قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون در سال 2022

نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون در سال 2022

پس از خواندن این مقاله، با بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون  Recently Deleted، با استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات، آیفون خود از نسخه پشتیبان و دانلود آنها از iCloud یا iTunes Store، می توانید ویدیوهای حذف شده را از آیفون بازیابی کنید. احتمال اینکه حداقل یک روش کار کند زیاد است! 7 راه حل مشکل وصل نشدن آیفون به وای فای در سال 2022 چیست؟

نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون در سال 2022

 عوامل موثر بر بازیابی ویدیوی آیفون

دوربین های تعبیه شده آیفون عکس ها و فیلم های باورنکردنی می گیرند. از آنجایی که تلفن شما معمولاً نزدیک است، ضبط انواع رویدادهای برنامه ریزی شده و غیرمنتظره در ویدیو آسان است.

اگر از گوشی خود به این روش استفاده می کنید، یک شانس بسیار خوبی وجود دارد که مجبور شوید یک ویدیوی حذف شده آیفون را بازیابی کنید.

خوشبختانه، چندین راه برای بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون وجود دارد که به چند عامل بستگی دارد که به زودی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

سپس، نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون را با استفاده از روش های مختلف نشان خواهیم داد.

نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون در سال 2022

دو عامل موثر بر بازیابی ویدیوهای حذف شده

قبل از اینکه به روش های مختلف بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون خود بپردازیم، چند کلمه در مورد نحوه ذخیره و حذف این فایل های مهم به ترتیب بیان می شود.

روشی که iOS حذف فایل را مدیریت می کند مستقیماً بر توانایی شما برای بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون تأثیر می گذارد و اینکه کدام روش بازیابی بیشترین شانس موفقیت را دارد.

وقتی ویدیویی از آیفون شما حذف می شود، به صورت فیزیکی از دستگاه حذف نمی شود.

آنها فهمیدند که به راحتی می توان موارد ذخیره شده دیجیتالی مانند ویدیوها را حذف کرد، احتمال اینکه برخی از اطلاعات مهم در نهایت از بین بروند بسیار زیاد است.

به جای حذف فیزیکی مورد هنگام درخواست حذف، سیستم‌عامل‌های مدرن پیوندهای منطقی را که فایل‌ها را در اختیار سیستم‌عامل و سایر برنامه‌ها قرار می‌داد، حذف می‌کنند.

نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون در سال 2022

 

اگر مدت زمانی از حذف ویدیوها گذشته است اولین و مهمترین عامل چیست؟ اگر یک ویدیوی حذف شده را ظرف 30 روز کشف کردید، به سادگی می توانید آن را از آلبوم اخیراً حذف شده بازیابی کنید.

پس از آن، احتمال بازیابی موفقیت‌آمیز ویدیوها با میزان مصرف آیفون شما ارتباط مستقیم دارد.

پس از گذشت 30 روز از حذف ویدیو، واجد شرایط حذف دائمی با بازنویسی توسط سیستم عامل است.

هر بار که از آیفون استفاده می کنید، شانس بازنویسی ویدیوی مورد نظر شما افزایش می یابد.

اگر امروز یک ویدیو را حذف کنید و چندین سال دیگر از دستگاه استفاده نکنید، نرم افزار بازیابی اطلاعات شانس خوبی برای بازگرداندن آن خواهد داشت.

اگر زیاد از آیفون استفاده می کنید، ممکن است مدت کوتاهی پس از پایان دوره مهلت 30 روزه و حذف موارد از آلبوم Recently Deleted، ویدیو از بین برود.

مهم:  به محض اینکه متوجه شدید یک ویدیو حذف شده است، باید آلبوم Recently Deleted را بررسی کنید.

اگر آن را در آنجا پیدا کردید، به سادگی ویدیو را با استفاده از فرآیندی که در زیر توضیح داده شده است بازیابی کنید و به زندگی خود ادامه دهید. نحوه اتصال ایرپاد به گوشی آیفون و اندروید چگونه است؟

نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون در سال 2022

چگونه از حذف ویدیوهای آیفون جلوگیری کنیم؟

برای بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون چه باید کرد؟  حتی اگر راه‌هایی برای بازگرداندن ویدیوهای حذف شده وجود دارد، بهتر است در وهله اول آنها را از دست ندهید.

  •  هنگام اشتراک گذاری آیفون خود مراقب باشید.

بعد از اینکه به کسی اجازه می‌دهید ویدیوها یا عکس‌ها را در آیفون شما مشاهده کند، آلبوم Recently Deleted را بررسی کنید. اگر شخصی به طور تصادفی یا بدخواهانه ویدیویی را حذف کرد، می توانید به راحتی آن را از آلبوم بازیابی کنید.

  • قبل از حذف ویدیوها از آیفون خود را دوباره بررسی کنید.

اگر واقعاً نیازی به فضای ذخیره سازی در دستگاه شما وجود نداشته باشد، اجازه دهید موارد حذف شده به مدت 30 روز پیش فرض در آلبوم Recently Deleted باقی بمانند. آیفون خود را از سرقت و آسیب های محیطی ایمن کنید.

برای یک دزد بسیار آسان است که آیفون شما را در جیب خود فرو کند و ناپدید شود. همچنین آسیب رساندن به آیفون در زیر نور خورشید یا خیس شدن آن بسیار آسان است و همه ویدیوهای ذخیره شده را بی فایده می کند.

هنگام کلیک بر روی پیوندهای موجودات ناشناس مراقب باشید. ویروس های اختصاصی وجود دارند که از طریق پیوندهای موجود در پیام های متنی وارد دستگاه شما می شوند.

پس از آلوده شدن، می توانید ویدیوها و همچنین اطلاعات شخصی بسیار مهم را از دست بدهید. هکرها به طور مداوم راه های جدیدی را برای وسوسه کردن شما برای کلیک بر روی پیوند بدافزار ارائه می کنند، قربانی بعدی آنها نباشید.

در هر صورت، برای محافظت از خود و اطلاعاتتان باید از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون در سال 2022

نتیجه بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون

حذف یا از دست دادن تصادفی یک ویدیوی مهم هرگز خوشایند نیست. ویدیوهای ضبط شده در آیفون شما ممکن است یک رویداد یک بار در زندگی را نشان دهد که هرگز قابل بازسازی نیست. نکات ما را دنبال کنید تا احتمال آسیب دیدن ویدیوهای آیفون خود را به حداقل برسانید. اگر هنوز یک مورد مهم را از دست می دهید، روش های مختلف بازیابی ویدیوی آیفون که در مورد آن صحبت کردیم باید به شما در بازگرداندن آن کمک کند. یک ابزار بازیابی اطلاعات با کیفیت مانند Disk Drill می تواند ویدیوهای از دست رفته و انواع دیگر اطلاعات موجود در آیفون شما را بازیابی کند. همچنین شامل نرم افزار رایگان حفاظت از داده است که به حفظ امنیت اطلاعات ارزشمند شما کمک می کند.  کاربردی ترین برنامه ها در گوشی آیفون در سال ۲۰۲۲ چیست؟

بازیابی ویدیوهای حذف شده از آیفون فروشگاه iTunes بارگیری مجدد کنید.

  • اگر نیاز به دانلود مجدد نمایش های تلویزیونی یا فیلمهایی دارید که از طریق اپل خریداری کرده اید، از روش زیر استفاده کنید.
  • برنامه Apple TV را باز کنید.
  • روی تب Library در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • موردی را که می خواهید دوباره بارگیری کنید پیدا کنید. ممکن است مجبور شوید برای یافتن مورد، روی برگه اشتراک‌گذاری خانواده ضربه بزنید.
  • روی موردی که می‌خواهید بازیابی کنید ضربه بزنید و سپس روی دکمه دانلود ضربه بزنید .
  • هنگامی که یک مورد را از اپل خریداری کردید، می توانید آن را هر چند بار که لازم است دوباره دانلود کنید. این روش بازیابی فقط با ویدیوهایی که از این طریق به دست آمده اند قابل استفاده است. ممکن است بتوانید ویدیوها را از سایر فروشندگان نیز بارگیری مجدد کنید.

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد