راهنمای خرید اسپیکر شارژی

راهنمای خرید اسپیکر شارژی

اگر عاشق موسیقی هستید، گزینه هایی برای زمانی که در حال حرکت یا در خانه هستید می خواهید. خرید اسپیکری که به راحتی با خود حمل کنید و با باتری قابل شارژ کار کند، اسپیکر بلوتوث قابل حمل است. بسیاری از آنها ضد آب هستند و برای مهمانی های کنار استخر یا یک روز در ساحل عالی هستند.

از سوی دیگر، برای صدای خانگی، به یک مجموعه اسپیکر چند اتاقه بی سیم نیاز دارید. برای پخش موسیقی با کیفیت بالا به Wi-Fi منزل شما متصل می شوند. اغلب، می توانید چندین بلندگو را برای صدای کل خانه جفت کنید، که برای میزبانی یا ماندن در یک فیلم ایده آل است. پخش عمده اسپیکر شارژی، بی سیم، سیمی در رادینو پلاس با قیمت مناسب و گارانتی معتبر با 7 روز بازگشت کالا انتخاب بی نظیری است.

پخش کننده اسپیکر

مزایای خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل

به اشتراک گذاری صدا در حال حرکت

برای یک مهمانی بداهه در پارک آماده باشید، با یک لیست پخش الهام بخش استراحت کنید و هنگام گوش دادن به پادکست از صدای واضح و شفاف لذت ببرید.

در رادینو پلاس خرید عمده اسپیکر بلوتوث قابل حمل در رنگ‌ها، اندازه‌ها و سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید مطابق با سبک زندگی منحصربه‌فرد خود انتخاب کنید.

در یک دوچرخه‌سواری طولانی به موسیقی گوش دهید، در حین تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها از صدای واضح لذت ببرید، یا در حین کار در خانه یک کتاب صوتی را به پایان برسانید، همه به‌صورت بی‌سیم و بدون وقفه.

اسپیکر شارژی ضد آب مکان هایی را که می توانید بروید گسترش می دهند. طرح‌های ناهموار به شما امکان می‌دهند هنگام پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری، بلندگو را ببندید یا آن را به ساحل، بازی با توپ یا کمپینگ بیاورید.

راهنمای خرید اسپیکر شارژی

تجربه صوتی غنی

اندازه اسپیکر شارژی کوچک و کیفیت صدا را به خطر نمی اندازند. حتی با وجود اندازه جمع و جور و قابلیت حمل آسان، آنها با آمپلی فایرهای داخلی طراحی شده اند تا هر زمان که بخواهید صدایی با برد کامل ارائه دهند.

ویژگی های اسپیکر شارژی قابل حمل

کنترل صدا

همراه با پخش موسیقی از دستگاه تلفن همراه خود، دستیار شخصی خود را خواهید داشت تا آخرین اخبار را به شما برساند، محصولی را سفارش دهید یا با استفاده از صدای شما سایر دستگاه های خانه هوشمند کار کند.

همچنین می‌توانید با استفاده از ورودی اکو، تقریباً هر بلندگوی را با کنترل صوتی سازگار کنید. این دستگاه با کابل صوتی استاندارد 3.5 میلی‌متری یا از طریق بلوتوث به بلندگوی شما متصل می‌شود، بنابراین می‌توانید آهنگی را پخش کنید، وضعیت آب و هوا را بررسی کند، تایمرها را تنظیم کند و موارد دیگر، همه با صدای شما انجام می شود.

خرید اسپیکر شارژی ضد آب

اسپیکر شارژی خریداری کنید که از استخر گرفته تا ساحل، یا فضای باز، اسپیکر بلوتوث پخش موسیقی در هر کجا که هستید حفظ می‌کند. برخی از مدل‌ها حتی زیر آب هستند، بنابراین می‌توانند از یک فرو رفتن تصادفی در استخر یا دریاچه جان سالم به در ببرند.

راهنمای خرید اسپیکر شارژی

دستگاه خود را شارژ کنید

اگر نزدیک پریز برق نیستید، همچنان می توانید دستگاه خود را از طریق برخی بلندگوهای قابل حمل شارژ کنید. با استفاده از انرژی باتری اسپیکر، یک پورت USB داخلی به شما امکان شارژر می هد،  بنابراین می‌توانید در حین حرکت برق را حفظ کنید.

برخی از اسپیکر شارژی قابل حمل دارای قابلیت شارژ بی سیم به نام شارژ QI هستند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های دارای  QI مانند تلفن‌ها و تبلت‌ها را مستقیماً از بلندگو شارژ کنید، بنابراین می‌توانید موسیقی را برای مدت طولانی‌تری ادامه دهید.

تیونر رادیو AM/FM

شاید دوست داشته باشید در حالی که خارج از خانه هستید، با بازی بزرگ هماهنگ شوید، یا بخواهید اخبار و وضعیت آب و هوا را در ایستگاه رادیویی مورد علاقه خود بررسی کنید. مشکلی نیست برخی از اسپیکر شارژی قابل حمل دارای تیونرهای رادیویی داخلی هستند که به شما امکان می دهد به راحتی به اخبار و وضعیت آب و هوا گوش دهید.

پخش عمده اسپیکر

ویژگی اسپیکر مهمانی

اسپیکر مهمانی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتواند به درستی به عنوان یک اسپیکر مهمانی عمل کند. برخی از ویژگی‌های مهم این اسپیکر عبارتند از:

 

۱- قدرت صدا: اسپیکر مهمانی باید دارای قدرت صدای بالا باشد تا بتواند صدای خواننده، گفتار سخنران و موسیقی را در اتاق بزرگتری پوشش دهد.

 

۲- کیفیت صدا: کیفیت صدای اسپیکر بسیار مهم است. اسپیکر مهمانی باید دارای کیفیت صدای بالا و واضح باشد تا تمام جزئیات صدای موسیقی و گفتار را بتوان به راحتی تشخیص داد.

 

۳- اتصالات: اسپیکر مهمانی باید دارای اتصالات متنوعی مانند پورت USB، پورت AUX و بلوتوث باشد تا بتواند به‌صورت سریع و آسان به دستگاه‌های مختلف متصل شود.

 

۴- طراحی: اسپیکر مهمانی باید دارای طراحی زیبا و جذاب باشد تا به عنوان یک تزئینی برای محیط مهمانی استفاده شود. همچنین، اسپیکر باید در ابعاد مناسبی طراحی شده باشد تا به راحتی در محیط مهمانی قرار گیرد.

 

مزایای بی سیم

همه چیز آماده است که یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل موسیقی را به هر کجا که می روید بیاورید، شاید زمان آن رسیده که صدای داخل خانه خود را ارتقا دهید. مجموعه مناسب بلندگوهای چند اتاقه بی سیم به شما امکان می دهد موسیقی را در هر اتاق از تلفن هوشمند، تبلت، رایانه یا حتی فقط با صدای خود کنترل کنید.

آهنگ های مختلف را در اتاق های مختلف پخش کنید یا یک آهنگ را در خانه پخش کنید. این بلندگوها بهترین راه برای آوردن صدای باکیفیت به هر مناسبتی هستند، مانند: شب های فیلم روی کاناپه، گردهمایی های روز بازی یا مهمانی های بزرگ مناسب است.

راه اندازی آسان است.

هر زمان که به ارتقای سرگرمی فکر می کنید، همیشه یک سوال بزرگ این است که “این کار چقدر دشوار خواهد بود؟” با اسپیکر شارژی چند اتاقه بی سیم، نصب به طور کلی آسان است. هر برند کمی متفاوت است، اما به چند مرحله کاهش می یابد. ابتدا مطمئن شوید که هر بلندگو در محدوده شبکه Wi-Fi خانه شما تنظیم شده است. سپس، برنامه رایگانی را که می‌توانید در دستورالعمل‌های بلندگو پیدا کنید، دانلود کنید.

سپس فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید تا بلندگوی خود را به شبکه خود متصل کنید و شروع به لذت بردن از صدای با کیفیت در هر اتاق کنید. چه بخواهید بلندگوهای مستقل را به اتاق‌های خانه اضافه کنید یا یک نوار صوتی بی‌سیم به سیستم سینمای خانگی خود اضافه کنید، راه‌اندازی آن ساده خواهد بود.

خرید اسپیکر شارژی

اسپیکر بی سیم مناسب را پیدا کنید

یک سیستم چند اتاقی بی سیم به شما امکان می دهد به تمام صدایی که در شبکه خانگی خود ذخیره کرده اید دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید، اکثر اسپیکر شارژی چند اتاقه برای شروع به کار فقط به یک بلندگو و روتر بی‌سیم نیاز دارند و می‌توانید هر اتاق را بر اساس نحوه گوش دادن خود سفارشی کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا سیستم مناسب خود را پیدا کنید:

  • تصمیم بگیرید که چند اتاق در خانه خود داشته باشید و سپس با توجه به اندازه هر اتاق بلندگوها را انتخاب کنید.
  • به راحتی بلندگوها را در اتاق های مختلف خانه تنظیم کنید تا بتوانید هر زمان و هر کجا که می خواهید گوش دهید.
  • آهنگی را در آشپزخانه روشن کنید و همانطور که در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا حتی در پاسیو قدم می زنید به گوش دادن ادامه دهید یا آهنگ های مختلف را روی هر بلندگو پخش کنید.
  • هر بلندگو را به چندین دستگاه مانند تلفن های هوشمند، تبلت و غیره وصل کنید.
  • اسپیکر شارژی انتخاب کنید که به شما امکان دسترسی به خدمات مورد علاقه شما مانند Pandora یا SiriusXM Radio را می دهند.
  • اسپیکر شارژی خریداری کنید که کنترل صوتی راحت را از Amazon Alexa یا Google Assitant ارائه می دهند.
  • به دنبال اتصال Wi-Fi برای کیفیت صدای بهتر نسبت به صدای فشرده شده از اتصالات بلوتوث باشید.

خرید عمده اسپیکر

اسپیکر شارژی کجا گوش خواهی کرد؟

در هر کجا که هستید سرگرم باشید، از مهمانی گرفته تا استخر تا حیاط خلوت خود. بلوتوث و بلندگوهای چند اتاقه بی‌سیم، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، بازی کردن و موارد دیگر را آسان می‌کنند، چه در حال سفر، چه در خارج از منزل یا اقامت در داخل خانه استفاده می کنید.

مکان مورد استفاده ویژگی هایی که به آنها نیاز خواهید داشت
در فضای باز ضد آب یا مقاوم در برابر آب و هوا
فضاهای بزرگ صدای بزرگی که همه می توانند از آن لذت ببرند
خانه کیفیت صدای بالا و ظاهر شیک
دستیار صوتی صدای عالی با دستیار صوتی داخلی

خرید عمده اسپیکر

اندازه و سبک اسپیکر شارژی

بلندگوهای قابل حمل در انواع وزن ها و اشکال موجود هستند که به گونه ای طراحی شده اند که در یک کیسه بسته بندی شوند، در جیب شما قرار گیرند یا توسط یک دسته متصل حمل شوند. حتی بلندگوهایی با نورهای ضربان دار پیدا خواهید کرد که فضای بیشتری به صدای شما می بخشد. به‌علاوه، کاورها و قاب‌های اختیاری یک تجربه شنیداری سفارشی را ایجاد می‌کنند. از طرف دیگر بلندگوهای چند اتاقه بی سیم را می توان در سرتاسر خانه قرار داد و صدای باکیفیت را به هر اتاقی رساند.

 

خرید آنلاین در رادینو پلاس

طیف گسترده ای از اسپیکر شارژی چند اتاقه بی سیم و بلوتوث را در رادینو پلاس پیدا کنید. تیم پشتیبانی برای پاسخ به سؤالات و کمک به انتخاب بهترین بلندگوی بلوتوث برای نیازهای شما وجود دارد.

رادینو پلاس پخش کننده اسپیکر شارژی، بیسیم، سیمی و….. با تنوع قیمت و طرح می باشد، خرید اسپیکر در رادینو پلاس دارای تنوع بی نظیر از اندازه های فیزیکی، طرح ها، خروجی های صدا، رنگ ها و سایر ویژگی ها هستند. این انتخاب عظیم از بلندگوهای انبوه هر خریدار را قادر می سازد تا مناسب ترین اسپیکر برای رفع نیازهای خود خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد