قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ
گوشی‌ های سامسونگ هنگام خرید دارای یک شارژر اصلی هستند که معمولا طول عمر بالایی دارند و مناسب با باتری آن گوشی و ولتاژ ورودی متناسب ساخته شده‌ اند. اما اگر شارژر اصلی خراب شود، چگونه شارژر جدید بخریم و نحوه تشخیص شارژر اصلی و فیک چگونه است. در ادامه مطلب به نحوه تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ اشاره شده است.

شارژر فیک یا تقلبی چیست؟

استفاده از شارژر های تقلبی، باتری ها، کابل های USB و سایر لوازم جانبی فیک می تواند ایمن نباشد و ممکن است به گوشی شما آسیب برساند. برخی از افراد سودجو برای کسب درآمد بیشتر اقدام به تولید شارژر های فیک کرده اند تا محصولی مشابه به نسخه اورجینال را به کاربر تحویل دهند؛ اما کیفیت این دسته از محصولات مانند شارژرهای اصل نمی باشد. این تفاوت ها به قدری جزئی است که هرگز نمی توان تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ را پیدا کرد، مگر اینکه هر دو شارژر را به طور فیزیکی کنار هم قرار دهید و از نزدیک آنها را بررسی کنید. به غیر از تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ که قابل مشاهده هستند، ممکن است در مدارهای آنها و همچنین قدرت خروجی و رتبه بندی جریان تفاوت هایی هم وجود داشته باشد. به خاطر داشته باشید که مدارهای شارژر ضعیف و دارای توان خروجی متفاوت از مدارهای اصلی می توانند به گوشی همراه شما به طور دائمی آسیب برسانند.

تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

1. آرم و نوشته شارژر

به آرم و نوشته روی شارژر توجه کنید. مقایسه‌ های انجام شده میان شارژر های اصلی و تقلبی سامسونگ نشان داده است که ضخامت حرف A روی شارژر تقلبی ضخیم‌ تر از شارژر اصلی سامسونگ است. لوگوی سامسونگ در شارژر اصلی و با کیفیت ضخامت یکسانی در تمام حروف دارد. تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

2. علامت UL

در صورتی که عبارت «Made in China» یا «A+» را بر روی پشت شارژر مشاهده کردید، باید بدانید که این یک محصول کپی است. باید بدانید که لوگوی UL در پشت شارژر باید در ردیف پایین و سمت چپ شارژر نوشته شده و توسط یک دایره احاطه شده باشد. علامت UL مخفف Underwriters Laboratories است که یک سازمان ایمنی است که وظیفه حفظ استانداردهای ایمنی برای همه تکنولوژی های بازار را دارد. در صورتی که شارژر شما فاقد این عبارت بود از آن استفاده نکنید. تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

3. کیفیت ساخت شارژر

کیفیت ساخت مورد دیگری است که در تشخیص شارژر اصل و تقلبی سامسونگ به شما کمک می‌ کند. شارژر واقعی کیفیت ساخت خوبی دارد و ساختار آن محکم است درحالی که شارژر های تقلبی از پلاستیک های ارزان قیمت ساخته شده و کیفیتی ندارند. اگر قسمت بالایی و لبه های شارژر اصلی را با شارژر تقلبی مقایسه کنید متوجه وجود گوشه ها و انحناها در شارژر های تقلبی خواهید شد در درحالی که شارژر های اصلی لبه های نرم و صافی دارند.

4. کلگی شارژرها

کلگی های شارژر استاندارد اروپایی روی شارژرهای اصلی سامسونگ دارای لایه اضافی از پلاستیک روی قسمت انتهایی پایین ساختار کلگی شارژر هستند تا دوام و مقاومت آن بالاتر شود. اما این مضوع در شارژرهای غیراستاندارد و فیک رعایت نشده است.
تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

5. کانکتور میکرو USB

سطح پوسته کانکتور کابل USB در شارژر های اصلی سامسونگ دندانه کوچکی دارد. این درحالی است که پوسته فلزی کانکتور USB در شارژرهای تقلبی دارای سطحی تخت است. بین سایز کانکتور میکرو USB کابل USB اصلی سامسونگ و کابل USB شارژر تقلبی تفاوت زیادی وجود دارد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که نماد USB که روی بدنه کانکتور میکرو USB ترسیم شده است در شارژرهای تقلبی کمرنگ است در حالی که در شارژر اصلی این نماد رنگ تیره‌ تری دارد. تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

6. وزن شارژر

در ارتباط با وزن، معمولاً وزن شارژر های اصلی به دلیل کیفیت ساخت بهتر، بالاتر است. از این رو در زمان خرید بهتر است شارژر اصلی خود را همراه ببرید تا وزن آن دو را مقایسه کنید.

7. اتصالات شارژر

اگر چه هر دو شارژر یعنی شارژر اصلی و شارژر تقلبی، در وسط کلگی دارای یک مفصل یا اتصال هستند اما اتصالی شارژر اصلی، صاف و تخت است درحالی که شارژر جعلی دارای اتصالی تیز و برجسته است. تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

8. اسلات پورت USB

مورد دیگری که در تشخیص شارژر اصل و تقلبی سامسونگ به شما کمک می‌کند، بررسی اسلات پورت یو اس بی شارژر است. این پورت در شارژرهای غیراستاندارد معمولا ناهموار است، درحالی که پورت شارژر اصلی لبه های تخت با کیفیت ساخت نرم دارد. تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

9. مدت زمان لازم برای شارژ

مورد نهایی که به شما برای تشخیص شارژر اصل و تقلبی سامسونگ کمک می‌کند، مدت زمان شارژر است. بدیهی است شارژرهای تقلبی در قیاس با شارژرهای اصلی سامسونگ مدت زمان بیشتری برای شارژر کردن دستگاه نیاز دارند.

10. داغ شدن بیش از حد شارژر

داغ شدن بیش از حد شارژر نیز نشانه دیگری است که می‌تواند در تشخیص شارژر اصل و تقلبی سامسونگ به شما کمک کند. شارژر تقلبی هنگام شارژ کردن نسبت به شارژ اصل سامسونگ بیشتر داغ می شود.

11. رنگ پورت

در برخی مواقع نیز علی رغم اصل بودن بدنه اصلی شارژر، کابل شارژر تقلبی است. البته تشخیص این مسئله با اندک دقتی به سایر پورت و رنگ آن قابل تشخیص است. رنگ پورت شارژر تقلبی و کپی تیره تر از نسخه اصلی است و اندکی نیز بلندتر است.

قیمت شارژر اصلی و تقلبی

قیمت بالا و گران صرفا نمی‌ تواند نشان دهنده اورجینال بودن یک شارژر باشد؛ اما مطمئن باشید قیمت خیلی ارزان می‌ تواند نشان دهنده تقلبی بودن یک شارژر محسوب شود. بنابراین یکی دیگر از مواردی که توصیه داریم در انتخاب و خرید شارژر برای گوشی خود به آن توجه ویژه‌ ای داشته باشد مربوط به قیمت می‌ شود. به هیچ عنوان شارژر سامسونگ خیلی ارزان نخرید؛ چون هیچ ارزانی بی‌ دلیل نیست. از سمت دیگر فریب افراد سودجویی را هم نخورید که همان شارژر های جعلی و تقلبی را با قیمت چند برابر به عنوان شارژ اورجینال می‌ فروشند. شما همکاران و خریداران عزیز می توانید شارژر اصلی سامسونگ را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن از سایت رادینو با ضمانت هفت روزه بازگشت کالا خریداری کنید.

کالا25

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد