راهنمای خرید دانگل بلوتوث در سال 2023

راهنمای خرید دانگل بلوتوث

آیا به دنبال ارتقاء رایانه رومیزی خود با اتصال بلوتوث هستید؟ نگران نباشید، زیرا ما بهترین دانگل بلوتوث را در حال حاضر پیدا کرده ایم.

اتصال بلوتوث دستگاه های تلفن همراه یکی از لوازم جانبی های ضروری در سال 2023 تبدیل شده است.

این فناوری ساده به وسیله ای ضروری برای اتصال بی سیم با برد کوتاه تبدیل شده است. اما با وجود این، بسیاری از مادربردهای دسکتاپ دارای قابلیت بلوتوث داخلی نیستند. اما خوشبختانه یک راه آسان برای رفع آن وجود دارد!

تقریباً هیچ مادربرد مدرنی در بخش پورت USB کم نخواهد بود و افزودن یک آداپتور بلوتوث (که معمولاً به آن ” دانگل بلوتوث ” گفته می شود) می تواند بسیار ارزان و به سادگی وصل کردن یک درایو USB معمولی باشد.

در این نوشته، ما بهترین آداپتور بلوتوثی را که می‌توانید در رادینو پلاس تهیه کنید، برای شما آورده‌ایم!

راهنمای خرید دانگل بلوتوث

دانگل بلوتوث Zexmte

مزایا:

  • نسخه بلوتوث: 4.0
  • پهنای باند: 3 مگابیت بر ثانیه
  • برد: 10 متر
  • بسیار مقرون به صرفه
  • ارزش خرید خوب

معایب:

  • نصب صحیح درایور ممکن است دشوار باشد.
  • در نسخه های قدیمی ویندوز به طور یکپارچه کار نمی کند.

در سطح پایین طیف قیمت، ما یک دانگل بلوتوث ساخته شده توسط Zexmte داریم. این یک شرکت نسبتاً کوچک است، بنابراین اگر قبلاً در مورد آن چیزی نشنیده اید نگران نباشید. آنها بیشتر با لوازم جانبی الکترونیکی کوچک مانند این آداپتور خاص سروکار دارند.

دانگل Zexmte  یک طراحی ساده و کوچک دارد، باعث شده با اکثر لپ‌تاپ‌ها یا دسکتاپ‌های بیرونی ترکیب شود. این بلوتوث کامپیوتر با نسخه 4.0 سازگار است، احتمالاً ارزان‌ترین دانگلی است که می‌توانید تهیه کنید.  

ویژگی های دانگل Zexmte  

اگر می خواهید یک آداپتور بلوتوث پایه تا حد امکان ارزان باشد، ما می توانیم محصول Zexmte توصیه می کنیم. دانگل Zexmte  کاملاً قابل اعتماد است، به خصوص با توجه به قیمت پایین آن، اگر از نسخه قدیمی ویندوز استفاده می کنید ممکن است با مشکل مواجه شوید.

خرید دانگل بلوتوث

آداپتور بلوتوث Avantree

مزایا

  • نسخه بلوتوث: 4.0
  • پهنای باند: 3 مگابیت بر ثانیه
  • برد: 10 متر
  • اتصال بسیار پایدار
  • سازگاری بومی با ویندوز 10

در مرحله بعد، ما یک دانگل بلوتوث USB از Avantree داریم، یک شرکت بین المللی با تجربه فراوان در تولید طیف وسیعی از لوازم جانبی، از جمله چندین محصول مبتنی بر بلوتوث تولید کرده است.

دانگل Avantree به اندازه دانگل Zexmte کوچک است، اگرچه شبیه یک محصول با کیفیت بالاتر است. نمای بیرونی آن با لبه‌های گرد و با روکش مشکی براق عرضه می‌شود، که باعث قابلیت اطمینان می شود.

ویژگی دانگل بلوتوث Avantree

اگرچه آداپتور بلوتوث Avantree کمی گران‌تر است، اما ثابت کرده است که نسبت دانگل های ارزان‌تر قابل اعتمادتر و راحت‌تر است.

آداپتور بلوتوث Avantree به ویژه برای کاربران ویندوز 10 راحت است زیرا از سازگاری plug-and-play سیستم عامل پشتیبانی می کند. با این حال، نسخه‌های قدیمی‌تر از شما می‌خواهند که درایورها را از دیسک همراه یا سایت شرکت نصب کنید.

توصیه می‌کنیم به نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز اجازه دهید درایور عمومی این دانگل را دانلود کنند، زیرا نرم‌افزار رسمی ارائه‌شده توسط Avantree بر خلاف خود دانگل تا حدودی غیرقابل اعتماد است.

خرید دانگل بلوتوث

دانگل بلوتوث ایسوس Asus BT-400

مزایا :

  • نسخه بلوتوث: 4.0
  • پهنای باند: 3 مگابیت بر ثانیه
  • برد: 10 متر
  • سیگنال پایدار
  • پشتیبانی خوب
  • پشتیبانی با ویندوز 10 و ویندوز 8

معایب:

  • کمی گرانتر از رقبا

ایسوس اولین نام مهم و قابل تشخیص در این لیست است، اگرچه نام تجاری آن تنها چیزی است که دانگل آنها را در نگاه اول از سایر دانگل های ارزان تر متمایز می کند.

ما یک آداپتور USB فوق‌العاده کوچک داریم که وقتی به کناره لپ‌تاپ یا پنل جلویی رایانه شخصی وصل می‌شود، قابل توجه نیست. همچنین به دلیل طراحی بیرونی، گرفتن و جدا کردن آن از پورت نسبت به سایر دانگل ها بسیار آسان تر است.

ویژگی دانگل بلوتوث ایسوس BT-400

این دانگل با Windows 10 ، Windows 8  و plug-and-play سازگاری دارد، درایورهای ایسوس به درستی با ویندوز 7 کار می‌کنند.

حتی اگر با مشکلاتی مواجه شدید، همیشه می‌توانید آخرین درایورها را از وب‌سایت ایسوس دانلود کنید، دانگل بلوتوث ایسوس همراه با یک کتابچه راهنمای کامل ارائه می‌شود.

ما عملاً هیچ ایرادی در مورد این دانگل پیدا نکردیم، جدای از این واقعیت که کمی گرانتر از سایرین در رده خود است. با این حال، ما احساس می کنیم که با توجه به عملکرد خوب دانگل و همچنین دستورالعمل ها و پشتیبانی ارائه شده توسط ایسوس، این بیش از حد قابل توجیه است.

خرید دانگل بلوتوث

چگونه بهترین دانگل بلوتوث را برای خود انتخاب کنید؟

آداپتورهای بلوتوث فناوری پیشرفته ای هستند و به همین دلیل، شرکت های بزرگ و آشنای زیادی آن ها را تولید می کنند. بخش عمده ای از عرضه این محصولات در بازار از تولیدکنندگان نامعلومی است که برخی از آنها کاملاً مبهم هستند.

برای خرید دانگل بلوتوث برای رایانه شخصی، لپ تاپ یا کنسول خود، نه محدوده قیمت گسترده ای وجود دارد و نه تعداد زیادی از مشخصات فنی مختلف که باید در نظر بگیرید.

معمولاً بهترین دانگل، روی آوردن به محصولی است که به نظر می رسد بهترین سابقه را دارد. اگر دانگل‌های ارزان قیمت از تولیدکنندگان ناشناخته می‌خرید، این امر مهم است، زیرا غیرعادی نیست که چنین محصولات الکترونیکی در هنگام استفاده مشکل داشته باشند.

به غیر از آن، فاکتورهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود ندارد، زیرا همه دانگل های فعلی از یک فناوری بلوتوث 4.0 و USB 2.0.استفاده می کنند.

دانگل‌ها با USB 3.0 ساخته نمی‌شوند، زیرا نسخه‌های قدیمی‌تر دارای توان عملیاتی بیش از اندازه کافی برای برقراری ارتباط موثر داده‌های منتقل شده از طریق بلوتوث هستند.

مزایای بلوتوث ضبط ماشین

دریافت تماس های تلفنی یا احساس لذت بردن از موسیقی در حین رانندگی اجتناب ناپذیر است. اما در صورت برقراری تماس، عدم تمرکز آسان است. تصادفات رانندگی ممکن است در عرض چند ثانیه رخ دهد. امروزه رانندگی با یک دست آزاد از فرمان ممنوع است. ممکن است رد صلاحیت، مجازات های نامحدود و ….. وجود داشته باشد. علاوه بر این، استفاده از یک دست روی فرمان ناراحت کننده است. اگر در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده می کنید ایمن نیست، اگر از تلفن استفاده نمی کنید ممکن است یک تماس کاری مهم یا پیام های فوری را از دست بدهید. اما یک هندزفری بلوتوث می‌تواند این کار را انجام دهد. مزایای استفاده از بلوتوث ضبط ماشین بسیار است، به همین دلیل به بلوتوث ماشین نیاز دارید.

بلوتوث ضبط ماشین

بهترین آداپتور بلوتوث 2023 

با در نظر گرفتن تمام مزایا و معایب سه آداپتور بلوتوث گفته شده، خرید بلوتوث Asus BT-400 که توسط  شرکت ایسوس ساخته شده است، جزء بهترین آداپتور بلوتوثی شناخته می شود.

ویژگی های دانگل بلوتوث Asus BT-400  اتصال پایدار، نصب و استفاده آسان، طراحی بسیار «گیرنده» است، همچنین به راحتی از پورت جدا می شود.

یک دفترچه راهنمای دقیق نیز ارائه می‌شود، چیزی که در اکثر محصولات ارزان‌تر وجود ندارد.

در صورتی که به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، توصیه می کنیم دانگل دیگری به غیر از این دانگل بگیرید، و هر یک از دو دانگل دیگر در این لیست انتخاب های خوبی خواهند بود.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد