قیمت هاو موجودی سایت به روز می باشد

اصلی ترین دلایل خراب شدن کابل شارژر و هندزفری

اصلی ترین دلایل خراب شدن کابل شارژر و هندزفری
برای بسیاری از کاربران پیش آمد که 2 بار شایدم بیشتر کابل شارژر خریداری کردند. اگر به دلایل خراب شدن کابل شارژر مجبور به خرید کابل شده اید و مدتی بعد دوباره کابل خراب شد و این چرخه ادامه پیدا کرد، باید به کیفیت محصولات انتخابی شک کنید. یکی از اصلی ترین دلایل خراب شدن شارژر تقلبی بودن آداپتور و هندزفری می باشد. کابل های تقلبی هیچگونه استانداردی ندارند، مشکلات کابل تقلبی تنها کاهش طول عمر نیست. خراب شدن ای سی کابل گوشی دیگر عوارض خرید کابل تقلبی است. در ادامه اصلی ترین دلایل خراب شدن کابل شارژر و هندزفری و راهکار جلوگیری از آن را بررسی می کنیم. 5 روش تشخیص کابل شارژ اصلی آیفون از تقلبی  چیست؟  

اصلی ترین دلایل خراب شدن کابل شارژر و هندزفری

 

خرید کابل شارژر اصلی آیفون

آیا می دانستید کمپانی اپل تصمیم گرفت کابل شارژ را طوری طراحی کند، که بعد از مدتی خراب شود. احتمالا با این تصمیم عصبانی شدید و فکر می کنید کمپانی اپل قصد دارد با طراحی محصولات بدون کیفیت مردم را اجبار به خرید محصولات خود کند . ولی این گونه نیست، شرکت اپل در سال 1998 یک تعهد نامه به دولت آمریکا و مردم کشور امضا کرد. این تعهد نامه به منظور اهمیت تولید استاندارد از مواد اولیه قابل بازیافت می باشد. به عبارتی بعضی از عناصر در طبیعت مانند PVC قابل بازیافت نیستند. یعنی ترکیب PVC که یک عنصر مخرب آرسنیک و سرب سنگین توسط کمپانی اپل قابل بازیافت نیست. جالب است بدانید کمپانی سامسونگ از عناصر غیر قابل بازیافت در طراحی کابل شارژر استفاده می کند. این اقدام شرکت اپل مانع کاهش کیفیت نمی شود . محصولات اپل در مدت زمان تعیین شده دارای پشتیبانی فنی و نرم افزاری هستند که بعد از 4 سال این محصولات آماده به بازیافت در طبیعت هستند. در ادامه دلایل خراب شدن کابل شارژر را بررسی می کنیم. آیا می دانید تفاوت شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ در چیست؟   دلایل خراب شدن کابل شارژر آیفون

دلایل خراب شدن کابل شارژر آیفون

به همین دلیل است که بعد از چند سال کابل شارژر آیفون حالت پوسیدگی پیدا می کند. اگر کابل شارژر در کمتر از 4 سال پوسیده و دچار پارگی شد، باید در نظر بگیرید که مواد دیگری در کابل شارژر آیفون تاثیر گذاشتند. به عنوان مثال استفاده صحیح از کابل شارژر یک نکته مهم در طول عمر کابل می باشد. نکات دیگری وجود دارد که در ادمه بررسی می کنیم.

آیا سیم کابل شارژر تعمیر می شود؟

اگر تعمیر سیم کابل وجود داشته باشد، ولی انجام این کار توصیه نمی شود. آتش سوزی و برق گرفتگی از مهم ترین عوارض تعمیر سیم کابل شارژر می باشد. اگر تعمیر کابل اندروید و آیفون وجود داشته باشد، موقت این تعمیر صورت می گیرد و ممکن است بعد از مدتی با عوارض آن روبه رو شوید.   آیا سیم کابل شارژر تعمیر می شود؟  

دلایل خراب شدن کابل شارژر و هندزفری و راهکار های جلوگیری از آن

قبل از تعمیر کابل شارژر و هندزفری به فکر جلوگیری از این عوارض باشید. اگر کابل شارژ و هندزفری کار می کند، نشانه سالم بودن وسیله می باشد ولی اگر روکش دچار پوسیدگی شود می توان با تعویض روکش از خراب شدن کابل و هندزفری جلوگیری کرد.   دلایل خراب شدن کابل شارژر و هندزفری و راهکار های جلوگیری از آن

خرید محافظ کابل و هندزفری

بهترین راه جلوگیری خراب شدن کابل شارژر خرید محافظ کابل شارژر و هندزفری است. محافظ ها در مدل های مختلفی تولید می شوند.   مهم ترین دلایل خراب شدن کابل شارژر چیست؟  

مهم ترین دلایل خراب شدن کابل شارژر چیست؟

از مهم ترین دلایل خراب شدن کابل شارژر ها که ممکن است اتفاق بیوفتد عبارت از:
  • استفاده نادرست از کابل شارژر و هندزفری
  • اتصال و قطع کابل و هندزفری
  • فشار به کابل و هندزفری
  • برخورد رطوبت و مایعات به کابل و هندزفری
  • دمای مناسب نگهداری از کابل و هندزفری
  • جنس کابل شارژر و هندزفری
 

استفاده نادرست از کابل شارژر

کابل ها از قطعاتی طراحی شده اند که بیشتر کاربران به آن توجه ای نمی کنند، کابل ها و هندزفری ها بیشتر اوقات در معرض کشیدگی و گره خوردن و دیگر اتفاقات قرار می گیرند. کشیده شدن کابل و هندزفری در سیم داخلی قطعی به وجود می آورد. به کابل شارژر و هندزفری بیشتر دقت کنید. اتصال و قطع کابل و هندزفری از دیگر دلایل خراب شدن کابل شارژر می توان به زمان اتصال و قطع اتصال اشاره کرد. اگر کابل و هندزفری را به درستی متصل نکنید. یا زمانی که از اتصال جدا می کنید، کابل را محکم و نادرست خارج کنید، باعث خراب شدن کابل می شود.   راهکار های جلوگیری از خرابی کابل شارژر و هندزفری

فشار وارد شده بر کابل و هندزفری

فشار های زیاد یکی از دلایل خراب شدن کابل شارژر می باشد. فشار های زیاد یا پیچاندن و گره خوردن کابل از داخل و خارج باعث آسیب دیدگی و پاره شدن می شود. رطوبت و برخورد مایعات به کابل و شارژر یکی دیگر از دلایل خراب شدن کابل شارژر و هندزفری که بیشتر در بین کاربران رایج است، برخورد کابل با مایعات می باشد. نکته : اگر دست شما رطوبت دارد به کابل شارژر و هندزفری دست نزنید.

دمای مناسب نگهداری از کابل و هندزفری

بیشتر کاربران زمانی که گوشی را شارژ می کنند، شارژر و کابل را در پریز رها می کنند. این یک کار خطرناک است چرا که نوسانات برق می تواند یکی از دلایل خراب شدن کابل شارژر و هندزفری باشد. زمانی که نیاز به شارژر خود ندارید آن را از پریز خارج کنید.

جنس کابل شارژر و هندزفری

کابل های شارژر اندروید و آیفون می تواند جنس های متفاوتی داشته باشند. جنس بعضی از کابل ها PVC که یکی از رایج ترین ها می باشد. این جنس در برابر آب و اشتعال مقاوم است. بعضی از تولید کنندگان از موارد TPE که جنسی پلاستیکی استفاده می کنند.مواد TPE استحکام خوبی  دارد و با محیط زیست سازگار است.   راهکار های جلوگیری از خرابی کابل شارژر و هندزفری

راهکار های جلوگیری از خرابی کابل شارژر و هندزفری

اگر یکی از نشانه خراب بودن کابل را مشاهده کردید آن را عوض کنید، در این بخش راهکار های افزایش عمر کابل شارژر و هندزفری بررسی میکنیم.
  • خرید محافظ فنری و پلاستیکی
  • نحوه درست جمع کردن کابل و هندزفری

خرید محافظ فنری و پلاستیکی

یکی از آسان ترین راه ها برای حفاظت از کابل و هندزفری خرید محافظ کابل می باشد. این محافظ ها به دور کابل و هندزفری پیچیده می شود و از کشیدگی و پارگی کابل و هندزفری جلوگیری میکنند.  محافظ ها تا حد بسیاری باعث دوام بیشتر کابل می شوند.

نحوه صحیح جمع کردن کابل شارژر و هندزفری

هیچ وقت کابل شارژر خود را تا نزنید باید آن را به صورت دایره جمع کنید تا سیم های داخل کابل و هندزفری دچار مشکل نشوند.    

رادینو پلاس به عنوان بزرگترین واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و انواع حافظه و قطعات شما را به فروشگاه اینترنتی خود دعودت میکند تا با بهترین قیمت عمده محصولات مورد نیاز مغازه و مصرفی خود را از این فروشگاه تامین کنید.

تنوع بی نظیر و خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از ویژگی های بارز بازرگانی رادینو پلاس است که سالیانی به کار واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از مبدا چین و دبی مشغول است و در سطح اول این بازار موبایل و کامپیوتر قرار دارد.

برای دیدن قیمت های ویژه ما روی ورود به فروشگاه کلیک کنید

ورود به فروشگاه رادینو پلاس

وارد کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد