راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل

این مقاله نکات مفیدی را در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل  و کامپیوتر به شما ارائه می دهد.

تلفن های همراه بهترین راه برای حفظ ارتباط با دیگران هستند. همچنین این دستگاه ها به خصوص در مواقع اضطراری احساس امنیت را برای شما به ارمغان می آورند.

 داشتن تلفن هوشمند به شما کمک می کند، افراد با سرعت بیشتری به شما دسترسی داشته باشند، احتمالاً می تواند زندگی را نجات دهد.

گوشی ها قابلیت دسترسی به اینترنت، ارسال و دریافت عکس و فایل را دارند. برخی از دستگاه‌ها مجهز به فناوری GPS هستند که امکان استفاده در اکثر مکان‌های سراسر جهان را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد در صورت مفقود شدن یا اضطراری، تلفن شما را پیدا کرده یا در موقعیت اضطراری قرار دهید.

هنگام خرید گوشی های هوشمند، بررسی کنید آنها همراه با لوازم جانبی عرضه می شوند یا خیر؟ آیا می دانستید که هدف اصلی از داشتن لوازم جانبی موبایل ایمنی است؟

لوازم جانبی گجت های تلفن همراه عملکردهای مختلفی دارند و برای امنیت، ایمنی و ظاهر طراحی شده اند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا از تلفن همراه خود نهایت استفاده را ببرید. دستگاه شما می تواند پس از افزودن این لوازم جانبی در سطح بالاتری عمل کند و حتی ممکن است بهتر از قبل به نظر برسد.

علاوه بر این، با افزودن لوازم جانبی مناسب مورد نیاز خود، حتی می توانید از تلفن های خود به عنوان دستگاه های چند منظوره استفاده کنید.

شرکت های مختلفی در بازار وجود دارند که لوازم جانبی موبایل را تولید می کنند. بازرگانی رادینو پلاس تمامی محصولات خود را با گانتی معتبر و با کیفیت قابل توجه به صورت عمده به فروش می رساند.

 برخی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده عمده فروشی لوازم جانبی موبایل عبارتند از:

  • پاناسونیک
  • نوکیا
  • آیفون
  • شیائومی
  • الدینو
  • ژوژی
  • موتورولا
  • فیلیپس
  • سامسونگ
  • سونی اریکسون
  • QwikFone
  • بوش
  • زیمنس
  • کیوسرا
  
راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

انواع لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی گوشی هوشمند در واقع می توانند به راحتی به عنوان لوازم جانبی پشتیبانی تفسیر شوند تا تجربه شما را هر زمان که از تلفن همراه خود برای سرگرمی، کار یا کسب و کار استفاده می کنید، افزایش دهید. آیا می دانستید که نوع یا ژانرهای لوازم جانبی موبایل نامشخص است؟

 

انواع لوازم جانبی موبایل

11 نکته مفید هنگام خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل همراه عملکردهای مختلفی دارند و برای امنیت، ایمنی و ظاهر طراحی شده اند.

در اینجا لیست لوازم جانبی موبایل وجود دارد که ممکن است کاملاً با تلفن های شما مطابقت داشته باشد.

محافظ صفحه گوشی موبایل : آنها برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی صفحه نمایش تلفن شما هستند. حتی محافظ های صفحه نمایش نیز وجود دارند که در برابر آسیب های ضربه ای بیشتر مقاومت می کنند.

کابل ها : اینها یکی از جایگزین‌ترین لوازم جانبی گجت‌های تلفن همراه هستند. آنها به دلیل استفاده های متعدد یا سهل انگاری کاربر بسیار جایگزین می شوند. یکی از راه‌های خوب برای محافظت از کابل‌ها، نگهداری صحیح آنهاست. به یاد داشته باشید، هنگام نگهداری از شارژر یا دستگاه نباید کابل را دور آن بچرخانید. در عوض، باید کابل را دور کف دست خود بچرخانید و از یک بند نوار چسب برای محکم کردن آن استفاده کنید.

شارژرها  : شارژر برای تلفن های و سایر دستگاه های تلفن همراه یک ضرورت است. متأسفانه، به همان اندازه که این شارژها خوب هستند، طول عمر خود را دارند. شارژرهای موجود در بازار در شکل ها، اندازه ها و سازگاری های متفاوتی هستند.

قاب گوشی موبایل : قاب گوشی موبایل فقط برای اهداف زیبایی نیست. این لوازم جانبی گجت های تلفن همراه با توجه به ویژگی های آن می توانند عملکرد متفاوتی داشته باشند. قاب های گوشی به گونه ای ساخته شده اند که مقاومت بیشتری داشته باشند و می توانند از گوشی شما در برابر ضربه محافظت کنند. کیف های موبایلی نیز وجود دارند که می توانند به عنوان کیف پول، بسته باتری اضافی یا با طراحی خاص برای استفاده روزمره شما در فضای باز کار کنند.

هدست و هدفون : اینها احتمالاً مهمترین لوازم جانبی ابزارهای تلفن همراه هستند. هدست شما دارای یک میکروفون داخلی است که به شما امکان می دهد تماس های تلفنی داشته باشید.

پایه و پایه گوشی : نگه داشتن تلفن های در تمام مدت زمانی که یک فیلم یا یک ویدیو را پخش می کنید ممکن است ناخوشایند باشد. آن وقت است که پایه تلفن همراه به کارتان می آید. این می تواند تلفن همراه شما را در جای خود نگه دارد و موقعیت دستگاه شما را برای ناوبری بهتر در حین رانندگی ایمن کند.

کیبوردهای بلوتوث : اگر در استفاده از صفحه لمسی خود مشکل دارید و با دقت بیشتری تایپ می کنید، یک صفحه کلید بلوتوث برای شما مناسب است. این نوع کیبورد به شما امکان می دهد طوری تایپ کنید که انگار از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده می کنید. اگر در دیدن کلیدهای صفحه نمایش کوچک مشکل دارید، این لوازم جانبی موبایل برای شما مناسب است.

بلندگوهای بلوتوث : این لوازم جانبی ابزارهای تلفن همراه به شما امکان می دهد آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید. زمانی که به فکر خرید یک اسپیکر بلوتوث هستید، باید به هدف استفاده از اسپیکر فکر کنید. آیا اسپیکر ضدآب می خواهید که دوام بیشتری داشته باشد و در شرایط سخت آب و هوایی مقاومت کند

خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل

پخش لوازم موبایل

پخش لوازم موبایل در شرکت های آمریکایی 18 درصد سهم بازار موبایل ایران را دارند.

به گفته رئیس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، شرکت‌های آمریکایی ۱۸ درصد سهم بازار موبایل ایران را دارند. این سهم بازار عمدتا مربوط به دستگاه های آیفون اپل است که به صورت غیر رسمی در ایران به فروش می رسد.

اگرچه شرکت اپل هیچ توزیع کننده یا نمایندگی رسمی در ایران ندارد، اما محصولات گران قیمت آن مانند آیفون، آی پد و مک بوک به طور گسترده در این کشور موجود و به فروش می رسد.

با قدم زدن در خیابان ها و مراکز خرید تهران می توانید لوگوی اپل را در مقابل بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کنید. حتی پرچمدار مورد انتظار اپل یعنی آیفون X در کمتر از 24 ساعت پس از عرضه در آمریکا با قیمتی بالغ بر 6 هزار دلار در مجتمع کامپیوتری پایتخت تهران دیده شد. اکنون پس از گذشت چند روز از عرضه آن، موبایل‌فروشی‌های تهران، مدل 64 گیگابایتی آیفون X را به قیمت 5.6 میلیون تومان (1400 تومان) و 256 گیگابایتی آن را با قیمت 7 میلیون تومان (1750 تومان) به فروش می‌رسانند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده شرکت‌های آمریکایی ۱۸ درصد سهم بازار موبایل ایران را دارند. نام شرکت خاصی ذکر نشده است، اما فرض بر این است که او به محصولات اپل اشاره می‌کند که در ایران بسیار محبوب هستند. یک برند آمریکایی تلفن همراه سالانه بیش از 3 میلیون دستگاه در بازار ایران می فروشد. پیش از این، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفته بود که اپل 11 درصد سهم بازار موبایل ایران را دارد.

بدون ذکر نام به دو شرکت چینی و کره ای دیگر نیز اشاره کرد که 70 درصد بازار موبایل در ایران را در اختیار دارند. برخلاف اپل، سامسونگ و هوآوی نمایندگی های رسمی در ایران دارند و محصولات خود را به شدت در این کشور تبلیغ می کنند.

بازرگانی رادینو پلاس واردکننده جانبی به صورت عمده از کشور های نام برده است.

واردکننده جانبی

لوازم جانبی موبایل همراه مانند خود تلفن همراه بخش مهمی از زندگی ما بوده است. اگر به دنبال عمده فروشی لوازم جانبی موبایل هستید، بهترین تامین کنندگان را از چین در بازرگانی رادینو پلاس دریافت خواهید کرد.

 هدست‌ها و هندزفری، شارژرهای تلفن بی‌سیم، هدفون، پاور بانک‌ها و سایر لوازم جانبی موبایل را می‌توانید هم‌اکنون به صورت عمده خرید کنید. بازار تلفن همراه هر سال با نرخ تقریباً 4 درصد در حال رشد است. انتظار می رود که بازار لوازم جانبی موبایل با سرعتی سریع به رشد خود ادامه دهد و در سال 2023 از 107.3 میلیارد دلار عبور کند. هدف قرار دادن چنین بازار بزرگی می تواند یک فرصت تجاری سودآور باشد!

به دنبال لوازم جانبی الکترونیکی و ابزارهای هوشمند عالی هستید؟ مجموعه شگفت انگیز لوازم جانبی در رادینو پلاس بررسی کنید!

از هدفون و کیف گرفته تا شارژر و سیم، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. ابزارهای هوشمند ما سفرهای شما را راحت‌تر می‌کنند. چه در حال کاوش در یک شهر جدید باشید و چه فقط سعی می کنید از زندگی روزمره خود عبور کنید، ما محصول عالی را برای شما آورده ایم.

واردکننده جانبی

پخش جانبی موبایل

امروزه گوشی‌های هوشمند فقط ما را تحت کنترل خود ندارند. آنها همچنین دستگاه های ما را تصاحب می کنند. طبیعی است که دوربین‌ها، تجهیزات ضبط، میکروفون‌های صدا و تجهیزات نور در رتبه‌های بعدی این لیست قرار بگیرند.

دیگر لازم نیست برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با جهان به همه این موارد وابسته باشید. این کار به همین سادگی است که گوشی هوشمند خود را بیرون بیاورید، تا زمانی که محتوای شما جذاب باشد و دیدگاه منحصر به فرد خود را به صحنه دیجیتال بیاورید، می توانید نحوه پخش جریانی زنده از تلفن را بیاموزید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک پلت فرم قابل اعتماد است که محتوای شما را پخش کند و مخاطبان شما اهمیتی نمی دهند که ویدیو را از تلفن یا دوربین حرفه ای پخش کنید.

این رویکرد برای پخش اغلب قابل دسترسی تر است زیرا نسبتاً آسان و مقرون به صرفه است.

پخش جانبی موبایل

خرید لوازم موبایل

خرید اینترنتی تلفن همراه هم آسان و هم سخت است. انتخاب گسترده و گزینه های متعدد ذهن را گیج کننده و گیج کننده است. مزیت اصلی خرید آنلاین تلفن همراه این است که انتخاب شما می تواند یک دانش آنلاین باشد و به هیچ وجه مانند فروشگاهی که فقط چند مدل یا مارک دارد محدود نیستید.

خرید لوازم موبایل و کامپیوتر در رادینو پلاس متنوع است، خرید آنلاین لوازم جانبی به شما امکان می دهد مزایا و معایب مدل های مختلف بررسی کنید و نظرات کاربران بخوانید و سپس انتخاب کنید.

خرید لوازم موبایل

پخش عمده

دیجیتالی شدن جهانی به سمت وابستگی بیشتر به گجت های هوشمند، به ویژه تلفن های همراه می شود. طیف اتصال افزایش یافته تمایل به پذیرش بیشتر تلفن های همراه در سطح فردی دارد و در نتیجه منجر به رشد متعاقب بازار لوازم جانبی موبایل می شود. لوازم جانبی موبایل اجزای سخت افزاری هستند که در عملکرد تلفن های همراه بی اهمیت هستند، اما برای ارائه پشتیبانی اضافی، بهبود محصول و فاکتور راحتی بیشتر ضروری هستند. این شامل لوازم جانبی نوآورانه مانند بسته های باتری خارجی، پاوربانک، هدفون بی سیم، شارژر بی سیم، کارت حافظه، کیف محافظ، محافظ صفحه نمایش و بسیاری موارد دیگر می شود.

بازرگانی رادینو پلاس پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل ( خرید بالای یک میلیون ) با گارانتی معتبر و قیمتی مناسب عرضه می کند.

 

خرید لوازم موبایل
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد