قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

2 روش بازیابی فایل های پاک شده در اندروید (بازیابی از پشتیبان گیری ، Google Photos )

2 روش بازیابی فایل های پاک شده در اندروید
یک حرکت اشتباه، نقص دستگاه، یا شاید یک برنامه نادرست، فایل‌های ارزشمند شما در دستگاه Android  از بین رفته است. با این حال، حتی اگر اطلاعات شما از بین رفته باشد، نگران نباشید: احتمالاً تا پایان این مقاله تمام فایل های حذف شده خود را در دستگاه اندرویدی خود بازیابی خواهید کرد. ۵ راه برای انتقال فایل ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر چگونه است؟ متأسفانه، ما نمی‌توانیم یک راه‌حل ساده «فشار دادن دکمه برای برگرداندن فایل‌ها» را ارائه دهیم. مسیر بازیابی فایل های پاک شده در اندروید تا حد زیادی به مکان و نحوه ذخیره آنها بستگی دارد. بنابراین، بیایید همه راه‌هایی را ببینیم که می‌توانید فایل‌های خود را از دستگاه Android خود بازگردانید. 2 روش بازیابی فایل های پاک شده در اندروید

نحو بازیابی فایل های پاک شده در اندروید چگونه است؟

خوشبختانه، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید فایل‌های خود را از دستگاه Android خود بازگردانید: در بیشتر موارد، فایل‌های شما هنوز در دسترس هستند اما پنهان هستند. در غیر این صورت، اگر آنها را در یک سرویس فعال ابری مانند Dropbox ذخیره کرده باشید، بازگرداندن آنها آسان است. حتی در بدترین حالت، که واقعاً حذف می‌شوند، می‌توان با استفاده از نرم‌افزار بازیابی تخصصی آن‌ها را بازگرداند . این به این دلیل است که، درست مانند رایانه های شخصی ویندوز و لینوکس، وقتی فایل ها در اندروید «حذف می شوند»، از حافظه پاک نمی شوند. در عوض، آنها بین پوشه ها منتقل می شوند، یا فضای ذخیره سازی که اشغال می کنند به عنوان در دسترس برای استفاده علامت گذاری می شود. به خاطر داشته باشید که در نهایت فایل های شما حذف خواهند شد. بنابراین، شما باید به محض اینکه متوجه شدید که آنها از بین رفته اند، اقدام کنید. 2 روش بازیابی فایل های پاک شده در اندروید

چگونه فایل های شما در اندروید ناپدید می شوند؟

متأسفانه، رایج ترین دلیل از دست دادن داده ها خطای کاربر است، کاربر به طور تصادفی فایل های خود را حذف می کند. همه فکر می کنند که هرگز با چنین مشکلی دست و پنجه نرم نخواهند کرد. با این حال، انتخاب ریز عکس‌های نادرست و حذف عکس‌هایی که ترجیح می‌دهید حذف نکرده باشید، آسان است.  بله، ما از روی تجربه صحبت می کنیم! همچنین خراب شدن سیستم فایل نسبتاً آسان است، اگرچه نادر است. خاموش شدن غیرمنتظره دستگاه در حالی که فرآیند نوشتن فایل در حال انجام است ممکن است منجر به چنین مشکلی شود. همین اتفاق می‌تواند در دستگاه‌های قدیمی‌تر و بیش از حد استفاده‌شده با حافظه‌ی خراب نیز رخ دهد. با این حال، در چنین مواردی، پس از مدیریت اطلاعات خود، بهتر است برنامه ریزی برای جایگزینی دستگاه خود را آغاز کنید. حتی اگر بتوانید داده های خود را ذخیره کنید، این تراشه های حافظه قابل سرویس دهی توسط کاربر نیستند. اینها تنها منابع از دست دادن داده نیستند، اما تا حد زیادی رایج ترین آنها هستند.

 آیا می توان فایل های پاک شده در اندروید را از حافظه داخلی و خارجی بازیابی کنیم؟

در اکثر دستگاه‌های اندرویدی، معمولاً دو مخزن فضای ذخیره‌سازی وجود دارد که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید: داخلی و خارجی. حافظه داخلی از تراشه های حافظه داخل دستگاه تشکیل شده است. هم سیستم عامل و هر فایل اضافی (برای برنامه ها یا ایجاد شده توسط کاربر) در آنجا هستند. حافظه خارجی معمولاً به راه حل هایی اشاره دارد که حافظه داخلی موجود دستگاه را افزایش می دهد، مانند کارت های micro SD و درایوهای فلش USBمی باشد. نسخه‌های مدرن اندروید اجازه دسترسی نامحدود به حافظه خارجی را می‌دهند، زیرا به هر حال محدودیتی وجود نخواهد داشت. برای مثال، همیشه می‌توانید یک کارت micro SD را به رایانه شخصی خود متصل کنید تا به همه چیزهایی که روی آن است دسترسی داشته باشید. با این حال، اندروید مدرن موانعی ایجاد می کند و به دلایل امنیتی اجازه دسترسی نامحدود به حافظه داخلی خود را نمی دهد. به همین دلیل است که ممکن است پیشنهاداتی مبنی بر اینکه دستگاه شما برای بازیابی بهینه فایل در اندروید باید «روت» شود را مشاهده کنید. در ادامه قصد داریم نحوه بازیابی فایل های پاک شده در اندروید بررسی کنیم. 2 روش بازیابی فایل های پاک شده در اندروید

بازیابی اطلاعات از دست رفته از اندروید روت شده در مقابل روت نشده

دقیقاً به دلیل محدودیت‌هایی که در بالا ذکر کردیم، ممکن است پیشنهاداتی را مشاهده کنید که دستگاه شما باید برای بازیابی بهینه فایل در اندروید «روت» شود. این اصطلاح از لینوکس سرچشمه می گیرد، جایی که “root”  حساب پیش فرض مدیر است. یک حساب ریشه دسترسی کامل و نامحدود به همه چیز در دستگاه دارد. با این حال، درست مانند لینوکس، پیشنهاد می‌شود هنگام استفاده از دستگاه خود از حساب دیگری استفاده کنید، زیرا هنگام ورود به سیستم روت، شکستن چیزی آسان است. به همین دلیل این اکانت به صورت پیش فرض در اندروید غیرفعال است. بنابراین، “روت کردن” معمولاً فرآیندی است که از طریق آن کاربر آن حقوق مدیریتی را به دست می آورد، به همراه آنها، توانایی انجام هر کاری را که می خواهد با دستگاه خود انجام می دهد.

سردرد رمزگذاری

رمزگذاری ممکن است برای امنیت بسیار عالی باشد، اما زمانی که نیاز به بازیابی اطلاعات از یک دستگاه دارید، مانع مهمی رخ می دهد. وقتی در Android رمزگذاری می‌شود، محتوای کارت SD میکرو/مینی فقط در آن دستگاه Android قابل دسترسی است. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را مستقیماً در دستگاه Android خود بازیابی کنید، رمزگذاری نباید مشکلی ایجاد کند. با این حال، استفاده از رایانه شخصی برای بازیابی اطلاعات خود را غیرممکن می کند. ابتدا باید کارت SD خود را به دستگاهی که در آن رمزگذاری شده است وارد کنید، آن را رمزگشایی کنید و سپس سعی کنید اطلاعات خود را از آن بازیابی کنید. نحو بازیابی فایل های پاک شده در اندروید چگونه است؟ تقریباً تمام دستگاه های اندرویدی مدرن از رمزگذاری پشتیبانی می کنند. با این حال، بسیاری از آنها با رابط‌های مخصوص به خود در بالای اندروید وانیلی عرضه می‌شوند که هر کدام اشیا را جابه‌جا می‌کنند. با این حال، اندروید همچنین به شما امکان می دهد در منوی تنظیمات خود جستجو کنید. بنابراین، می‌توانید گزینه رمزگشایی کارت SD خود را در همه دستگاه‌های اندرویدی با جستجوی ساده پیدا کنید :
  • از منوی تنظیمات دستگاه Android خود دیدن کنید .
  • روی قسمت جستجو ضربه بزنید و «رمزگذاری» را تایپ کنید.
  • هر ورودی که به کارت SD یا «حافظه خارجی» شما اشاره دارد، انتخاب کنید.
  • گزینه های آنجا را بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید که کارت SD شما را رمزگشایی می کند.
2 روش بازیابی فایل های پاک شده در اندروید

بهترین راه برای بازیابی فایل های پاک شده در اندروید

در بیشتر موارد، حتی اگر آنها در جایی یافت نمی شوند، احتمالاً همچنان می توانید فایل های خود را از دستگاه Android خود بازگردانید. بازیابی فایل های پاک شده در اندروید به عوامل زیادی بستگی دارد:
  • کجا ذخیره می شدند؟
  • آیا از سرویس‌های فعال ابری استفاده می‌کردید ؟
  • بک آپ نگه داشتی؟
  • آیا گوشی شما روت شده است ؟
روشی که باید برای بازگردانی فایل‌ها در اندروید استفاده کنید به پاسخ این سؤالات بستگی دارد. با این حال، اگرچه راه حل ها تغییر می کنند، همانطور که خواهید دید، همه آنها بسیار ساده هستند.

روش شماره 1: بازیابی از پشتیبان گیری

آیا یکی از دستگاه های محبوب سامسونگ را دارید و از راه حل پشتیبان داخلی سامسونگ Cloud نیز استفاده می کردید؟ سپس، بازیابی فایل های پاک شده در اندروید آسان است.
  • به تنظیمات دستگاه خود مراجعه کنید .
  • (حساب‌ها و پشتیبان‌گیری) را انتخاب کنید.
  • روی Backup and restore  ضربه بزنید .
  • Restore data را انتخاب کنید.
  • آنچه را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و سپس روی Restore  ضربه بزنید .
به زودی بازیابی فایل های پاک شده در اندروید انجام می شود. اگر نه، ارزش دارد راهنمای گسترده‌تر ما را در مورد نحوه بازیابی عکس‌های حذف شده از هر تلفن سامسونگ بررسی کنید.

روش شماره 2: عکس های حذف شده خود را برگردانید.

اگر از برنامه پیش‌فرض Photos گوگل برای مدیریت آن‌ها استفاده می‌کنید، حذف عکس‌هایتان در دستگاه‌های اندروید نسبتاً آسان است. به این دلیل که وقتی فایل های تصویری را از داخل Photos حذف می کنید، از دستگاه حذف نمی شوند، عوض، آنها به سطل زباله منتقل می شوند. در نهایت، آنها نیز از آنجا حذف می شوند، بنابراین شما باید قبل از اینکه این اتفاق بیفتد آنها را پس بگیرید. خوشبختانه، بازیابی فایل های پاک شده در اندروید همانطور که می دانید عکس های حذف شده در ویندوز 10 آسان است، این کار در تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید شما نیز امکان پذیر است:
  • برنامه رسمی Google Photos را راه اندازی کنید.
  • به برگه چهارم آن، کتابخانه بروید . سطل زباله در بالا سمت راست را انتخاب کنید .
  • در داخل، تمام فایل های تصویری حذف شده (به طور پیش فرض) در 60 روز گذشته را خواهید یافت.
  • روی اولین تصویری که می‌خواهید بازیابی کنید ضربه بزنید و نگه دارید تا انتخابی شروع شود، سپس روی بقیه تصاویری که می‌خواهید برگردید ضربه بزنید.
  • بر روی Restore  ضربه بزنید تا تصاویر خود را برگردانید.

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد