راهنمای خرید کابل Aux

خرید کابل AUX

اگر می‌خواهید یک دستگاه خارجی مانند تلفن هوشمند خود را به سیستم صوتی خودروی خود متصل کنید، یکی از راه‌های این کار استفاده از یک کابل Aux با رتبه برتر است. می توان از آن برای تعدادی از دستگاه های الکترونیکی برای پخش موسیقی و سایر فایل های صوتی استفاده کرد. بهترین کابل Aux 3.5 میلی متری را متناسب با نیاز خود پیدا کنید. در ادامه کابل صدا ماشین و مزایای کابل Aux و بهترین انواع کابل های 3.5 میلی متری Aux بررسی می کنیم.

مزایای کابل Aux

در حال حرکت موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید. اگر لیست پخش یا آهنگ‌هایی در اپل، سامسونگ یا سایر دستگاه‌های تلفن همراه خود دارید که می‌خواهید از طریق سیستم صوتی وسیله نقلیه خود به آن‌ها گوش دهید، بهترین کابل Aux برای بلندگوها به شما این امکان را می‌دهد.

سهولت استفاده. پخش موسیقی یا سایر فایل‌های صوتی از تلفن هوشمند، آی‌پد یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی بسیار ساده است، فقط با اتصال بهترین نام تجاری سیم AUX به سوکت AUX وسیله نقلیه خود که در داشبورد، پشتی بازو یا جعبه دستکش قرار دارد.

قابل حمل بودن بهترین کابل Aux می تواند به اندازه یک یا سه فوت طول داشته باشد. حمل و انتقال آن از یک ماشین به ماشین دیگر آسان است. همچنین می توانید از این کابل ها در اطراف خانه و با وسایلی مانند کامپیوتر شخصی استفاده کنید.

انواع کابل 3.5 میلی متر

کابل Aux را می توان با تلفن های همراه، پخش کننده های MP3 قابل حمل، دستگاه های ناوبری قابل حمل، پخش کننده های DVD از راه دور یا سایر دستگاه های الکترونیکی استفاده کرد.

خرید کابل Aux

کابل نوری

یک کابل نوری یک سیگنال دیجیتال خام ارسال می کند، در حالی که یک کابل Aux استاندارد 3.5 میلی متری سیگنال آنالوگ تبدیل شده را ارسال می کند. کابل نوری کیفیت بالاتری دارد. کابل 3.5 میلی متری را نمی توان در ورودی/خروجی فیبر نوری استفاده کرد و کابل فیبر نوری را نمی توان در ورودی/خروجی 3.5 میلی متری استفاده کرد. هر کدام به کابل ها و کانکتورهای متفاوتی نیاز دارند. کابل های نوری تداخل کمتری ایجاد می کنند اما گران تر و کمتر از کابل های 3.5 میلی متری هستند.

قیمت کابل Aux

کابل های Aux می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند، اما کیفیت آنها می تواند طیف گسترده ای داشته باشد. شما می توانید محصولات مناسبی را در این محدوده قیمت پیدا کنید، اما مطمئن شوید که قبل از خرید تحقیق کنید تا از سیم های پایین تر جلوگیری کنید.

کابل aux با بهترین کیفیت معمولاً برای شما هزینه کمی دارد. با این حال، برای پیدا کردن یکی که بادوام باشد و صدایی تمیز تولید کند، نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید.

برخی از کابل‌های پریمیوم ممکن است کمی گران‌تر باشند، و می‌توانید محصولاتی را پیدا کنید که به همان اندازه با پول کمتری کار می‌کنند. همچنین طناب هایی که طول بیشتری دارند هزینه بیشتری دارند.

راهنمای خرید کابل Aux

ویژگی های کلیدی Aux

اتصالات با روکش طلا : اکثر محصولات متوسط ​​و رده بالا دارای اتصالات با روکش طلا هستند. کابل Aux دارای این ویژگی هستند زیرا به انتقال صدا کمک می کند. کانکتورهای بهتر کیفیت صدا را بهبود می بخشد و همچنین تداخل الکترونیکی را کاهش می دهد. روکش طلا در مورد نحوه صدای موسیقی شما در وسیله نقلیه شما تفاوت زیادی ایجاد می کند.

ویژگی های دیگر کابل Aux

مواد: سازندگان از مواد مختلفی در کابل های خود استفاده می کنند. اکثر سیم ها از مس خالص ساخته می شوند، اما کیفیت مس بسته به برند می تواند متفاوت باشد. محصولی را پیدا کنید که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشد. سیم های بهتر ساخته شده صدای باکیفیت را کارآمدتر منتقل می کنند و در کل دوام بیشتری خواهند داشت.

طراحی بدون اکسیژن: یک کابل Aux سنگین شامل دو سیم است که در فویل محافظ پیچیده شده است. آنهایی که لایه های عایق بیشتری دارند و از مواد بهتر ساخته شده اند برتر خواهند بود زیرا فاقد اکسیژن هستند. کابلی که در داخل آن اکسیژن وجود دارد ممکن است با الکتریسیته ساکن مشکل داشته باشد که می تواند باعث تداخل یا از دست دادن سیگنال شود. استاندارد صنعت کابل های بدون اکسیژن است.

سازگاری: اکثر دستگاه‌های الکترونیکی با سیم AUX با رتبه‌بندی بالا سازگار هستند. آنها معمولاً یک پورت استاندارد 3.5 میلی متری دارند. با این حال، برخی از دستگاه ها ممکن است این نوع پورت را نداشته باشند، بنابراین ممکن است نیاز به استفاده از کابل دیگری داشته باشید.

عمر خمشی: عمر خمشی به دوام کابل اشاره دارد. چیزی که اندازه گیری می کند میزان خمشی است که کابل می تواند قبل از شروع به سایش تحمل کند. حداقل، بادوام ترین کابل Aux دارای ارزش حداقل 10000 خواهد بود. هر چه ارزش بالاتر باشد، بهتر است.

پخش عمده aux در رادینو پلاس با قیمت مناسب و گارانتی معتبر بهترین انتخاب برای خرید عمده مغازه داران است.

بهترین بررسی ها و توصیه های کابل Aux در سال 2023

کابل Aux 3.5 میلی متری دو سر نر

بسیاری از کابل‌های aux ادعا می‌کنند که یک تناسب جهانی دارند، اما این کابل از Sabrent نزدیک‌ترین کابلی است که ما شاهد آن هستیم. ما آن را در گوشی‌های هوشمند، پخش‌کننده‌های mp3، تبلت‌ها، استریو ماشین، سیستم‌های بلندگو و هر چیز دیگری که می‌توانیم پیدا کنیم که صدای دلپذیری ایجاد می‌کند، امتحان کرده‌ایم. در حالی که برخی از آنها به کمی نیرو نیاز دارند تا در جای خود محکم شوند، اما هر کدام در نهایت با استاندارد بالایی مطابقت دارند و کار می کنند.

چیزهای بیشتری برای توصیه این محصول نسبت به سایر محصولات وجود دارد. این کابل بسیار طولانی است و برای گوش دادن در وان حمام یا هر جای دیگری که در آن احساس راحتی می کنید برای بلند شدن بسیار ایده آل است. همچنین یک انتخاب عالی برای جلسات گروهی بزرگ، به ویژه کنفرانس های کاری و گردهمایی های بزرگ مناسب است. روکش طلا تداخل نزدیک به صفر را تضمین می کند، که منجر به وضوح بی سابقه صدا با سرعت انتقال ستاره ای می شود.

چند نکته منفی وجود دارد. در حالی که صدا ما را به یاد هدفون های باکیفیت می اندازد، قیمت آن نیز متأسفانه اینطور است. برای این خرید کابل Aux کمی بیشتر باید هزینه کنید. همچنین، همانطور که اشاره کردیم، قرار دادن این کابل در برخی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مدل قدیمی‌تر، ممکن است کمی سخت باشد.

1 12 پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

کابل Aux استریو 

اگر چیزی برای گوش دادن نداشته باشید، هر روز رانندگی به محل کار و برگشتن به آن می تواند خسته کننده شود. اگر به دنبال یک کابل aux هستید که ارزش پولی را ارائه دهد، ممکن است همین باشد. این به شما امکان می دهد در تمام روز به موسیقی، کتاب های صوتی یا فایل های صوتی گوش دهید. از آن برای اتصال تلفن خود به استریو اتومبیل خود استفاده کنید و از موسیقی یا فایل های صوتی مورد علاقه خود در حال حرکت لذت ببرید.

برای شروع، یک سر کابل را به جک 3.5 میلی‌متری صدا و سر دیگر آن را به کابل Aux در بلندگو، هدفون، استریو ماشین یا دستگاه خروجی صدا وصل کنید. دوشاخه های با روکش طلا در هر انتها عملکرد قابل اعتماد و حداقل از دست دادن سیگنال را ایجاد می کنند. روکش طلا نیز باعث می شود کابل aux در برابر خوردگی مقاوم باشد. این کابل شفت باریکی دارد و به راحتی از طریق قاب گوشی و تبلت متصل می شود.

اما با وجود بسیاری از ویژگی های فوق العاده آن، دارای چند مشکل است. برخلاف بسیاری از کابل‌های AUX با کیفیت بالا، انتهای آن به‌درستی محافظت نمی‌شود و می‌تواند بار الکتریکی را حمل کند. علاوه بر این، در شرایطی که فایل صوتی از بیش از یک منبع عبور می کند، نمی توانید از آن استفاده کنید. زمزمه ناخوشایندی ایجاد خواهد کرد.

2 14 پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

کابل صوتی FosPower Audio Aux

این کابل دارای کانکتورهایی با روکش طلای 24 عیار برای مقاومت در برابر خوردگی و کاهش تیرگی است. حفاظ با بافته‌های مسی و فویل آلومینیومی انعطاف‌پذیری کابل را فراهم می‌کند و تداخل EMI/RFI ناخواسته را کاهش می‌دهد. عایق دی الکتریک فوم پلی اتیلن آن از دست دادن سیگنال را به حداقل می رساند و هسته مسی قلع اندود اکسیداسیون را کاهش می دهد و عمر سیم را افزایش می دهد. در طول های مختلف از یک تا 25 فوت موجود است.

ترکیبی از فویل و محافظ مسی بافته شده به جلوگیری از استاتیک و از دست دادن سیگنال کمک می کند و صدایی زیبا و تمیز با انتقال کیفیت صدای عالی تولید می کند. کابل محکم، ضخیم و خوش ساخت است، انتهای آن محکم وصل شده است و مستقیماً با قاب روی گوشی شما قرار می گیرد. کابل خوب و انعطاف پذیر است و به راحتی می توان آن را بدون گره خوردن یا پیچ خوردگی حرکت داد.

یکی از مشکلات این است که کابل ممکن است هر از چند گاهی شل شود. با گذشت زمان، ممکن است به موقعیت حساس شود و فقط زمانی کار کند که به روش خاصی ردیف شود. کابل ممکن است بعد از مدت کوتاهی از استفاده بشکند یا شروع به ترک خوردن کند. همچنین ممکن است در برخی از تلفن ها به درستی قفل نشود و در شرایط سخت شل شود.

کابل صوتی FosPower Audio Aux

کابل صوتی Mediabridge

Mediabridge یک شرکت شناخته شده تولید کننده کابل های قابل اعتماد و با کیفیت است. این مدل خاص به دلیل کیفیت صدای عالی و سازگاری با دستگاه های مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار است. می‌توانید آن را به انواع گوشی‌های هوشمند و پخش‌کننده‌های MP3 وصل کنید، حتی زمانی که دارای انواع مختلف کیف هستند.

این کابل 3.5 میلی متری دارد و تقریباً با هر دستگاهی از جمله آی پاد، لپ تاپ و هدفون سازگار است. پس از اتصال به برق، خروجی صدای چشمگیر را بدون هیچ گونه نویز و لرزشی فعال می کند.

چیزی که کابل را جذاب تر می کند ساختار محکم آن است. دارای شمع هایی با روکش طلا که مقاوم در برابر خوردگی و بسیار بادوام هستند. آنها صدای واضحی را ارائه می دهند و احتمال از دست دادن سیگنال را کاهش می دهند. به‌علاوه، طراحی پایین‌رفته، بدون در نظر گرفتن اندازه و شکل کیس، اتصال ایمن را در هر زمان تضمین می‌کند.

با این حال، در مورد این محصول باید چند نکته را در نظر داشت. اشکال اصلی این است که سفتی کلی کابل است. به دلیل عدم انعطاف پذیری و حلقه های پلاستیکی در اطراف شاخه های فلزی، کابل نیاز به جابجایی خاصی دارد و برای ذخیره سازی نباید زیاد تکان داده شود. همچنین، دوشاخه ها بعد از مدتی شل می شوند، بنابراین ممکن است لازم باشد هر از گاهی آنها را دوباره پیچ کنید.

کابل صوتی Mediabridge

کابل صوتی iXCC Aux

 iXCC یک برند بسیار محبوب است که مورد اعتماد بسیاری از کاربران است. در اینجا یک کابل aux خوش ساخت ارائه می دهد که می توانید با انواع دستگاه ها از آن استفاده کنید. می‌توانید آن را به تلفن‌ها، آی‌پاد، تبلت‌ها و پخش‌کننده‌های MP3 وصل کنید و از صدای با کیفیت در هنگام حرکت لذت ببرید.

این کابل دارای اتصالات محافظ دوگانه ساخته شده از فلز صیقلی است. آنها روکش طلا، بسیار بادوام و مناسب برای استفاده روزانه و سنگین هستند. طراحی بدون گره خوردن کابل را برای حمل و نقل و ذخیره سازی بسیار راحت می کند.

ابعاد کابل Aux 3.5 میلی متر است که به این معنی است که به تمام جک های استاندارد متصل می شود. مهمتر از آن، تضمین می کند که در هر گوش دادن، بدون از دست دادن سیگنال یا صداهای مزاحم، صدایی واضح و واضح دریافت کنید. همچنین اتصال ایمن و پایدار را فراهم می کند.

توجه به ضخامت این کابل بسیار مهم است. ممکن است در پورت های کوچک مناسب نباشد و نیاز به تغییراتی دارد. همچنین، برخی از خریداران مشکلات مربوط به صداهای گاه به گاه را گزارش کردند. کابل ممکن است گاهی اوقات صدای بلندی ایجاد کند.

کابل صوتی  iXCC Aux

کابل  Aux StarTech

اگر به دنبال یک کابل مقرون به صرفه هستید، این ممکن است انتخاب عالی برای شما باشد.

 StarTech ترکیبی عالی از کیفیت صدای بالا و دوام را با قیمت پایین ارائه می دهد. می‌توانید از کابل با آی‌پاد، پخش‌کننده‌های MP3 و تلفن‌ها استفاده کنید، بدون اینکه در جاده‌ها صدا و سایر تداخل‌های صوتی را تجربه کنید.

این یک کابل  Aux 3.5  میلی‌متری است که در طول‌های مختلف ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما مناسب است. همه آن‌ها به جک استاندارد خودرو متصل می‌شوند و تضمین می‌کنند که در حین رانندگی، موسیقی عالی را تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب در مورد این کابل این واقعیت است که دارای اتصالات قالبی و طلاکاری شده است. آنها احتمال از دست دادن سیگنال را کاهش می دهند و به طور کلی عمر کابل aux را افزایش می دهند.

با این حال، چند نکته وجود دارد که باید در مورد این محصول بدانید. این کابل بسیار نازک و سبک است و در حالی که امکان تطبیق پذیری بیشتر و ذخیره سازی آسان تر را فراهم می کند، بر دوام کلی محصول نیز تأثیر می گذارد. کابل کمی شل به نظر می رسد و نیاز به جابجایی دقیق دارد. همچنین ممکن است گزینه مناسبی برای استفاده سنگین نباشد.

کابل  Aux StarTech

کابل استریو Aux جهانی iXCC  

اگر به دنبال یک کابل مقرون به صرفه هستید، این ممکن است انتخاب عالی برای شما باشد.

 StarTech ترکیبی عالی از کیفیت صدای بالا و دوام را با قیمت پایین ارائه می دهد. می‌توانید از کابل با آی‌پاد، پخش‌کننده‌های MP3 و تلفن‌ها استفاده کنید، بدون اینکه در جاده‌ها صدا و سایر تداخل‌های صوتی را تجربه کنید.

این یک کابل aux 3.5 میلی‌متری است که در طول‌های مختلف ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما مناسب است. همه آن‌ها به جک استاندارد خودرو متصل می‌شوند و تضمین می‌کنند که در حین رانندگی، موسیقی عالی را تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب در مورد این کابل این واقعیت است که دارای اتصالات قالبی و طلاکاری شده است. آنها احتمال از دست دادن سیگنال را کاهش می دهند و به طور کلی عمر کابل aux را افزایش می دهند.

با این حال، چند نکته وجود دارد که باید در مورد این محصول بدانید. این کابل بسیار نازک و سبک است و در حالی که امکان تطبیق پذیری بیشتر و ذخیره سازی آسان تر را فراهم می کند، بر دوام کلی محصول نیز تأثیر می گذارد. کابل کمی شل به نظر می رسد و نیاز به جابجایی دقیق دارد. همچنین ممکن است گزینه مناسبی برای استفاده سنگین نباشد.

کابل استریو Aux جهانی  iXCC  

بررسی کابل استریو Aux جهانی iXCC

این یکی دیگر از محصولات با کیفیت iXCC است. این یک کابل aux نوآورانه است که نه تنها خوب ساخته شده و بسیار قابل اعتماد است، بلکه قیمت مناسبی نیز دارد.

iXCC آیتمی را ارائه می‌کند که می‌توانید با دستگاه‌های مختلف برای تکان دادن آهنگ‌های مورد علاقه‌تان در جاده استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به جک ماشین وصل کنید و آماده حرکت هستید.

این کابل دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری با روکش طلا است. با فلز صیقلی دو محافظ، در برابر خوردگی مقاوم بوده و برای ماندگاری ساخته شده اند. همچنین، طراحی خلاقانه از دست دادن سیگنال و نویز احتمالی را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد از صدای با کیفیت دستگاه خود لذت ببرید.

همچنین توجه به این نکته مهم است که کابل به گونه‌ای ساخته شده است که در فضاهای تنگ مناسب باشد و در برابر سوء استفاده سنگین مقاومت کند. حتی گره نمی خورد، بنابراین برای حمل و نقل و ذخیره سازی مشکلی نخواهید داشت.

انعطاف پذیری عالی نیز ممکن است به عنوان یک نقطه ضعف باشد. از آنجایی که کابل خیلی ضخیم نیست، بیشتر در معرض آسیب است و ممکن است دوام کمتری داشته باشد. انتهای آن نیز کمی نازک است، بنابراین ممکن است لازم باشد آنها را کمی تکان دهید تا موقعیت مناسبی پیدا کنید.

خرید کابل Aux

کابل Aux Belkin MiXiT

بلکین یک کابل Aux با کیفیت را برای تجربه موسیقی بدون دردسر در جاده ارائه می دهد. این مورد به شما امکان می دهد تلفن، پخش کننده MP3، تبلت یا هر دستگاه صوتی دیگری را به استریو یا سیستم بلندگوی ماشین خود متصل کنید. با کانکتورهای 3.5 میلی متری، برای تمام جک های استاندارد مناسب است و استفاده از آن آسان است.

این کابل دارای طراحی مسطح است که از گره خوردن جلوگیری می کند و حمل و نقل و ذخیره سازی آسان را تضمین می کند. این نوع طراحی همچنین به اتصال کمک می کند، بنابراین باید بتوانید تقریباً با هر دستگاه الکترونیکی، صرف نظر از ابعاد آن، از آن استفاده کنید.

خریداران همچنین کانکتورهای نیکل اندود را دوست دارند که نویز را کاهش می دهد و سیگنال عالی را تضمین می کند. آنها بسیار خوش ساخت هستند و می توانند در برابر استفاده های سنگین مقاومت کنند. حتی با شل شدن یا تکان خوردن کانکتورها در داخل جک مواجه نخواهید شد.

وقتی صحبت از ایرادات به میان می آید، چند مورد جزئی وجود دارد که باید در مورد سیم آکس بلکین در نظر داشت. اولین مورد به طول کلی کابل مربوط می شود. کمی کوتاه است و فقط به صندلی راننده و سرنشین جلو می رسد، بنابراین ممکن است برای همه مناسب نباشد. همچنین، برخی از خریداران آن را گران می دانند، با توجه به اینکه آنقدر بادوام نیست.

8 6 پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

کابل صوتی کمکی GearIt

این یک کابل AUX جهانی است که اندازه آن 3.5 میلی متر است و به اکثر دستگاه های صوتی متصل می شود. می توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی از آیفون، آی پد، گوشی هوشمند، پخش کننده MP3 و انواع دستگاه های دیگر استفاده کنید. همچنین با اکثر انواع کیس سازگار است، حتی آن دسته از موارد حجیم که پیدا کردن یک کابل aux عالی را بسیار چالش برانگیز می کند.

به لطف طراحی باریک و کم حاشیه، کابل کاملاً جا می شود و اتصال آن بسیار آسان است. محفظه فلزی آن را بسیار بادوام می کند اما بر انعطاف پذیری کلی بند ناف تأثیری ندارد. همچنان می‌توانید آن را برای حمل و نقل و ذخیره‌سازی ببندید، بدون ایجاد پارگی یا ترک.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که کابل دارای کانکتورهایی با روکش طلا برای دوام بیشتر است. آنها در برابر خوردگی مقاوم هستند و اتصال پایدار را تضمین می کنند. علاوه بر این، مس بدون اکسیژن حداکثر هدایت را فراهم می کند و احتمال از دست دادن سیگنال را کاهش می دهد.

اشکال اصلی این کابل از این واقعیت است که لوله های نوک آن تمایل به شل شدن دارند. ممکن است لازم باشد هر چند وقت یکبار آنها را دوباره پیچ کنید. همچنین، کانکتورها کاملا ضخیم هستند، بنابراین کابل ممکن است گزینه مناسبی برای کسانی نباشد که کیس های نازکی با پورت های کوچک دارند.

کابل صوتی کمکی GearIt

نکات لازم در زمان خرید کابل AUX

  • هنگامی که به دنبال بهترین کابل AUX ارزان هستید، کیفیت باید در اولویت باشد. یافتن محصولی که دوام بیشتری داشته باشد، از استاتیک بودن جلوگیری کند و نویز پس‌زمینه را کاهش دهد، فقط هزینه کمی بیشتر خواهد داشت.
  • کابلی بخرید که بلندتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید نیاز دارید. به این ترتیب، کابل بیشتری برای کار خواهید داشت و بهتر می توانید آن را در وسیله نقلیه خود مانور دهید.
  • از آسیب رساندن به کابل aux ممتاز با چرخاندن دقیق آن و ذخیره آن در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، جلوگیری کنید. این کار باعث افزایش طول عمر کابل و جلوگیری از شکستن آن می شود.
  • کابل را برای جدا کردن آن از درگاه aux وسیله نقلیه یا دستگاه خود نکشید. اگر کابل را به این شکل کنترل کنید، احتمال خرابی آن بیشتر است. به جای آن دوشاخه را به آرامی جدا کنید.
  • تفاوت بین سوکت aux و پورت USB وجود دارد.
  •  AUX برای اتصال تلفن یا دستگاه رسانه ای شما است و می توان از کابل aux برای اتصال هدفون و سایر تجهیزات صوتی استفاده کرد.
  • در خرید یک محصول غیر برند دقت کنید. احتمال کمتری وجود دارد که یک محصول ارزان و عمومی کیفیت مورد نیاز برای تولید صدا و موسیقی مناسب از دستگاه شما را داشته باشد.
نکات لازم در زمان خرید کابل AUX

سوالات متداول

سوال : چگونه کابل کمکی را نصب کنم؟

پاسخ : کابل AUX تک جک 3.5 میلی متری رایج ترین نوع آن است و کافی است یک سر آن را به سوکت AUX وسیله نقلیه خود و سر دیگر را به تلفن یا دستگاه الکترونیکی خود وصل کنید.

سوال : مزیت کابل صوتی محافظ چیست؟

پاسخ :  این تداخل را مسدود می کند. یک کابل محافظ سیم سیگنال را احاطه کرده و به کاهش تداخل سیگنال های الکترونیکی و رادیویی نزدیک کمک می کند. محافظ همچنین از تداخل بین کابل ها جلوگیری می کند.

سوال : آیا یک سیم کمکی روی گوشی هوشمند دارای کیف قرار می گیرد؟

پاسخ : هم به کابل aux و هم به نوع پوشش شما بستگی دارد. برخی از کابل‌ها دارای اتصالات انتهایی باریکی هستند که باعث می‌شود با روکش‌های ضخیم، باریک‌تر و راحت‌تر از آن‌ها استفاده کنید.

سوال: برای استفاده در ماشینم به چه طول سیم نیاز دارم؟

پاسخ : مگر اینکه فضای داخلی واقعاً بزرگی داشته باشید که همه چیز از هم فاصله داشته باشد، یک سیم 3 فوتی باید کافی باشد. با این حال، بستگی به این دارد که ورودی aux شما در کجا قرار دارد. طناب 6 فوتی بلند است، اما تطبیق پذیرتر خواهد بود، و همیشه می توانید قسمت استفاده نشده را با سیم پیچی کنید.

سوال: آیا طناب طولانی تر بر عملکرد تأثیر می گذارد؟

پاسخ : طول سیم کمکی نباید تأثیری بر عملکرد صدا داشته باشد. یک کابل 3 فوتی باید همان کیفیت صدا را با سیم 10 فوتی تولید کند.

خرید عمده کابل AUX

بهترین انتخاب ما کابل AUX دو سر نر سابرنت 3.5 میلی متری است. این یک کابل بلند و بادوام است که روکش طلای باکیفیت آن منجر به صدایی شفاف و بدون افت می شود. این یک کابل تقریباً جهانی و بدون تداخل است که ارزش کمی هزینه اضافی را دارد.

خرید عمده کابل AUX در رادینو پلاس با قیمت مناسب و گارانتی معتبر  بهترین انتخاب برای همکاران و مشتریان است.

خرید عمده کابل
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد