قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

خرید بهترین رم ریدر یا کارتخوان در سال 2022

خرید بهترین رم ریدر
قبل از خرید بهترین رم ریدر باید شناخت کاملی از این دستگاه داشته باشیم Ram Reader یا کارتخوان یک دستگاه جانبی کوچک می باشد که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به فلش مموری ها دارد. این رم ریدر ها بر خلاف فلش فاقد حافظه داخلی می باشند و به عنوان یک انتقال دهنده اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. آیا می دانید 10راهکار جلوگیری از نیم سوز شدن RAM گوشی چیست؟   خرید بهترین رم ریدر یا کارتخوان در سال 2022   از نظر دیگر کارتخوان به عنوان یک دستگاه الکترونیکی پر مصرف برای موارد زیر استتفاده می شود:
  • خواندن
  • کپی
  • پشتیبان‌ گیری از داده ها
  انتخاب بهترین رم ریدر برای عکاسی و فیلم برداری   با توجه به نوع طراحی رم ریدر هر یک از انواع آن ممکن است برای نوع خاصی از کارت حافظه یا چند نوع مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. خرید بهترین رم ریدر به عنوان محصول جدیدی از دستگاه های جانبی دیجیتال و به دلیل ویژگی های جذاب مانند:
  • اندازه کوچک
  • وزن کم
  • حمل آسان
  • انتقال سریع داده ها
  خرید بهترین رم ریدر یا کارتخوان در سال 2022   از مزیت های این رم ریدر ها می توان به موارد دیگری از جمله آسانی هنگام استفاده ، سازگار بودن با انواع مختلف از کارت های حافظه و کمک به صرفه جویی انرژی می کند. بهترین  رم ریدرها به عنوان دستگاه های کوچک این امکان دارد که از کارت های حافظه مختلف پشتیبانی کرده و مانند یک رابط در تبدیل اطلاعات بین کارت حافظه و کامپیوتر با سرعت بالا عمل می کند. رم ریدر ها نه تنها برای استفاده روزانه مناسب است. این وسیله به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی برای کار هایی مانند عکاسی و فیلم برداری استفاده می شود. راهنمای 3 مدل رایج خرید کارت حافظه با قیمت مناسب در مراکز معتبر بررسی کردیم.   خرید بهترین رم ریدر یا کارتخوان در سال 2022

بررسی انواع رم ریدر یا کارتخوان

در راهنمای خرید بهترین رم ریدر یکی از مهم ترین شناخت انواع کارتخوان است. بدون شناخت کافی این ابزار و عملکرد مورد انتظار نمی توان یک خرید مناسب انجام دهیم. بهترین رم ریدرها تنوع بسیاری دارند این یعنی اینکه هر رم ریدر ویژگی ها و کارایی مختص خود را دارد. با توجه به این ویژگی ها کارتخوان ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند.  آیا می دانید راه های تشخیص فلش مموری سوخته چیست؟   تقسیم بندی خرید بهترین رم ریدر

تقسیم بندی خرید بهترین رم ریدر

  • رم ریدرهای مینی این مدل کوچک یا جیبی از مهم ترین کارتخوان هایی می باشند که قابلیت حمل آسان دارند. به همین دلیل که به آسانی می توان آن ها را در هر شرایطی جابه جا همچنین در هر محیطی مورد استفاده قرار داد.
  • کارتخوان های تک کارت نمونه ی می باشد که تنها یک کارت حافظه را ساپورت می کند. به همین دلیل در زمان بهترین رم ریدر ها باید دقت کافی داشته باشید.
  • این نوع دیگر از خرید بهترین رم ریدر که قابلیت پشتیبانی از چند کارت حافظه را دارند. این دستگاه برای افرادی مناسب است که می خواهند از رم ریدر ها به صورت حرفه ای برای مشاغلی مانند عکاسی و فیلم برداری استفاده کنند.
  • نسل آخر این مدل یک رم ریدر با مدل های با سرعت بالا می باشند. در دنیای مدرن امروزه که سرعت مهم ترین مزایا می باشد. این رم ریدرها توانستند از محبوبیت بسیاری بهره مند باشند. این مدل کارتخوان ها مخصوص زمان هایی که حجم فایل های انتقالی بالا و زمان کم می باشد مورد استفاه قرار می دهند.
  خرید بهترین رم ریدر یا کارتخوان در سال 2022

مزایای خرید بهترین رم ریدر

  • راحتی : رم ریدرها در بسیاری از دستگاه ها قابلیت دسترسی ندارند،  شما برای استفاده از رم ریدرها به کابل نیازی ندارید.
  • سرعت : با خرید رم ریدر هایی که از  USB 3.0 به بالا پشتیبانی می کنند شما می توانید سرعت انتقال بالایی داشته باشید.
  • سازگاری : بیشتر دوربین ها تنها یک نوع کارت حافظه دارند. بعضی از رم ریدرها می توانند از انواع مختلفی کارت حافظه پشتیبانی کنند.
  • انرژی: با خرید بهرین رم ریدر ها می توانید از باتری دوربین ، گوشی و غیره صرفه جویی کنید.
  مزایای خرید بهترین رم ریدر

قبل از خرید بهترین رم ریدر نیاز های خود را بررسی کنید؟

  • نوع رم : مهم ترین نکات خرید بهترین رم ریدر باید بدونید رم ریدر را برای چه نوع کاری انتخاب می کنید.
  • سرعت: آیا به چه سرعتی برای انتقال نیاز خواهید داش اگر سرعت مهم است برای شما حتما رم ریدر خود را از نوع USB 3 خریداری کنید.
  • برند: معمولا  در زمان خرید بهترین رم ریدر به برند و کیفیت ساخت دقت کنید
  • اندازه: رم ریدر ها دارای اندازه های متفاوتی هستند پس قبل از انتخاب رم ریدر اندازه مورد نیاز خود را بررسی کنید.
  • OTG  ا : اگر تمایل دارید از رم ریدر در گوشی یا تبلت استفاده کنید مطمئن شوید رم ریدر از OTG پشتیبانی می کند یا خیر.
  • کیفیت: در صورتی که  رم ریدر از کیفیت پایین بهره مند بود ، باعث پایین اومدن طول عمر رم ریدرتان می شود .
  • سازگاری: قبل خرید بهترین رم ریدر اطمینان کسب کنید، رم  ریدر شما سازگاری کامل دارد.
  • پشتیبانی از ویندوز : قبل خرید رم ریدر انتخابی مطمئن باشید در ویندوز شما پشتیبانی می شود .
  • گارانتی : اگر رم ریدری را انتخاب کردید اطمینان کسب کنید رم ریدر دارای گارانتی معتبری باشد .
  مزایای خرید بهترین رم ریدر

راهنمای خرید رم ریدر در مراکز معتبر

بهترین رم ریدر ها متفاوت بسته به نیاز بازار ساخته می شوند. این یعنی سازندگان در زمان طراحی این محصولات متقاضیان مختلف با بودجه ها و نیازمندی های گوناگون را در نظر قرار می دهند. به عنوان مثال بعضی کاربران از این وسیله استفاده زیادی ندارند به همین دلیل نمونه های معمولی و ارزان قیمت مناسب خرید آن ها می باشد. کاربرانی هستند که از Ram Reader به صورت مداوم استفاده می کنند. این افراد رم ریدرهای با سرعت انتقال بسیار بالا نیاز دارند. عکاسان و فیلم برداران بهترین مثال برای این مجموعه کاربران می باشند که نیاز به دستگاه هایی با ویژگی های بهتر و البته قیمت بالاتر دارند. با توجه به این ویژگی ها به معرفی بهترین رم ریدر ها می پردازیم که از  نظر قیمتی با هم تفاوت بسیاری دارند ولی به لحاظ کیفیت و کارایی بسیار عملکرد خوبی دارند.   خرید بهترین رم ریدر یا کارتخوان در سال 2022

انتخاب بهترین رم ریدر برای عکاسی و فیلم برداری

  • رم ریدر geekgo SD Card Reader: . این نوع رم ریدر یکی از نمونه های با کیفیت و عملکرد مناسب در مراکز معتبر به فروش می رسد که البته به دلیل ویژگی های خود به کارتخوان همه کاره شهرت پیدا کرده است.
  • کارتخوان UGREEN SD Card Reader : اگر به دنبال خرید بهترین رم ریدر ارزان اما باکیفیت هستید،  پیشنهاد می کنم از مدل UGREEN SD Card Reader استفاده کنید. این کارتخوان در بعضی از دستگاه ها تا ظرفیت حافظه حداکثر 512 گیگابایت پشتیبانی می کند.
  • رم ریدر IOGear Quantum Card Reader/Writer: . این رم ریدر بهترین انتخاب برای عکاسی و فیلم برداری است. از مزایت های این کارتخوان وجود 3 قابلیت در یک دستگاه می توان اشاره کرد. این رم ریدر به دلیل طراحی صاف و سبک ، سرعت 5 گیگابیت در ثانیه ، همچنین دسترسی به همه اسلات ها ، دوربین پیشرفته با قابلیت نوشتن 260 مگابایت به عنوان فلش مموری در رده خرید بهترین رم ریدر ها برای  فیلمبرداری و عکاسی قرار گرفته است.
  انتخاب بهترین رم ریدر برای عکاسی و فیلم برداری

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد