قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

در هنگام خرید محافظ برق به چه نکاتی توجه کنیم ؟

در هنگام خرید محافظ برق به چه نکاتی توجه کنیم ؟
آیا می دانستید نوسانات برقی یکی از مهم ترین عامل های آسیب رسیدن به وسایل برقی می باشد. امروزه با توجه به قطعی های ناگهانی  برق ، آسیب رسیدن به وسایل برقی افزایش پیدا کرده است. با توجه به افزایش روز افزون وسایل و قطعات الکتریکی خرید محافظ برق می تواند از آسیب رسیدن احتمالی جلوگیری کند. محافظ برق چیست ؟ این وسیله چگونه می تواند از آسیب های احتمالی جلوگیری کند. برای پاسخ به سوالات در ادامه همراه ما باشید . آیا می دانید چگونه می توان کابل شارژ اصلی از تقلبی تشخیص دهیم؟    در هنگام خرید محافظ برق به چه نکاتی توجه کنیم ؟  

محافظ برق چه وظیفه ای دارد؟

محافظ برق یک نوع وسیله ای است که دستگاه های برقی را از نوسانات شدید برق محافظت می کنند. نوسانات برق عامل های طبیعی مانند رعد و برق یا در ساعت های اوج مصرف  فشاری که به شبکه برق وارد می شود ، اتفاق می افتد. خرید محافظ برق در این زمان از وارد شدن نوسانات به دستگاه جلوگیری می کند. نکات لازم برای خرید شارژر فندکی در زمانی که شارژ گوشی در مسافرت به پایان رسید ، انتخاب مناسبی است.   محافظ برق چه وظیفه ای دارد؟  

انواع خرید محافظ برق

آیا می دانستید شناخت انواع محافظ در زمان خرید کمک بسیاری به شما میکند، در این قسمت انواع محافظ برق را بررسی می کنیم. محافظ های برق یک نوع هدف و عملکرد یکسان دارند ، تفاوت محافظ برق تنها در حداکثر توان خروجی و تعداد و نوع پریز ها می باشد.

محافظ برق به صورت کلی به 3 دسته تقسیم می شوند:

  • محافظ برق یخچال
  • محافظ برق تلویزیون و کامپیوتر ، لپ تاپ ( دستگاه های صوتی و تصویری )
  • محافظ برق پکیج و کولر گازی
  انواع خرید محافظ برق  

در زمان خرید محافظ برق به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید محافظ برای لوازم الکترونیکی به تعداد بسیاری از محافظ برق با قیمت های مختلف مواجه خواهید شد. برای این که بدانید چه محافظ برقی مناسب خرید است باید اطلاعات اولیه قبل از خرید محافظ برق بدانید.   نکات مهم در زمان خرید بهترین محافظ برق

نکات مهم در زمان خرید بهترین محافظ برق

  • توان خروجی
  • تعداد و نوع پریز
  • طول کابل
  • زمان تاخیر
  • جنس و کیفیت بدنه
  • گارانتی و برند معتبر
 

بررسی نکات مهم در زمان خرید محافظ برق

توان خروجی : محافظ های برق دارای یک توان خروجی با واحد ولت آمپر یا وات می باشند. به عنوان مثال : خرید بهترن محافظ برق 6 خانه 2500 وات حداکثر 2500 وات خروجی دارد. تعداد و نوع پریز :  محافظ های برق بر اساس نوع از یک یا چند پریز طراحی شده اند. در زمان خری بهترین محافظ برق در بازار به تعداد وسیله های برقی متصل به محافظ توجه کنید. طول کابل : یکی دیگر از مهم ترین نکات در زمان خرید محافظ برق توجه به طول کابل می باشد. بعضی از محافظ ها یکپارچه و بدون کابل طراحی شده اند، اگر نیاز به جابه جایی محافظ ندارید ، خرید محافظ برق بدون کابل انتخاب خوبی است. زمان تاخیر: محافظ های برق بر اساس توان و مدار دارای زمان تاخیر اولیه متفاوتی هستند. زمان تاخیر بستگی به وسیله اتصال کننده است و باید بر اساس وسیله الکتریکی ، محافظ برق مناسب را خریداری کنید. زمان تاخیر محافظ برق برای دستگاه مانند کامپیوتر و تلویزیون اکثر بین 30 ثانیه یا 1 دقیقه است. سپس برای لوازم برقی مانند یخچال و کولر گازی  زمان تاخیر 4 تا 6 دقیقه است. کیفیت بدنه : جنس بدنه محافظ برق یکی دیگر از فاکتور های مهم در زمان خرید است.  اکثر محافظ برق جنس بدنه از پلاستیک طراحی شده اند. بهترین متریال برای ساخت پلاستیک  ABS است . پلاستیک ABS مقاوت حرارتی بالایی دارد همچنین در برابر شعله ور شدن آتش مقاوم است. گارانتی برند معتبر: محافظ برق وظیفه حساس و مهمی در محافظت لوازم االکتریکی دارد ، از آنجایی که لوازم الکتریکی قیمت بالایی دارند . باید در زمان خرید بهترین محافظ برق به گارانتی و برند معتبر دقت کنید.   بررسی نکات مهم در زمان خرید محافظ برق  

برای دستگاه های مختلف چه محافظ برقی مناسب است؟

در بالا اشاره کردیم محافظ برق بر اساس دستگاه الکتریکی متصل دارای محافظ برق مخصوصی است. برای کارایی بالا و محافظت بیشتر بهتر است محافظ مخصوص برای دستگاه خود خریداری کنید.   چه محافظ برقی مناسب کامپیوتر و لپ تاپ است؟

  محافظ برق کامپیوتر و لپ تاپ که با نام محافظ دستگاه صوتی و تصویری در مراکز معتبر شناخته می شود. بین 1000 الی 2500 وات عمل می کنند، این نوع محافظ ها از کلید روشن و خاموش طراحی شده اند. محافظ صوتی و تصویری در دو نوع بدون سیم و سیمی در مرکز معتبر به فروش می رسند.

خرید محافظ برق مناسب برای تلویزیون

جالب است بدانید از آنجایی که محافظ تلویزیون در کنار وسایل صوتی دیگری قرار دارد ، لذا تعداد پریز اهمیت بسیاری دارد. محافظ های صوتی و تصویری توانی بین 1000 الی 2500 وات دارند.

خرید محافظ برق مناسب یخچال

یخچال به صورت کلی در تمام شبانه روز روشن است و به توانی بین 2 تا 3 هزار وات نیاز دارد ، از این رو محافظ برق مخصوص یخچال درمراکز معتبر وجود دارد بهتر است توان بین 2000 تا 3000 وات باشد.

ویژگی های محافظ برق کولر

کولر ها یکی از پر مصرف ترین وسایل الکتریکی هستند و به توان مصرفی بالایی نیاز دارند ، در زمان خرید محافظ برق کولر از کیفیت و برند معتبر اطمینان کسب کنید.  محافظ برق کولر به توانی بین 3000 الی 5000 وات نیاز دارند.   چه محافظ برقی مناسب کامپیوتر و لپ تاپ است؟

مشخصات محافظ برق 6 خانه وندا

عداد پریز: 6 عدد جنس بدنه: ABS نسوز طول کابل: 3 متر ولتاژ ورودی: 220 ولت زمان اتصال: 30 ثانیه کلید off/on دارد سرچپقی استاندارد محافظ در برابر نوسان و قطعی برق قیمت : 125.000 تومان مشاهده محصول

مشخصات محافظ برق 7 خانه امگا 1.5 متر

تعداد پریز: 7 عدد جنس بدنه: پلاستیکی طول کابل: 1.5 متر ولتاژ ورودی: 220 ولت جریان دهی خروجی: 10 آمپر کلید off/on دارد محافظ در برابر نوسان و قطعی برق قیمت : 115.000 تومان مشاهده محصول مشخصات محافظ برق 7 خانه امگا 1.5 متر

 مشخصات محافظ برق 5 خانه امگا

تعداد پریزها: 5 عدد بدون دکمه on/off طول کابل: 3 متر زمان تاخیر: 30 ثانیه ولتاژ قطع بالا: 245 ولت ولتاژ قطع پایین: 175 ولت ولتاژ ورودی: 220 ولت مقاوم در برابر گرد وغبار مناسب برای یخچال، فریزر، تلویزیون، کامپیوتر و… دارای نشان استاندارد و استاندارد  CE قیمت : 115.000 تومان مشاهده محصول  مشخصات محافظ برق 5 خانه امگا

مشخصات محافظ برق 7 خانه امگا 3 متر

تعداد پریز: 7 عدد جنس بدنه: پلاستیکی طول کابل: 3 متر ولتاژ ورودی: 220 ولت جریان دهی خروجی: 10 آمپر کلید off/on دارد محافظ در برابر نوسان و قطعی برق قیمت : 119.000 تومان مشاهده محصول مشخصات محافظ برق 7 خانه امگا 3 متر

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد