راهنمای خرید اسپیکر

خرید اسپیکر کامپیوتر

راهنمای خرید اسپیکر یا بگوییم بهترین راه برای انتخاب یک جفت بلندگوی خوب برای لپ‌تاپ، اسپیکر های کوچک بلوتوثی با صدای فراگیر5.1 است، در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مهم نیست صدای پیش‌فرض روی مانیتور شما چقدر عالی است یا هدست بازی‌تان چقدر شیرین باشد، در برخی مواقع می‌خواهید صدای بیشتری به دست آورید، اسپیکر کامپیوتر را به تنظیمات خود اضافه کنید. اما چگونه می توان موارد مناسب را انتخاب کرد؟ در این مقاله، ما مراحل کلیدی برای انتخاب بهترین اسپیکر کامپیوتر، از نظر کیفیت صدا و اتصالات گرفته تا صدای بلوتوث، ظاهر، و…  بررسی کرده ایم.

راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر

خرید اسپیکر کامپیوتر بلوتوث یا سیمی

یکی از ساده ترین تصمیمات انتخاب بین سیمی و بی سیم است. هر دو مزایایی دارند، ما اینجا هستیم تا به شما در انتخاب اسپیکر کامپیوتر کمک کنیم. اسپیکر کامپیوتر بلوتوثی گسترده ترین و آسان ترین اتصال بین دستگاه های شما برقرار کنید. هر چه روزهای بیشتری بگذرد، بیشتر فکر می‌کنیم که گرفتن اسپیکر بدون بلوتوث اشتباه است.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری برای استفاده از بلوتوث یا عدم استفاده از آن در نظر بگیرید.

چه نوع تلفنی داری؟

ممکن است تعجب کنید چرا نوع تلفن شما در تنظیم اسپیکر کامپیوتر تفاوت دارد. اگر شما هم مانند ما هستید، درد و رنج ناشی از جک 3.5 میلی متری در گوشی های هوشمند مدرن را درک می کنید. اگر بلندگوهای بدون بلوتوث دریافت کنید، ممکن است امکان اتصال تلفن خود به بلندگوها برای گوش دادن عادی را از بین ببرید.

خرید عمده اسپیکر

آیا قرار است در یک فضای سرگرمی مشترک باشند؟

این مشکل «بدون تلفن» فقط روی شما تأثیر نمی گذارد. در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید در اتاقی که اسپیکرهای شما در آن زندگی می‌کنند میزبان دوستانتان باشید. اگر چنین هستید، فقدان بلوتوث به این معنی است که دوستان شما نمی‌توانند به اسپیکر کامپیوتر شما متصل شوند و شما باید از آن استفاده کنید.

آیا از فناوری خانه هوشمند استفاده می کنید؟

دوستی داریم که فکر می‌کند، بلندگوهای هوشمند Google Home به یکدیگر متصل کند کار بزرگی انجام داده است.

اگر نمی‌خواهید گوش دوستانتان را با صدای بلندگو آزار دهید، بلوتوث به شما این امکان را می‌دهد که اسپیکر کامپیوتر خود را به Google Home  هوشمند خود متصل کنید. این قدرت فناوری هوشمند باعث کیفیت صدا می شود.

چه زمانی باید از اسپیکر بلوتوث استفاده کنید؟ اگر اسپیکر کامپیوتر شما فقط برای شما و رایانه شخصی شما است، مانند جلسات بازی انفرادی، تماشای فیلم روی صندلی Karnox یا گوش دادن به UK Grime هنگام مرور میم ها در ایستگاه نبرد.

اتصالات فیزیکی اسپیکر کامپیوتر

مهم نیست که چه ترکیبی از گزینه های بلوتوث، قابل حمل یا سیمی را مد نظر دارید، باید اتصالات فیزیکی را در نظر بگیرید. بهترین تنظیمات ترکیب خوبی از گزینه ها خواهند داشت. یکی از تنظیمات مورد علاقه ما – Harman Kardon SoundSticks III  بهترین اتصالات را ارائه می دهد، اما همه اسپیکر کامپیوتر این کار را نمی کنند.

 بنابراین قبل از خرید، در نظر بگیرید که کدام اتصالات برای راه اندازی شما بهتر کار می کنند. اگر از  لپ‌تاپ دارید، ممکن است اتصالات نوری کار نخواهند کرد و تمایل دارید  از USB  استفاده کنید. با این حال، اگر شما هم مانند ما هستید و تمام اسلات های USB شما قبلاً توسط ارتشی از تجهیزات جانبی اشغال شده است، باید مطمئن شوید که گزینه 3.5 میلی متری دارید. همچنین باید اشاره کنیم که اتصال نوری و USB بهترین کیفیت صدا را ارائه می دهند و حتی بهترین کیفیت اتصال 3.5 میلی متری نیز مستعد بازخورد است.

خرید اسپیکر کامپیوتر

کیفیت صدا اسپیکر کامپیوتر

اگر بلندگوهای شما صدای خوبی ندارند، مهم نیست که چقدر زیبا یا گران هستند، آنها بلندگوهای خوبی نیستند. هدف نهایی هر سیستم بلندگو بهبود کیفیت صدای کامپیوتر شما است. آنها باید صدای دستگاه بازی شما را تقویت کنند و به طور بالقوه آن صدای زیبا را به تلفن، تبلت یا لپ تاپ شما گسترش دهند. در حالی که تقریباً هر سیستم بلندگوی نسبت به صدای پیش‌فرض دسکتاپ، لپ‌تاپ یا مانیتور شما پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت، دانستن اینکه چقدر صدا می‌تواند بهتر باشد، مهم است.

علاوه بر بلندگوهایی که به آن وصل می‌کنید (یا نمی‌کنید)، عوامل دیگری نیز وجود دارند که برای تقویت صدای پیش‌فرض شما ترکیب می‌شوند، از جمله کارت‌های صوتی، پدهای جداسازی، نرم‌افزار و غیره. اما هیچ چیز مهم‌تر از نحوه صدای اسپیکر کامپیوتر برای شما نیست. گوش های شما تنها چیزی است که واقعاً مهم است. اگر از تفاوت بین آنچه از درایورهای پیش‌فرض خود استفاده می‌کردید و صدای جدیدی که از بلندگوهای دسکتاپ تازه خریداری شده‌تان سرازیر می‌شد، شگفت‌زده نشده‌اید، وقت آن است که خرید خود را برگردانید.

بهترین اسپیکر

پخش اسپیکر کامپیوتر

اسپیکر کامپیوتر بیشتر از هر قطعه دیگری از تجهیزات صوتی، زیبایی آن مهم است. اسپیکر کامپیوتر برای دیدن شما و مهمانانتان به نمایش گذاشته خواهد شد. به طور معمول، ما در مورد طرح‌های زشت ناله می‌کنیم و به همین جا ختم می‌شود. ما معمولاً اجازه نمی‌دهیم که زیبایی شناسی تعیین کند که چه نوع تجهیزاتی را بخریم، اما وقتی صحبت از بلندگوها می‌شود، ظاهر آن‌ها برای ما اهمیت بیشتری دارد. یک جفت بلندگوی عالی فضای شما را تکمیل می کند. شما باید با در نظر گرفتن جلوه زیبایی شناختی مورد علاقه خود، خرید کنید.

رادینو پلاس یکی از عرضه کنندگان اسپیکر کامپیوتر با تنوع  بینظیر، قیمتی مناسب، گارنتی معتبر و بازگشت 7 روز کالا است.

ویژگی اسپیکر کامپیوتر رومیزی

زیبایی بلندگو برای حضور روی میز بیش از هر وسیله جانبی دیگری مهم است. قبل از انتخاب خرید اسپیکر کامپیوتر ، باید فضای میز خود را در نظر بگیرید.

شاید آرزو دارید بلندگوهای ماهواره‌ای 2.1 خود را روی پایه‌ها قرار دهید، اما میزتان به دیوار محکم است و فضایی برای قرار دادن آنها وجود ندارد. هنگام خرید اسپیکر کامپیوتر ، چیزهای بیشتری نسبت به صدا وجود دارد. زمانی مجبور شدیم یک میز کاملاً جدید بخریم زیرا به ماهواره های بزرگتر ارتقاء داده ایم. هر چه چیدمان شما بزرگتر باشد، این ملاحظات اهمیت بیشتری پیدا می کند، بنابراین مطمئن شوید که همه جنبه های فضای خود را در نظر می گیرید.

اسپیکر ارزان

انواع سیستم های بلندگوی کامپیوتر 6. 2.0.، 2.1 و 5.1

تصمیم گیری بین 2.0، 2.1 و 5.1 یک تصمیم مهم است. اگر نمی دانید این اعداد به چه چیزی اشاره می کنند، 2.0 به معنای دو بلندگوی ماهواره ای و بدون ساب ووفر، 2.1 به معنای دو بلندگوی ماهواره ای و یک ساب ووفر، و 5.1 یا صدای فراگیر به معنای پنج ماهواره و یک ساب ووفر است. اینها معمولی ترین تنظیمات بلندگو هستند، به همین دلیل ممکن است تعجب کنید که چرا انتخاب یکی از آنها تا این حد پایین تر از این لیست است. از نظر منطقی باید یکی از اولین مواردی باشد که باید در نظر گرفته شود، اما برای تصمیم گیری صحیح، ابتدا باید چند چیز را مشخص کنید.

علاقه مندان به صدای پاپ در این مورد بحث خواهند کرد و بسیاری از 2.0 پریمیوم مانند Audioengine A2+ صدای متعادل تری را نسبت به تنظیمات قوی تر مانند 5.1 Logitech Z906 5.1 انتخاب می کنند. از دست دادن بلندگوها و ساب ووفر اضافی با راه اندازی تمیزتر و ساده تر و صدای شگفت انگیز همراه است. چیزی که با 2.0 از دست می دهید. صدای فراگیر تجربه ای است که فراتر از کیفیت یا جزئیات صدا است. صدای فراگیر به شما امکان می دهد تا در هر چیزی که تجربه می کنید غوطه ور شوید. 2.1 فرزند وسط است، سعی دارد بهترین های هر دو دنیا را ارائه دهد، برای کسانی که مطمئن نیستند یا تازه سفر صوتی خود را شروع کرده اند توصیه می کنیم.

اگر همه آنها با قیمت یکسان باشند، 2.0 کیفیت بهتری در هر ماهواره نسبت به 2.1 یا 5.1 خواهد داشت، زیرا مقدار بین قطعات کمتری تقسیم می شود. این بدان معناست که شما بلندگوهای کمتری با همان قیمت دریافت می‌کنید، اما کیفیت معمولاً بالاتر است. اگر برای هر ماهواره همان کیفیت را می خواهید، سیستم صدای فراگیر شما بسیار گرانتر از 2.0 خواهد بود. بودجه و نیازهای خود را با دقت در نظر بگیرید تا تعادل پیدا کنید.

همچنین برای قرار دادن بلندگوهای بیشتری که اضافه می کنید به فضای بیشتری نیاز دارید. ما حتی یک سیستم 5.1 برای دکل بازی خود نداریم، زیرا ماهواره ها بسیار ناکارآمد هستند و فضای ما بسیار کوچک است. 2.1 صدای شگفت انگیزی که ماهواره ها ارائه می دهند.

خرید اسپیکر عمده

کنترل اسپیکر بلوتوثی

برخی آن را ساده دوست دارند. آنها یک دکمه روشن / خاموش و یک دکمه تنظیم صدا می خواهند. برخی می‌خواهند کنترل بیشتری با شماره‌گیری‌های جداگانه برای پایین، متوسط ​​و بالا داشته باشند. برخی یک کنترلر فیزیکی می‌خواهند، برخی یک برنامه می‌خواهند، برخی فقط می‌خواهند دکمه‌های تنظیم صدا با موبایل خود صدای بلندگویشان را کنترل کند.

یک شماره گیری اضافی مزیت زیادی ندارد. اگر فقط می خواهید باتری آن تمام شود یا آن را در کاناپه گم کنید، کنترلر نیز کمک چندانی نمی کند. بهترین توصیه ما این است که با خودتان صادق باشید، دقیقاً مشخص کنید که به چه ویژگی هایی نیاز دارید. اگر به نکات دقیق کنترل صدا اهمیتی نمی دهید و فقط می خواهید آن را روشن کنید و خاموش کنید، از تنظیمات با دکمه ها و شماره گیری های کمتر تبعیض قائل نشوید. اگر اهل کنترل صدا هستید، خود را با یک سیستم بلندگو که فقط دارای صفحه تنظیم صدا است محدود نکنید.

اسپیکر کامپیوتر

قیمت بلندگوهای کامپیوتر چقدر است؟

خبر خوب این است که ارتقاء بلندگوهای مناسب می تواند از 98 تومان به صورت عمده در رادینو پلاس شروع شود.

 این قیمت فعلی برخی از اسپیکر ارزان قیمت مورد علاقه ما است. در حالی که Creative Pebbles یک ارتقای قوی فقط برای یک سرمایه گذاری کوچک است، این صدای غنی را کاملاً برآورده نمی کند. برای اینکه صدای اتاق را تغییر دهید، باید هزینه کنید. خوشبختانه، نیازی نیست به معنای واقعی پول زیادی برای چیزی مانند سیستم بلندگوی مجهز به میدان نزدیک SA-Z1 Hi-Res  سونی خرج کنید.

 اکثر مدل‌های این محدوده تا حدی قابل مقایسه هستند و تفاوت در هر مدل اغلب به دلیل ویژگی‌هایی فراتر از صدای واقعی است.

بخش بزرگی از دریافت صدای عالی با قیمت مناسب، داشتن صبر و حوصله برای خرید است. این بدان معنا نیست که اسیپکر کامپیوتر با بزرگترین برچسب فروش زرد بگیرید، بلکه به این معنی است که کوشا باشید و چشمان خود را باز نگه دارید.

رادینو پلاس یک عمده فروش خوب برای صداهای بی نظیر است، تنوع بسیار اسپیکر کامپیوتر کار شما را آسان می کند.

خرید اسپیکر کامپیوتر

خرید عمده اسپیکر

رادینو پلاس روشی دیدنی برای لذت بردن از موسیقی جذاب همراه با کیفیت صدای عالی ارائه می‌دهند. اسپیکر ها در مجموعه گسترده ای عرضه می شوند که دارای تنوع بی نظیر از محصولات با ویژگی های متمایز از اندازه های فیزیکی، طرح ها، خروجی های صدا، رنگ ها و سایر ویژگی ها هستند. این انتخاب عظیم از بلندگوهای انبوه هر خریدار را قادر می سازد تا مناسب ترین را برای رفع نیازهای خود بیابد.

خرید عمده اسیپکر کامپیوتر در رادینو پلاس با تخفیف های جذابی همراه است، قیمت عمده اسپیکر نسبت به ارزششان به طرز غیر قابل باوری مقرون به صرفه هستند. آنها ویژگی‌های مانند : صداهای خوب را به نمایش می‌گذارند، باعث می‌شود اسپیکر به‌عنوان یک فیلم، موسیقی و سایر خروجی‌های صدای محتوا همه کاره باشد.

همه اسپیکر های لیست شده در رادینو پلاس از مواد مستحکم ساخته شده اند که در عین ارائه عملکردهای با رتبه بالا دارد.

نصب و لذت بردن از اسپیکر ها آسان است زیرا تولید کنندگان دستورالعمل های کاربر را در نظر می گیرند. آنها آماده اتصال با دستگاه های مختلف از جمله تلویزیون، تلفن همراه و فلش دیسک برای انجام سرگرمی هستند. طراحی‌های زیبا باعث می‌شود ظاهر فضایی که در آن استفاده می‌شوند، جذاب باشند.

 

خرید اسپیکر کامپیوتر

بلندگوهای به صورت عمده شامل دستگاه های قابل حملی نیز می شوند که برای کاربردهای قابل اعتماد در فضای باز هستند. این اسپیکرها بادوام هستند و برای مدت زمان مشخصی به طور کامل در آب مانند استخرها فرو می روند. بلندگوها و قطعات عمده فروشی دارای پورت‌های USB پخش و شارژ برای تسهیل پخش بی‌وقفه می باشند. سایر گزینه های عمده فروشی بلندگوها شامل بلندگوهای صوتی مهمانی است.

آیا به دنبال بلندگوی عمده فروشی هستید که مخصوص صدای فراگیر طراحی شده اند؟ در رادینو پلاس، ما ساب ووفر، توییتر و بلندگوهای کانال مرکزی را برای یک تجربه شنیداری کامل و فراگیر عرضه می کنیم. شاید مشتریان شما یک بلند گو ساب ووفر برای بهینه سازی نت های پایه پایین تر یا شاید توییت دارند تا صداهای بالاتر را تقویت کنند. مهم نیست که مشتری شما چه نوع صدایی را دنبال می کند، خواه شیاردار، برنجی یا کلاسیک باشد، رادینو پلاس اسپیکر های عمده فروشی برای همکاران و مشتریان با صدای سفارشی ایده آل عرضه می کند.

رادینو پلاس پخش اسپیکر به صورت عمده برای اهداف مختلف عرضه می کند. برای استفاده در خارج از خانه، از طیف وسیعی از بلندگوهای قابل حمل و ضد آب عمده فروشی ما را انتخاب کنید. برای کسانی که مایل به استفاده از بلندگو در خودروی خود هستند، بلندگو شارژری مناسب آن هاست.

 اگر می خواهید بلندگوهای عمده فروشی برای استفاده در داخل خانه داشته باشید، بلندگوهای سقفی یا برجی را انتخاب کنید. بلندگوهای رومیزی ما نیز وسیله ای مفید برای قرار گرفتن در کنار میز هستند و می توانند برای گوش دادن در حین کار یا مطالعه به دستگاه های کامپیوتری متصل شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد