند راننده ها ، از این هولدر های بی سیم استفاده کنید ، تا دغدغه ی شارژ کردن گوشی نداشته باشید.
  • میزان چرخش نگهداره موبایل
چرخش هولدر موبایل در شرایط و محیط های گوناگون یکی از مهم ترین نیاز ها می باشد. دقت کنید نگهدارنده گوشی موبایل چرخش 360 درجه داشته باشد تا بتوانید هر زمان که نیاز داشتید صفحه موبایلتان را ببینید.   نکات مهم برای نگهداری بیشتر هولدر موبایل

نکات مهم برای نگهداری بیشتر هولدر موبایل

  • اگر قصد این را دارید در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب برای مدت زیادی خودرو خود را پارک کنید. نگهدارنده گوشی موبایل جدا کنید و محلی به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید تا هولدر از کیفیت و دوام بیشتری بهرمند باشد.
  • در صورتی که نیاز به استفاده از هولدر ندارید آن را از شیشه فرمان یا شبکه کولر جدا کنید و در داشبوردتان قرار دهید.
  • دقت کنید هیچ وقت هولدر با عطر و ادکلن در تماس نباشد چرا که تماس با این وسایل روی هولدر و قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب باعث تغییر رنگ می شود.

مشخصات پایه نگهدارنده رومیزی موبایل مدل HD-02

پایه نگهدارنده رومیزی موبایل مدل HD-02  یکی از پر طرفدار ترین وسیله برای راننده ها و افرادی که زمان بسیاری در خودرو سپری میکنند است.

جنس بدنه

چرخش مناسب چه نوع گوشی تنظیم زاویه مناسب دید قابل حمل قیمت هولدر
پلاستیک امکان چرخش 120 درجه مناسب گوشی و تبلت های 4 الی 12.9 اینچ بله بله

70.000 تومان

   مشخصات پایه نگهدارنده رومیزی موبایل مدل HD-02

مزایای هولدر مگنتی پایه بلند

هولدر مگنتی پایه بلند یکی از بهترین هولدرهای موبایل برای راننده ها و افرادی که زمان بسیاری در خودرو سپری میکنند است. این هولدر بر روی داشبورد و شیشه ماشین متصل می شود.

جنس بدنه

چرخش اتصال مگنتی (آهن ربایی) محل نصب قیمت هولدر
فلز آلومینیوم امکان چرخش 360 درجه امن و بدون لغزش و کشسان به گوشی و تبلت اتصال به داشبورد و … از طریق پایه چسبی

45.000 تومان

  مزایای هولدر مگنتی پایه بلند

 

هولدر موبایل دکین مدل Dekkin DK-Z1

جنس بدنه

چرخش اتصال مگنتی (آهن ربایی) محل نصب تعداد صفحه تنظیم زاویه مناسب دید قیمت هولدر خرید
فلز آلومینیوم امکان چرخش 360 درجه امن و بدون لغزش و کشسان به گوشی و تبلت اتصال به داشبورد و … از طریق پایه چسبی دارای دو عدد صفحه فلزی بله 69.000 تومان

ثبت خرید

  هولدر موبایل دکین مدل Dekkin DK-Z1

پایه نگهدارنده رومیزی موبایل مدل HD-01

جنس بدنه

ابعاد حالت بسته ابعاد حالت رومیزی نگهداری کاملا ایمن گوشی قابل حمل قیمت هولدر خرید
پلاستیک 10*6*2 10*16 بله بله 50.000 تومان

ثبت خرید

پایه نگهدارنده رومیزی موبایل مدل HD-01

پایه نگهدارنده رومیزی موبایل مدل S188

جنس بدنه

چرخش مناسب چه نوع گوشی قابل حمل تنظیم زاویه مناسب دید قیمت هولدر خرید
پلاستیک امکان چرخش 360 درجه مناسب گوشی و تبلت های 4 الی 13 اینچ بله بله 60.000 تومان ثبت خرید
پایه نگهدارنده رومیزی موبایل مدل S188

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد