قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

معرفی بهترین رینگ لایت سلفی موبایل در سال 2022

معرفی بهترین رینگ لایت سلفی موبایل
آیا متوجه شده‌اید، تصاویری که این روزها در شبکه‌های اجتماعی انتشار میابد نسبت به گذشته بسیار زیباتر هستند. حالا چرا؟ خب کمی دقت کنید معلوم است ؟ تکنولوژی پیشرفت کرده است و طراحان تجهیزات نورپردازی نیز بروز شدند. از آنجا که نور نقش خیلی مهمی در ثبت تصویر دارد. تولیدکنندگان محتوای تصویری نیز از بهترین منابع نوری برای کار خود استفاده می‌کنند. استفاده از منابع نور ثابت بسیار رایج شده است و بهترین رینگ لایت سلفی موبایل یکی از محبوب ترین انواع تجهیزات نورپردازی به حساب می‌آید.  بهترین رینگ لایت سلفی‌ حلقه نوری است که داخل آن یک لامپ فلورسنت منحنی یا تعدادی چراغ قرار گرفته و نوری یکسان پخش می‌کند.  در نوشته های گذشته 5 مقایسه کابل HDMI با کابل  VGAبررسی کردیم؟ معرفی بهترین رینگ لایت سلفی موبایل

بهترین رینگ لایت سلفی برای عکاسی کدام است؟

امروزه اگر به دنبال رینگ لایت عکاسی هستید، رینگ لایت‌های متفاوتی وجود دارند که هر یک از آن‌ها امکانات متنوعی برای کاربران ایجاد می کند. برای انتخاب بهترین رینگ لایت سلفی عکاسی باید به ۳ ویژگی اصلی زیر دقت کنید. 1-      ابعاد مناسب رینگ لایت 2-      کنترل میزان و زاویه نوردهی 3-      پایه قرارگیری گوشی موبایل در رینگ لایت معرفی بهترین رینگ لایت سلفی موبایل

بررسی ابعاد مناسب رینگ لایت

اولین چیزی که در خرید بهترین رینگ لایت سلفی عکاسی باید به آن توجه کنید، ابعاد آن است. هر چقدر ابعاد رینگ لایت عکاسی بزرگ‌تر باشد، لامپ حلقه‌ای LED نیز بزرگ‌تر بوده و نور بیشتری دارد.  توجه داشته باشید باید با توجه به نوع عکاسی خود رینگ لایت مناسب خریداری کنید تا با این مشکلات مواجه نشوید. به عنوان مثال در عکاسی ماکرو بهتر است از رینگ لایت کوچک اما با نور زیاد استفاده کنید تا عکس‌های شما کیفیت بیشتری داشته باشد. بهترین رینگ لایت سلفی در ابعاد کوچک متوسط و بزرگ طراحی شده است که قطر آن‌ها از 10 تا 45 سانتی‌متر متفاوت است.

بررسی کنترل میزان و زاویه نوردهی

بسیاری از بهترین رینگ لایت‌های موجود در مرازک معتبر قابلیت تنظیم نور را دارند. تنظیم نور باعث می‌شود تا شما متناسب با نیاز خودتان آن را روی سوژه تنظیم کنید و عکس‌های جذابی بگیرید. جالبه بدانید قابلیت تنظیم زاویه نوردهی یکی از دیگر از قابلیت‌هایی است که باید رینگ لایت دارند تا در زمان عکاسی با مشکل مواجه نشوید.
  • میزان نور بهترین رینگ لایت سلفی بر اساس LED استفاده شده در رینگ لایت تغییر می‌کند و هر چقدر قدرت آن بر اساس وات بیشتر باشد، نور بیشتری خواهد شد. سپس نور آفتابی و مهتابی در رینگ لایت به دمای رنگ بستگی دارد که بین 3200 تا 5500 کلوین متفاوت است.
بررسی پایه قرارگیری گوشی در رینگ لایت

بررسی پایه قرارگیری گوشی در رینگ لایت

یکی از نکات که در زمان خرید بهترین رینگ لایت سلفی عکاسی باید به آن توجه کنید، این است که پایه‌های رینگ لایت قابل تنظیم باشند. در واقع اگر نتوانید ارتفاع رینگ لایت را تنظیم کنید، در زمان استفاده از آن با مشکل مواجه می‌شوید. همچنین اگر از رینگ لایت موبایل استفاده می‌کنید، بهتر است پایه رینگ لایت حداقل به اندازه قد شما بلند باشد تا در زمان عکاسی و فیلم برداری با مشکل مواجه نشوید. در حال حاضر بهترین برند رینگ لایت سلفی برای موبایل هم در بازرگانی رادینو وجود دارد و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی ارتفاع رینگ لایت تنظیم کنید. با رعایت این 3 نکته به راحتی می‌توانید یک رینگ لایت مناسب خریداری کنید.

خرید بهترین رینگ لایت سلفی موبایل

رینگ لایت گوشی مستقیم بر روی موبایل نصب میگردد و دیگر نیازی به هولدر موبایل نمی باشید. این نوع رینگ لایت عکاسی معمولاً وزن و ابعاد بسیار کمی دارد اما با توجه به نوع لامپ مورد استفاده از کیفیت بسیاری بهره مند است. بعضی از رینگ لایت ها قابلیت قرار گرفتن بر روی دوربین عکاسی دارند و می‌توانید هنگام عکاسی از سوژه با دوربین هم عکس‌ جذابی بگیرید. مهم ترین دلایل داغ شدن گوشی و نحوه جلوگیری از آن چیست؟ بررسی پایه قرارگیری گوشی در رینگ لایت

بررسی نورهای ساده و جذاب

سادگیِ کاربرد و ساختار این نورهای دوست‌داشتنی باعث شد به‌سرعت شناخته شوند و البته بهتر است بگویم هر روز محبوبیت‌شان بیشتر می‌شود. به همین جهت در کنار رینگ لایت‌های بزرگ مخصوص استودیو و پروژه‌های حرفه‌ای، رینگ لایت‌های کوچک با نام رینگ لایت سلفی تولید و در مراکز معتبر به فروش می رسد . دمای رنگ چه تاثیری دارد؟

حلقه جادویی چیست؟

رینگ لایت یک نوع منبع نور دایره‌ شکل می باشد که دور دوربین شما قرار گرفته و سوژه را روشن می‌کند. در واقع ابعاد آن به‌قدری بزرگ است که بتوانید دوربین خود را میان آن قرار دهید. سپس نوری کاملاً یک ‌دست و مستقیم به سوژه‌ شما می‌تابد. اما رینگ لایت سلفی  یک منبع نور LED مداوم است که روی بدنه‌ گوشی شما قرار می‌گیرد.

بررسی پایه قرارگیری گوشی در رینگ لایت

چگونه با ادیت و رتوش خداحافظی کنیم؟

آیا می دانید هدف اصلی رینگ لایت ایجاد نور یکسان و به همه جهت های سوژه می باشد. به‌کارگیری از این ابزار برای گرفتن سلفی سایه‌های صورت را کاهش می‌دهد و نمایش لکه‌ها را به حداقل می‌رساند. در واقع کار شما را برای مرحله‌ ادیت و ویرایش بسیار راحت‌تر خواهد می‌کند. همچنین چشم‌ها را بسیار روشن‌تر کرده و درون آن‌ها یک افکت دایره‌ای نورانی یا همان catch light  را به وجود می‌آورد که در عکاسی پرتره بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

بررسی پایه قرارگیری گوشی در رینگ لایت

کدام رینگ لایت کاربرد بهتری دارد؟

بیشتر بهترین رینگ لایت‌ها از تعداد زیادی لامپ LED تشکیل می‌شوند، می‌توانند در رنگ نور هم تنوع داشته باشند. دمای رنگ نیز در اکثر مدل‌ها قابل تغییر است. شما می‌توانید دمای نور رینگ لایت را متناسب با نور محیط تنظیم کنید تا رنگ‌های بهتر و طبیعی‌تری داشته باشید. به همین علت های رینگ لایت‌ها بین بیوتی بلاگرها بسیار محبوب هستند.

استفاده به ‌عنوان فلاش گوشی

فلاش موبایل آن‌قدری که باید در همه‌جا قوی نیست و نمی‌تواند نور کاملی برای عکاسی حرفه‌ای تولید کند. به همین دلیل برای فیلم‌برداری مناسب نیست، اما رینگ لایت‌های سلفی نور بسیار بیشتری دارند و می‌توانید از آن‌ها استفاده‌های مختلفی داشته باشید. پس به‌عنوان یک جایگزین برای فلاش گوشی مناسب است. دمای رنگ چه تاثیری دارد؟

عکاسی از غذا چگونه است؟

شاید شما عکاس غذا باشید و تازه شروع به کار کرده‌اید، حتماً می‌دانید که داشتن یک نور طبیعی با دمای رنگ قابل تغییر جزو نیازهای ضروری می باشد تمامی این نیازها را بهترین رینگ لایت سلفی باکیفیت است. پس اگر با گوشی موبایل خود از غذا عکاسی می‌کنید و رویای پیشرفت کسب‌وکارتان را دارید، خرید رینگ لایت برای شما ضروری است. کیفیت نور په تاثیری در عکاسی دارد؟

کیفیت نور په تاثیری در عکاسی دارد؟

نکته‌ مهمی که باید به آن توجه داشته باشید میزان CRI یا همان شاخص سنجش کیفیت نور Color      rendering index  است. که به ما نشان می‌دهد منبع نور چقدر کیفیت دارد. باکیفیت‌ترین و بهترین نوری که در جهان وجود دارد نور خورشید است که به آن میزان CRI 100 را داده‌اند و باقی منابع نور را با آن مقایسه کرده و می‌سنجند.

اندازه و شدت نور چه تاثیری در عکاسی دارد؟

یکی دیگر از مهم ترین نکات اندازه و قدرت نور رینگ لایت است.  هرچه میزان لومن (lm) و شاخص تفکیک رنگ (CRI) بیشتر باشد. خروجی نور و نمایش رنگ سوژه‌ها بهتر خواهد بود، در نهایت تصویر باکیفیت‌تر و جذاب تری خواهید دید. دمای رنگ چه تاثیری دارد؟

دمای رنگ چه تاثیری دارد؟

بهترین رینگ لایت سلفی در زمان عکاسی یا فیلم‌برداری معمولاً از دمای رنگ گرم استفاده می‌شود. برخی از بهترین رینگ لایت‌ها گزینه‌ای را برای تغییر رنگ یا دمای نور دارند. اما اگر رینگ لایت شما این قابلیت را نداشت می‌توانید رنگ نور را به آسانی با ژل‌های رنگی مخصوص تغییر دهید.

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد