راهنمای خرید موس

خرید موس گیمی

8 نکته که هنگام خرید موس باید بدانید. آیا قصد خرید یک موس جدید دارید؟ در اینجا نکاتی که باید قبل از خرید بدانید بررسی میکنیم.

وقتی به بهترین راه‌های ارتقای رایانه خود فکر می‌کنید، احتمالاً زیاد به موس خود فکر نمی‌کنید. همه موس ها یکسان هستند، درست است؟ خوب، نه کاملا.

موس یکی از پرکاربردترین قطعات سخت افزاری در رایانه شما است. شما نباید با همان موس ارزان قیمتی که سال ها  پیش خریداری کرده اید توقع زیادی داشته باشید. تعویض موس می تواند به شما کمک کند در محل کار و بازی بهتر شوید، به علاوه می تواند به جلوگیری از آسیب رسیدن به مچ دست و انگشتان شما کمک کند.

نکاتی که باید قبل از خرید موس جدید بدانید در ادامه  بررسی میکنیم ، همچنین  موس بی سیم موس سیی و وص گیمر  بررسی کنید.

خرید عمده موس  با قیمت مناسب در رادینو پلاس انتخاب خوبی برای همکاران است. تمامی موس ها در رادینو پلاس با گارانتی معتبر به صورت آنلاین به فروش می رسد.

 

پخش عمده موس

  • موسی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد

برای اکثر کاربران، موس سه دکمه استاندارد (که در آن چرخ اسکرول به عنوان دکمه سوم عمل می کند) این کار را به خوبی انجام می دهد. اما برای کارهای خاص، به خرید موس هایی که مخصوص طراحی شده اند نگاه کنید.

  • خرید موس های گیمی

گیمرها همیشه باید روی یک موس مخصوص بازی سرمایه گذاری کنند. این شما را به بازیکن بهتری تبدیل نمی کند، اما گیم پلی شما را بسیار آسان تر می کند.

خرید موس گیمی مزایای ارگونومیکی را ارائه می دهد و برای جلسات طولانی بازی راحت تر است. این سنسور کیفیت بالاتری دارد که دقت آن را بهبود می بخشد.

بهتر از همه، دکمه‌هایی دارد که می‌توانید برای آسان‌تر کردن کارهای تکراری پیکربندی کنید. آیا باید تفنگ تک تیرانداز خود را بالا بکشید؟ یک کلیک ساده می تواند این کار را انجام دهد. حتی می توانید ماکروهای پیچیده را به یک دکمه اختصاص دهید.

بسیاری از موس‌های بازی، از جمله UtechSmart Venus ، دارای سوئیچ‌های DPI هستند که می‌توانید از آن‌ها برای جابه‌جایی بین تنظیمات DPI بالاتر (برای سرعت بیشتر مکان‌نما) و تنظیم DPI پایین (برای کنترل روان‌تر و دقیق‌تر) استفاده کنید.

خرید موس گیمی
  • خرید موس های مسافرتی

نوع اصلی دیگر موس تخصصی، موس مسافرتی است. اکثر آنها فقط واحدهای استاندارد دو یا سه دکمه ای هستند که برای جمع و جور بودن کوچک شده اند. اکثر آنها بی سیم هستند، اگرچه برخی از کابل های کوتاه یا جمع شونده استفاده می کنند. آنها همچنین معمولاً به اندازه کافی مقرون به صرفه هستند که در صورت گم شدن می توانید به راحتی آنها را جایگزین کنید.

نکته اصلی موس مسافرتی توانایی قرار گرفتن در فضای تنگ، مانند کیف لپ تاپ است، اغلب با در نظر گرفتن ارگونومی طراحی نشده اند. اگر زیاد در جاده هستید عالی هستند، اما برای استفاده سنگین مناسب نیستند.

  • خرید موس های ارگونومیک برای استفاده های سنگین بهتر هستند

موس‌های ارگونومیک طوری طراحی شده‌اند که به روشی طبیعی‌تر در دست شما قرار می‌گیرند و فشار روی انگشتان و مچ دست شما را کاهش می‌دهند. آنها همچنین تمایل دارند دکمه های اضافی در دسترس شما داشته باشند.

اینکه چقدر راحت هستند به شرایط زیادی بستگی دارد، از جمله نوع گرفتنی که ترجیح می دهید. برخی از کاربران دوست دارند دست خود را صاف نگه دارند، در حالی که برخی دیگر گرفتن چنگال مانند را ترجیح می دهند.

اندازه یکی از فاکتورهای راحتی است، در حالی که بسیاری از موس ها در دو نسخه راست دست و چپ عرضه می شوند، همه این کار را نمی کنند. در نتیجه، اگر به دنبال خرید موس ارگونومیک هستید، ابتدا تعدادی از آن ها را تست کنید. یا حداقل از جایی با سیاست بازگشت دارند خرید کنید.

رادینو پلاس موس های سیمی، موس های بدون سیم، موس گیمی با قیمتی مناسب با گارانتی حداکثر یک سال با ضمانت بازگشت 7 روزه عرضه می کند.

یک موس عمودی، یک نوع خاص از موس ارگونومیک است. در اینجا بهترین انتخاب های ما برای موس های عمودی ارگونومیک وجود دارد.

عامل راحتی که اغلب نادیده گرفته می شود سر و صدا است. وقتی سخت درمشغول  کار هستید، اکثر موس ها صدای کلیک بی وقفه تولید می کنند. حتی اگر شما را آزار ندهد، ممکن است اطرافیان را آزار دهد. برای حل این مشکل، یک موس بدون صدا مانند موس بی صدا VicTsing تهیه کنید.

پخش عمده موس
  • DPI بالاتر همیشه بهتر نیست

یکی از مشخصات اصلی که برای تبلیغ خرید موس مشاهده خواهید کرد DPI یا نقطه در هر اینچ است. به ساده ترین عبارت، نشانگر موس به ازای هر اینچ که موس به صورت فیزیکی حرکت می کند، چقدر است.

برای مثال یک صفحه نمایش 4K  با عرض 3840 پیکسل را در نظر بگیرید. برای حرکت دادن نشانگر از لبه چپ به راست، باید یک موس 400DPI  را تقریباً 10 اینچ روی میز خود بکشید. فاصله موس 3000DPI  چقدر است؟ حدود یک و نیم اینچ.

اما در حالی که قاعده کلی مشخصات فنی این است که اعداد بالاتر همیشه بهتر هستند، در اینجا این درست نیست. DPI نشان می دهد که نشانگر موس با چه سرعتی حرکت می کند و سریعتر همیشه بهتر نیست.

اکثر کاربران «عادی» اصلاً نیازی به نگرانی در مورد DPI ندارند.

DPI بالا برای نمایشگرهای با وضوح بالا یا تنظیمات چند مانیتور عالی است. این به شما امکان می دهد سریعتر از صفحه نمایش عبور کنید.

برای بازی، DPI  بالا به شما امکان می دهد سریعتر عمل کنید و واکنش نشان دهید. DPI کمتر به شما کنترل و دقت بیشتری می دهد. گیمرها به یک موس با تنظیمات DPI قابل تنظیم نیاز دارند.

برای فتوشاپ یا سایر برنامه هایی که به دقت بالایی نیاز دارند، DPI  کمتر می تواند بهتر باشد.

  • نرخ نظرسنجی فقط تا حدودی مهم است

یکی دیگر از مشخصات کلیدی که برای خرید موس ها وجود دارد، نرخ نظرسنجی است. این رقمی است که بر حسب (هرتز) اندازه گیری می شود، نشان می دهد که موس در هر ثانیه چند بار موقعیت خود را به رایانه گزارش می دهد. عدد بالاتر به معنای دقت بیشتر و حرکت نرم تر است.

جهش از 500 هرتز به 1000 هرتز ممکن است بزرگ به نظر برسد، اما در واقع حرکتی از دو میلی ثانیه به یک میلی ثانیه است. بعید است که چشمان شما حتی متوجه شوند.

گیمرها نباید کمتر از 500 هرتز بروند، اما هر کس دیگری می تواند به طور کلی نرخ نظرسنجی را نادیده بگیرد.

خرید عمده موس
  • تفاوت های خرید موس های نوری در مقابل لیزر

دو نوع متداول موس، موس های نوری و لیزری هستند که در واقع تغییراتی در یک فناوری هستند. تفاوت اصلی این است که یک موس نوری از یک LED برای انعکاس سطح زیرین استفاده می کند، در حالی که موس لیزری از لیزر برای ردیابی حرکت استفاده می کند.

به همین دلیل شما فقط می توانید از موس های نوری روی سطوح صاف و مات استفاده کنید. اکثر موس های لیزری روی سطوح وسیع تری از جمله شیشه کار می کنند.

موس های لیزری حساس تر هستند. آن‌ها می‌توانند به رتبه ‌بندی DPI بالاتری برسند، به این معنی که می‌توانند حرکات را با دقت بیشتری ردیابی کنند و همچنین سریع‌تر روی صفحه حرکت کنند (بنابراین ممکن است لازم باشد حساسیت موس خود را کم کنید).

این می تواند منجر به مشکلی به نام “شتاب” شود.

نشانگر موس زمانی که موس را سریع حرکت می دهید بیشتر از زمانی که آن را به آرامی حرکت می دهید حرکت می کند. این یک کابوس برای گیمرها است، که بسیاری از آنها یک موس نوری را به دقت بیشتر لیزر ترجیح می دهند.

.

خرید موس گیمی
  • خرید موس های بی سیم اکنون بسیار بهتر هستند

خرید موس‌های بی‌سیم تا حدی با همتایان سیم‌دار خود پیش‌رفته‌اند، اکنون نقاط مثبت آن‌ها بیشتر از هر جنبه منفی است.

اگرچه گیمرها ممکن است همچنان سازگاری و قابلیت اطمینان مطلق که با گزینه سیمی ارائه می شود ترجیح دهند. اگر مدل مناسبی را انتخاب کنید، تا سال ها بتوانید از آن استفاده کنید و فقط نیاز به تعویض باتری داشته باشید. خرید موس اداری مناسب افرادی هستند که درشرکت مشغول به کار هستند و در رفت آمد نیستند.

مزیت اصلی خرید موس های بی سیم راحتی است. هیچ درهم و برهمی از کابل وجود ندارد و اگر از موس بلوتوثی استفاده می کنید، پورت USB را اشغال نمی کند. برد بی سیم نیز بسیار بهتر است. به شما امکان می‌دهد تا کامپیوتر متصل به پروژکتور یا تلویزیون را از فاصله 30 فوتی کنترل کنید.

  • بلوتوث برای موس های بی سیم بهترین است

هنگام خرید موس بی سیم، انتخاب شما بین مدل های فرکانس رادیویی (RF) یا بلوتوث است. موس‌های RF ممکن است کمی بیشتر پاسخگو باشند و راه‌اندازی آنها بسیار آسان‌تر است، به سادگی آن را وصل کنید.

نقطه ضعف آن این است که دانگل یکی از درگاه های USB شما را متصل می کند و در صورت گم شدن آن تقریباً غیرممکن است. دستگاه های RF نیز بیشتر در معرض تداخل هستند.

بلوتوث راحت تر است. چون از یک درگاه USB گرانبها استفاده نمی کند و عمر باتری به راحتی می تواند به یک یا دو سال برسد.

اشتراک گذاری یک موس بین چندین کامپیوتر نیز بسیار ساده تر است.

راه اندازی موس بلوتوث به چند مرحله اضافی نیاز دارد و باید منتظر بمانید تا هنگام راه اندازی یا بیدار کردن رایانه خود دوباره وصل شود. اما در اکثر موارد، بلوتوث راه حلی مناسبی است.

خرید موس ارزان
  • موس در مقابل Trackpad چطور؟

به جای یک موس معمولی، می توانید یک تاچ پد مستقل مشابه آنچه در لپ تاپ می گیرید در نظر بگیرید. این برای کارهایی مانند بازی و ویرایش تصویر مناسب نیست، اما برخی از کاربران سیستم‌های مبتنی بر لمس را بصری‌تر می‌دانند، به خصوص اکنون که نرم‌افزار دسکتاپ اغلب با در نظر گرفتن لمس طراحی می‌شود.

از نظر ارگونومی، طراحی صاف تر ممکن است برای همه کارایی نداشته باشد، اگرچه برخی از محصولات هوشمندانه از این موضوع عبور می کنند. موس Arc مایکروسافت به هر شکلی که راحت‌تر می‌بینید منحنی می‌شود.

 

پخش عمده موس

هنگام انتخاب و خرید عمده موس، به این فکر کنید که می خواهید از آن برای چه کاری استفاده کنید. طراحان ممکن است راحتی و دقت یک موس لیزری ارگونومیک را ترجیح دهند، گیمرها یک موس نوری سیمی را ترجیح می دهند و کاربران عمومی ممکن است پشتیبانی از یک صفحه لمسی را راحت بدانند.

 پخش عمده موس  با ضمانت 7 روزه  با قیمتی مقرون به صرفه در رادینو پلاس تهیه کنید.

 

خرید موس ارزان

خرید موس ارزان، قابل حمل، مدرن، باریک و بی صدا که برای سبک زندگی شما طراحی شده است.

یک موس باریک که به راحتی می توان آن را برداشت و به کافه یا کتابخانه آورد، اظهار نظر کنید. کلیک کردن و پیمایش بی‌صدا به این معنی است که می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان به کار خود ادامه دهید.

 رادینو پلاس موس های سیمی، موس های بدون سیم، موس گیمی با قیمتی مناسب با گارانتی حداکثر یک سال با ضمانت بازگشت 7 روزه عرضه می کند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد